zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Pierwsza zapowiedź łatki: kary śmierci i błogosławieństwa


Voniek
10-03-2009, 18:48
Tak jest, dobrze przeczytaliście, pierwsza zapowiedź dotycząca łatki już jest! Od teraz, oprócz aktualizacji letniej i zimowej, będziemy wprowadzać poprawki każdej wiosny i jesieni. Będą zawierać głównie zmiany i usprawnienia dotyczące gry i jej parametrów technicznych. Nawet jeśli nowe treści i zupełnie nowe funkcje zostaną zarezerwowane dla dużych, letnich i zimowych aktualizacji, zawsze będziemy mogli się czegoś spodziewać po łatkach.

W ciągu ostatnich kilku miesięcy prosiliśmy o wasz a opinię na temat kar śmierci w głosowaniach, w propozycjach oraz na forum. Wielu graczy przyłączyło się do dyskusji i dostarczyło wiele cennych opinii, pomysłów i sugestii. Stało się jasne, że większość graczy uważa, że utrata punktów doświadczenia i umiejętności oraz przedmiotów jest zbyt wysoka w Tibii. W wielu wewnętrznych dyskusjach szukaliśmy sposobów i środków w celu rozwiązania tego problemu w oparciu o wasze opinie. Wraz z tą poprawką zmniejszymy kary śmierci do pewnego stopnia. Zapewniamy jednak, że Tibia nadal będzie wyzwaniem, a także w przyszłości, śmierć nie będzie przyjemnym doświadczeniem.

Przede wszystkim zmniejszymy straty doświadczenia i umiejętności. Postacie do poziomu 24 bez błogosławieństw i promocji stracą 10% swoich umiejętności i punktów doświadczenia tak jak ma to obecnie miejsce. Od poziomu 24 procent punktów doświadczenia, które tracicie z chwilą śmierci, będzie powoli się zmniejszać. Postać z poziomem 50 tracić będzie 1 poziom i od tej pory gracz będzie tracił 1 poziom oraz połowę aktualnego stanu. Oznacza to, że gracz z poziomem 100 straci 1,5 poziomu, postać na 150 poziomie utraci 2 poziomy, a osoba z poziomem 200 utraci 2,5 poziomu i tak dalej. Tak więc gracz z poziomem 180 straci około 2,3 poziomu.
Strata punktów umiejętności zależeć będzie również od aktualnego poziomu postaci. Im wyższy poziom mamy, tym mniejszy procent umiejętności stracimy podczas śmierci. Powiedzmy, że mamy postać na poziomie 100 i umieramy bez błogosławieństw i promocji po wprowadzeniu łatki. Stracimy 1,5 poziomu, co stanowi około 4,5% całego poziomu (10% przed wprowadzeniem poprawki). Utracimy także 4,5% swoich umiejętności.

Po drugie, wszystkie postacie na głównym kontynencie będą teraz mieć możliwość zmniejszenia strat rzeczy, doświadczenia i umiejętności kupując błogosławieństwa. Cena jednego błogosławieństwa będzie teraz zależeć od poziomu postaci, co uczyni błogosławieństwa również interesujące dla graczy z niższymi poziomami. Do poziomu 30 błogosławieństwo będzie kosztować 2000 sztuk złota, od poziomu 31 do 119 trzeba będzie zapłacić 2000 gp + 200 gp za każdy dodatkowy poziom, powyżej poziomu 30; dla graczy z poziomem 120 i większym błogosławieństwo będzie kosztować 20000 gp. Teraz gracze z wysokim poziomem mogą pomyśleć, że 100.000 gp za 5 błogosławieństw to całkiem spory wydatek, jednak błogosławieństwa nie będą tylko zmniejszać strat doświadczenia i umiejętności. Będą one również zmniejszać prawdopodobieństwo utraty przedmiotu lub plecaka. 1 błogosławieństwo będzie już zmniejszać prawdopodobieństwo utraty niektórych rzeczy o 30%, 2 błogosławieństwa o 55%, 3 o 75%, a 4 o 90%. Gracze, którzy będą mieli wszystkie 5 błogosławieństw nie stracą nic ze swojego ciężko zdobytego dobytku, nieważne jak umrzemy.
UPDATE:Ze względu na ogromny odzew dotyczący planowanego usunięcia Amulet of Loss, zdecydowaliśmy się zostawić go w grze jako dodatek do nowych błogosławieństw, które również zmniejszą ryzyko utraty ekwipunku podczas śmierci. W celu uzyskania dalszych informacji, proszę sprawdzić ten wątek (http://forum.tibia.com/forum/?action=thread&postid=22522537#post22522537) na forum.
Jako, iż gracz będzie mógł zmniejszyć straty rzeczy o 100%, Amulet of Loss nie będzie już więcej potrzebny. Tak więc postać na poziomie 120 zapłaci 100000 gp za błogosławieństwa, co daje takie same koszty jak przed wprowadzeniem łatki, gdy trzeba było kupić błogosławieństwa za 50000 gp i Amulet of Loss za 50000 gp. Po wprowadzeniu poprawki każdy Amulet of Loss będzie zmieniony w Broken Amulet, który na nasze szczęście będzie skupować Eremo za 50000 sztuk złota.
Zmiany aktualnych cen dotyczyć będą także innych kosztów: Phoenix Egg obniży cenę błogosławieństwa ‘Spark of the Phoenix’ o 10%, a kupno błogosławieństw od Inkwizycji będzie o 10% droższe za wszystkie błogosławieństwa.

Podsumowując, postacie będą traciły mniej przedmiotów, punktów doświadczenia i umiejętności po wprowadzeniu łatki. Promocja będzie nadal zmniejszała kary śmierci o 30%. Każde błogosławieństwo będzie zmniejszać utratę doświadczenia i umiejętności 8%, nie jak do tej pory 10%. Jednakże, ponieważ zmniejszymy kary śmierci, postać z poziomem 100, na przykład, straci tylko 1,35% swojego doświadczenia i umiejętności, pod warunkiem, że zakupi wszystkie 5 błogosławieństw i promocję. Przed wprowadzeniem poprawki gracz na poziomie 100 mógł zmniejszyć straty doświadczenia i umiejętności tylko do 2%. Ponadto, będzie można wreszcie korzystać z niektórych innych wielkich naszyjników takich jak Elven Amulet lub Dragon Necklace, które są przydatne w codziennej walce z ostrymi i niebezpiecznymi stworzeniami.

Przygotuj się do podjęcia wyzwań!
Wasi Community Managers.

Vyohman
11-03-2009, 17:18
Dla pacców będzie bardzo fajnie : ]
Facce sie będą żalić ;p

edit: first ; o

Slythia
11-03-2009, 17:21
I tłumaczenie się pojawiło ;].

Pomysł mieli nawet dobry, jednak wielu graczy jest niezadowolonych z usunięcia aoli. Cóż, coś za coś.

Voniek
11-03-2009, 17:23
*Up
Nie dziwię się, teraz gracz na darmowym koncie będzie musiał się liczyć z tym, że jeżeli założy najlepsze eq i będzie miał 4 blessy, to zawsze będzie 10% szansy, że coś może mu wypaść...
Pomysł fajny, aczkolwiek gdyby zostawili AoL byłoby jeszcze lepiej :)

Deros11
11-03-2009, 17:33
I tłumaczenie się pojawiło ;].

Pomysł mieli nawet dobry, jednak wielu graczy jest niezadowolonych z usunięcia aoli. Cóż, coś za coś.

Zgadzam się w 100%

Jak również z tym iż mogliby zostawić tego Aola ale jednak coś przychodzi i coś odchodzi :p

Atamila
11-03-2009, 17:40
ale z drugiej strony to dobrze bo wkoncu amulety na cos sie przydadza na wyzszych lvlach...

piternet
11-03-2009, 17:47
...Najpierws banują teraz "ułatwiają" grę bociarzom - główną obawą takiego bota jest dead...teraz jak spadnie im ten 1 lvl to im większej różnicy nie zrobi:(
Ogólnie na minus, ciekawy jestem czy zrobią coś co mnie zachęci do dalszej gry xD

dazio
11-03-2009, 17:48
wg. mnie ten pomysł jest beznadziejny, ponieważ jak ktoś chciałby kupić samego aola bez bez blessów to musi je kupić razem, tak samo na odwrót.

J0hny
11-03-2009, 17:50
Najwięcej ta łatka pomoże low-levelowym graczom, bo wykupując 5 blessów 40vl traci 20k a przy okazji ma aola.
Jeżeli ma ktoś lvl w przedziale 82-119 i nie ma blessów to lepiej kupić teraz, bo się będzie bardziej opłacało ;p

Monsword
11-03-2009, 17:54
kiedy to zostanie wprowadzone do gry?

MasterTusk
11-03-2009, 17:57
Duża zmiana, niech lepiej idol działu filmy be ast pkuje, puki ma szanse na loota:)

Frezko
11-03-2009, 18:04
ale dzieciom ułatwią tą grę

Zalgadis
11-03-2009, 18:04
A bo ja wiem?
Wdłg. mnie nawet fajne.

Dobrze że już Aoli nie będzie.
Teraz będzie mass pk bo z facców zawsze coś spadnie.

ps. Czy po wykonaniu Inquisition (Dobrze napisałem?) można faccem kupić wszystkie 5 blessów?

Ulrikk
11-03-2009, 18:09
Mam rozumieć, że teraz gdy ktoś padnie na wojnie to zanim znów będzie mógł pomagać swoim sojusznikom, będzie musiał obejść pół tibii? Tak, zajebysty pomysł

Refii
11-03-2009, 18:11
Według mnie ten pomysł z blessami to jest beznadzieja!!!!!X(X( Każdy noob pacc bedzie miał 5 blessów 0 loota z noobów. Na serverach non-pvp gra straci sens bez aola, przecież tam kupuje się eq i aola żeby jak najlepsze było a gdy nie będzie aola zawsze będzie to 10% że wyleci ci bp z softami i innymi cennymi itemami X(X(X(X(X(X(X(. Jedyne co fajne to to że mnie lvl się straci i tyle tibia robi się hujo** X(

Monsword
11-03-2009, 18:18
kiedy to wprowadzą?

Vertiro
11-03-2009, 18:21
Beznadzieja i Tyle ;>

Valest
11-03-2009, 18:22
Mam rozumieć, że teraz gdy ktoś padnie na wojnie to zanim znów będzie mógł pomagać swoim sojusznikom, będzie musiał obejść pół tibii? Tak, zajebysty pomysł

A teraz jak jest? ? ogarnij się.

emesto
11-03-2009, 18:28
a to chyba cipom w cipach sie poprzewracalo ;]

no chyba ze cena utraty aol i drogimi blessami bedzie czestrzy lot z stworkow ... a jak nie to koncze bo naprawde gra kiedy byla fajna a teraz to zrobili gowno

Advencior
11-03-2009, 18:28
A to jest tak ze jak mam wykupione 4 blessy to trace bp czy to tylko z eq sie liczy?Moim zdaniem to jest zly pomysl ;p dla facc to jest na - poniewaz mam 4 blessy poniewaz bede nosic softy na facc to moga mi wyleciec =/.Ja to tak mysle ze oni chca zachecic zeby wiecej osob kupowalo pacca ;d

Valest
11-03-2009, 18:31
A to jest tak ze jak mam wykupione 4 blessy to trace bp czy to tylko z eq sie liczy?Moim zdaniem to jest zly pomysl ;p dla facc to jest na - poniewaz mam 4 blessy poniewaz bede nosic softy na facc to moga mi wyleciec =/.Ja to tak mysle ze oni chca zachecic zeby wiecej osob kupowalo pacca ;d

Jest dobry pomysł bo mają free acc to nie mogą mieć wszystkiego !!

Ulrikk
11-03-2009, 18:32
Teraz wystarczy aol, żeby bezpiecznie kupić blessy. Zanim kupisz wszystkie 5 możesz paść, więc..

Jedynym plusem tej zmiany jest to, że facc nie ma stuprocentowego bezpieczeństwa.

Advencior
11-03-2009, 18:39
No wlasnie dla mnie to niepasuje.Gra schodzi na psy =/.A nie odpowiedzieliscie mi na pytanie czy bp zawsze spada czy to jest tak ze 90%??

Milten Magician
11-03-2009, 18:42
Moim zdaniem ten pomysł jest trafiony dla graczy z lvlem niższym jak 50.

Czemu? na tych lvlach często ginie się przez własną głupotę, ew przez pk. Teraz jak nawet facce kupią sobie te 4 blessy za grosze to będą i tak mieli mniejszą szansę, że coś im spadnie, a i lvla mniej zleci.

Z drugiej strony ten pomysł zachęca do kupna pacc, bo mamy wtedy pewność, że nic z eq nie spadnie. Jest to sposób żeby odbić sobie kasę którą tracą poprzez banowanie boterów.

Advencior
11-03-2009, 18:50
To powiecie mi jak z tym bo jest czy on zawsze spada czy mam 90% pewnosci ze nie spadnie?

Pablo134
11-03-2009, 18:51
Jak mam rozumieć na Rooku na Pacc Area nie będzie to obowiązywać;(;(;(

piramjida
11-03-2009, 18:53
A co z enforced w takim razie? Beda mieli takiego bless-aola od teraz?

Jackie93
11-03-2009, 18:55
Jest dobry pomysł bo mają free acc to nie mogą mieć wszystkiego !!

A od kiedy facc ma wszystko.. -.-

No wlasnie dla mnie to niepasuje.Gra schodzi na psy =/.A nie odpowiedzieliscie mi na pytanie czy bp zawsze spada czy to jest tak ze 90%??

Według mnie bp jest traktowany jak część eq... Czyli równie dobrze mogą ci spaść bohy, a bp zostanie.

@Topic
Pomysł ma swoje wady i zalety ale przy poziomie 80+ gra na faccu jest ryzykowna... Softy itd. A knightowi to już zwłaszcza do dupy bo on musi mieć jak najlepsze eq do defa...

Valest
11-03-2009, 18:55
A co z enforced w takim razie? Beda mieli takiego bless-aola od teraz?

Jak tam nie ma blessow ani aol'i to o co chodzi?:>

Lomer Zeth
11-03-2009, 18:58
Jak dla mnie pomysł nie ma sensu nie mam zamiaru płacić 100k za blessy według mnie powinno to zostać podzielone blessy od doświadczenia oraz skillów i blessy od itemków.

djbuhos
11-03-2009, 19:09
Według mnie łatka zajebista bo Platinium Amulet powrtóci 2 defa+ to juz cos na ssa bedzie mozna jechać bez strachu ze sie wyjebiesz i all poleci.
Tylko nie wiem jak to bedzie bo jak teraz mam blesy i aola to bedzie to działało czy jakos bede musiał kupic jak ktos wiem to Napiszcie

Gutomarah
11-03-2009, 19:13
mnie ciekawi tylko jedna rzeczy co sie stanie jak bede mial rsa? bede musial kupic bless za 100k i i tak mi wszystko spadnie to byloby smieszne ;D

Avidek
11-03-2009, 19:25
mnie ciekawi tylko jedna rzeczy co sie stanie jak bede mial rsa? bede musial kupic bless za 100k i i tak mi wszystko spadnie to byloby smieszne ;D

A gdybys kupil AOLa i stracil wszystko po dedzie to nie byloby smieszne? ;d


Mnie sie ten pomysl podoba. Bedzie mozna zamiast noszenia aola pokombinowac z roznymi naszyjnikami. Na pewno czesc faccow bedzie poszkodowana jednak nizszym lvlom powinno to nawet wyjsc na dobre.

Kojotes
11-03-2009, 19:29
UPDATE: AOLe zostaną w grze, będą działać równolegle do nowych blessów. Przeczytajcie uaktualnionego newsa na Tibia.com.

kubicaa
11-03-2009, 19:43
Niewiecie czy jesli mam wszystkie bless to poleci bp czy nie?jesli bede bez aola po upade

UndeadSobi
11-03-2009, 19:43
pomysł może i dobry..
jak zawsze trza się będzie przyzwyczaić.
ale mam jedno pytanie:
mianowicie skumał ktoś dokładniej jak to będzie wyglądało
ze skillami? bo czytam z 15 minut i dojść nie mogę xD

michu1298
11-03-2009, 19:45
Wszystko się zmienia jak w kalejdoskopie ;p gorzej namieszać nie mogli... Aol będzie działał równolegle z nowymi blessami, czy jak?

--Cienius--
11-03-2009, 19:51
Chyba ostatnio dobrze pomysleli ze sluchaja graczy xd

Darexin
11-03-2009, 19:53
No kozak niech jeszcze zrobia zeby mozna bylo wkladac 2 pierscienie :S

Voniek
11-03-2009, 20:06
UPDATE:Ze względu na ogromny odzew dotyczący planowanego usunięcia Amulet of Loss, zdecydowaliśmy się zostawić go w grze jako dodatek do nowych błogosławieństw, które również zmniejszą ryzyko utraty ekwipunku podczas śmierci. W celu uzyskania dalszych informacji, proszę sprawdzić specjalny wątek na forum.

Pierwszy post także zaktualizowany, jak widać Cipsoft potrafi szybko zareagować :)

verssus
11-03-2009, 20:32
czy ja dobrze rozumiem? jak bede mial rsa i wszystkie blessy to nic mi nie poleci?

Voniek
11-03-2009, 20:36
czy ja dobrze rozumiem? jak bede mial rsa i wszystkie blessy to nic mi nie poleci?

Niestety, źle zrozumiałeś. Z RSem będzie jak było - padniesz to stracisz wszystko. Dodatkowym minusem jest to, że jak masz RSa to nie płacisz 50k za blessy, tylko 100k :P

Zalgadis
11-03-2009, 20:38
Eeee, to dziwne. Bo taki Lord pałka kupi sobie BP aoli za 50k x 20 a tak to po patchu by musiał wydać na te blessy dużo więcej. A działanie to samo.
Dobrze rozumuje?

Vyohman
11-03-2009, 20:46
Widze, że jednak aol zostanie. Czy blessy będą dalej zapewniały 0% szansy na drop?

Lolke
11-03-2009, 20:48
Tak wszystko fajnie, a na update powinni pomyslec nad rozleglymi area dla magow/palow bo nie ciekawe wyglada czolowka w top exp.... Elite Knight....... Elite Knight.... Elite Knight.... Elite Knight

Voniek
11-03-2009, 20:48
Widze, że jednak aol zostanie. Czy blessy będą dalej zapewniały 0% szansy na drop?

To będzie działało na takiej zasadzie: jak będziesz miał wszystkie 5 blessów, to AoL nie będzie Ci potrzebny, aczkolwiek będziesz mógł nosić. Jak będziesz miał 0-4 blessy to AoL raczej założysz dla 100% pewności, że nic nie zgubisz podczas śmierci.
Podsumowując, facc teraz będzie musiał płacić więcej, bo około 80k za bless + 50k za AoL (przyjmując, że mamy 120 poziom). Coś za coś ;p

Tak wszystko fajnie, a na update powinni pomyslec nad rozleglymi area dla magow/palow bo nie ciekawe wyglada czolowka w top exp.... Elite Knight....... Elite Knight.... Elite Knight.... Elite Knight
Kiciuś, przeczytaj pierwszy akapit :) Jest wyraźnie napisane: 'wprowadzanie nowych terenów i funkcji będzie miało miejsce TYLKO w zimowych i letnich aktualizacjach, a wiosenne i jesienne łatki będą wprowadzały nieznaczne zmiany.

Vyohman
11-03-2009, 20:51
@up
Chodziło mi głównie o to czy cipsoft dał aol specjalnie dla facc czy może zmniejszyli siłe blessów w stosunku do dropa. Dzięki za odpowiedź.

djbuhos
11-03-2009, 20:56
Ja pierdole ale oni kręcą mogło by zostac tak jak jest to jak pisze w nowym newsie ze aol zostaje to i tak blessy bedzie sie kupowalo za 100k gz dla nich kórwa i tak w huj 50k to jeszcze powiekszajo.....:baby:
JEBAC CIPSOFT

Lolke
11-03-2009, 20:56
Kiciuś, przeczytaj pierwszy akapit Jest wyraźnie napisane: 'wprowadzanie nowych terenów i funkcji będzie miało miejsce TYLKO w zimowych i letnich aktualizacjach, a wiosenne i jesienne łatki będą wprowadzały nieznaczne zmiany.
Sorry, ale wole dziewczyny.
To, że nowe tereny sa w letnim i ziomowym update to ja baaardzo dobrze wiem, a chodzi mi o to ze te 'tereny' powinny byc teraz dla mage/pal. Cos z czym najci maja wieksze klopoty, wzgledem expowisk dla drugich.

Gucias
11-03-2009, 21:39
W sumie dobrze, bo będzie można używać innych amuletów. Jeśli mając pacca kupiło się 5 blessów to potem po skończeniu się pacca na faccu chyba dalej mamy aktywne te 5 blessów? hę?

Xerden
11-03-2009, 21:39
Sorry, ale wole dziewczyny.
To, że nowe tereny sa w letnim i ziomowym update to ja baaardzo dobrze wiem, a chodzi mi o to ze te 'tereny' powinny byc teraz dla mage/pal. Cos z czym najci maja wieksze klopoty, wzgledem expowisk dla drugich.

To żeś dojebał teraz z tym że najt ma najlepsze expowiska... Jeśli już to palek

Pomysł głupi jeśli chcemy patrzeć na 120+ z rs w stanie wojny - 100k za bless, lol

emesto
11-03-2009, 21:56
Sorry, ale wole dziewczyny.
To, że nowe tereny sa w letnim i ziomowym update to ja baaardzo dobrze wiem, a chodzi mi o to ze te 'tereny' powinny byc teraz dla mage/pal. Cos z czym najci maja wieksze klopoty, wzgledem expowisk dla drugich.


ja mam 147 lev ek ide na bog ridery exp wcale nie jest super wiekszosc cudownych dragow ktore daja 700 expa jest zajete przez postacie magiczne, wiec skoncz kurwa pierdolic ze knight lepiej sobie radzi bo znasz sie na tym tak samo jak gowno na poezji

a po za tym ten temat dotyczy jedynie Aol i bless wiec nie pierdol o takich glupotach...


przepraszam za jezyk ale normalnie sie nie dalo

Spider
11-03-2009, 21:59
Yupi! [Wreszcie] Jest news na tibia.pl :D.

Pozwole sobie skopiować mój ostatni post z tematu o dokładnie tej samej tematyce, ponieważ nie zauważyłem na poprzednich stronach żeby ktoś streścił/ przetłumaczył odpowiedzi CM na niektóre pytania graczy.

1. Po negatywnej reakcji graczy twórcy gry postanowili pozostawić AoL zastrzegając sobie jednocześnie prawo do usunięcia go (AoLa) z gry tak szybko jak tylko zdołają wymyślić coś innego na jego miejsce. Zasada jest prosta- nie chcesz blessów kup AoLa, chcesz blessy i AoLa- kup blessy a AoL będzie w nich zawarty.

2. Zakupione blessy przed wejściem patcha zostaną automatycznie zamienione na nowe.

3. Gracz z red skullem będzie musiał zapłacić pełna sumę za blessy, podczas śmierci blessy nie będą go chroniły przed utrata przedmiotów. CM przypomina, iż wraz z wejściem patcha ogólne straty w wyniku śmierci zostaną zmniejszone również dla osób z czerwoną czaszką.

4. Zmiany dotyczące strat w expie i skillach obejmą również serwery E- PvP, jednak po patchu ilość doświadczenia za zabicie gracza na tychże światach zostanie obniżona.

5. Jeśli chodzi o PvP to prace nad tym trwaja, tym razem czas nie pozwolił na wprowadzenie większej ilości zmian.

6. Procentowa strata podczas śmierci w expie jak i skillach zostanie obniżona w równym stopniu (100lv straci 4,5% expa i taka samą stratę poniesie jeśli chodzi o umiejętności) poprzez kupienie blessów można będzie ta stratę zmniejszyć.

7. Po patchu każdy bless bedzie obniżać procentową szanse straty eq jak i pojemników (bp, key ringów itp.).

8. Facc będą mogli kupić 4 blessy.

9. Data wprowadzenia łatki zostanie podana w następnej zapowiedzi.

Tyle wyczytałem, jeśli cos źle zrozumiałem przepraszam .

Voniek
11-03-2009, 22:55
Nikt mnie nie kocha :/
*Temat
W poście Mirade można wyczytać, że AoL są na JAKIŚ CZAS. Dopóki nie rozwiążą problemu pk przy dp/temple/miejscach kupowania blessa AoL będzie w grze. Jak tylko coś wymyślą - aol ma zniknąć.

Decade
12-03-2009, 00:53
Mimo wszystko gracze z RS są poszkodowani w pewnym stopniu.
Biedni RS mają lipe, bogatsi wyjdą na tym lepiej bo zamiast tracic 2 % expa to stracą 1,35 czyli niemal polowe mniej

thoro
12-03-2009, 07:31
Cipsoft systematycznie niszczy w Tibii to co trzymało tutaj starszych graczy. Wyjdzie na to, ze zostana tylko dzieci ;]

michalll
12-03-2009, 07:46
Mogliby zrobić że aola się "używa"... klikasz use i go "masz", tak jak blessy(oczywiście trzebaby zmienić nazwę, bo to już wtedy by nie był amulet). I facce byli by zadowoleni, i możnaby używać innych amuletów.

Skorupa1994
12-03-2009, 08:34
Tak gadacie, że cipsoft zniszczył tibię, a nadal w to gracie więc co jest? Uzależnienie? Od 3 miesięcy grałem 28 sorcem żeby pk, paść, odrobić, pk, paść, odrobić. Teraz nawet pk nie opłaca się, bo każdy 70 lvl facc będzie miał 4 blessy, i nie wiadomo czy nawet bp spadnie... Cipsoft nie dość, że doprowadził do stanu, że 100 lvl jest możliwy w 15 dni, to jeszcze zmniejsza straty przez śmierć żeby tylko dzieci miały łatwiej i nie zniechęcały się do gry po śmierci. Ogólnie gz dla cipu, po tej łatce nie gram nawet sorcem, bo pk nie opłacalne będzie.

Brtek00
12-03-2009, 09:24
Cipsoft systematycznie niszczy w Tibii to co trzymało tutaj starszych graczy. Wyjdzie na to, ze zostana tylko dzieci ;]


AHahahah dowaliles czlowieku w jakiej grze mmorpg po dedzie tracilo sie po 3 lvle? w dol i to na tak niskim poziomie jakim jest 70+ w tibi? wlasnie ta smierc odstraszala starszych graczy polowe ludzi przestawalo grac przez dedy a teraz sie to zmieni.. HAIL CIPSOFT tym razem naprawde swietny pomysl bede mogl kazdy innym amulet nosic zamast aola! O cholera chyba powroce do tibi jak to wprowadza.

Drypcik
12-03-2009, 10:20
Panowie to jest kolejny niewypal ze strony cipsoftu blessy za 100k lol Najpipierw wszystko na hotkeyah potem potiony az blessy co jeszcze mozna zjebac? to niech zrobia ze od godziny 10-20 jest powiekszony loot by zbierac na blessy lol Bad Pomysl

dmx169
12-03-2009, 10:58
Właśnie aol mógł by być jako kolejne błogosławieństwo np.
I żeby nazwy nie zmieniali bo i tak teraz nie idzie się połapać :D

Brtek00
12-03-2009, 11:43
Nie rozumiem ludzi którzy mówią ,że to jest zły pomysł moim zdaniem ten pomysł jest świetny teraz nie będzie się tracić po 3 lvle po dedzie już na takim małym lvlu jak jest 70+. Bardzo długo czekałem na taką zmianę co do straty expa po dedzie to jest świetny pomysł ! a co do Facca mówicie ,że gdy kupicie 4 blessy macie 10% szansy na to ze cos wam spadnie z eq hmm przy pisaniu postów płaczecie w nich tak jak by to 90% szansy miało być na stratę itemów a 10% na to ,że wam nie wypadną ludzie przecież to jest 90% prawie 100% czyli na 10 dedów może coś ci wypaść raz ta albo w ogóle nic ci nie wypadnie i napewno nikt nie pada tak często oczywiście zdarza sie ded ale nie za czesto ile razy padleś 5? z tego ani razu ci nic nie spadnie z eq na 90%! chyba ,że bedziesz mial pecha który oczywiscie sie zdarza... kto zrozumiał co napisałem to wie oco chodzi ,a ci którzy piszą ,że to jest zły pomysł to chyba jakieś dzieci 13 letnie które nie miały lvla powyzej 50 i nie wiedzą co to znaczy expić pól dnia recznie wbic ciezko 2 lvle dajmy na to i potem gdy wracasz do depo nagle lag kick ded i 3 lvle w dól! i właśnie dlatego duzo graczy przestało grac w tibie bo w all grach MMORPG po dedzie praktycznie nic sie nie traci a jak sie traci to Wielkie Gów***! i tak powinno byc tez w tibi.

Erhion
12-03-2009, 12:47
.Ja to tak mysle ze oni chca zachecic zeby wiecej osob kupowalo pacca ;d

: OOO

Serio? Nie, no co ty, niemożliwe. :confused:

Rayo
12-03-2009, 12:50
Beznadzieja i Tyle ;>


Nic dodać nic ując. B)

Macunio
12-03-2009, 13:41
Nic dodać nic ując. B)

niby dlaczego ?
jak wolisz tracic wiecej exp przy dedzie to nie kupuj blessow ;) .
Dobry pomysl .

Skorupa1994
12-03-2009, 14:39
Ale zobaczcie na starą tibie dajmy na to 7.4 i teraz na 8.4. Kurwa za przeproszeniem kiedyś 100 lvl jak w 8 miesięcy zrobiłeś od razu był dowód, że sharujesz. Teraz wyskakują wiadomości, że ziomek w 15 dni 100 zrobił. Poza tym visy na 3 kratki? fajnie :] Hity 2x większe u knighta tez fajnie :] runy w sklepach to nie był najgorszy pomysł ale zepsuł ekonomie w tibii. Kiedyś 5x 11 druid czynił z kogoś milionera, 10k na allegro po 8-9 zł chodziło. Teraz wbić w tibii 200 to dla no life 4 miesiące. Kiedyś w ten czas byś wbił 70 lvl. Do wiosny popekuję potem bb tibia.
Ps. Z tym fajnie to jest ironia ;]

Szweducha
12-03-2009, 15:02
niestety bardzo zle dla ludzi ktory walcza od teraz taki ms 100+ ktory przewaznie biegal na ob bez aola bedzie musial placic 2 razy wiecej za kazdym dedem chyba ze bedzie biegal bez blessss ;<



koniec kasy=koniec gry

bartii10
12-03-2009, 15:08
no i o to chodzi, żeby się odstresować przy grze, a nie na wnerwie pół dnia deda odrabiać ;). myślę, że jakby straty przy śmierci były jeszcze mniejsze to gra nabrałaby jakiegoś zdrowego trybu.. wchodziłbym sobie na 1-2 h dziennie, jakbym padł to szybko bym odrobił, nie przejąłbym się tym.. ogólnie byłby lajcik. inaczej jest jak się padnie raz w tygodniu przy jednej godzinie gry na dzień, a inaczej przy 6 godzinach.

Szweducha
12-03-2009, 15:23
http://forum.tibia.com/forum/?action=thread&threadid=2529486

popieram ten pomysl bo jak wprowadza nowy to msowie na ob sie wykoncza z braku kasy

Spider
12-03-2009, 15:31
CM Mirade ponownie odpowiedziała na pytania graczy, oto ich streszczenie:

Będziemy mogli sprzedać AoLe do Eremo?
Nie. Eremo kupuje tylko broken amulety. Oczywiście możecie jes sprzedać innym graczom bądź też zatrzymać je dla siebie, istnieje duża szansa ze AoLe zostana w przyszłości wycofane z gry.

Mam założony AoL i wykupione wszystkie 5 blessów. (po patchu oczywiście)Czy podczas śmierci stracę AoLa i blessy?

Stracisz blessy i AoLa. Blessy ponieważ zapłaciłeś w ich cenie za ochrone przed strata itemów, AoLa, bo był on założony i chroni przed stratą eq (mimo tego, że 5 blessów obniża możliwośc jego stracenia do 0). By być w pełni chronionym przed stratą przedmiotów podczas śmierci możesz kupić wszystkie 5 blessów lub założyć AoLa. Należy dodać, że AoL nie noszony na swoim miejscu w eq tylko np. w bp podczas śmierci z wszystkimi pięcioma blessami nie zniknie z bp. Trzeba pamiętać, iż gdy posiadamy mniej niż 5 blessów istnieje nadal ryzyko utraty przedmiotów- choć mniejsze niż z całkowitym brakiem blessów.

Mogłabyś wytłumaczyć dlaczego CIP zdecydował o tym, że Aol i blessy będą stanowić jedno?

Średnie i niskie lvle powinni również posiadać możliwość zredukowania straty przedmiotów podczas śmierci więc postanowiliśmy uzależnić ich cenę od poziomu gracza. Nawet jeśli gracz nie ma wystarczająco dużo pieniędzy żeby kupić blessy i AoLa , błogosławieństwa będą mu zapewniały mu zmniejszenie strat podczas śmierci tak przedmiotów jak i skilli/ expa.

Ashlon
12-03-2009, 15:34
Prawdziwy problem nie lezy w tym, ze duzo sie traci podczas smierci, tylko w tym, ze obecnie bardzo szybko bije sie poziomy. 3-4 lata temu 60-70lvl to juz bylo naprawde duze osiagniecie, wystarczylo zmniejszyc kary za smierc i obnizyc exp potworkow/podwyzszyc lvl cap - nie byloby obecnie problemu, co zrobic z graczem na 250-300 poziomie doswiadczenia...

W obecnej sytuacji zapewne zrobia tak, ze ogranicza bieganie po mapie w poszukiwaniu blessow do mozliwosci zakupu wszystkich 4/5 blessingow u kaplana w kazdej swiatyni. Co bedzie dziwne - wroci sytuacja sprzed kilku lat, gdy istnial Amulet of Life (kosztowal 50k, dzialal jak obecny AoL + blessy), a cale zamieszanie okazaloby sie bezcelowe. Osobiscie wydaje mi sie, ze :
a) powinni wszystkim zmniejszyc straty do 6% bez blessow, kazde blogoslawienstwo zmniejszaloby ten prog o 1% - ostatecznie 1% straty dla pacc i 2% straty dla facc.
b) jesli przekroczony zostanie prog 50, 100, 150, 200, 250 poziomu, bazowe koszta rosna o 2% - dzieki temu na niskich poziomach smierc nie bylaby dotkliwa, a highlvlowanie byloby trudniejsze.

Spider
12-03-2009, 15:46
Dalsza część:

Mogłabyś podać datę następnej zapowiedzi?

Nie podam teraz daty ale nie martwcie się następna zapowiedź jest już blisko :).

Co sie stanie kiedy położę mój bp w miejsce na strzały?

Plecak to pojemnik wiec bez zabezpieczenia przed skutkami śmierci na 100% wypadnie.

Wytłumacz proszę dlaczego chcecie usunąć AoLa z gry.

Chcemy znaleźć lepszy sposób na rozwiązanie problemu trapu przy dp/świątyniach/ miejscach w których można nabyć blessy. Powiedzmy że giniesz z blessami i AoLem w plecaku. W takiej sytuacji możesz założyć AoLa i spokojnie kupić blessy. Jednak nie zmienia to faktu, że możesz zginać gdy je kupujesz.
Jak niektórzy gracze mówili AoL jest za drogi dla graczy z niskim i średnim poziomem doświadczenia. Oto dlaczego musieliśmy rozwiązać ten problem. Dziękuje wszystkim, którzy przedstawili swoje pomysły na ten temat.

Czy gracz który miał PACC i zrobił Inquisition może kupić wszystkie blessy w thais redukując straty w przedmiotach do 0?

Tak, będzie on mógł to zrobić należy jednak pamiętać, że kupując the Blessing of the Inquisition cena jest większa o 10% niz w przypadku gdy każdy bless kupujemy oddzielnie.

Więc nie będzie żadnej zmiany w systemie PvP w tym patchu?

Nie będzie takiej zmiany z powodów które wymieniłam.

djbuhos
12-03-2009, 15:50
Ludzie jak mam teraz blesy to po update bede musial kupoweać na nowo czy bedą dzialały normalnie

Spider
12-03-2009, 15:58
Będą działały normalnie (zmniejszać będą stratę expa/skilli i ewentualną strate w przedmiotach).

Rocket Slayer
12-03-2009, 15:59
Ludzie jak mam teraz blesy to po update bede musial kupoweać na nowo czy bedą dzialały normalnie
Zostaną Ci stare.

Sert
12-03-2009, 18:35
Skok na kasę i tyle... Pozbawienie FACC'ów możliwości ochrony swojego ekwipunku... Jak dla mnie pomysł ten to totalna porażka jak większość ostatnich poczynań Kicksoftu... A banując botterów na tak masową skale, sami siebie zabijają... i to ich nie wzmocni :P

Rybzor
12-03-2009, 19:10
Zapowiada się interesująco. Szkoda, że nie ma przybliżonej daty tej "łatki". Jak dla mnie całkiem dobre rozwiązanie, ale oczywiście - jak to zawsze bywa - znajdą się i tacy, którym nie spodoba się rozwiązanie przynoszące im prawie same korzyści.

Temirius
12-03-2009, 19:21
Troche zje**li czasem mogli by się mocniej zastanowić , ta gra shodzi na psy ale cóż wszystkie upki i patche mogą zaskoczyć , poczekamy zobaczymy : ].

Rocket Slayer
12-03-2009, 19:41
A banując botterów na tak masową skale, sami siebie zabijają... i to ich nie wzmocni :P
Sorki ale muszę wyśmiać cię za taką teorię z dupy wziętą.

Troche zje**li czasem mogli by się mocniej zastanowić , ta gra shodzi na psy ale cóż wszystkie upki i patche mogą zaskoczyć , poczekamy zobaczymy : ].
shodzi? Zastanów się, czy aby nie przez graczy ona "schodzi na psy"

Vein
12-03-2009, 19:52
Ryba dobrze mowi, niedlugo bedziecie plakac na wszystko, nawet jesli to wam da korzysci. Nie rozumiecie, ze grajac FACC nie placicie nic za gre i albo sie pogodzicie z zasadami, ktore wam oferuje CIP albo kupicie PACC i bedzie korzystac z benefitow. Nie placac za gre bedzie placil na 120+ lvlu 80k za 4 blessy + 50k za AOL aby ochronic ekwipunek oraz exp/skille, a PACC zaplaci za to samo 100k. Nic, kurwa, nic tego nie zmieni, placa za gra to maja okreslone benefity. Prosze, skonczcie pierdolic o schodzeniu na psy, psuciu gry itd. To juz nie jest smieszne, to zalosne. Na dodatek RSy beda bardziej uwazac, aby ponownie ich nie wbic. Zabijali za duzo to teraz beda konsekwencje wieksze niz 30 dni tracenia ekwipunki przy smierci.

Mozecie plakac dalej po moim poscie ale to nie zmieni tego, ze zaplacicie wiecej. Stalo sie, graj dalej albo zrezygnuj. Spawa jest cholernie prosta. Te wiosenne/jesienne latki pokazuja ze CIP zyje i probuje cos robic, czasem cos mu wyjdzie tak jak teraz.

Vyohman
12-03-2009, 20:29
Nie rozumiem co wam sie nie podoba.
Jeśli masz pacca to będzie lepiej, a jeśli masz rsa to Ci zniknie z czasem i wszystko będzie dużo lepiej ._.
Jak nie płacisz im za gre to nie powinieneś niczego wymagać.

Arathorn
12-03-2009, 20:29
Pomysł jest b.dobry. Po tej łatce 50lvl kupuje 5 blesów za 35k i masz w tym zarówno aola jak i obniżone straty expa (czyli wychodzisz lepiej niż obecnie po wydaniu 100k). Hlvle noszące aola (a ostatnio to naprawdę ogromna większość graczy bez RSa je nosi, każdej profesji) nie odczują różnicy. Różnicę de facto jedynie odczują hlvl postacie latające z rsem i regularnie padające. A wśród osób które tak tutaj psioczą takich chyba nie ma zbyt wiele :)
Facce, póki co nie mają na co narzekać. A jak wycofają aola? Bywa, czas się pogodzić że to "free mmorpg" to jest tylko wersja demo i jak się grać to trzeba płacić.

Cz4rny
12-03-2009, 20:30
ta, super pomysł zabijesz 30 lvl i ci z niego nic nie spadnie bo ma blessy i aola prawie za free?

Rybzor
12-03-2009, 20:45
ta, super pomysł zabijesz 30 lvl i ci z niego nic nie spadnie bo ma blessy i aola prawie za free?
W większości gier MMO z przeciwnika nie spada nic, albo sama kasa, albo jakaś cześć EQ raz na 10 razy. To wy staliście się tacy chciwi i nie dostrzegacie tego, że sytuacja kiedy zabijamy osobę z 30 lvl i nic nie spada jest całkiem normalna jeśli chodzi o skale globalną mmorpg.

Chociaż osobiście nie sądzę, aby nagle wszystkie 30 lvle zaczęły wykupować blessy, jest to chyba koło 15k, więc dla przeciętnego 30 lvla, który nie przerzuca itemów z innego 150 lvla chara wcale nie tak mało.

Gandalf Blakc
12-03-2009, 20:55
:/

W zasadzie dobry ukłon w stronę początkujących :)

Jednak mi się w Tibii podobało to że śmierć to nie tylko you will be respawn in 3... 2... 1...


+ Newbie kupią błogosławieństwa za małe pieniądze
+ Zmniejszy PK bo będzie duże prawdopodobieństwo że low lvl ma je wykupione i nic mu nie wyleci a co za tym idzie ryzyko smierci w przedziale Low i Middle lvl

Ogólnie jest dobrze tylko bym nacisnął bardziej na High lvl aby zamiast mniej tracili więcej ot tak bo co nam szkoda :)

A pozatym mam pytanie czy 2 Bany nie ważne jakie = Perm ?

Takasshi
12-03-2009, 23:28
a przykladowo 150 knight na faccu moze kupic 4 blessy za 80k i do tego jeszcze musi kupic aol zeby nic mu nie spadlo .... nice guys

Klikaczz
13-03-2009, 01:24
ale taki 180 moze solo zabic dl z którego moze poleciec dsm a taki 20 niebardzo ( tak czy inaczej male szanse ze zabije )poza tym nikt nie kaze nikomu grac w tibie :D
aol powinien zostac żeby fac nie uciekli niema fac to nie bedzie napedu na pacc a czemu mieliu by uciec? a no dlatego ze jak niemasz 100% pewnosci ze Ci nie poleci np mpa softy itp to mozesz sie zniechecic albo jak padniesz i stracisz to w ogóle " cześć" :P

thoro
13-03-2009, 01:24
AHahahah dowaliles czlowieku w jakiej grze mmorpg po dedzie tracilo sie po 3 lvle? w dol i to na tak niskim poziomie jakim jest 70+ w tibi? wlasnie ta smierc odstraszala starszych graczy polowe ludzi przestawalo grac przez dedy a teraz sie to zmieni.. HAIL CIPSOFT tym razem naprawde swietny pomysl bede mogl kazdy innym amulet nosic zamast aola! O cholera chyba powroce do tibi jak to wprowadza.

A kto kurwa powiedzial ze tibia ma byc taka jak inne gry mmo...
Ja pierdole ale koles ...

W większości gier MMO z przeciwnika nie spada nic, albo sama kasa, albo jakaś cześć EQ raz na 10 razy. To wy staliście się tacy chciwi i nie dostrzegacie tego, że sytuacja kiedy zabijamy osobę z 30 lvl i nic nie spada jest całkiem normalna jeśli chodzi o skale globalną mmorpg.


No tak, Candia.
Never happen' :D

Rybzor
13-03-2009, 06:52
a przykladowo 150 knight na faccu moze kupic 4 blessy za 80k i do tego jeszcze musi kupic aol zeby nic mu nie spadlo .... nice guys
NIce nice, a wcześniej 150 knight na faccu miał możliwość kupienia tylko jednego blessa nice nice nice zal.pl zal owned elo elo,

nie mówiąc o tym, że 4 blessy to prawie jak aol, 90% skuteczności.

@down,
a, wiec walnęło mi się. Co nie zmienia faktu, że FACC, który gra za darmo nie ma podstaw do tego by się pluć.

Decade
13-03-2009, 07:30
NIce nice, a wcześniej 150 knight na faccu miał możliwość kupienia tylko jednego blessa nice nice nice zal.pl zal owned elo elo,

nie mówiąc o tym, że 4 blessy to prawie jak aol, 90% skuteczności.

????????
jedyny bless dla pacc to ten u eremo...
a blessy w carlin, thais, ab i kazo są dla wszystkich.

jest mnostwo high leveli z RSami na serwerach PVP, jak jest wojna to wiesz czlowieku, jak sie fragi szybko kończą...

Trol'Trol
13-03-2009, 08:41
no krezji nic dziwnego jak ty ue walisz w takich dziwnych momentach xd tam wtedy veno thais co masz zdjecie po name prawie mojego nobka ubiles ^^ poco wtedy ue j****s jak tam bylo tyle nobow ?

raB_Bit
13-03-2009, 11:26
Niee, moim zdaniem to jest nieprzydatne ;/ Było dobrze, ale widać, że Cipki ciągle chcą zwiększyć ilość kupowanych pacc' ów.

Arathorn
13-03-2009, 13:12
Jednak mi się w Tibii podobało to że śmierć to nie tylko you will be respawn in 3... 2... 1...

Jakieś straty muszą być, ale w tibii, szczególnie na wyższych lvlach były one na tyle duże że wręcz zniechęcały. Może teraz będzie lepiej.

+ Zmniejszy PK bo będzie duże prawdopodobieństwo że low lvl ma je wykupione i nic mu nie wyleci a co za tym idzie ryzyko smierci w przedziale Low i Middle lvl

Nie wiem jak ty, ale zawsze pkuje sobie dla zabawy, a jak coś do tego wyleci to tylko dodatkowy bonus :)
a przykladowo 150 knight na faccu moze kupic 4 blessy za 80k i do tego jeszcze musi kupic aol zeby nic mu nie spadlo .... nice guys
Ile osób gra na 150lvlu na faccu? To raz. Dwa, jak często się pada knightem na takim lvlu. Trzy, po to są pacce żeby je kupować, w życiu za darmo to możesz tylko w ryj dostać :)
jest mnostwo high leveli z RSami na serwerach PVP, jak jest wojna to wiesz czlowieku, jak sie fragi szybko kończą...
RS to jedna rzecz a druga to padanie z tymi rsami. Jak ktoś nie umie grać/ma noobów po swojej stronie i co chwilę pada to jego problem.

Jak na razie widzę dwa przykłady dlaczego nie:
1)120+lvl na paccu musi wydać 40k więcej żeby mieć to co ma teraz
2)120+lvl z RSem musi wydać 50k więcej żeby mieć to co teraz
To teraz niech się zgłoszą osoby które tak tutaj narzekają i się łapią do którejś z tych kategorii...

Drypcik
13-03-2009, 14:41
Owszem zgadzam sie z tym panem o gory pierdolicie glupoty...
Wiele jest osob co maja np Tarcze typu mms albo G legi a niemaja Aola Dlaczego? Bo cip soft nie wpadl na pomysl by sprzedawac za rozsadnac cene np u rashida takich rzeczy....Sov kiedys po 3kk+ a teraz? 300k g legi po 300k teraz 50 Ja mysle ze ten pomysl z aolem w blessach mogl by wypalic Gdyby
*PRzedewszyskim zwiekszyli liczbe fragow np 10 tygodniowo(Powiedzmy sobie ze gdy na swiatach pvp sa wary a na wszyskich pvp sa to sorc/ed/lub nawet pallek duzo fraguje)
*Niech zostawia Aola sprawia zeby mniej spadalo levela a Zrobili poprostu dla lev mniejszych niz 70 Osobnego npc od blessow np venore gdzie za mniejsza cene beda mogli kupic, lub cena byla by roznicowana od levela(tylko max do 50k na jakims hightlevelu) od20k na 40 lub cos takiego
Ludzie co mysla ze to dobry pomysl zapewne sa z swiatów non-pvp lub nigdy nie bralu udzialu w walkach jakichkolwiek....

Biohazardd
13-03-2009, 16:09
Facce, nie użalajcie się : nic nie płacicie a chcielibyście mieć dostępne wszystkie opcje ?
a tak wogóle to nie kapuje sensu tej łatki, wytłumaczta mi ( tak mam iq 20 )

Rybzor
13-03-2009, 16:20
Facce, nie użalajcie się : nic nie płacicie a chcielibyście mieć dostępne wszystkie opcje ?
a tak wogóle to nie kapuje sensu tej łatki, wytłumaczta mi ( tak mam iq 20 )
Tańsze blessy dla low lvli + mniejsze straty przy śmierci.

Spider
13-03-2009, 18:08
Jak na razie widzę dwa przykłady dlaczego nie:
1)120+lvl na paccu musi wydać 40k więcej żeby mieć to co ma teraz
2)120+lvl z RSem musi wydać 50k więcej żeby mieć to co teraz
To teraz niech się zgłoszą osoby które tak tutaj narzekają i się łapią do którejś z tych kategorii...

Nie rozumie dlaczego niby 120lvl+ na paccu płacił więcej? Teraz za blessy i aol- 100k a po patchu będzie tak samo bo od 120+ lvla cena blessow sie nie zmienia ;p


Tak, tak gram na non-pvp.

Pan-Rendix
13-03-2009, 18:16
Sposób na fragi na warach jest taki że gildia1 wypowiada gildii2 wojne i jak gracz z gildi1 zabije gracza z gildii2 to frag się nie liczy.
Takie coś jest w Lineage2 i bardzo mi się to podobało :)

Decade
13-03-2009, 19:36
no krezji nic dziwnego jak ty ue walisz w takich dziwnych momentach xd tam wtedy veno thais co masz zdjecie po name prawie mojego nobka ubiles ^^ poco wtedy ue j****s jak tam bylo tyle nobow ?

przypadkowe nacisniecie, chcialem mwall rzucic zeby sie zaslonic bo mnie ze stacka bombili szweduchy a nacisnalem hotkeya od ue. mialem mwall na PG down a Ue na PG up duzo nie trzeba zeby sie pomylic.
a Rs mialem jeszcze przed wojną, akurat tez przed ue.
tyle ze ja nie mowie o sobie bo 86 to medium a nie high level, ale np taki hirre, nupov, czy aiwen juz nie pamietam kto od nas rs mial to tracą tej forsy duzo. Ja bym bez blessow biegal jakbym mial swojego chara po tym patchu


RS to jedna rzecz a druga to padanie z tymi rsami. Jak ktoś nie umie grać/ma noobów po swojej stronie i co chwilę pada to jego problem.


Nie rozumiem co ma posiadanie nobów po swojej stronie/umiejetnosc grania do posiadania slabszego teamu gdzie sredni level jest o 40% mniejszy niz sredni level przeciwnika? Ja mowie o wojnie, podczas pokoju mialem z 3 tygodnie rsa i nikt mnie nie zabil a gralem sporo, nie to ze char stał w dp czy cos tylko wbiłem troche leveli. jak szwedzki team to prawie sami +200 levele, lepiej wyposazeni bo maja hajs na SSa i inne tego typu pierdoly, maja zrobione inq, mają na swoich charach pro ogarniaczy z innych swiatów i w dodatku pomaga im 1000000 noob charów które otaczaja ze wszystkich stron i nie dają nawet biegac na openie to chocbys nie wiem jakim pro był to gówno zrobisz, zreszta ty i tak nie jestes wiec po co sie wypowiadasz o czyms co jest tylko twoja hipoteza?

Sposób na fragi na warach jest taki że gildia1 wypowiada gildii2 wojne i jak gracz z gildi1 zabije gracza z gildii2 to frag się nie liczy.
Takie coś jest w Lineage2 i bardzo mi się to podobało :)
Takie cos by bylo kox ale trzeba by jakos zabezpieczyc przed tym zeby gildia która ma samych +200 leveli nie wypowiadala wojnie garstce neutralnych 100 leveli i nie kosila na nich darmowych fragów, jak to dla przykladu zrobil kochany falling legion wypowiadajac wojne mojej bylej gilidi pk skladajacej sie moze z 8 magow 45-55 level a w fl bylo z 30 osob i to takie 80-120, oni darmowych fragow nie mieli ale to smiech zeby gilidia taka wypowiadała takim maluczkim wojny, a gdyby mozna by za free zabijac ludzi i nie nabijac na slabszych unjustifiedow to by to zjawisko bylo naduzywane na bank

Arathorn
13-03-2009, 21:24
chocbys nie wiem jakim pro był to gówno zrobisz, zreszta ty i tak nie jestes wiec po co sie wypowiadasz o czyms co jest tylko twoja hipoteza?

Na mój temat niewiele wiesz, to się nie wypowiadaj.

Takie cos by bylo kox ale trzeba by jakos zabezpieczyc przed tym zeby gildia która ma samych +200 leveli nie wypowiadala wojnie garstce neutralnych 100 leveli i nie kosila na nich darmowych fragów, jak to dla przykladu zrobil kochany falling legion wypowiadajac wojne mojej bylej gilidi pk skladajacej sie moze z 8 magow 45-55 level a w fl bylo z 30 osob i to takie 80-120, oni darmowych fragow nie mieli ale to smiech zeby gilidia taka wypowiadała takim maluczkim wojny, a gdyby mozna by za free zabijac ludzi i nie nabijac na slabszych unjustifiedow to by to zjawisko bylo naduzywane na bank
Taki system miałby sens tylko jeżeli lider drugiej gildii musiałby zaakceptować wojnę. Oczywiście taki lider nie zawsze by chciał to akceptować, zależnie od taktyki jaką postanowi wybrać. W wypadku takiej deklaracji wojny potwierdzonej przez drugą stronę na tibia.com od razu powinien być jakiś automatyczny licznik fragów (z jakąś opieką moderatorską i możliwością raportowania jakiś hacków, żeby za zrookowanie hackniętej postaci przeciwnikowi nie doliczało kilkudziesięciu fragów). Ale teraz już trochę offtopujemy więc może starczy :p

Nie rozumie dlaczego niby 120lvl+ na paccu płacił więcej? Teraz za blessy i aol- 100k a po patchu będzie tak samo bo od 120+ lvla cena blessow sie nie zmienia ;p


Tak, tak gram na non-pvp.
Ale chodziło o RSa z paccem. Teraz mając rsa zdejmujesz aola i jak padniesz wydajesz 50k na blessy. Po tej łatce będziesz płacił 100k a itemy i tak ci polecą. Więc jest 2x drożej :)

Kestanio
13-03-2009, 22:31
A wiec jak to teraz liczyc jak np. 50 lvl traci 1lvl przy padnieciu to ile straci z blessami np. 4-ema

Rybzor
13-03-2009, 22:36
A wiec jak to teraz liczyc jak np. 50 lvl traci 1lvl przy padnieciu to ile straci z blessami np. 4-ema
Odpowiedź na to pytanie zawarta jest w treści newsa.

Spider
13-03-2009, 22:40
Ale chodziło o RSa z paccem. Teraz mając rsa zdejmujesz aola i jak padniesz wydajesz 50k na blessy. Po tej łatce będziesz płacił 100k a itemy i tak ci polecą. Więc jest 2x drożej :)


Ale mi akurat chodziło o 1 punkt wypowiedzi tego pana bo co do 2 to jestem zgodny i popieram takie rozwiązanie w 100%. RS to nie nagroda. Chcesz pkować isc na PvP-e .

Arathorn
14-03-2009, 10:53
Ale mi akurat chodziło o 1 punkt wypowiedzi tego pana bo co do 2 to jestem zgodny i popieram takie rozwiązanie w 100%. RS to nie nagroda. Chcesz pkować isc na PvP-e .

Oj, źle przeczytałem :p

Z hlvlami na faccu chodzi o to że może kupić tylko 4 blessy. Teraz kupuje je za 40k, do tego dokłada aol i jest razem 90k, spada niedużo expa i żadne itemy.
Po upie 4 blessy będą kosztować 80k, będą zmniejszać ryzyko spadnięcia itemów ale nie do 0. Żeby mieć 100% pewność że nic ci nie spadnie musisz dokupić aola za 50k. Razem 130k. 40k więcej a efekt ten sam. :)

Rocket Slayer
14-03-2009, 11:23
Po upie 4 blessy będą kosztować 80k, będą zmniejszać ryzyko spadnięcia itemów ale nie do 0. Żeby mieć 100% pewność że nic ci nie spadnie musisz dokupić aola za 50k. Razem 130k. 40k więcej a efekt ten sam. :)
Ale wtedy będziesz miał możliwość wstawienia jakiegoś innego amuletu zamiast Aola, co może okazać się przydatne.

OldWerladyn
14-03-2009, 11:24
Ehh jedyny minus to FRAGI NA OB I SPRAWA RS...
niech ogarną, że jeżeli masz rs to spada ci all ale bless będą za 50k :o

Jacob69
14-03-2009, 11:42
Pomysł fajny, jak dla mnie w 100% pozytywny. Ale ja mam jeszcze inną koncepcję.. Gdyby to tak na serwach pvp podczas gdy zostaniemy zabici przez GRACZA (nie potwora) nie tracilibyśmy doswiadczenia (albo tracilibyśmy ale nieznaczną część) . Owszem eq nadal tak ale nie doswiadczenie. Bo cóż to za przyjemność dla słabego gracza gdy zostanie zabity? Albo tym bardziej dla powergamera gdy to rozwiązując porachunki z "kolegą" też zdaży mu się paść i tracić niepotrzebnie lvl.. Co wy na taki pomysł?:p

Spider
14-03-2009, 11:55
Z hlvlami na faccu chodzi o to że może kupić tylko 4 blessy. Teraz kupuje je za 40k, do tego dokłada aol i jest razem 90k, spada niedużo expa i żadne itemy.
Po upie 4 blessy będą kosztować 80k, będą zmniejszać ryzyko spadnięcia itemów ale nie do 0. Żeby mieć 100% pewność że nic ci nie spadnie musisz dokupić aola za 50k. Razem 130k. 40k więcej a efekt ten sam. :)

No chyba, że ów hlvl miał pacca, zrobił inkwizycje to możne sobie na tym faccu kupić wszystkie 5 blessów za 110k :P.

Pan-Rendix
14-03-2009, 12:14
Takie cos by bylo kox ale trzeba by jakos zabezpieczyc przed tym zeby gildia która ma samych +200 leveli nie wypowiadala wojnie garstce neutralnych 100 leveli i nie kosila na nich darmowych fragów, jak to dla przykladu zrobil kochany falling legion wypowiadajac wojne mojej bylej gilidi pk skladajacej sie moze z 8 magow 45-55 level a w fl bylo z 30 osob i to takie 80-120, oni darmowych fragow nie mieli ale to smiech zeby gilidia taka wypowiadała takim maluczkim wojny, a gdyby mozna by za free zabijac ludzi i nie nabijac na slabszych unjustifiedow to by to zjawisko bylo naduzywane na bank

To wojna musiałaby być dwustronna (tzn. akceptują 2 strony i nie maja naliczanych fragow). Jeżeli by była 1-stronna to fragi sie naliczają dopóki wojny nie zaakceptuje 2 gildia.

Esprit
14-03-2009, 12:53
Zapowiada się ciekawie, no i FACC niech się cieszy bo aol'e zostawili, a te blesy dla niskich leveli też są fajne.

Arathorn
14-03-2009, 13:38
Pomysł fajny, jak dla mnie w 100% pozytywny. Ale ja mam jeszcze inną koncepcję.. Gdyby to tak na serwach pvp podczas gdy zostaniemy zabici przez GRACZA (nie potwora) nie tracilibyśmy doswiadczenia (albo tracilibyśmy ale nieznaczną część) . Owszem eq nadal tak ale nie doswiadczenie. Bo cóż to za przyjemność dla słabego gracza gdy zostanie zabity? Albo tym bardziej dla powergamera gdy to rozwiązując porachunki z "kolegą" też zdaży mu się paść i tracić niepotrzebnie lvl.. Co wy na taki pomysł?:p
Do dupy.
W takim wypadku nikt by się nie bał bycia huntowanym. No bo co to za problem, jak padniesz raz na kilka dni i ci zleci bp warty kilka(naście) k skoro w tym czasie możesz sobie spokojnie expić i straconą kasę odrobisz w godzinę-dwie. A expa i skilli nie tracisz więc de facto jesteś do przodu.
O ile cała idea mniejszych start przy dedzie (taka jak przedstawiona przec cipsoft) jest dobra o tyle dalesze rozgraniczanie na zabijanie przez graczy i nie-graczy nie ma żadnego sensu.

Frezko
14-03-2009, 16:34
gra dla małych dzieci i tyle

Zacev
14-03-2009, 19:23
straszne ; ((

Soviro
15-03-2009, 02:45
Widać ze cipkom juz pomysłów na update brakuje to teraz takie duperele wymyślają
Jak to dobrze że już nie gram w tę gre :P

Pirate Cutthroats
15-03-2009, 08:15
Pomysł - średni. Ja już wolę by wprowadzili amulet of life (tak się nazywał?) ponownie za cenę powiedzmy 300-400K i ludzie będą zadowoleni :) Przynajmniej ci na non-pvp ;>

Co do PVP to proponuję zostawić AOL (jednakowoż podwyższając jego cenę do 100K), ale za to znacznie zniwelować straty po śmierci (tak by były niemalże niezauważalne).

Monsword
15-03-2009, 09:17
aol powinien zostać droższy ale zostać, i działałby tylko z 4 innymi blessami

Albertus
15-03-2009, 10:30
ooo zajebiscie !!! o ja pitole poprawili moim zdaniem najwieksza wade tibi, jak kolega padnie w innej grze to go to nic nie obchodzi tylko gra dalej a jak ja padne w tribi to wieszac sie chce i pije na potege dzieki cip softowi moze zostane abstynentem :D dziekuje dziekuje narescie nie bede musial aola nosic bede se z jakims amulecikiem popykal :D

PS. co jak ktos ma obecnie 5 blesow i aola?

aola sprzedam i bede mial 5 blesow nowych? czy jak to bedzie co sie stanie ze starymi blesami?


PS x2 :

mowicie o tych warach , dobra byla by opcja zeby na oficialnej stronce dalo sie wypowiedziec wojne gildi na gildie i zabicie osoby z przeciwnej gildi nie konczylo by sie fragiem tylko 15 minut pz i tyle . lider wypowiadal by wojne drugiej gildi i tamten lider by to akceptowal i jazda :D to by bylo dobre

xarc
15-03-2009, 11:32
jak dla mnie to kolejna latka majaca na celu zmusic (zachecic:D)graczy do kupna pacc nawet na niskim lev (mniejsze straty skili)do tego spowoduje to iz niskopoziomowy mag bedzie mogl huncic solo demce (mozliwosc uzywania d necklacke czy ssa) - ots .. nie wiem czy to az tak dobre

bzyki1991
15-03-2009, 12:01
a co jeśli mam wszystkie 5 blessów kupionych na pacc i skończyła mi się promocja? ten 5 od eremo tez się liczy? tzn że nic mi nie moze wypaść z eq na facc ?

Arathorn
15-03-2009, 12:12
a co jeśli mam wszystkie 5 blessów kupionych na pacc i skończyła mi się promocja? ten 5 od eremo tez się liczy? tzn że nic mi nie moze wypaść z eq na facc ?

Tak.
<ilość znaków>

Mastitrek
15-03-2009, 13:58
Moim zdaniem za bardzo wymyślają co dodać czego ująć itp..
Starzy gracze przeważnie po każdym update tracą ...
Popatrzcie na pierwsze update jak weszły różdżki do gry ile kiedyś Magowie się musieli męczyć skilować była wyrownana gra a teraz od strzału na niskim lvl juz mają się fajnie...
więc patrząc na tą łatkę Aol i blessy które możn a dotychczas kupić to chyba najlepsze rozwiazanie, bo zawsze jak sie padnie można stracić duża liczbę exp-a
i jest to jakieś ryzyko i to coś co nas motywuje by grać z głowa...(nie mówie o dzieciach 8 - 13), gdy wejdzie ta owa łatka nie będzie taj przyjemności niskopoziomowe postacie na PACC będą często ryzykować wiedząc że i tak nic wiele nie straci jak padnie na czym mocnym a może sie poszczęsci mu jeszcze i szybko nabije LVL.
Po tych wszystkich aktulanych update szybko się expi teraz zdobycie 100lvl to już nie wyzwania tylko kwestja czasu.

P.S Dziękuję za przeczytanie i rozmyślenia na temat mojej wypowiedzi. Pozdrawiam

Cvonio
15-03-2009, 16:35
Moim zdaniem to co Cipisoft robi to ŻAL ... I co jak ktoś nie ma pacc to jak kupi Aol'a i 4x blees to i tak może stracić EQ... Cipisoft robi wszystko, żeby jak najwięcej zarobić ...

Vein
15-03-2009, 17:40
Jest juz kolejny teaser, hahahaha, widze ten placz teraz :DDD Zabiora nam 14h staminy i bedzie sie odnawiac nie minuta za 2 minuty offline, a minuta za 3 minuty offline :] Do tego fajny pomysl z bonusem expa za pelna stamine, cos jak w innych MMORPG. Do tego nadchodzi koniec ery stairhoppingu, szkoda, bardzo to lubilem. Ale bedzie zamieszanie teraz, niewidzialnosc potworow inna. Double exp week bedzie.

MarcuS.
15-03-2009, 17:59
zabiora nam 14h staminy i bedzie sie odnawiac nie minuta za 2 minuty offline, a minuta za 3 minuty offline :]
Tibia.com "For every 12 minutes you are logged off you get 1 minuted added to the character's stamina."

Tjolek
15-03-2009, 18:04
Tibia.com "For every 12 minutes you are logged off you get 1 minuted added to the character's stamina."

Ostatnia godzina staminy (41->42)będzie się odnawiała co 12min 1 minuta ale pierwsza godzina czyli między 42-41h to 50% więcej expa :)

Rysikk
15-03-2009, 18:08
bb stair jumping xd hiho 2x exp xd

Jak u kogos slabo z angielskim to cale tlumaczenie macie na TibiaSpy

Voniek
15-03-2009, 18:15
bb stair jumping xd hiho 2x exp xd

Jak u kogos slabo z angielskim to cale tlumaczenie macie na TibiaSpy

Spokojnie, u nas też już jest, tylko musicie cierpliwie poczekać, aż ukaże się na stronie :)

Dragon-Fly
15-03-2009, 18:25
Zapraszamy na www.tibiaspy.com oraz www.forum.tibiaspy.com , gdzie nowa zapowiedź jest już przetłumaczona. :)
Szczególnie podoba mi się pozbycie stairhoppingu, mój knight rośnie w siłę w porównaniu do palków i sorców :).

Daduch
15-03-2009, 18:39
Tłumaczenie jest w temacie w dziale Updates

piternet
15-03-2009, 18:45
Zapraszamy na www.tibiaspy.com oraz www.forum.tibiaspy.com , gdzie nowa zapowiedź jest już przetłumaczona. :)
Szczególnie podoba mi się pozbycie stairhoppingu, mój knight rośnie w siłę w porównaniu do palków i sorców :).

Czemu ta strona jest pierwsza ;/?
Co do łatkio #2 - fajnie koniec z palkami na 10 lvl bijacymi mocne potworki dzięki metodzie góra-dół (star hopping)... Ogólnie na plus, boty będą mogły krócej chodzić :p

Rysikk
15-03-2009, 18:47
Czemu ta strona jest pierwsza ;/?


Tamta strona zawsze jest pierwsza z tlumaczeniami

Dr_Boli
16-03-2009, 01:19
Więc zna ktoś konkretną datę kiedy owa łatka wejdzie w życie?

Rybzor
16-03-2009, 01:38
Więc zna ktoś konkretną datę kiedy owa łatka wejdzie w życie?
18 marca.

Frezko
16-03-2009, 09:54
ooo zajebiscie !!! o ja pitole poprawili moim zdaniem najwieksza wade tibi, jak kolega padnie w innej grze to go to nic nie obchodzi tylko gra dalej a jak ja padne w tribi to wieszac sie chce i pije na potege dzieki cip softowi moze zostane abstynentem :D dziekuje dziekuje narescie nie bede musial aola nosic bede se z jakims amulecikiem popykal :D

PS. co jak ktos ma obecnie 5 blesow i aola?

aola sprzedam i bede mial 5 blesow nowych? czy jak to bedzie co sie stanie ze starymi blesami?


PS x2 :

mowicie o tych warach , dobra byla by opcja zeby na oficialnej stronce dalo sie wypowiedziec wojne gildi na gildie i zabicie osoby z przeciwnej gildi nie konczylo by sie fragiem tylko 15 minut pz i tyle . lider wypowiadal by wojne drugiej gildi i tamten lider by to akceptowal i jazda :D to by bylo dobre

Żal mi cię dziecko

Vein
16-03-2009, 10:23
Lepiej zeby weszla pozniej niz miala wejsc zjebana.
Dear Tibians,

I'll close this thread after my post to answer your questions. It will be re-opened later this afternoon.

Thank you for your understanding!

Yours,
Mirade

R@g3
17-03-2009, 19:08
To tylko czub będzie nosił all blessy i aol..

N/C ;]

Dederin
17-03-2009, 19:38
Weźcie mi wytłumaczcie jedną rzecz bo nadal nie kumam jednej rzeczy. Po update mają wejść te blesy + aol za 100k .. Więc jak mam blesy przed update i aola to po update jak zdejmę aola to te blesy będą 100% chronić przed stratą eq czy nie ?

xMadmanx
17-03-2009, 20:46
Mam pytanie co się stanie jak mam wszystkie blessy tj. 5 czy bede je musiał kupować od nowa?

kubaboo
18-03-2009, 08:31
@up
blessy zostana jak je masz

pytanie z innej beczki: w zwiazku z protestami jakis noobkow na temat blessow za aola cos sie zmienilo czy blessy jednak beda dawaly 100% pewnosc ze sie nic niestraci?

Avidek
18-03-2009, 14:13
@up

Jezeli dobrze rozumiem, to 5 blessow da ci 100% pewnosci ze nic nie spadnie. Aol zostanie chyba tylko na jakis czas, zeby Facce (moga kupic tylko 4 blessy wiec bez aol nie maja 100% pewnosci) nie narzekaly dopuki Cip czegos nie wymysli.

Mickio
18-03-2009, 17:41
Chyba czegos nie zrozumialem. Czy moze mi ktos wyjasnic?
a)jak to jest z tym aolem? Czy bedzie dzialal tak jak zawsze?
b)czy jezeli kupie 5 blessow to aol nie bedzie mi potrzebny?

Avidek
18-03-2009, 17:48
@up

Tak, jednak prawdopodobnie po jakims czasie zostanie usuniety. Majac wszystkie blessy nie bedziesz potrzebowac aola.

Alkatrazz
18-03-2009, 19:25
Czyli jeżeli miałem blesy(inq) przed łatką to teraz mogę sprzedać aola i nie musze nic dokupować?

Stefan68
22-03-2009, 16:14
nie odpowiadać na kretynskie pytania :baby::baby:niech sie barany naucza czytac ze zrozumieniem bo pozniej mamy jakie mamy spoleczenstwo tibijskie :):):):):)

Banadan_90
23-03-2009, 16:20
To co zostało naprawione,poprawione itd. napewno było poprawione z głową :)
Już pewnie nie będzie takich głupich problemów X(

AnArAki
24-04-2009, 23:51
...Najpierws banują teraz "ułatwiają" grę bociarzom - główną obawą takiego bota jest dead...teraz jak spadnie im ten 1 lvl to im większej różnicy nie zrobi:(
Ogólnie na minus, ciekawy jestem czy zrobią coś co mnie zachęci do dalszej gry xD

ale sluchaj :P padnie ci tak 40 botter i spadnie mu 1 lvl fakt wiem ze to malo ale aol mu juz nie pomorze czyli mamy szanse na jakis fajny item z bottera albo loot jaki zlocil ale wiem ze wiekszosc botterow nosza p set wiec.....dupa

sciera
06-05-2009, 20:44
a dlaczego gracze z darmowym kontem maja byc udupieni? zawsze te 10% szans ze cos spadnie jest a pacce nie musza sie bac... to jest bez sensu - w tej kewstii powinny byc rowne szanse - jak kupisz blessy to masz 100% albo tyle ile kupiles a nie jak masz facc to jestes frajerem :(

jak juz cipy maja odpier*alac taka gowniana robote to niech najlepiej od razu zrobia tibia calkowicie platna i zobaczymy kto zostanie przy tej coraz bardziej zje*anej grze... (wkur*ilem sie na te blessy podobnie jak 99,9% graczy z facc)