zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Cipsoft Chce Zniszczyc Ostatni Dobry Element!!


poreda
22-04-2009, 14:24
http://forum.tibia.com/forum/?action=thread&threadid=2582930&pagenumber=1

Chyba nic wiecej nie musze dodawac, prosze o posty przeciw. Wojny to ostatnia rzecz dla ktorej mozna pograc tibie, ale widocznie do czasu...

Befsztyk
22-04-2009, 14:42
Oczywiscie jestem ZA. Nie bede musial sie juz bac jakiegos chorego PK, ktory chce mi podpierdzielic dorobek calego dnia :D

Master'Piotr
22-04-2009, 14:45
wszystko związane z poszerzaniem Non-PvP = ukłon w stronę bociarzy

AnArAki
22-04-2009, 15:06
a niech tak bedzie....fakt troche to glupie bo pkowanie juz nie bedzie takie fajne ale przynajmniej nie bedzie czegos takiego ze wracasz z demon hunta czy cos i padasz od jakiegos pedala na 300 lvl co to mowi ze zajete chociaz ze dopiero co sie lognol.....

Astilinek
22-04-2009, 15:19
1906% Poparcia!!!

BialyOleander
22-04-2009, 15:28
Mógł by ktoś powiedzieć czego dotyczy ten temat na tibia.com. Ponieważ znowu mi się nie odpala tibia.com:(

thoro
22-04-2009, 15:29
Nie chcecie pk to macie serwery n-pvp ...
Po to jest pvp , zeby bylo wszedzie, a nie jakies strefy;<
Ewentualnie moznaby zrobic ze na serwerach no-pvp bylyby strefy pvp, ale na pewno nie odwrotnie.

rentonB
22-04-2009, 15:39
Mógł by ktoś powiedzieć czego dotyczy ten temat na tibia.com. Ponieważ znowu mi się nie odpala tibia.com:(

Na serwerach PVP chca zrobic obszary NON-PVP oznacza to ze na takich obszarach nie mozna atakowac drugiego gracza, pushowac go itp co jest wedlug mnie totalnym idiotyzmem

Melmunda
22-04-2009, 15:46
:OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Poje***o ich na maxa...
Chcą po prostu przyciągnąć ludzi na serwery pvp...


DEBILE!!!!!!!jajajajajajoienoeneoneden

Skullcracker
22-04-2009, 15:49
Mnie nigdy pvp globalne nie kręciło...rozumiem wojna, OB ale w innych miejscach dla mnie nie ma to sensu.....chyba, że Twoja gra ogranicza się do gry w PK teamach....

neopostman
22-04-2009, 15:50
Panikujecie jakby wybrano czarnego papieża ; d. Te obszary non-pvp będą istniały tylko na obszarach miast i w miejscach, gdzie można kupić blessy.
wszystko związane z poszerzaniem Non-PvP = ukłon w stronę bociarzy a
No, jeśli większość boterów ustawia swoje postacie na ratach w podmiejskich kanałach to faktycznie.

Do pomysłu nic nie mam.

poreda
22-04-2009, 16:11
Panikujecie jakby wybrano czarnego papieża ; d. Te obszary non-pvp będą istniały tylko na obszarach miast i w miejscach, gdzie można kupić blessy.
a
No, jeśli większość boterów ustawia swoje postacie na ratach w podmiejskich kanałach to faktycznie.

Do pomysłu nic nie mam.

wiec wystarczajaco. ;\

pvp swiaty sa po to zeby mozna bylo bic graczy (jak sama nazwa wskazuje, player versus player), wiec nie rozumiem dlaczego mieliby to zmieniac.

neopostman
22-04-2009, 16:24
wiec wystarczajaco. ;\

pvp swiaty sa po to zeby mozna bylo bic graczy (jak sama nazwa wskazuje, player versus player), wiec nie rozumiem dlaczego mieliby to zmieniac.

Ale sugerujesz, że Cip~ totalnie zmieni system wojen a on go tylko lekko pomizia ; d. Zmieni to tylko tyle, że wojny będą poza miastem więc tyle co nic. A teraz przynajmniej niskopoziomowe postacie będą mogły chodzić po miastach spokojnie.

Styervo
22-04-2009, 16:25
Z tego co wyczytałem to non-pvp zones nie będą działać na tej samej zasadzie co pz, czyli raj dla bociarzy robiących runy...
...choć z drugiej strony takie tereny naprawdę przydałyby się na pvp enforced xd

Astilinek
22-04-2009, 16:43
Moim zdaniem to nie żaden ukłon w stronę boterów. Jak już coś to ukłon w stronę nowych graczy którzy na 10 levelu są zabijani w sklepach z runami itp.
Myślę, że chodzi oto, aby nowi gracze nie zrażali się do tibii po 1h grania.

poreda
22-04-2009, 17:23
Moim zdaniem to nie żaden ukłon w stronę boterów. Jak już coś to ukłon w stronę nowych graczy którzy na 10 levelu są zabijani w sklepach z runami itp.
Myślę, że chodzi oto, aby nowi gracze nie zrażali się do tibii po 1h grania.

a jak okreslisz to ze mozesz stac wieki w miescie trenujac na summonach nie bedac zabijanym? :>

Vil
22-04-2009, 17:25
a jak okreslisz to ze mozesz stac wieki w miescie trenujac na summonach nie bedac zabijanym? :>

konsekwencja ?

Cipsoft stworzyl system wymagajacy tygodni treningu, teraz ( wreszcie ) tworzy mechanizmy go wspomagajace. A system chroniacy graczy w miescie ( ktore w zdecydowanej wiekszosci gier rpg jest miejscem odpoczynku, odzyskiwania sil i zakupow ) jest calkowicie naturalny i dziwne jest, ze dopiero teraz sie na niego decyduja.

Partyraiser
22-04-2009, 17:33
Jestem przeciw, jak ktoś chce być bezpieczny niech gra na non pvp

Vincento_Vampire
22-04-2009, 17:54
hehehehehe carlin bez stosów trupkow pod depo :cup::cup::cup:

Wasz szczerze,
Shane

~

poreda
22-04-2009, 17:57
konsekwencja ?

Cipsoft stworzyl system wymagajacy tygodni treningu, teraz ( wreszcie ) tworzy mechanizmy go wspomagajace. A system chroniacy graczy w miescie ( ktore w zdecydowanej wiekszosci gier rpg jest miejscem odpoczynku, odzyskiwania sil i zakupow ) jest calkowicie naturalny i dziwne jest, ze dopiero teraz sie na niego decyduja.

ale o to wlasnie chodzi, to jest element trudnosci ze trzeba miec glowe na karku a nie zostawia sie postac ktora bezmyslnie uderza w summona i co 5-10 min przekreci sie zeby nie wylogowalo. nie wspominajac juz o botterach ktorych sie namnozy (bo jak narazie o ile wiem to system wykrywa ng, blackd i elfa, a tych prostych typu tibiaauto bodajze nie).

Rav
22-04-2009, 17:59
kolejne zmiany w walkach pvp nadchodza, ja nie gram i nie obchodzi mnie to co sie bedzie dziac ale bedzie gorzej jedynie noobki moga sie cieszyc ze nie beda tak padac

Vil
22-04-2009, 18:30
ale o to wlasnie chodzi, to jest element trudnosci ze trzeba miec glowe na karku a nie zostawia sie postac ktora bezmyslnie uderza w summona i co 5-10 min przekreci sie zeby nie wylogowalo.

rozumiem, ze przez "miec glowe na karku" rozumiesz bierne gapienie sie w ekran na pojawiajace sie co 2 sek chmurki ?

tak na marginesie zastanawiam sie, czemu 95% populacji Tibijskiej (i co ciekawe, zadnej innej z mi znanych) nie rozumie znaczenia slowa 'trudnosc'.

Paciuch
22-04-2009, 18:56
No i bardzo dobrze teraz przynajmiej nie będzie peczenia 8 lvli w depo.
Nie czaje co wam w tym nie pasuje...
@down A w te Wowy, Lineage i Metiny to może nie?

Eyro
22-04-2009, 18:56
hmm ... bo w tibie graja dzieci ?

poreda
22-04-2009, 19:02
rozumiem, ze przez "miec glowe na karku" rozumiesz bierne gapienie sie w ekran na pojawiajace sie co 2 sek chmurki ?

tak na marginesie zastanawiam sie, czemu 95% populacji Tibijskiej (i co ciekawe, zadnej innej z mi znanych) nie rozumie znaczenia slowa 'trudnosc'.

a pomyslales o tym ze non-pvp w miastach to raj dla botterow? tak jak wczesniej wspomnialem tibiaauto jest mniej wykrywalna od ng itd a ma najprostsze funkcje czyli ruch co kilka min i spell casting. a co do "glupiego" patrzenia sie w monitor, nikt nie kaze ci skillowac w ten sposob. masz PRZEROZNE sposoby inne od glupiego patrzenia sie na dymki, a ty oczekujesz JESZCZE WIEKSZEGO ulatwienia tej gry. Nie wydaje ci sie ze wbudowanie bota na runy, lighthacka i nawet exp countera to za duzo? :o

Groo0oosZ
22-04-2009, 19:02
ale o to wlasnie chodzi, to jest element trudnosci ze trzeba miec glowe na karku a nie zostawia sie postac ktora bezmyslnie uderza w summona i co 5-10 min przekreci sie zeby nie wylogowalo. nie wspominajac juz o botterach ktorych sie namnozy (bo jak narazie o ile wiem to system wykrywa ng, blackd i elfa, a tych prostych typu tibiaauto bodajze nie).

Raczej NG nie wykrywa:D(sprawdzone xD)

Co do pomysłu to jak już ktoś wspomniał głupią będzie wyglądać DP carlin bez stosu trupów:/

Pozdrawiam

Partyraiser
22-04-2009, 19:38
No i bardzo dobrze teraz przynajmiej nie będzie peczenia 8 lvli w depo.
Nie czaje co wam w tym nie pasuje...
@down A w te Wowy, Lineage i Metiny to może nie?

A co ci przeszkadza 8 lvl pekujący z wanda pod depo ? zabije Cie ?
Szczegolnie że grasz na non pvp więc Ciebie ta sprawa (8 lvl pk przed depo) nie dotyczy :D

Lipa kiedyś fajne akcje były mam .rec jak na 25 lvlu 2 kolesi stawia po 2 fire devile i z gfb rozwala wszystko w carlin aż do bana :D

Paciuch
22-04-2009, 19:45
@up Nie wiem jak ty czytasz mi chodzi o to, że duże lvl zabijają 8 lvl a nie, że 8 lvl peczą. A skąd wiesz, że nie mam chara na pvp?

Giorio
22-04-2009, 20:00
Niektórzy chyba nie czytali ze zrozumieniem. Te obszary będą tylko umiejscowione w miastach, co nie jest takie głupie. Reszta mapy bedzie w dalszym ciągu strefą pvp. Czyli wojny nadal będą możliwe, a nawet będą bardziej ciekawe, a nie drabinka - góra, dół. Jedynym problemem może być duża ilość graczy na bocie, tzw dłuższy afk. Bo mana i hp będą normalnie rosnąć.

Partyraiser
22-04-2009, 20:03
@up : zobacz sobie ile dobrych akcji było w miastach :<

@up Nie wiem jak ty czytasz mi chodzi o to, że duże lvl zabijają 8 lvl a nie, że 8 lvl peczą. A skąd wiesz, że nie mam chara na pvp?

Ja jakoś się nie spotkałem żeby jakiś high lvl bił 8 lvle pod depo, na serverze pvp.
Na pvp-enforced to rozumiem ale w końcu to pvp enfo.
Zresztą kto Ci każe stać 8 lvl przed depo w carlin?

Lord_Mayonnaise
22-04-2009, 20:16
Nie rozumiem po co robić tyle szumu z powodu tak kosmetycznej zmiany.

poreda
22-04-2009, 20:18
Niektórzy chyba nie czytali ze zrozumieniem. Te obszary będą tylko umiejscowione w miastach, co nie jest takie głupie. Reszta mapy bedzie w dalszym ciągu strefą pvp. Czyli wojny nadal będą możliwe, a nawet będą bardziej ciekawe, a nie drabinka - góra, dół. Jedynym problemem może być duża ilość graczy na bocie, tzw dłuższy afk. Bo mana i hp będą normalnie rosnąć.

masz na mysli siebie?

,,Fights against monsters should be possible within non-PvP zones.''

Widziales potwory w miastach? W MIASTACH, NIE POD NIE NAD NIE OBOK!

Wylansowany
22-04-2009, 20:28
Miasta na serverach PvP, jako obszary Non-PvP? Teoretycznie powinno być tak od zawsze, ale...
Jeśli chce Cip Soft zrobić coś takiego, niech najpierw wyeliminuje całkowicie botterów - wtedy owszem.

BialyOleander
22-04-2009, 20:42
Świetny pomysł. Pamiętam moje początki w tibi 8 lvl poznaje miasto a tu bum bum 20 lvl 2 hity... Temple. Odstraszyło mnie to na spory czas, a na dodatek Zmniejszy to populacje ludzi na Non-pvp servach ponieważ więcej osób zacznie grać na pvp. Nie będą już musieli się bać śmierci idąc po potiony.

rentonB
22-04-2009, 22:20
konsekwencja ?

Cipsoft stworzyl system wymagajacy tygodni treningu, teraz ( wreszcie ) tworzy mechanizmy go wspomagajace. A system chroniacy graczy w miescie ( ktore w zdecydowanej wiekszosci gier rpg jest miejscem odpoczynku, odzyskiwania sil i zakupow ) jest calkowicie naturalny i dziwne jest, ze dopiero teraz sie na niego decyduja.

Jesli nie grasz teraz w tibie to na boga, nie zabieraj glosu bo przed takich jak ty mamy takie gowno jak teraz.

Serwery pvp maja ograniczenia w zabijaniu i tak powinno zostac, jak ktos nie chce byc zabijany to niech idzie na non-pvp i niech robia nawet nowe serwery rowniez non-pvp

RailChris
23-04-2009, 00:47
Jestem przeciw, jak ktoś chce być bezpieczny niech gra na non pvp

Exactly! :cygaro:

voyant
23-04-2009, 06:08
A ja jestem za! Uwielbiam tibijskie wojny i aktywnie w nich uczestniczę od lat. Lecz nie będzie mi przeszkadzać jak moi przeciwnicy wojenni będą mogli robić np runy bezpiecznie bo to działa w 2 strony. Gdy czasem sobie gram noob charami wkurza mnie jak w środku miasta jestem atakowany gdy spokojnie robię runy. Jestem całkowicie za spokojem w miastach!

Partyraiser
23-04-2009, 08:29
Jak to dotyczy też serverów pvp enfo, to chyba ide grać na otsy :o

Zamne
23-04-2009, 09:18
zdecydowanie przeciwny. padalem wielokrotnie, lvle czasami odrabiam po 5 razy, ale nadal lubie pk, nawet jak ja jestem zwierzyna łowną :d

najwyraźniej chcą iść w stronę jakich każualowych eMeMO w których pvp nic nie zabiera...

Szefoo
23-04-2009, 10:22
Jak to dotyczy też serverów pvp enfo, to chyba ide grać na otsy :o

Noi tutaj masz racje bo juz tez wole grac na otsach ..

Powiedzcie mi po co gracie w tibie?? Po to aby tylko expic? masz z tego jakaś satysfakcje? Większość tibijczykow tylko expi expi expi i to dniami i nocami i poco im to jak oni sie ciesza ze wbijaja tylko lvl. Gdy ja np padnę ne expie co dyzo razy sie tak zdarzało i bylem zdenerwowany ale ja tez duzo razy pkowalem ale to nie powód by odrazu NA SWIECIE PVP USTAWIAC NPVP !! Przecież CIP po to ostawił światy PVP, NPVP, PVP ENFO aby ludzie wybrali taki świat jaki im dopasowywuje..

BialyOleander
23-04-2009, 11:31
Noi tutaj masz racje bo juz tez wole grac na otsach ..

Powiedzcie mi po co gracie w tibie?? Po to aby tylko expic? masz z tego jakaś satysfakcje? Większość tibijczykow tylko expi expi expi i to dniami i nocami i poco im to jak oni sie ciesza ze wbijaja tylko lvl. Gdy ja np padnę ne expie co dyzo razy sie tak zdarzało i bylem zdenerwowany ale ja tez duzo razy pkowalem ale to nie powód by odrazu NA SWIECIE PVP USTAWIAC NPVP !! Przecież CIP po to ostawił światy PVP, NPVP, PVP ENFO aby ludzie wybrali taki świat jaki im dopasowywuje..

Ale czy ta zmiana wyklucza pk'owanie przecież to będzie tylko w mieście itp. wszędzie indziej możesz się lać, a ty panikujesz jak by ze wszystkich serverów robili non-pvp. Ogarnij się.

poreda
23-04-2009, 11:36
Ale czy ta zmiana wyklucza pk'owanie przecież to będzie tylko w mieście itp. wszędzie indziej możesz się lać, a ty panikujesz jak by ze wszystkich serverów robili non-pvp. Ogarnij się.

KURWA TYPIE PRZECZYTAJ MOJ POST WYZEJ!! Widziales kiedykolwiek POTWORA na terenie miasta? Nie zlurowanego? NA TERENIE MIASTA, NIE POD, NIE OBOK, NIE NAD! A cipsoft wyraznie zaznaczyl ze mozna walczyc na tych terenach przeciwko potworom. Wiec sie kurwa nie zdziw jezeli zrobia te tereny takze poza miastami.

Vil
23-04-2009, 11:43
a slyszales o najazdach na miasta ?


Powiedzcie mi po co gracie w tibie?? Po to aby tylko expic? masz z tego jakaś satysfakcje?

wlasnie z powodu tej degradacji gry do poziomu nawalanki dla debili duza czesc graczy odchodzi, tylko ze na ich miejsce przychodzi drugie tyle warzyw.

Partyraiser
23-04-2009, 11:47
A jak będe miał pz'ta będe gonili mnie ludzie, i bede miał parcel na wyslanie eq to którędy go wyśle nie mając postmana ? albo jak go do domku wrzuce ? -.-

Lord_Mayonnaise
23-04-2009, 12:21
@up
To też jest interesujące.

voyant
23-04-2009, 15:30
@2xup
Może zmienią rozmieszczenie skrzynek pocztowych? Tak czy tak jest to dobry pomysł bo miasta nie służą do wojen. Nie raz gdy walczyłem ob musiałem zabijać random nooby w mieście bo nie chcący się zamotały i pojawiły się w środku walki. Teraz te non-pvp zonez zmuszą ludzi do walczenia poza miastami co wg mnie uchroni niewinnych oraz zmneijszy liczbę miejsc gdzie pk będzie mógł uciec. Zmusi to ludzi do brania odpowiedzialności kiedy pekują ;P Bo w miastach jest od cholery miejsc dobrych do defensywy i to trochę wkurza gdy wygrywasz ob a nagle przeciwnicy uciekają do defensywy.

Voyant

Szefoo
23-04-2009, 16:47
wlasnie z powodu tej degradacji gry do poziomu nawalanki dla debili duza czesc graczy odchodzi, tylko ze na ich miejsce przychodzi drugie tyle warzyw.

Dlatego zrobili servy NON PVP !! Taka gra ze chodzisz i zabijasz tylko to graja dzieci takie które jak padną to przeżywają pol miecha albo sie ciesza ze maja napis z 2 lub 3 cyferkami

Ale czy ta zmiana wyklucza pk'owanie przecież to będzie tylko w mieście itp. wszędzie indziej możesz się lać, a ty panikujesz jak by ze wszystkich serverów robili non-pvp. Ogarnij się.

Nawet jeśli to w mieście zmiana tylko i tak będzie bezsensu bo jeśli coś sie komuś nie podoba to niech idzie na non-pvp grac .
Bo nie wiem jak wy ale mnie te lvle tylko nudzą, bo lubię czasami sobie popekowac i to nawet i w mieście

rentonB
23-04-2009, 18:57
wlasnie z powodu tej degradacji gry do poziomu nawalanki dla debili duza czesc graczy odchodzi, tylko ze na ich miejsce przychodzi drugie tyle warzyw.

To sie gra na non pvp tam masz spokoj, ja gram na pvp bo uwielbiam zabijac innych zamiast zabijac pixelowe potworki co i tak jest za bardzo ograniczone wg mnie, szkoda ze ten chamski zabieg ma na celu sprowadzenie wiecej ludzi na pvp.

Zarzekam sie ze jezeli to sie stanie, to ja juz w to grac nie mam zamiaru.
I ludzie z nonpvp nie maja glosu, bo ich to nie dotyczy.

Mohammed
23-04-2009, 19:15
Ale teraz to nie ma wyboru, bo tak:
Na n-pvp, sami botterzy na expowiskach, nooby wszędzieX(
Na pvp-enfo wszędzie mogą Cię zabić...
I zostaje tylko pvp gdzie o 10.00 są expowiska puste, a nie jak na n-pvp...jakieś 10 botterów 65 knighci na rotach siedzą i chodzą obok siebie blokując respa...czy to normalne żeby 65 knight bocił na rotach??

Lord_Mayonnaise
23-04-2009, 20:47
czy to normalne żeby 65 knight bocił na rotach??
Zależy co przyjmujemy za normę...

Szefie :)
25-04-2009, 14:40
CIPsoft oczywiscie robi wszystko, aby dzieci ktore maja padake jak widza skulla na swoim 15 lvlu graly dalej. Troche nie rozumiem bo wiekszosc takich dzieci nie kupuje pacc'a, a o to chyba im chodzi. Jest to zdecydowanie beznadziejny pomysl.


~in love with Tibia 7.4

Zamne
25-04-2009, 15:05
Nie raz gdy walczyłem ob musiałem zabijać random nooby w mieście bo nie chcący się zamotały i pojawiły się w środku walki. Teraz te non-pvp zonez zmuszą ludzi do walczenia poza miastami co wg mnie uchroni niewinnych oraz zmneijszy liczbę miejsc gdzie pk będzie mógł uciec. Zmusi to ludzi do brania odpowiedzialności kiedy pekują ;P Bo w miastach jest od cholery miejsc dobrych do defensywy i to trochę wkurza gdy wygrywasz ob a nagle przeciwnicy uciekają do defensywy.


to nooby powinny miec w glowie i w dupie zeby sie nie wpieprzac w srodek walki

imo pk w miastach jest wieele razy ciekawsze niz na jakims zadupiu, ktore zdaje sie byc kwadratem i wszedzie tylko trawa, jak na jakims noobskim otsie gdzie ten 12letni gm nie umie nawet mapy sciagnac

Szefie :)
25-04-2009, 16:14
Wyobrazam sobie juz ludzi blokujacych wejscia-wyjscia noobcharami, bo nie bedzie ich mozna zabic ani przesunac z pzta.

Duch Niespokojny
25-04-2009, 16:18
Ja mam mieszane uczucia co do tego. Pierwszą moją reakcją było "no nie, znowu Cipsoft stwierdził, że Tibia jest za trudna...". Wiadomo, że takie rozwiązanie ułatwi życie boterom (chociaż tylko runemakerom, a takich się już rzadko spotyka). Do tego walki w miastach są faktycznie ciekawsze niż gdzieś w szczerym polu. Z drugiej strony jednak nie można mówić, że takie rozwiązanie całkiem zepsuje pvp. W pewnym sensie nawet uatrakcyjni ten element gry. Ileż to razy zdarzało się, że jakiś cwany pker zabił gracza, a potem uciekał do miasta i skakał po drabinkach/schodach nie dając się nawet trafić goniącej go drużynie? Oczywiście można powiedzieć, że przez ograniczenie tego zjawiska zostanie okaleczona taktyka walki pvp, ale takie skakanie po schodkach to nie tyle taktyka, co po prostu wykorzystywanie słabości gry.
Fakt, że gracze będą mogli sobie w spokoju sprzedać towar, uzupełnić zapasy i zregenerować manę, jest na plus.
Tak mi przyszło do głowy, że może zamiast tego pomysłu, wprowadzić coś takiego: Postać, która kogoś zaatakuje w mieście lub wejdzie do niego z white skullem (w przypadku red skulla liczyłoby się to czy zaatakowało się ostatnio kogoś bez skulla) jest atakowana przez strażników (przy czym siła ich ataku byłaby zależna od poziomu postaci, coby jakiś cwaniak na 400 lvl nie mógł sobie mordować bezkarnie, a straż nie mogłaby mu nic zrobić). Takie rozwiązanie byłoby bardziej realistyczne - w końcu kto to widział, żeby bandy rzezimieszków grasowały po stolicy królestwa a król sobie pierdział w stołek, zamiast nasłać na nich straż? Jeśli ktoś już bardzo chciałby kogoś ubić w obszarze zabudowanym, mógłby to zrobić, ale gracze preferujący spokojne spędzanie czasu mieliby przewagę.

Generalnie jednak chyba powinni zostawić to tak jak jest teraz...

Partyraiser
25-04-2009, 16:21
Ja mam mieszane uczucia co do tego. Pierwszą moją reakcją było "no nie, znowu Cipsoft stwierdził, że Tibia jest za trudna...". Wiadomo, że takie rozwiązanie ułatwi życie boterom (chociaż tylko runemakerom, a takich się już rzadko spotyka). Do tego walki w miastach są faktycznie ciekawsze niż gdzieś w szczerym polu. Z drugiej strony jednak nie można mówić, że takie rozwiązanie całkiem zepsuje pvp. W pewnym sensie nawet uatrakcyjni ten element gry. Ileż to razy zdarzało się, że jakiś cwany pker zabił gracza, a potem uciekał do miasta i skakał po drabinkach/schodach nie dając się nawet trafić goniącej go drużynie? Oczywiście można powiedzieć, że przez ograniczenie tego zjawiska zostanie okaleczona taktyka walki pvp, ale takie skakanie po schodkach to nie tyle taktyka, co po prostu wykorzystywanie słabości gry.
Fakt, że gracze będą mogli sobie w spokoju sprzedać towar, uzupełnić zapasy i zregenerować manę, jest na plus.
Tak mi przyszło do głowy, że może zamiast tego pomysłu, wprowadzić coś takiego: Postać, która kogoś zaatakuje w mieście lub wejdzie do niego z white skullem (w przypadku red skulla liczyłoby się to czy zaatakowało się ostatnio kogoś bez skulla) jest atakowana przez strażników (przy czym siła ich ataku byłaby zależna od poziomu postaci, coby jakiś cwaniak na 400 lvl nie mógł sobie mordować bezkarnie, a straż nie mogłaby mu nic zrobić). Takie rozwiązanie byłoby bardziej realistyczne - w końcu kto to widział, żeby bandy rzezimieszków grasowały po stolicy królestwa a król sobie pierdział w stołek, zamiast nasłać na nich straż? Jeśli ktoś już bardzo chciałby kogoś ubić w obszarze zabudowanym, mógłby to zrobić, ale gracze preferujący spokojne spędzanie czasu mieliby przewagę.
Widziałem takie rozwiązanie na paru otsach, całkiem dobre, jeśli by dobrze "skonfigurować" atak strażnika w odpowiedni lvl było by nawet dobre.

piteer_rookgaard
25-04-2009, 16:58
depo jest takim miejscem w ktorym mozna se odpoczac.. a jak narazie to nie sa wypchane tak zeby nie mozna bylo sie do nich dostac :o

poje**ny pomysł na maxa!!!

_/ wszystko idzie w strone dzieciaczkow ktore skonczyly gre bo padly gdy staly pod dp afk ;)

Cipsoft vs. Players


@down A w te Wowy, Lineage i Metiny to może nie?

tylko te "WoWy" i Lineage sa o wiele lepsze od skomercjalizowanych pikselków bez dzwieku i widocznego eq.

rok temu kupilem 3x pacc i teraz to zaluje, ze na takie gowno jakim jest tibia ktora sie wciaz spier****a wydalem 250zl?
moze wy tez w koncu zmadrzejecie.

Peace

Zamne
26-04-2009, 10:28
zamiast tego ninpefaupe zone w miastach lepiej niech zrobia cos zeby nie dalo sie depo bloczyc przez kolesi stojacych w srodku

jerrry
26-04-2009, 12:05
Najbardziej śmieszą mnie osoby 100lvl+ z PvP które płaczą, że w czasie wojny nie mogą bezpiecznie przejść ze statku do dp. No a kurde od czego jest wojna w Tibii!? Żeby wyeliminować/rozdzielić przeciwnika. Właśnie zrobiłem sobie knighta na PvP bo chciałem zobaczyć jak_to_jest ale najwidoczniej po wprowadzeniu tego "Czegoś" będę się czuł jak na poczciwej Candii...

Pozdrawiam

Ale czy ta zmiana wyklucza pk'owanie przecież to będzie tylko w mieście itp. wszędzie indziej możesz się lać, a ty panikujesz jak by ze wszystkich serverów robili non-pvp. Ogarnij się.

poczytaj dokładnie. kiedy leci ktoś ze skullem a ty go trzaśniesz i wbijesz sobie (aktualnie) Pz-lock'a, to po wprowadzeniu tego apdejtu będziesz sobie mógł z uśmiechem wskoczyć do pz. To jest głupie.

DzejDzej
26-04-2009, 12:15
@up
Nie jestem pewien czy dokładnie o to Ci chodzi, ale:

Characters with a protection zone block should not be able to enter non-PvP zones either.

Czyli postacie z pz-lockiem nie będą mogły wejśc do non-pvp zone.

rentonB
26-04-2009, 14:12
@up
Nie jestem pewien czy dokładnie o to Ci chodzi, ale:

Characters with a protection zone block should not be able to enter non-PvP zones either.

Czyli postacie z pz-lockiem nie będą mogły wejśc do non-pvp zone.

Ta, oznacza to ze podczas battle jak kogos zabijesz nie bedziesz mial mozliwosci kupienia suppliesow

Cloudres
26-04-2009, 14:57
Chodzi o to że jak uciekas przed PK i podczas uciekania będziesz go bił to możesz wejść do non pvp zone. Nawet jeśli go zabijesz będziesz mógł wejść bo zrobisz to w samoobronie.

Szefie :)
26-04-2009, 15:16
Chodzi o to że jak uciekas przed PK i podczas uciekania będziesz go bił to możesz wejść do non pvp zone. Nawet jeśli go zabijesz będziesz mógł wejść bo zrobisz to w samoobronie.

Nie, to nie o to chodzi

Duch Niespokojny
26-04-2009, 15:17
PZ lock jest zawsze, kiedy zaatakujesz innego gracza, nieważne czy miał skulla lub zaatakował cię pierwszy. Nie widzę powodu (ani tym bardziej nie zauważyłem takiego stwierdzenia ze strony kogoś z Cipsoftu), żeby to się miało zmienić.

jerrry
26-04-2009, 15:23
Actually, for that point we also are planning another little feature,
namely that someone who only hits back on an attacker (so someone who neither gets a white skull nor a yellow skull)
will not receive a PZ-block. He will not be able to logout, but he will be able to enter PZ

Duchu to dla Ciebie

@topic
Idea pvp polega na tym, że gracze walczą między sobą. Jak dla mnie, pomysł z pz byłby dobry, ale tylko wtedy gdyby atakowany byłby przez większe lvl niż on. Przypuśćmy. 10 lvl w carlin biegają i się leją. To jest normalne. W takim przypadku powrót do pz powinien być niemożliwy, bo szanse są wyrównane. Inaczej wyglądałoby to gdyby na powiedzmy 40 lvl zaatakowała Cię grupa 80lvl+. Rzadko kiedy udaje się uciec. Jest to nierówna walka, więc w tym momencie ucieczka do pz jest jednym z niewielu wyjść

rentonB
26-04-2009, 15:35
@up
Co ty wiesz o pvp jak grasz na candi?

Noradin
26-04-2009, 15:38
Ok,zabawię się w Arashela [muj miszczu sobadż muj opraseg f potpizie [ironia].

Cóż,denerwuje mnie to ale jak wracam z lootem,z Demon Hunt przychodzi H-lvl i mówi : Pay or dead. Ja 200 lvl co ja mu zrobię? Daje kase i loot i padam -.-. Bez sensu,bo tracę moje ciężko zarobione pieniądze,to tak jakby złodziej chciał portfel a potem cię zabił. Popieram w 50%.

jerrry
26-04-2009, 16:01
@up
Co ty wiesz o pvp jak grasz na candi?

hmm...pomyślmy...Bo Candia to nie jedyny świat na którym gram ? 0_o

Poza tym ćwiczę też swoje możliwości na (i tu cenzura bO na Tym forum o tym nie mówimy. Takie małe tabu. I wszyStko)

@moja wypowiedź jest wyżej.

DzejDzej
26-04-2009, 16:44
Tego little feature nie widziałem. Jeśli to ma tak wygladac to faktycznie do bani.