Pokaż pełną wersje : Druga zapowiedź łatki: Stamina, Licznik Doświadczenia oraz...
W naszej pierwszej zapowiedzi dotyczącej wiosennej łatki przedstawiliśmy wam kilka zmian, które zostaną wprowadzone wraz z poprawką planowaną na środę, 18 marca. Jednak to nie wszystko, co mamy do zaoferowania. Pokażemy wam, co jeszcze można oczekiwać po wiosennej łatce.
Jak zapewne wiecie, okres czasu, podczas którego możemy zdobywać doświadczenie aż do momentu zmęczenia postaci jest określany jako wytrzymałość. Dotychczas gracz mógł polować przez 56 godzin zanim zatrzymywał mu się licznik punktów doświadczenia. Jednakże stało się oczywiste, że 56 godzin to zdecydowanie za dużo. Wraz z łatką zostanie zmniejszona liczba godzin wytrzymałości z 56 do 42.
Aby się zregenerować nasza postać musi być wylogowana. Regeneracja rozpczyna się po 10 minutach od naszego wyjścia z gry. Od tego momentu nasza postać będzie otrzymywać 1 minutę do wytrzymałości za każde 3 minuty bycia wylogowanym. Regeneracja wytrzymałości zajmie więc trochę więcej czasu niż przed wprowadzeniem poprawki.
Jest także dobra strona łatki: gracze z płatnym kontem będą mieli bonus, dzięki któremu zdobywane doświadczenie w 42 godzinie będzie o 50% większe. Zatem liczba punktów doświadczenia, które otrzymasz za zabijanie stworzeń w ciągu tej godziny znacznie się zwiększy. Na światach PvP-enfo premia ta nie będzie dotyczyła zdobytego doświadczenia za zabójstwo innego gracza.
W związku z tą premią gra dla osób, które mało czasu spędzają zalogowane będzie łatwiejsza. Jednakże, zregenerowanie wytrzymałości do godziny 42 zajmie trochę więcej niż normalnie. Za każde 12 minut bycia wylogowanym dostaniemy tylko 1 minutę wytrzymałości.
Pamiętajcie, że tak jak to miało miejsce do tej pory, przez ostatnie 14 godzin wytrzymałości będziecie dostawać tylko połowę doświadczenia za zabicie potwora.
Aby wyrównać szanse podczas walki pomiędzy potworem i graczem dodamy 2 sekundowe opóźnienie pomiędzy kolejnymi atakami po teleportowaniu się. Oznacza to, że gdy użyjemy teleportu, zmienimy poziom, wejdziemy do pomieszczenia za pośrednictwem portalu, udamy się w podróż z NPC, użyjemy zaklęcia uniesienia lub zostaniemy wyrzuceni z domku, nie będziemy mogli atakować stworzeń ani używać zaklęć atakujących przez 2 sekundy.
Potwory będą miały teraz wystarczająco dużo czasu na zaatakowanie nas za każdym razem, gdy będziemy zmieniać poziom i czekać na możliwość natarcia na nie. Oznacza to, że tzw. 'stairhopping' nie będzie już możliwy bez kontrataku ze strony monstrum, chyba, że będziemy chcieli tylko szybko spojrzeć. Pamiętaj, aby upewnić się, czy poradzisz sobie z potworami, zanim wejdziesz na ich teren!
Nie uważacie, że niewidzialne kreatury powinny być niewidzialne dla wszystkich graczy? My tak uważamy. Dlatego też wraz z łatką dodamy prawdziwą niewidzialność potworom. Będzie to coś, co przede wszystkim zaszkodzi graczom, którzy oszukują przy eliminowaniu tych stworzeń. Nasz klient nie będzie mógł zawierać żadnych informacji dotyczących niewidzialnych kreatur. Nie będzie również możliwe namierzenie pociskami runicznymi tych potworów.
Ostatnią, lecz nie najmniej ważną rzeczą, naszą wisienką na torcie będzie licznik doświadczenia, który będzie pokazywał liczbę punktów potrzebnych do zdobycia następnego poziomu. Ponadto będzie informował nas ile dostajemy doświadczenia na godzinę oraz jak długo będziemy musieli grać, aby zdobyć kolejny poziom. Obliczenia będą dokonywane na podstawie zdobytego doświadczenia przez ostatnie 15 minut.
Gdzie będziecie mogli znaleźć licznik doświadczenia? W okienku umiejętności, pod paskiem punktów doświadczenia będzie widniał pasek postępu doświadczenia. Oczywiście będzie możliwość ukrycia go w ten sam sposób jak pozostałe paski w tym oknie. Najnowsze dane będą wyświetlane w specjalnym dymku po najechaniu na pasek kursorem myszy. W menu kontekstowym umiejętności będzie funkcja, która umożliwi wyzerowanie licznika w dowolnej chwili.
Wreszcie, wraz z wprowadzeniem poprawki mamy zaszczyt zaprosić was na tydzień podwójnego doświadczenia. Tak jak ostatnim razem, podwójne punkty doświadczenia będą dodawane tylko za zabicie potwora. Tydzień zacznie się wraz z zainstalowaniem poprawki i potrwa aż do zapisu stanu gry dnia 25 marca.
Przygotujcie się na wiosenną łatkę!
Wasi Community Managers.
Wiosenna łatka już jutro!
Jak można przeczytać na stronie głównej Tibia.com jutro, tj. 18 marca w godzinach od 13 do 18 czasu środkowoeuropejskiego wszystkie serwery zostaną wyłączone z powodu instalacji wiosennej poprawki. Po zalogowaniu łatka zostanie automatycznie pobrana i zainstalowana w naszym komputerze.
Hahahahahahha Yeyeyeeeeeeeeeeeeeeee
podwojny exp zrobie se pg do 45 <lol2>
First
xD!
Johanes19
16-03-2009, 15:30
To ze stairhopping zjebali =/
I czy bedzie nadal widac liczbe naszego expa, bo jakos mi umknelo?
To ze stairhopping zjebali =/
I czy bedzie nadal widac liczbe naszego expa, bo jakos mi umknelo?
Będzie tak jak jest, zostanie tylko dodany jeszcze jeden pasek tuż pod doświadczeniem, który to będzie licznikiem expa :)
Ubicie stalkera będzie prawdziwą drogą przez mękę...
Brak stairhopping'u nc...
Podwójny exp ^^:confused:
Zalew....
16-03-2009, 15:41
Hmm, ale podwójny exp będzie od 25 marca, czy do?
Żaden podwójny exp nie zastąpi UPDown'a. Tragedia...
Vasudanin
16-03-2009, 15:45
Hmm, ale podwójny exp będzie od 25 marca, czy do?
Tydzień zacznie się wraz z zainstalowaniem poprawki i potrwa aż do zapisu stanu gry dnia 25 marca.
Zacznie sie w tym samym momencie jak tego patcha wypuszcza, znaczy to, ze paccowie przez pierwsza godzine beda dostawali 2*100%+50%=250% expa.
Prawie jak an otsie.
@
Z niewidzialnoscia potworow zrobili na +, wreszcie na cos sie przyda czar "cancel invisible", ktory to zostal zapomniany przez wszystkich. : D
@down
No plaks ;<
Hmm, ale podwójny exp będzie od 25 marca, czy do?
Tydzień zacznie się wraz z zainstalowaniem poprawki i potrwa aż do zapisu stanu gry dnia 25 marca.
Zapewne po hebrajsku czytasz znacznie mniej opornie?
@up
Odgapiacz : o
Mazur199
16-03-2009, 15:48
Jest także dobra strona łatki: gracze z płatnym kontem będą mieli bonus, dzięki któremu zdobywane doświadczenie w 42 godzinie będzie o 50% większe.
gtfo
Zamiast robic tak zeby ekonomia serwerow sie podnosiła tj zwiększyć hity potworow,ich hp etc po to zeby gracze musieli wkładac w wiekszy wysiłek w ich zabicie to Ci jeszcze robia ulatwienia dzieki ktorym na 1 serwie bedzie biegac w piz*u 300lvl (dzieki tym 50% przez 1h) i będa ceny spadać nadal w dół - g-legsy po 20k, mpa po 50k etc
gz cipsoft, pobanowali buractwo za boty i teraz nie maja kasy to kombinuja jak zachęcic do kupowania pacc
etwerpia
16-03-2009, 15:51
o co chodzi z ta niewidzialnoscia
piternet
16-03-2009, 15:52
Nie chcę nikogo obrażać, ale ten news pojawił sie już dawno :p
Co do newsu - nareszcie koniec stair hoppingu. Cipsoft dużo robi, aby mniej ludzi używało boty, to dobrze.
Twój bot już nie zobaczy potworka (teoretycznie) + rzucając GFB (czy jak to się tam teraz nazywa) w miejsce gdzie jest niewidzialny stalker nie zranisz go.
Nie chcę nikogo obrażać, ale ten news pojawił sie już dawno :p
Co do newsu - nareszcie koniec stair hoppingu. Cipsoft dużo robi, aby mniej ludzi używało boty, to dobrze.
No pewnie. szczególnie będzie to przydatne przy robieniu Inq gdy ms'y wchodziły i trzaskały z mas vis. Teraz będzie trudno. bardzo trudno. Czyszczenie całego of'a było dla mnie proste ale teraz zejście po schodkach będzie niezłą zabawą -.-
Temat na tibia.com zamknięty już. Mam nadzieje że to anulują
aha
-Lighthack
-Exp Counter
-Co dalej? Mini-macro? auto-skill? może robienie run...
@ryba
Czyli jak otoczy Cię 8 Stalkerów to jesteś w ciemnej pupie i musisz czekać aż zniknie im "utamka"?
hahaha darmowe PZ przy kazdej drabince itp. :D
Nie wyobrazam sobie powrotu do Tibii...
Wpierw myslalem, ze chca botow usunac teraz poprzez dodanie, ze pacc przez pierwsza godz bedzie dostawac 50% expa wiecej twierdze, ze cipsoft interesuje sie aby kasa... ;l echhh myslalem, o powrocie do gry po maturze a tu nie ma jak...
bb
YaMaRoOo
16-03-2009, 16:10
no, muszę przyznac że niezły macie zapłon, użytkownicy już sami porobili sobie tłumaczenie, na innych stronach fanowskich już dawno był ten news a wy się obudziliście dopiero teraz gdy na forum jest już bodajże 4 strony dyskusji na ten temat...
@topic
Podwójny exp się przyda ale inne badziewia to mogli by wywalic
@ryba
Czyli jak otoczy Cię 8 Stalkerów to jesteś w ciemnej pupie i musisz czekać aż zniknie im "utamka"?
Teoretycznie tak, przynajmniej ja tak to oceniam, w zasadzie jakoś mega jasno tego nie opisali, ale na to wygląda, że potwór znika i już.
No i nie zapominajmy, że nie koniecznie jest to sytuacja bez wyjścia - jest przecież cancel invisivble ;)
Pablo134
16-03-2009, 16:18
Podwójny exp fajnie. Szkoda tylko że pojawi się masa DEBILI-botterów na Rooku blokujących każdy exp jaki się tylko da (Mino Hell, Spider Cave itd.).
tibia schodzi na psy niedulgo lvl bedzie sie bilo 3 dni a na potwory bedzie mozna chodzic tylko z blokerami.... spoko teraz zrobic necro questa to "szacunek"
Vasudanin
16-03-2009, 16:26
No i nie zapominajmy, że nie koniecznie jest to sytuacja bez wyjścia - jest przecież cancel invisivble ;)
Dostepny tylko dla sorcow... ^^
@down
Nie. Nie bedzie mozna ich atakowac niczym.
Teoretycznie tak, przynajmniej ja tak to oceniam, w zasadzie jakoś mega jasno tego nie opisali, ale na to wygląda, że potwór znika i już.
Nie działaja runy...czy wszyscy zapomnieli o czarach spontanicznych czy ja czegoś w newsie nie doczytałem?
Druid-Joseph
16-03-2009, 16:31
gtfo
Zamiast robic tak zeby ekonomia serwerow sie podnosiła tj zwiększyć hity potworow,ich hp etc po to zeby gracze musieli wkładac w wiekszy wysiłek w ich zabicie to Ci jeszcze robia ulatwienia dzieki ktorym na 1 serwie bedzie biegac w piz*u 300lvl (dzieki tym 50% przez 1h) i będa ceny spadać nadal w dół - g-legsy po 20k, mpa po 50k etc
gz cipsoft, pobanowali buractwo za boty i teraz nie maja kasy to kombinuja jak zachęcic do kupowania pacc
Tylko pomyśl sobie żeby Ci się zregenerowała ta godzina za którą jest 50% expa musisz być wylogowany 6h.
tibia schodzi na psy niedulgo lvl bedzie sie bilo 3 dni a na potwory bedzie mozna chodzic tylko z blokerami.... spoko teraz zrobic necro questa to "szacunek"
Jak Tipja jest dla Ciebie za trudna to po co grasz? Idź na otsa 999exp i się podniecej lvlem.
kthxbye
Cancel Invisibility
Inkantacja: Exana Ina
Dostępny dla: Sorcerer
Wymagany poziom: 26
Mana: 200
Koszt czaru: 1600 gp.
heh?
najs bedize sie epxic na dworcach ;]
Co do niewidzialnych stworzeń to będzie można je atakować tyle, że bez okienka battle.
Mi się wydaje że z tym invisible stworów będzie dokładnie tak samo jak było - nadal będzie dało się te stwory trafić celując runą w jakiś punkt na ekranie (niby w ten w którym stwór się znajduje) z tą różnicą, że teraz nie będzie informacji o niewidzialnym stworze w kliencie gry co uniemożliwi botom pokazanie niewidzialnego stwora jako np. świni. Atak runem wyśle informacje do serwera a on zwróci info czy stwór jest na tej kratce którą próbowaliśmy zaatakować runem czy też nie ma tam stwora.
Mazur199
16-03-2009, 16:58
Tylko pomyśl sobie żeby Ci się zregenerowała ta godzina za którą jest 50% expa musisz być wylogowany 6h.
jak gralem jeszcze na swoim sorcu to zawsze po wlogowanu mialem full stamine wiec dla 80% ludzi nie bedzie to problemem
Co do niewidzialnych stworzeń to będzie można je atakować tyle, że bez okienka battle.
Ale przecież już teraz niewidzialny potwór znika z okienka battle? Czy coś się pozmieniało od mojego ostatniego grania? :P
Skoro będzie podwójny exp... to będzie jak poprzednie ze pacc będzie na ten okres (oczywiście ci co mieli)
Druid-Joseph
16-03-2009, 17:30
jak gralem jeszcze na swoim sorcu to zawsze po wlogowanu mialem full stamine wiec dla 80% ludzi nie bedzie to problemem
Po łatce expiąc 5h aby wrócić do full staminy trzeba będzie być wylogowanym 18h. Teraz powiedz mi czy 80% tibijskich graczy gra 5h dziennie?? Bo ja jakoś w to nie wierze.
Po łatce grając 5h aby wrócić do full staminy trzeba będzie być wylogowanym 18h. Teraz powiedz mi czy 80% tibijskich graczy gra 5h dziennie?? Bo ja jakoś w to nie wierze.
to że ktoś jest wlogowany dłużej niż 5 godzin nie znaczy że przez cały czas expi, a stamina leci tylko podczas expa
Nie. Nie bedzie mozna ich atakowac niczym.
Nie uważacie, że niewidzialne kreatury powinny być niewidzialne dla wszystkich graczy? My tak uważamy. Dlatego też wraz z łatką dodamy prawdziwą niewidzialność potworom. Będzie to coś, co przede wszystkim zaszkodzi graczom, którzy oszukują przy eliminowaniu tych stworzeń. Nasz klient nie będzie mógł zawierać żadnych informacji dotyczących niewidzialnych kreatur. Nie będzie również możliwe namierzenie pociskami runicznymi tych potworów.
Gdzie jest napisane że wogóle nic z tym nie bedzie można zrobic ? czyli co ktoś niby ma czekać 30 sec aż sie wrl pojawi ? na 100% bedzie można z czarów je zaatakować
Druid-Joseph
16-03-2009, 17:57
to że ktoś jest wlogowany dłużej niż 5 godzin nie znaczy że przez cały czas expi, a stamina leci tylko podczas expa
Tak tylko że widzisz według niektórych (post poniżej) dzięki tej 1h nagle przybędzie 300 lvli...
gtfo
Zamiast robic tak zeby ekonomia serwerow sie podnosiła tj zwiększyć hity potworow,ich hp etc po to zeby gracze musieli wkładac w wiekszy wysiłek w ich zabicie to Ci jeszcze robia ulatwienia dzieki ktorym na 1 serwie bedzie biegac w piz*u 300lvl (dzieki tym 50% przez 1h) i będa ceny spadać nadal w dół - g-legsy po 20k, mpa po 50k etc
gz cipsoft, pobanowali buractwo za boty i teraz nie maja kasy to kombinuja jak zachęcic do kupowania pacc
Po łatce grając 5h aby wrócić do full staminy trzeba będzie być wylogowanym 18h. Teraz powiedz mi czy 80% tibijskich graczy gra 5h dziennie?? Bo ja jakoś w to nie wierze.
A tu powinno być expiąc :P grać a expiąc to jednak różnica mój błąd :P
Jackie93
16-03-2009, 18:28
Jeśli dobrze zrozumiałem to koniec czyszczenia anni przez 4 drutów, 4x exevo gran mas frigo. CIPy genialne pomysły mają. A na te niewidzialne potworki to ciekaw jestem co powie knight i pall bez pacca... X( Co mam stać przez minutę i czekać aż łaskawie mi się stalker zechce pojawić. Żeby to tylko celowanie w niego z hmmów nie działało a to jeszcze nawet GFB go nie wykrywa... Ludzie będą czekać aż warlock się pojawi... :D
@edit
O expie dla pacca to już nawet nie chce mi się wspominać...
A na te niewidzialne potworki to ciekaw jestem co powie knight i pall bez pacca... X( Co mam stać przez minutę i czekać aż łaskawie mi się stalker zechce pojawić
Ta, zwłaszcza ze osoba z FACC stalkera spotka jedynie w okolicach banshee questa gdzie praktycznie nikt nie expi : P
Jest także dobra strona łatki: gracze z płatnym kontem będą mieli bonus, dzięki któremu zdobywane doświadczenie w 42 godzinie będzie o 50% większe. Zatem liczba punktów doświadczenia, które otrzymasz za zabijanie stworzeń w ciągu tej godziny znacznie się zwiększy.
Czyli od 42:00 do 41:01? :confused:
K.Jay
Jeśli dobrze zrozumiałem to koniec czyszczenia anni przez 4 drutów, 4x exevo gran mas frigo. CIPy genialne pomysły mają. A na te niewidzialne potworki to ciekaw jestem co powie knight i pall bez pacca... X( Co mam stać przez minutę i czekać aż łaskawie mi się stalker zechce pojawić. Żeby to tylko celowanie w niego z hmmów nie działało a to jeszcze nawet GFB go nie wykrywa... Ludzie będą czekać aż warlock się pojawi... :D
@edit
O expie dla pacca to już nawet nie chce mi się wspominać...
Jak się nie podoba to kup pacc albo wy*******aj.
Biohazardd
16-03-2009, 19:38
zal teraz gra bez pacca jest nieopłacalna (przezco opłacalna dla cipek) moim zdaniem? chujnia. jeszcze brakuje żeby tibie 3d zrobili....
jesteś darmozjadem nie kupujesz pacca a chcesz miec wszystko tak samo jak gracze ktorzy placą ?
Jackie93
16-03-2009, 19:52
Jak się nie podoba to kup pacc albo wy*******aj.
Tak się składa że miałem pacca ale nie kupuje go obecnie z 2 powodów. Raz że euro strasznie podrożało. A dwa że niestety mojej karty nie przyjmuje system płatności CIPów... Nie wiem jak z przelewem. A poza tym przestań mnie obrażać za krytyczną ocenę... -,-
@topic
Płakać i tak nie będę bo mam inne gry oprócz Tibii. Po prostu ostatnio chciałem sobie pograć a tu taki psikus... Jedyna przyzwoita zmiana dla mnie to nawet nawet pomysł z tymi blessami i tutaj zmniejszona ilość staminy i utrudnione jej ładowanie.
babcia666
16-03-2009, 19:55
@Jackie93
True.
50% expa więcej + tydzień double exp + stair uping - nietrafione pomysły.
Imho jest już taki temat w dziale update, widać komuś się nudzi.
--Cienius--
16-03-2009, 20:00
W sumie nie zdziwie sie jak wprowadza niewolnikow do kupienia tylko na pacc zeby expily i czesc tego doswiadczenia bedzie wracalo do jego pana xd
Nie podoba mi sie ten bonus do staminy. I tak jest za dużo ludzi z high levelami. Jak lvle będą coraz większe to nie widze za dobrze przyszłości tej gry.
silo_alion
16-03-2009, 21:07
Zeby zabic teraz potwora musze czekac az znow sie pojawi?!
OMG
A exp x2 okej i ta godzina tez tylko ,ze teraz akurat mi sie pacc konczy ;ss
ale tu niektorzy to buraki omg, teraz z ta niewidzialnoscia zmieni sie TYLKO to ze uzywajac np TibiGG bot nie bedzie mozna sprawic zeby potwory zamieniliy sie w cos innego i byly widoczne, pozatym system niewidzialnych stworow wogole sie nie zmieni.
Kileros fire'son
16-03-2009, 21:30
Jak dobrze, że już w ten syf nie gram. :D:D
a ten nowy stairhopping bedzie dzialal na pvp
jak tak to lipa bo nikogo nieda rady ubic solo
Tam już wyżej ktoś pisał, ale to z tym 50% premii do expa to będzie od 42:00 do 41:01 i na zawsze? i ten exp x2 to od 17 marca do 25 marca ta? ;d
Ta, zwłaszcza ze osoba z FACC stalkera spotka jedynie w okolicach banshee questa gdzie praktycznie nikt nie expi : P
tudzież na ghostland koło spawnu ds... blisko dp a exp świetny. i co, ma się marnować bo stalker zniknął? Mam nadzieje że jeśli już zniknie, to będzie go można jak dotychczas odkryć
S.T.E.K.
16-03-2009, 22:32
Co wyście się tak przejęli tym 50% bonusem? Odzyskanie staminy do 42giej godziny zajmie 60*12=720 minut czyli +50% expa będzie można dostać co 12 godzin.... Faktycznie, dobre rozwiązanie dla tych, którzy nie mają czasu żeby długo expić.
Co do niewidzialności to za mało szczegółów podali. Tylko mag ma cancel inv, ale wątpię, żeby marnował 200mp na odkrycie głupiego stalkera. Może nie będzie możliwe trafienie niewidzialnego potwora na ślepo np z hmm, ale jakąś obszarówką musi być.
I Tibia stała się jeszcze łatwiejszą grą ;)
Chyba powiem mojemu 3-letniemu kuzynowi żeby spróbował swoich sił w tibii to może w przyszłości naciągnie rodziców na pacca i nasz kochany CipSoft zrobi kolejną niespodziankę np. wbudowanego bota.
Zastanawiałem się ostatnio czy nie kupić sobie pacca pod koniec roku szkolnego i nie zacząć znowu grać w Tibie. Teraz już jestem pewien, że spróbuje WoW'a.
No trudno pieniądze rządzą światem ;(
A tak swoją drogą - ta godzina zwiększonego expa może być naprawdę dobrym rozwiązaniem dla tych co dużo pracują albo mają wracają ze szkoły po 17 ( np taki ja ). Ale i tak duża część dotychczasowych pomysłów to czysta komercha która doprowadzi do tego, że niedługo po serwerach będą biegały napalone 12-latki z 400 levelem....
Arathorn
16-03-2009, 22:50
Twój bot już nie zobaczy potworka (teoretycznie) + rzucając GFB (czy jak to się tam teraz nazywa) w miejsce gdzie jest niewidzialny stalker nie zranisz go.
No chyba aż tak daleko to to nie pójdzie. W newsie o ile dobrze pamiętam jest napisane coś o missile runes, obszarowe chyba się do takich nie zaliczają. W sumie lipa, bo boterzy boterami, ale expiąc sobie w tombach moim knightem nie używam nigdy gfby tylko jak widzę że mnie stalker bije to staję w miejscu i klikam po kolei hmm na kratki obok, zawsze wystarczało :p
Dostepny tylko dla sorcow... ^^
@down
Nie. Nie bedzie mozna ich atakowac niczym.
Skąd masz to info? Jakiś CM się gdzieś wypowiedział? Pytam bo jakoś nie miałem czasu czytać wszelkich forów a newsie jak byk stoi (właśnie sprawdziłem) "It will be impossible to aim missile runes on the coordinate of an invisible creature." I po pierwsze gfb itp to chyba nie są zaliczane do kategorii missile rune a po drugie zostają spontaniczne, które już na pewno nie są jako missile rune.
Po łatce expiąc 5h aby wrócić do full staminy trzeba będzie być wylogowanym 18h. Teraz powiedz mi czy 80% tibijskich graczy gra 5h dziennie?? Bo ja jakoś w to nie wierze.
Po łatce expiąc 5h będziesz staminę regenerował 24h :s. 1h >> 12h, i każda następna po 3h :s
Teraz jest tak zrobione że jak ktoś gra te 5+h dziennie to i tak nie będzie korzystał z tego zwiększonego expa w pierwszej godzinie, więc nie rozpaczajcie że się namnoży hlvli. A jak ktoś gra 1-2h dziennie to nawet z tym bonusem 300lvlu prędko nie nabije.
arpensnonpvp
16-03-2009, 23:06
Z tym x2 expem przez tydzień mógł by sobie CIP darować ...
Wszyscy przeżywacie nad tą Tibią jakby nie wiadomo co się stało.
- Opóźnienie zrobione przez CipSoft jest dobrą rzeczą (wreszcie nie ubije sobie solo behemota swoim palkiem, albo może i tak ale z wastą totalną). Będzie po prsotu trudniej, ale biorą pod uwagę noobków w temple na POHu, siedzących z powodu 3 GSow na dole, i nie mogąc ich ubić z powodu tego niby tj. exhausted na te 2 sec. To ja szczerze żałuję. Bedzie zajebiście trudno robić questy itd. :)
- +50% expa więcej od danego potwora w 1st godzinie staminy. Niezła rzecz. Chodź długo się będzie ładować. Ludzie będą kupować pacca chętniej, chodź to zwiększy zyski CipSoftu nie zdają sobie sprawy ze ludzie będą 10% szybciej expić, z czym będzię masa high lvls ale to w dłuższym orkesie czasu.
- Do niewidzialności się nie wypowiadam ponieważ zbytnio nie mam styku z tym. Moim zdaniem to następne utrudnienie.
-minus- opóźnienie
+plus+ +50% expa w 1st h staminy
-minus- invisible
Reasumując wychodzimy jak zwykle na -. :(
Druid-Joseph
16-03-2009, 23:54
Po łatce expiąc 5h będziesz staminę regenerował 24h :s. 1h >> 12h, i każda następna po 3h :s
No to jeszcze lepiej :P
A tu coś z tibia.com
One Premium of 3 months have the total of 2160 hours , with the new patch you can HUNT only 6 hours for day, if you want HUNT every and have stamina , so you can use only 540 hours (of 2160 hours of premmy) , so you are losing 1620 hours (soso 67 days - OF 90 ) , so you buy 2160 hours and can use only 540 hours ..
Troszku się tego traci :P Może powinni wprowadzić coś takiego żeby pacc zużywał się tylko wtedy gdy jest sie online :P Tylko cipkom to się raczej nie będzie opłacało...:(
Po łatce expiąc 5h będziesz staminę regenerował 24h :s. 1h >> 12h, i każda następna po 3h :s
Teraz jest tak zrobione że jak ktoś gra te 5+h dziennie to i tak nie będzie korzystał z tego zwiększonego expa w pierwszej godzinie, więc nie rozpaczajcie że się namnoży hlvli. A jak ktoś gra 1-2h dziennie to nawet z tym bonusem 300lvlu prędko nie nabije.
Ciekawe co na to tibijscy maniacy grający po 10h :D Chyba będą zakładać nowe postacie na tym samym koncie żeby grać :P Bo co oni zrobią w 5h :>
Tam już wyżej ktoś pisał, ale to z tym 50% premii do expa to będzie od 42:00 do 41:01 i na zawsze? i ten exp x2 to od 17 marca do 25 marca ta? ;d
Dokładnie tak
tudzież na ghostland koło spawnu ds... blisko dp a exp świetny. i co, ma się marnować bo stalker zniknął? Mam nadzieje że jeśli już zniknie, to będzie go można jak dotychczas odkryć
Aha, że niby ghostland to nie są okolice banshee questa : P
Bardzo dobrze, mniej sharowania, mniej bocenia, mniej grania.
Ci co mówią, że będzie pełno 300 lvli przez 50% expa - haha jeśli chodzicie do szkoły to sobie policzcie, ta godzina odrabia się przez 12 godzin czyli sobie pograsz 2 godziny na dobę z 50% expem, licząc, że po tej 42 godzinie dajesz od razu loga. Takim stylem to naprawdę będzie pełno 300 lvli...
Zastanawiałem się ostatnio czy nie kupić sobie pacca pod koniec roku szkolnego i nie zacząć znowu grać w Tibie. Teraz już jestem pewien, że spróbuje WoW'a.
WoW tez juz zszedl na psy, jak kiedys trzeba bylo sie wykazac ladnym zgraniem i umiejetnym wykorzystaniem many i skilli na rajdzie tak teraz poprostu nie musisz prawie nic umieć i tylko najwyszej rangi skilli uzywasz...
Arathorn
17-03-2009, 07:44
Troszku się tego traci :P Może powinni wprowadzić coś takiego żeby pacc zużywał się tylko wtedy gdy jest sie online :P Tylko cipkom to się raczej nie będzie opłacało...:(
A jakby wtedy był rozwiązany problem domków? 1h przed końcem bym się nie logował po prostu i domek by był zajęty do nie wiadomo kiedy :p
Ciekawe co na to tibijscy maniacy grający po 10h :D Chyba będą zakładać nowe postacie na tym samym koncie żeby grać :P Bo co oni zrobią w 5h :>
Dzień w dzień można grać po 6h dziennie (tylko wtedy praktycznie nie korzystasz z bonusu expa), ew. czasami można sobie dłużej pograć, po to są te 42h. Co nie zmienia faktu że rzeczywiście to zmniejszy ilość czasu online. Ale z drugiej strony można stać i ćwiczyć mlvl/skille, do tego stamina niepotrzebna :p
ku*** w tych łatkach brakuje jeszcze tylko mega bossa Misia Przytulasia ktory atakowalby nas miloscia zabierajac 2k hp X(
Pablo134
17-03-2009, 10:57
No mam nadzieje choć niewielką że część debili-boterów przerzuci się na swoje postacie z maina w związku z 2xexp week. Ale to pewnie moje pobożne życzenia;(
toporczyk
17-03-2009, 13:32
Wszystko pieknie ladnie, kazda zmiana w tibii jest na plus bo po pierwsze pojawia sie cos nowego, po drugie jesli sa to jakies utrudnienia to tylko chwilowe. Predzej czy pozniej kazdy sie przyzwyczaja i gra nawet tego nie zauwazajac. Tak samo bedzie z tym stairupem.
Jak ułatwiają coś, to drzecie się, że robią OTS... A jak coś utrudniają, to też Wam źle... Update ogólnie w porządku, chociaż i tak nie gram już :P
GothicTai
17-03-2009, 13:58
Idiotyzm...jeszcze bardziej zjebali ta rl tibie...
Rada ? idzcie na otsy...dobre otsy i zostawcie to gowno :)
Tak, słuchajcie tego maćka of kyra poterznego maga, level 12 sorcerer karlin. Dobrze mówi.
19Darmi92
17-03-2009, 14:57
Trl tibia jak ots... jak nie maja co robic na udpade niech nie robia wcale a nie ze maja ustalone ze musi byc udpade i od*******aja zal
Najbardziej mnie boli stairhopping :< przeciez to sztuka byla, zeby zejsc w dobrym momencie i hita nie dostac, ale z drugiej strony 80ms expiacy na grim reaperach solo nie jest uczciwe.
--Cienius--
17-03-2009, 16:26
heheheh teraz metoda up/down na pvp bedzie prze kozacka :D Ustawia sobie w bocie 2 waypointy i leczenie i moga isc do kibla, albo po kumpli zawiadomic ^^
@Do tych z niewidzialnością
Tak jak wspomniał ktoś tam UP, będziemy mogli nadal trafić runką GFB, hmm czy inną, jeśli zlokalizujemy stalkera i będziemy pewni, że tam jest. Totalne zjeby, które nie potrafią interpretować news'a na tibia.com rozsiewają plotki a potem się dzieją takie rzeczy.
@Do tych co uważają, że bedą 300 lvle ze staminą.
Pierdolnijcie się w łeb. Ta wasza jedna godzina expa jest równoważna z półtoragodzinnym expieniem, ale oczywiście społeczeństwo tibijskie w 99 % jest pomieszane z gównem i błotem i pierdolą takie rzeczy.
@Do tych co myślą, że Cipsoft upadnie
Uświadamiam wam, że przez te wszystkie lata Cipsoft już się tak nachapał kasy, że każdy z pracowników może śmiało prowadzić jakieś przedsiębiorstwo i mieć zysk. Tak więc rzeczą jasną jest, że mogą sobie pozwolić na wyjebanie wszystkich botterów z serwera i mieć znacznie mniejsze zyski (uczciwi gracze będą dalej grać).
@Do tych co mówią, że FACC'om wszystko odbierają
Słuchajcie, wyobraźcie sobie, że jesteście twórcami gry, pacc'e wam płacą i macie zyski, facc'e natomiast tylko obciążąją serwer. Rzeczą jasną jest chyba, że tereny facc mają tylko zachęcić do kupna pacc i to co się z nimi tam stanie CIP'ów gówno obchodzi. Ich kasa, ich zysk a wam nic do tego. Akceptujecie Tibia Rules i zamknąć mordy.
Tak jak wspomniał ktoś tam UP, będziemy mogli nadal trafić runką GFB, hmm czy inną, jeśli zlokalizujemy stalkera i będziemy pewni, że tam jest. Totalne zjeby, które nie potrafią interpretować news'a na tibia.com rozsiewają plotki a potem się dzieją takie rzeczy.
Jeżeli tak będzie można, to wskaż mi zmianę w systemie niewidzialności potworów, która nastąpi. Bo o ile mi wiadomo tak już teraz jest.
@Do tych z niewidzialnością
Tak jak wspomniał ktoś tam UP, będziemy mogli nadal trafić runką GFB, hmm czy inną, jeśli zlokalizujemy stalkera i będziemy pewni, że tam jest. Totalne zjeby, które nie potrafią interpretować news'a na tibia.com rozsiewają plotki a potem się dzieją takie rzeczy.
Widać więc, że ty nie potrafisz interpretować.
Do tej pory informacja o niewidzialnym potworze była przechowywana w kliencie tibii. W związku z tym boty mogły bez problemu odczytać gdzie znajduje się niewidzialny potwór (Blackd proxy widział niewidzialnego potwora jako wyrocznię z rook'a, tibia gg jako świnię itd). Teraz informacja o niewidzialnym potworze będzie przechowywana na serwerze, zatem twórcy botów mogą sobie szukać ile chcą w procesie Tibiaclient a i tak wiadomo nic nie znajdą.
I to jest ta zmiana niewidzialności potworów w tibii.
@up
znalazł się ten co cytuje tylko a gówno ma pojęcie o grze
@Ryba
Boty nie będą mogły pokazywać niewidzialnych potworków jako świnie w battle liście. Kurwa ludzie, serio tacy niedojebani jesteście?
Gdyby ktoś niewidzialny w rl stał przed tobą, i zamachnął byś się nożem, to raczej by go to zabolało.
Gdyby niewidzialny potworek stał kratke przed tobą, i użył byś na nim explo to potworek straci hp/pojawi sie.
Prościej już tego nawet przedszkolanka nie wytłumaczy..
Druid-Joseph
17-03-2009, 17:16
Jeżeli tak będzie można, to wskaż mi zmianę w systemie niewidzialności potworów, która nastąpi. Bo o ile mi wiadomo tak już teraz jest.
Jest już wyjaśnione na forum.tibia.com
Concerning invisibility:
In January's featured article, we already told you that there will also be preventive measures against cheating. We do not only want to punish cheaters (punitive measure = automatic detection tool), we also want to "make some cheats impossible or irrelevant." (quoting from FA January)
Since several players asked for a better explanation: "Real" invisibility means, you cannot target these creatures (they do not appear in battle window). Up to now, cheaters could still target them since cheat tools allowed them to do so.
You will still see sparkles. Area spells will still affect these creatures and make them visible again. However, it will be not be possible anymore to aim missile runes on the square on which an invisible creature is standing. So if you have trapped a warlock, for example, and know exactly the sqm on which he is you cannot hit him anymore with a missile. But you can still make him visible again with an explosion rune or with groundshaker, for example.
Tłumaczenie z tibiaspy.com
ODNOŚNIE NIEWIDZIALNOŚCI
W styczniowym artykule, wspominaliśmy już, że stopniowo będziemy wprowadzać środki które mają na celu walkę z oszustami. Nie chcemy wyłącznie karać oszustów (punitive measure = automatic detection tool), chcemy sprawić, że oszukiwanie stanie się niemożliwe. Kilku graczy prosiło o lepsze wyjaśnienie słowa „niewidzialny”: w rzeczywistości oznacza ono, że nie jesteśmy w stanie atakować potwora, którego nie widzimy (nie pojawiaja się on nam w battle window). Nadal jednak będą widoczne gwiazdki (Area spells). Rzucone zaklęcia będą nadal działać na potwory i uczynią je ponownie widocznymi. Niemniej jednak, nie będzie już możliwe używanie w tym celu run które znajdują się w naszym plecaku. Np. jeśli udało się nam zablokować warlocka i wiemy dokładnie na którym sqm się znajduje w danej chwili, nie będziemy mogli uderzyć go za pomocą missile. Jednakże by potwór ponownie stał się widzialnym, możemy zaatakować go explosion rune bądź też groundshaker.
pAnoramiks
17-03-2009, 18:37
Jak ułatwiają coś, to drzecie się, że robią OTS... A jak coś utrudniają, to też Wam źle... Update ogólnie w porządku, chociaż i tak nie gram już :P
powiedz czym cokolwiek utrudnili, nie widzę takich rzeczy, jest coraz łatwiej
Chociażby opóźnienie 2 sekundowe pewnie utrudni parę questów albo może i większość.
Co do niewidzialności:
Będzie też można użyć np. ice strike jeśli potwór zniknie jak wyjaśniła to CM Mirade- Jeśli potwór będzie znajdował się naprzeciwko nas niewidzialność zostanie usunięta.
Mirade wytłumaczyła też parę innych rzeczy np.:
Stamina nie odnowi się tylko dlatego, że zostanie wprowadzony patch.
Jeśli użyjemy runy np. sd na niewidzialnym warlocku czy czymkolwiek innym to mimo tego, że wiemy gdzie potwor jest pojawi się chmurka taka sama jak przy zablokowaniu ciosu.
Kupując PACC płacimy za dodatkowe rzeczy niedostępne dla graczy z bezpłatnym kontem. Stamina do tych rzeczy nie należy, ponieważ obejmuje ona i konta z pacc jak i te z facc. Jak tłumaczy Mirade brak staminy nie powoduje tego, że nie możemy dalej polować, oznacza on tylko tyle, iż nie dostaniemy żadnego punktu doświadczenia.
Na przykładzie Behemoth questa Mirade tłumaczy, że po patchu miejsce na amulet sie zwolni, gdyż rolę AoLa przejmą blessy. Tak więc SSa może być w tym quescie przydatne żeby odparować ataki Behemothów co powinno nam pomóc przetrwać 2 sekundy opóźnienia.
up-downem nie bedzie mozna :/ a na pvp????!! tzn. ja nie bd mogl gracza zaatakowac w pierwszych 2 sek. jak np. zejde na dól? ... jezeli tak to do bani...pk noob charami nie bedzie takie latwe ;dd
reszta spoko...wkrotce pacc wiec najs z tym expem ;p
i jeszcze ten double o.O YEAAH
;DD
barteciuha
17-03-2009, 20:47
Nie mogę up/down? Clipsoft próbuję wszystkich na kasę oszykac .... Co teraz LUDZIE cieszycie sie x2 exp to jest zasrany tydzien. Exp to nuda tylko jakis wypad z ziomkami coś zhuncic ma sens ,a raczej zabawe daje jakąś przecież to gra. Gra ma dawać przyjemność czy satysfakcje. Kiedy Cipy chcą wyłudzić all na pacca a potem dawać w zamian noobski "up". To jedynie debil sie cieszy tym.
@Druid-Joseph
Dzięki za info.
Więc nie będzie tak źle, najprawdopodobniej będzie można expić jak po staremu o ile ma się czary, na które nie są odporne niewidzialne potworki : d.
Djkwaku
Słuchajcie, wyobraźcie sobie, że jesteście twórcami gry, pacc'e wam płacą i macie zyski, facc'e natomiast tylko obciążąją serwer. Rzeczą jasną jest chyba, że tereny facc mają tylko zachęcić do kupna pacc i to co się z nimi tam stanie CIP'ów gówno obchodzi. Ich kasa, ich zysk a wam nic do tego. Akceptujecie Tibia Rules i zamknąć mordy
Gdyby nie było terenów facc to byś w tą grę nie grał jak ja bym był twórcą gry to bym urozmaicał i pacc i facc bo jeśli facc wejdzie i zobaczy że gra nudna i monotona to po co ma kupowac pacc
W skrocie :
*stamina - z jednej strony plus (ograniczenie liczby dostepnych godzin), z drugiej minus (przy zapelnionym pasku przez godzine 150% exp - a pozniej sie dziwia, ze gracz na 300 lvl rezygnuje z gry, bo nie ma co robic...)
*opoznienie przy zmienianiu poziomow - na pve zdecydowanie na plus. W koncu skonczy sie epoka, gdy nawet 25lvl mag mogl zabic DLa metoda up&down. Co do pvp - z jednej strony zwalczy sytuacje, w ktorej gracz korzystajacy z metody up&down jest bardzo ciezki do trafienia, z drugiej - ogranicza mozliwosc ucieczki przed PK.
*niewidzialne kreatury - co tu duzo mowic, plusik.
*licznik doswiadczenia - taka mala ciekawostka. Oczywiscie bedzie niedokladna, ale czasami umili zycie.
*tydzien exp x2 - fail. Moze ktos pokusi sie o pobicie rekordu i wbije 100lvl w 7 dni, zamiast 15?
WardanceR
18-03-2009, 07:54
tibia schodzi na psy niedulgo lvl bedzie sie bilo 3 dni a na potwory bedzie mozna chodzic tylko z blokerami.... spoko teraz zrobic necro questa to "szacunek"
O nie nie nie! ; d Tibia wraca do korzeni i o to moim zdaniem chodzi :)
Medivh Shady
18-03-2009, 09:24
Odnośnie staminy - hm... wsumie mi to tam obojętnie bo aż tak dużo nie expie , ale nie powinno być czegoś takiego że ja płace za pacca a jestem zmuszany do bycia offline jak poexpie trochę dłużej , jak już to stamina powinna się odnawiać jeśli stoisz w pz albo jak nie masz battle przez jakiś okres czasu , aby każdy mógł siedzieć ile mu się podoba na danej postaci.
Opóźnienia - hm... dla mnie totalna kicha , sądzę że 1s była by wystarczająca , potwor miał by czas ciebie uderzyć a ty jego , bo 2s to totalna przesada na questy albo expa w niektórych miejscach ( szczególnie że już teraz wyjść w niektórych miejscach na + a co dopiero po paczu ), odnośnie opóźnienia na pvp to nie powinno go wogóle być. Inna opcją jest zmiana zachowania potworów a nie opóźnienia , wystarczy że zmienia ze dany potwor zacznie cie odrazu atakować z danego czaru bez żadnego opóźnienia , wtedy i potwór i gracz ma okazje do zaatakowania.
Niewidka - nie jest źle ;P , jeszcze jak by wrl i infernalisty nie wysysały tyle many to by ten system się sprawdzał ;)
Odnośnie zmianach w blesach - nie mam zdania o tym
Seny_Laen
18-03-2009, 10:11
No powiem Wam że jak zwykle trochę napsuli nam krwi, ale co za tym idzie będzie fajniej się grało :)
Tylko przegięli z tym "tylko dla pacc", jak zawsze facci mają gorzej..
Proszę nie pisać "kup sobie pacc a nie marudzisz, przedstawiam Wam perspektywę ludzi którzy nie mogą kupić pacca, albo po prostu nie chcą;)
42 h staminy przeżyje..ale 1 m co 12 minut to jest przesada..ja wyczytałem na Tibia.com że 3 ale tutaj pisze 12..Więc sam nie wiem co o tym myśleć:P
Trol'Trol
18-03-2009, 10:23
minuta tej dodatowej godziny co sie dostaje 50 % odnawia sie 12m
korzen9999
18-03-2009, 10:24
Jeżeli tak będzie można, to wskaż mi zmianę w systemie niewidzialności potworów, która nastąpi. Bo o ile mi wiadomo tak już teraz jest.
Zmiana bedzie taka ze uzywajac bota widziales stalkera np. jako gwiazdki. Teraz jezeli jakis mob zrobi sie niewidzialny to poki go nie trafisz czyms to nic i nikt go nie bedzie widzial. ni chu.
pzdr
Seny_Laen
18-03-2009, 10:37
minuta tej dodatowej godziny co sie dostaje 50 % odnawia sie 12m
Dzięki :) Rozwiałeś moje wątpliwości.
Djkwaku
Słuchajcie, wyobraźcie sobie, że jesteście twórcami gry, pacc'e wam płacą i macie zyski, facc'e natomiast tylko obciążąją serwer. Rzeczą jasną jest chyba, że tereny facc mają tylko zachęcić do kupna pacc i to co się z nimi tam stanie CIP'ów gówno obchodzi. Ich kasa, ich zysk a wam nic do tego. Akceptujecie Tibia Rules i zamknąć mordy
No tak, ale oczywiście nie bierzesz pod uwagę że nie każdy chce mieć pacc-a, np. ja, gra z pacciem jest za łatwa..teraz na szczęście ją utrudniają (zapewne wiele osób będzie stękać z tego powodu:))
Facci nie obciążają serwera, dają wiele korzyści faccom więc nie gadaj tu głupot, a najlepiej zamilcz bo widzisz, nie wiesz co napisać to piszesz pierdoły..chcesz argumentów? Proszę
*Szybszy resp z powodu większej ilości graczy.
* To właśnie najczęściej facci kupują itemy, więc ekonomia się polepsza (oczywiście też się pogarsza bo każdy chce kupić taniej ale mam dawać plusy)
*Service dla facców, łatwiej jest zrobić paccowi service niż faccom walczyć samemu.
Mam nadzieje że to wystarczy.
Kto mówi że nie akceptujemy Tibia Rules, jestem pewien w 100% że potrafię się lepiej zachować niż Ty, o wielki graczu z premium. Zresztą widać po Twoim zachowaniu ;-)
Ze wszystkiego UP-DOWN jest najgorsze... Tu nie chodzi już o 20lvl bijące DL-e ale co ma powiedzieć 50lvl sorc na ofie? Jak ja mam zejść do podziemi? ...wróć, jak ja mam teraz wejść na OF-a? Ale to nie tylko of, teraz nawet jak ktoś zluruje cyce pod schodki będzie "ciekawie"... GFB nie będą mi już prawie do niczego potrzebne, a żeby polować na cyce będę musiał brać SD, żeby jak najszybciej ubić 1 cyca i zacząć uciekać... a i tak nie wiem czy przeżyję tą 1 turę...
Nie no, przecież to żałosne... Wszędzie będzie potrzeba blokera...
Michnik of Celesta
18-03-2009, 12:42
Znowu 2x exp... i jeszcze te 150% exp w 1st godzinkę. Zobaczymy , może już w tym roku będzie 1szy 500 lv ;o .
Trol'Trol
18-03-2009, 13:19
@Myxam
nie lepiej zazucic utana vid na te straszne cyce ? :D
Dzięki za podpowiedź, przynajmniej na cycach sobie teraz poradzę, ale teraz zastąp je dowolnymi potworkami które widzą niewidzialnych...
Jackie93
18-03-2009, 13:46
Dzięki za podpowiedź, przynajmniej na cycach sobie teraz poradzę, ale teraz zastąp je dowolnymi potworkami które widzą niewidzialnych...
Beznadziejna sprawa zgadzam się z tobą ale OF to nic... Wyobraź sobie 4 sorców/drutów teleportujących się na annihilatora bo jeśli dobrze rozumiem to anni to teleportacja a po teleportacji jest blokada... Impossible is nothing... :D
Może i tak ale ja mam na 41 pallu rs'a i więc mogę liczyć na śłaby exp a do zniknięcia zostało 13 dni :/ więc mało cieszy mnie to że exp będzie x2 ale i tak jak każdy wie będzie tak jak w poprzednim roku wszystko ędzie ZAPCHANE i mało kto se poexpi wiec... Ja tam będe wyganiał z EXPA;] tak jak mnie w tamtym roku a i jeszcze coś no i nie zapominajmy o kolejkach żeby wejść na server ponieważ każdy urzytkownik facc wie o tym ;]:confused:
Ze wszystkiego UP-DOWN jest najgorsze... Tu nie chodzi już o 20lvl bijące DL-e ale co ma powiedzieć 50lvl sorc na ofie? Jak ja mam zejść do podziemi? ...wróć, jak ja mam teraz wejść na OF-a? Ale to nie tylko of, teraz nawet jak ktoś zluruje cyce pod schodki będzie "ciekawie"... GFB nie będą mi już prawie do niczego potrzebne, a żeby polować na cyce będę musiał brać SD, żeby jak najszybciej ubić 1 cyca i zacząć uciekać... a i tak nie wiem czy przeżyję tą 1 turę...
Nie no, przecież to żałosne... Wszędzie będzie potrzeba blokera...
Coz, skoro zaczales grac postacia magiczna, to musiales liczyc sie z tym, ze koksa nie wybierasz... Oczywistym jest (w kanonie RPG i cRPG), ze postacie magiczne dysponuja (bardzo)duza moca, ale z drugiej strony - sa slabe fizycznie i podatne na wszelkiego rodzaju ataki.
@Seny_Laen : zapomniales jeszcze dodac chyba najwazniejszego argumentu - pacc powinien byc raczej dodatkiem, ktory usprawnia/ulatwia gre, a nie niezbednym narzedziem.
@Topic : jeszcze jeden problem z opoznieniem 2s przy schodzeniu na poziomach - exani tera bedzie teraz kompletnie nieprzydatnym czarem.
asto1234
18-03-2009, 14:40
@up
Nie sądze, bo po uzyciu liny myślę ze rowniez bedzie brak mozliwosci atakowania przez 2 sekundy.
Łatka ? Bezsensowna a Exp x 2 nawet nie warto mówić.
Arathorn
18-03-2009, 15:55
W skrocie :
*stamina - z jednej strony plus (ograniczenie liczby dostepnych godzin), z drugiej minus (przy zapelnionym pasku przez godzine 150% exp - a pozniej sie dziwia, ze gracz na 300 lvl rezygnuje z gry, bo nie ma co robic...)
To już było poruszane, 150% jest tylko przez godzinę i dodatkowo żeby to zregenerować musisz być 12h offline, ergo jeżeli ktoś gra więcej niż 4-5h dziennie to praktycznie nie będzie miał z tego żadnych korzyści. A jak ktoś gra mniej to i tak szybko 300lvla nie nabije.
*opoznienie przy zmienianiu poziomow - na pve zdecydowanie na plus. W koncu skonczy sie epoka, gdy nawet 25lvl mag mogl zabic DLa metoda up&down. Co do pvp - z jednej strony zwalczy sytuacje, w ktorej gracz korzystajacy z metody up&down jest bardzo ciezki do trafienia, z drugiej - ogranicza mozliwosc ucieczki przed PK.
Nie ogranicza tylko ogromnie ułatwia. Możesz skakać po schodach i się leczyć, a koleś jak będzie za tobą skakał to cię nie zaatakuje.
@Seny_Laen : zapomniales jeszcze dodac chyba najwazniejszego argumentu - pacc powinien byc raczej dodatkiem, ktory usprawnia/ulatwia gre, a nie niezbednym narzedziem.
Taa, a cipsoft powinien serwery prowadzić charytatywnie. Poza tym jeżeli pacc byłby jakimś niewiele dającym dodatkiem to kto by go kupował?
@Topic : jeszcze jeden problem z opoznieniem 2s przy schodzeniu na poziomach - exani tera bedzie teraz kompletnie nieprzydatnym czarem.
Tylko czary ofensywne, czytaj newsy dokładnie.
Thavenix
18-03-2009, 17:16
i będa ceny spadać nadal w dół
to można spadać w górę? ; o
a co do patcha, delay podczas zmieniania floor'ow - tragedia. stamina - tragedia. ogólnie do dupy :x
to można spadać w górę? ; o
a co do patcha, delay podczas zmieniania floor'ow - tragedia. stamina - tragedia. ogólnie do dupy :x
I nie będę już mógł pobocić :( ani zabić demona moim 50ed :(
Theramiel
18-03-2009, 19:49
A jak to bedzie w takim razie z playerami ktorzy beda niewidzialni ??...
mi sie wydaje ze bedzie jak jest lecz moze ktos sie jeszcze wypowie
Arathorn
18-03-2009, 20:51
A jak to bedzie w takim razie z playerami ktorzy beda niewidzialni ??...
mi sie wydaje ze bedzie jak jest lecz moze ktos sie jeszcze wypowie
Będzie tak jak jest.
ktoś tu pisał, że ostatnią deską ratunku jest czar cancel invisibility (bardzo możliwy błąd w pisowni) ale co ma powiedzieć knight expiący solo, który takiego czaru nie ma ? : >
Thavenix
18-03-2009, 22:04
I nie będę już mógł pobocić :( ani zabić demona moim 50ed :(
ani stairhoppować najtmar moim 120 wybotowanym + palem :/ ani bocic 2 dni na barbach moim 160+ wybotowanym ekiem, ani stairhoppowac demony z icicle dla profitu moim 140+ wybotowanym edem :( i w ogole szajs, co nie.
To już było poruszane, 150% jest tylko przez godzinę i dodatkowo żeby to zregenerować musisz być 12h offline, ergo jeżeli ktoś gra więcej niż 4-5h dziennie to praktycznie nie będzie miał z tego żadnych korzyści. A jak ktoś gra mniej to i tak szybko 300lvla nie nabije.
Co i tak pokazuje, w ktora strone zmierza Cipsoft. Uwazam, ze w takich grach jak Tibia nie powinno byc bonusow typu exp x2 itd. Oczywiscie mozesz sie z tym nie zgodzic :)
Nie ogranicza tylko ogromnie ułatwia. Możesz skakać po schodach i się leczyć, a koleś jak będzie za tobą skakał to cię nie zaatakuje.
Tylko czary ofensywne, czytaj newsy dokładnie.
Racja, nie wiem skad wymyslilem te ograniczenia.
Taa, a cipsoft powinien serwery prowadzić charytatywnie. Poza tym jeżeli pacc byłby jakimś niewiele dającym dodatkiem to kto by go kupował?
Nie napisalem, ze ma byc dodatkiem niewiele dajacym. Oczywiscie, ze powinien dodawac duzo (ulatwienia, bonusy, dodatkowe czary, umiejetnosci itd), ale nie powinien sie stac rzecza absolutnie konieczna do grania. Serwerow charytatywnie nikt utrzymywac nie bedzie (ale nie przesadzajmy tez z cena za to utrzymanie), ale obecnie Cipsoft idzie na latwizne - pacc jest jak cheeseburger, natomiast facc - cheeseburger bez sera...
Seny_Laen
19-03-2009, 11:31
Pacc się przydaje, ale ja też nie twierdze żę jest mussem ;) Ciężej się gra ot co, jedyne co źle zrobili to zabrali nam aola..i co teraz mam zrobić mając te kilkanaście % na wypadnięcie mojego sca? Wiem..biegaj z royalem,albo.. kup pacca:P
Regeneracja wytrzymałości zajmie więc trochę więcej czasu niż przez wprowadzeniem poprawki.
popraw to :P
/nie bedzie celowac pociskiem runicznym w niewidzialne potwory
Uran of Aurea
21-03-2009, 00:34
Pacc się przydaje, ale ja też nie twierdze żę jest mussem ;) Ciężej się gra ot co, jedyne co źle zrobili to zabrali nam aola..i co teraz mam zrobić mając te kilkanaście % na wypadnięcie mojego sca? Wiem..biegaj z royalem,albo.. kup pacca:P
Aola nie wycofali.
Aby wyrównać szanse podczas walki pomiędzy potworem i graczem dodamy 2 sekundowe opóźnienie pomiędzy kolejnymi atakami po teleportowaniu się. Oznacza to, że gdy użyjemy teleportu, zmienimy poziom, wejdziemy do pomieszczenia za pośrednictwem portalu, udamy się w podróż z NPC, użyjemy zaklęcia uniesienia lub zostaniemy wyrzuceni z domku, nie będziemy mogli atakować stworzeń ani używać zaklęć atakujących przez 2 sekundy.
Potwory będą miały teraz wystarczająco dużo czasu na zaatakowanie nas za każdym razem, gdy będziemy zmieniać poziom i czekać na możliwość natarcia na nie. Oznacza to, że tzw. 'stairhopping' nie będzie już możliwy bez kontrataku ze strony monstrum, chyba, że będziemy chcieli tylko szybko spojrzeć.
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, to nie bede juz mogl gsa ubic :<
Nie uważacie, że niewidzialne kreatury powinny być niewidzialne dla wszystkich graczy? My tak uważamy.
spoko ;p
Ostatnią, lecz nie najmniej ważną rzeczą, naszą wisienką na torcie będzie licznik doświadczenia, który będzie pokazywał liczbę punktów potrzebnych do zdobycia następnego poziomu. Ponadto będzie informował nas ile dostajemy doświadczenia na godzinę oraz jak długo będziemy musieli grać, aby zdobyć kolejny poziom. Obliczenia będą dokonywane na podstawie zdobytego doświadczenia przez ostatnie 15 minut.
w końcu \o/
Wreszcie, wraz z wprowadzeniem poprawki mamy zaszczyt zaprosić was na tydzień podwójnego doświadczenia. Tak jak ostatnim razem, podwójne punkty doświadczenia będą dodawane tylko za zabicie potwora. Tydzień zacznie się wraz z zainstalowaniem poprawki i potrwa aż do zapisu stanu gry dnia 25 marca.
FFFFFUUUU, a akurat dziś wróciłem z wyjazdu :< :<
Patent z podwójnym expem w pierwszej godzinie pełnej staminy zacny.
Wreszcie coś nie zachęcającego do nołlajferstwa, wreszcie coś dla takich jak ja, którzy do Tibii logują się 1-2 razy w tygodniu albo jeszcze rzadziej.
Stairhopping... No cóż, będzie trudniej. Zmiany w niewidzialności in plus, licznik doświadczenia zbytnio mnie nie interesuje ale też nie zaszkodzi.
Z niewidzialnoscia potworow zrobili na +, wreszcie na cos sie przyda czar "cancel invisible", ktory to zostal zapomniany przez wszystkich. : D
200 many.
Kto to bedzie niby uzywal, mi sie na 140lv nie oplaca go na warlockach nawet uzywac.
evolucja
12-06-2009, 17:02
@FSlash
Kupujesz pacca po to żeby grać 1-2 razy w tygodniu lub rzadziej?
@up
Zabronisz mu? Tylko po to odświeżałeś?
Jarus_noobek
12-06-2009, 20:46
@FSlash
Kupujesz pacca po to żeby grać 1-2 razy w tygodniu lub rzadziej?
refleks to ty masz
GZ
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.