Pokaż pełną wersje : Propozycja na letni Update
Piaskun17
12-05-2009, 21:09
Witam wszystkich i mam jedną propozycje w związku z zbliżającym się letnim update.
Co myślicie o tym żeby został wgrany system który nie pozwoli wyjść osobie z rookgardu jeżeli ta przekroczy na nim 20 poziom doświadczenia.
Miał by to być antyhakerski system który nie pozwoli dla hakera wyjść z rookgardu z wysokim poziomem doświadczenia (bo przecież na rookgardzie ciężko zdobyć wysoki poziom). Wiemy już że taka sytuacja miała miejsce... gracz z 90+ lvl na rookgardzie (nie pamiętam świata ani nicku postaci) został shackowany i haker wyszedł tą postacią na mainland... tym samym kończąc wspaniałą grę wytrwałego rookslayera :(
Co myślicie o moim pomyśle proszę o komentarze :)
rookstaying to jest jedna z najbardziej niedorzecznych aberracji jakie stworzyl Cipsoft.
BialyOleander
12-05-2009, 21:41
Nie. Jeśli ktoś jest na tyle głupi żeby ściągać keyloggera albo udostępniać hasło to musi ponieść konsekwencje tego i zapłacić za swoja głupotę.
Astilinek
13-05-2009, 13:43
NIGDY czegoś takiego nie zrobią. Jeśli już to program który automatycznie wyrzuca rookerów po 10 lvl i kokniec...
Adi Pro Knight
16-05-2009, 20:26
@Masz racje. Uważam, że lepszym pomysłem byłaby blokada lvl na rooku lub wyrzucanie ludzi z rooka niż niemożliwość wyjscia z niego po osiągnięciu pewnego poziomu.
Ja myślę, że powinna zostać zorganizowana akcja wyprowadzania rookstayerów z rooka. Mieliby oni możliwość uzyskania każdego punktu hp i many dla danej profesji, straconych na rooku, w zamian za wyjście na maina.
Ja myślę, że powinna zostać zorganizowana akcja wyprowadzania rookstayerów z rooka. Mieliby oni możliwość uzyskania każdego punktu hp i many dla danej profesji, straconych na rooku, w zamian za wyjście na maina.
Swietny pomysl. Proponuje napisac to w proposals na forum.
Panowie Up
A itemy rare które zdobyli na rooku?
Na mainie nie mieli by eq wystarczajacego na ich lvl...
A ja jestem za systemem ktory by wyrzucal wszystkich powyzej 20 lev z rooka, bo rook powinien byc miejscem dla zaczynajacych gre i robiacych nowe chary, a nie dla wyboconych na wolfach czy innym syfie 100 leveli.
Panowie Up
A itemy rare które zdobyli na rooku?
Na mainie nie mieli by eq wystarczajacego na ich lvl...
Taki gracz z poziomem 30+ ma już trochę kasy na rooku, ponieważ tam nie traci się prawie wcale, a tylko zarabia.
@Jestem jak najbardziej za.
Taki gracz z poziomem 30+ ma już trochę kasy na rooku, ponieważ tam nie traci się prawie wcale, a tylko zarabia.
@Jestem jak najbardziej za.
Tak tylko nie zyskuje tyle ile na mainie mógłby zyskać wybrał drogę na rooku miał do niej prawo. Nigdzie nie było napisane że po uzyskaniu 8 lvl nie można zostać. Jest tylko napisane że możesz opuścić wyspe.
Najlepsi w ogóle to są guide-stayerzy...
Po osiągnięciu 8lvl powinno wywalać na wyspę przeznaczenia. Zdecydowana większość rookstayerów to wybotowane postacie, które jedynie utrudniają wbicie upragnionego ósmego poziomu.
Ja myślę, że powinna zostać zorganizowana akcja wyprowadzania rookstayerów z rooka. Mieliby oni możliwość uzyskania każdego punktu hp i many dla danej profesji, straconych na rooku, w zamian za wyjście na maina.
Przepraszam, ale za co oni mają dostać bonusy w postaci hp lub mp? Nikt im nie kazał siedzieć na rooku do xx(x) poziomu. Zresztą taki rookstayer, jak już ktoś napisał, ma dosyć spory bonus w postaci ładnych "kilku" tysięcy gp na start.
@down
Nawet w w plecaku?
Z których <kilka-2> tysięcy musi wywalić, bo na main może wziąć tylko 2k.
Z których <kilka-2> tysięcy musi wywalić, bo na main może wziąć tylko 2k.
Coty opowiadasz O.o?
Slyszaszales kiedys o banku dziecko?
PatroZiX
19-05-2009, 09:29
A ty slyszles o limicie? teraz nie da sie brac ile sie chce.
W banku mozna miec max 1k z tego co pamietam.
Że co o.O
1k limit w banku na Rooku?
Przecież każdy nowy gracz, który chciałby zwiedzić całego Rooka, siłą rzeczy wynosi ~1,5k jeśli nie pada i nie kupuje rodów/katan po 0,2k o.O
Możesz mieć 1k na sobie i 1k w banku, co daje wystarczającą ilość jeśli ktoś przez 3 tygodnie nie zbierał fooda...
to znaczy, jeśli dobrze pamiętam, z Rooka możesz wynieść ile chcesz. Ale przy wypływaniu z Isle of Destiny możesz mieć przy sobie tylko 1k (+ w banku 1k) i ew. jakieś itemy na sprzedaż. I tyle.
Pirate Cutthroats
19-05-2009, 12:33
Moim zdaniem osoby, które teraz przebywają na rooku powinny już tam zostać bo taka postać na 90 lvlu wychodząca na main ze skilami po 30 to trochę słabo ;P I z 0 magic levelem. Po updacie każda nowa postać automatycznie zostaje przeniesiona ma main. Po wbiciu 8 poziomu.
Lub inny pomysł każda osoba po wbiciu 8 lvla dostaje komunikat o kliknięciu w wyskakującym oknie by zaznaczyć czy chce zostać na rooku czy też nie. Decyzja jest ostateczna. W razie ataku hakera nie będzie można wyjść nią na main o ile człowiek na rooku zaznaczył właściwą opcję :)
Inne rzeczy, które chciałbym w nowym updacie:
*słabsze broni z kategorii axe/club/sword niż atk:5 (np atk 3) - bardzo ułatwiło by to życie knightom, którzy chcą coś poskillować na np. slimie a nie zmieniać co go pół minuty
*możliwość zaklęcia nie tylko broni ale także zbroi (czasowo lub na stałe)
*możliwość noszenia dwóch broni na raz (2xwiększy atk ale 0 obrona [nie licząc zbroi])
*możliwość wywieszania ogłoszeń np. z informacją co dany player ma na sell lub co chce kupić (specjalne piętro w dp lub na drzwiach swojego domku lub pokoju w GH)
*specjalny kanał Guilds (tutaj szukasz gildii i szukasz także chętnych do niej)
*wprowadzenie broni elitarnych: są te tak samo wyglądające odpowiedniki najlepszych broni w tibijskim świecie jednak mają znacznie mocniejszy atak i niszczą się po upływie danego czasu
*nowy czar Mana Sacrifice (druid lub sorcerer poświęcają całą swoją manę na rzecz oddania ciosu równego 1/2 posiadanej many)
*wprowadzenie nowych amuletów z armorem większym niż 2 (bardzo przydatna rzecz po wprowadzeniu nowych blessów)
*pierścienie posiadające moc obronną (arm+1 oraz arm+2)
@up
*nowy czar Mana Sacrifice (druid lub sorcerer poświęcają całą swoją manę na rzecz oddania ciosu równego 1/2 posiadanej many)
Mimo że gram RPkiem to pomysł całkiem oryginalny i podoba mi się :)
Od siebie dodam, że nie pogniewał bym się gdyby palkom dali więcej capa na level :)
P.S. Z Protect Party, Swift Foot i Sharpshooter w ogóle nie korzystam - strata many na parę sekund zabawy.
*nowy czar Mana Sacrifice (druid lub sorcerer poświęcają całą swoją manę na rzecz oddania ciosu równego 1/2 posiadanej many)
Unbalanced. 40 sorc bilby z tego po 500 : S nie mowiac juz o 300 lvlu ktory mialby moc rowna 4.5k ~.
*słabsze broni z kategorii axe/club/sword niż atk:5 (np atk 3) - bardzo ułatwiło by to życie knightom, którzy chcą coś poskillować na np. slimie a nie zmieniać co go pół minuty
Cipsoft nie wspomaga treningu i raczej w tej materii nic sie nie zmieni.
*możliwość noszenia dwóch broni na raz (2xwiększy atk ale 0 obrona [nie licząc zbroi])
- jesli atakujesz dwiema bronmi oddzielnie, kazda z sila odpowiadajaca wlasnym atrybutom to daje to cholerny imbalans.
- jesli atakujesz bronmi naraz, 1 atak z sila podwojonych parametrow broni - imbalans jeszcze wiekszy.
-jesli chcesz zredukowac obrone broni do 0 to jest to rozwiazanie skrajnie bezuzyteczne, bo nikt nie jest tak glupi zeby latac w zwarciu z zerowa defensywa.
*nowy czar Mana Sacrifice (druid lub sorcerer poświęcają całą swoją manę na rzecz oddania ciosu równego 1/2 posiadanej many)
innymi slowy czar do zabijania knightow 1 strzalem.
*pierścienie posiadające moc obronną (arm+1 oraz arm+2)
1-2 arma nie daje nic, juz lepiej nosic life ringa albo weapon ringa.
@ Pirate Cutthroats
Wystarczyłoby, jeśli możliwość pójścia na main była WYŁĄCZNIE na 8 lvlu. Jak wbijesz 9, zostajesz rookstayerem (chyba, że padniesz).
słabsze broni z kategorii axe/club/sword niż atk:5 (np atk 3) - bardzo ułatwiło by to życie knightom, którzy chcą coś poskillować na np. slimie a nie zmieniać co go pół minuty
Osobiście nigdy nie popierałem takiego afk'owego grania.
Wgm jeśli Cię nudzi skillowanie to exp. W trakcie skutecznego expienia na full-defie skille rosną niedużo wolniej niż podczas treningu.
A w dupie mam ludzi, którzy twierdzą że na 60 lvl to muszę mieć 90/85. Ja grałem zamiast stać postacią w miejscu, więc w tym samym czasie mam 60 lvl i skille 70/65, podczas gdy ktoś 10 lvl i skille 75/75.
możliwość zaklęcia nie tylko broni ale także zbroi (czasowo lub na stałe)
Na stałe to byłby przegin :S
Jeśli nie byłoby problemem zaklęcie zbroi, to zaraz wszyscy by w nich latali.
Wgm lepszym rozwiązaniem byłoby, gdyby można było np. wsadzić w crown armor np. rubin żeby zwiększyć odporność na ogień o 10% - 100 ładunków.
*możliwość noszenia dwóch broni na raz (2xwiększy atk ale 0 obrona [nie licząc zbroi])
Możliwość noszenia dwóch broni jest ciekawą ideą, ale bez przesady z DMG :S
Np. lepsza broń + 1/10 (zaokrąglając w dół) ataku słabszej i to samo z defem. (oczywiście dla jednego typu broni)
Lub bardziej 'rzeczywiste' używanie dwóch broni. Tzn. zamiast ataku co 'turę', 2 ataki na 1,75 tury.
specjalny kanał Guilds
Popieram.
*wprowadzenie nowych amuletów z armorem większym niż 2 (bardzo przydatna rzecz po wprowadzeniu nowych blessów)
*pierścienie posiadające moc obronną (arm+1 oraz arm+2)
Wgm lepsze byłyby jakieś %odporności na stałe z możliwością czasowego zbuffowania.
Ale takie pierścienie też by się przydały. Dziwię się, że jeszcze takich nie ma. Kiedyś byłem przekonany, że golden ring daje 1 arma :P
- jesli atakujesz dwiema bronmi oddzielnie, kazda z sila odpowiadajaca wlasnym atrybutom to daje to cholerny imbalans.
- jesli atakujesz bronmi naraz, 1 atak z sila podwojonych parametrow broni - imbalans jeszcze wiekszy.
-jesli chcesz zredukowac obrone broni do 0 to jest to rozwiazanie skrajnie bezuzyteczne, bo nikt nie jest tak glupi zeby latac w zwarciu z zerowa defensywa.
o.O??
To wkońcu jest to imbalans, czy zupełnie niepraktyczne?
Wgm nawet dla ataku dwiema brońmi oddzielnie przy defie 0 znalazłoby to spore zastosowanie. Pewnie słyszałeś o 'blokowaniu' potworów. O PG pewnie też.
Połączenie tych dwóch cech i tak wychodziłoby na zbyt wielki +, żeby to wprowadzać.
1-2 arma nie daje nic, juz lepiej nosic life ringa albo weapon ringa.
LoL?
Więc też lepiej nie zmieniać nigdy armora np. z crown armor na DSM?
PS. To jak wg Ciebie działa teraz armor? Zdaje się, że kiedyś słyszałem ze strony moderacji teorię, iż arm zbiera dmg procentowo i można to odczuć expiąc np. na behemłotach, bo tam różnica 2 arma jest znacząca.
Z drugiej strony knight walcząc z potworami fizycznymi zbiera najwięcej hitów, więc przy full-attack prawie każdy hit, to zaoszczędzone ~3hp (dla teorii, że arm zbija dmg bezwzględnie). Przy dłuższym huncie wychodzi z tego pokaźna, na kilka ghp różnica.
Pirate Cutthroats
20-05-2009, 14:21
Co do mojej idei z czarem Maną Sacrifice to została ona lekko niedokończona.
Owszem sorc/drut oddaje cios o mocy 1/2 posiadanej many ale tylko w potwory. W innych playerów cios równy jest 1/4 posiadanej many. Tak jak z bronią. Knight na 90 skillu uderzy mobka za np 370, ale czlowieka tylko za 180.
Dodatkowo taki czar (to nowy pomysł) mógłby zabierać punkty soul. Jeden raz użyty zabiera 2 soule.
Co do afkowego skillowania: w obecnych czasach jeśli ktoś nie gra na bocie, to co mniej więcej te 40-50 sekund musi popatrzeć jak bije postać potwora albo czy w ogóle go bije. Na moim przykładzie: mam skile 86 i czasem (dajmy na to 40%) czasu skillowania to jest gapienie się w ekran bo postać moja z crowbara ledwo bije cyklopa, albo w ogóle. Jeśli by wprowadzić bronie, które mają mniejszy atak można by z łatwością skilować np. na banditach, które mają mniejszy def, a więc łatwiej je trafić niż cyklopa. Samo afkowanie to przecież nic niezgodnego z regulaminem Tibii, o ile nie używamy bota.
Magowie i druidzi również afkują podczas robienia run, bo komu chce się patrzeć w monitor 15 minut aż mana się napełni by stworzyć runę...
Odnoście dwóch broni "walczących" w jednym momencie. Nie wiem dlaczego uważacie ten pomysł za nieudany lub po prostu głupi. To proste mając dwie bronie na raz zamiast 100 uderzysz za 200, ale zamiast hita za 50 od mobka dostaniesz za więcej niż 100 (czyli 2xs + odjęty def broni)
s-standard czyli właśnie uderzenie za 50
Jeśli postać chce używać na raz cluba i axa/sworda to owszem może. Ale jeśli myśli o dużych ciosach ze strony tej drugiej broni to może o tym zapomnieć, ponieważ jej skill nie jest przeważnie większy niż 30. (rzadko kiedy, ktoś trenuje dwa rodzaje broni face to face). Te duże hity byłyby nagrodą dla wytrwałych, którzy trenują nie tylko np. axe ale i sworda.
Jeśli chodzi o buffy zbroi to też nie widzę w tym nic złego. Dajmy na to lootujemy bardzo rzadki kamień z Hellgoraka (którego wartość wynosi powiedzmy 300k), wkładamy go do zbroi (szansa na to nie jest 100%, że się uda :P) i już mamy np 2% więcej many. Albo +1 do szybkości. Uważam, że to dobry pomysł, zwłaszcza, że także byłby nagrodą dla wysoko poziomowych graczy za ciężką pracę. Można do tego dodać jedno utrudnienie: tylko kilka zbrój/tarcz/hełmów itp dało by się zakląć.
Za duzo w diablo grales, wracaj tam ze swoimi pomyslami, tutaj jest tylko krzywa tipja.
Pirate Cutthroats
20-05-2009, 20:44
Za duzo w diablo grales, wracaj tam ze swoimi pomyslami, tutaj jest tylko krzywa tipja.
W diablo nie miałem okazji zagrać, grałem tylko w D2 i znudziło mnie po 3 misjach :) Co do Blizzarda to raczej nie mam szans się tam "dostać".
A jest krzywa właśnie przez takich klientów jak Ty :/ Którzy patrzą tylko na to by napierdzielać lvl nie interesując się w ogóle, tym, że Tibia to MMORPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Game). Mam nadzieję, że rozumiesz te słowa, jak nie to http://translate.google.com/#. Moim zdaniem i jestem pewien, że nie tylko moim Tibia jest najmniej rozbudowanym MMORPGiem wszech czasów, ja tylko mam koncepcję koncepcji by ją udoskonalić.
Np. lepsza broń + 1/10 (zaokrąglając w dół) ataku słabszej i to samo z defem. (oczywiście dla jednego typu broni)
bardzo duza przewaga swordow jako jedynej klasy ktora przy takim setupie nie traci absolutnie nic na defie broni.
Tzn. zamiast ataku co 'turę', 2 ataki na 1,75 tury.
czyli co pare tur takiego asynchronicznego atakowania masz 4 niezablokowane ataki wbijajace sie prosto w armor.
To wkońcu jest to imbalans, czy zupełnie niepraktyczne?
jesli ataki obiema bronmi sa synchroniczne, 2 knightow + dualwield = szybciutkie klepanie dowolnych stworkow, niezaleznie od ich defensywy. 1 z knightow full def + maksymalne bonusy do defa, drugi = full attack i najwiekszy power jaki moze wycisnac. Setup nastepujacy - knight defensywny atakuje obiema bronmi, ulamek sekundy pozniej atakuje drugi knight, wchodzac jak w maslo dwoma atakami.
O PG pewnie też.
PG w ten sposob to margines.
PS. To jak wg Ciebie działa teraz armor?
Static damage decrease o okolo 2dmg za punkt armora, nie widzialem nigdy nic co przemawialoby za procentowym zmniejszaniem sily ciosu (przynajmniej nie w granicach 0-2000 damage).
To proste mając dwie bronie na raz zamiast 100 uderzysz za 200, ale zamiast hita za 50 od mobka dostaniesz za więcej niż 100 (czyli 2xs + odjęty def broni)
uscislajac: zamiast hita w granicach od 0 do 50 (bo, szczegolnie przeciwko slabszym stworkom, masz calkiem niezla szanse na calkowite zablokowanie ciosu), bedziesz dostawal 100.
bardzo duza przewaga swordow jako jedynej klasy ktora przy takim setupie nie traci absolutnie nic na defie broni.
Niezupełnie. Najlepszy pod względem def 1-ręczny miecz ma 35 defa i modyfikator +3. Wg mojej zasady wyszłoby 38 defa, podczas gdy MMS + SoV daje razem 40 defa.
I ktoś musiałby nosić shielda porównywalnego parametrami do defu sworda (czyli równego bądź +1), żeby dla tej zasady wyjść na +
PS. Czy to jest pewne, że mając np. SoV + demon shield, blokujemy (co ważne) 2 potwory jednakowo?
czyli co pare tur takiego asynchronicznego atakowania masz 4 niezablokowane ataki wbijajace sie prosto w armor.
Pomyłka?
Gotowość do obrony = odparcie 2 ataków wciągu jednej tury. Zauważ, że atakujesz 2x ale co 1,75 tury, więc nic do rzeczy nie ma to, czy te ataki są równocześnie czy nie. Mob zawsze będzie gotowy do odparcia podwójnego ataku wciągu jednej tury.
jesli ataki obiema bronmi sa synchroniczne, 2 knightow + dualwield = szybciutkie klepanie dowolnych stworkow, niezaleznie od ich defensywy. 1 z knightow full def + maksymalne bonusy do defa, drugi = full attack i najwiekszy power jaki moze wycisnac. Setup nastepujacy - knight defensywny atakuje obiema bronmi, ulamek sekundy pozniej atakuje drugi knight, wchodzac jak w maslo dwoma atakami.
Chodziło mi raczej o to, żeby ataki odbywały się nie w jednej chwili. Wtedy wchodziłby tylko jeden atak od tego ofensywnego knighta.
PG w ten sposob to margines.
Wystarczy tłuc moby, które mają małą siłę fizyczną. Ile może warlock z pieści uderzyć?
Static damage decrease o okolo 2dmg za punkt armora, nie widzialem nigdy nic co przemawialoby za procentowym zmniejszaniem sily ciosu (przynajmniej nie w granicach 0-2000 damage).
Pamiętam, że Gremlin na pewno opisywał o swoich 'przeżyciach' podczas huncenia Behemothów casterem. Chodziło wtedy o jakieś 2 arma. Nie pamiętam czy o p-amulet czy b-robe używany zamiast c-armor.
Ale dając te 2 dmg (kiedyś czytałem że to 0,9, ale wgm jest to koło 1,5), to jest to i tak sporo. Jedyną lipą jest, że w żaden sposób nie zbija to magicznego dmg (wiem, zmniejsza od explozji).
Nie wiem czy armor nie działa równocześnie bezwzględnie i względnie, to jest, zbija np. 6 dmg i jeszcze 2%.
Co do tego pierwszego, to bardzo łatwo przekonać się o tym na rooku, kiedy zmienia się ekwipunek nawet o 1 arm+. A jak ktoś przerzucał sobie na start eq, to sam wie o czym mowa.
uscislajac: zamiast hita w granicach od 0 do 50 (bo, szczegolnie przeciwko slabszym stworkom, masz calkiem niezla szanse na calkowite zablokowanie ciosu), bedziesz dostawal 100.
Sry że się wcinam, ale to zależy od skilla.
Nie można przyjąć 0-50 -> 100.
Jeśli ze skillem 100 i SoV + MMS dostajesz od czegoś regularnie 0-50, to bez defa ...
Co do mojej idei z czarem Maną Sacrifice to została ona lekko niedokończona.
Owszem sorc/drut oddaje cios o mocy 1/2 posiadanej many ale tylko w potwory. W innych playerów cios równy jest 1/4 posiadanej many. Tak jak z bronią. Knight na 90 skillu uderzy mobka za np 370, ale czlowieka tylko za 180.
Dodatkowo taki czar (to nowy pomysł) mógłby zabierać punkty soul. Jeden raz użyty zabiera 2 soule.
Ja brałem to pod uwagę i ciągle uważam, że to imbalans. 100 lvl - 700 dmg na gracza... Super że te 2 soule też...
Wgm soule mogłyby być używane do 'magazynowania many', tzn. fajnie jeśli dałoby się zamienić soula na mlvl/5 (zaokrąglając w górę) many.
Samo afkowanie to przecież nic niezgodnego z regulaminem Tibii, o ile nie używamy bota.
Ale dla mnie to po prostu nie gra :P
Rozumiem, że można skoczyć się odlać, ale nie zostawiać na 10 minut postać na mobach.
A trening na monkach? Czy to jest duży problem, jak na 30 ataków wchodzi Ci 28, skoro i tak nie psujesz sobie oczu przy PC?
Magowie i druidzi również afkują podczas robienia run, bo komu chce się patrzeć w monitor 15 minut aż mana się napełni by stworzyć runę...
SP spieprzyły robienie run wgm. Ja magiem w 'nowym porządku' nie uczyłem się robić żadnych run. Drutem też nie.
A najgorzej było, jak były SP bez 'taniej many'. Nie mogłem sobie poexpić 'ruszczkom'. Robiłem HMMy i LMMy (bo wydajniej), a tyle co na tym poexpiłem, to ^&*$%&^ SP się nie 'zwracały' o.O Miałem co chwila robić sobie 'przystanki' na expie?
Odnoście dwóch broni "walczących" w jednym momencie. Nie wiem dlaczego uważacie ten pomysł za nieudany lub po prostu głupi.
Bo pomysł w stylu, 'walne super mocno, ale mogę dużo stracić', znajdzie obejście i ułatwi znacznie rozgrywkę, szczególnie że to gra MMO, jak sam zauważyłeś (patrz: pomysł Vila)
Jeśli już, to przy 'zerowaniu' defa nie zwiększać tak bardzo ataku, żeby skłonić graczy do współpracy w celu (nie dużo) wydajniejszej gry.
Jeśli postać chce używać na raz cluba i axa/sworda to owszem może. Ale jeśli myśli o dużych ciosach ze strony tej drugiej broni to może o tym zapomnieć, ponieważ jej skill nie jest przeważnie większy niż 30. (rzadko kiedy, ktoś trenuje dwa rodzaje broni face to face). Te duże hity byłyby nagrodą dla wytrwałych, którzy trenują nie tylko np. axe ale i sworda.
Lepiej, jeśli można by używać dwóch broni wyłącznie, jeśli ma się 2 różne rodzaje. Jak zauważyłeś, zawsze lepiej mieć 100 w axe niż po 90 w dwóch typach broni. Zakładasz potem 2 SCA i wio.
Jeśli chodzi o buffy zbroi to też nie widzę w tym nic złego. Dajmy na to lootujemy bardzo rzadki kamień z Hellgoraka (którego wartość wynosi powiedzmy 300k), wkładamy go do zbroi (szansa na to nie jest 100%, że się uda ) i już mamy np 2% więcej many. Albo +1 do szybkości. Uważam, że to dobry pomysł, zwłaszcza, że także byłby nagrodą dla wysoko poziomowych graczy za ciężką pracę. Można do tego dodać jedno utrudnienie: tylko kilka zbrój/tarcz/hełmów itp dało by się zakląć.
To bardziej pomysł w stylu Mu (wgm), ale nie jest zły. Przy bardzo rzadkich itemach, które często bywają jedynie kolekcjonowane, ulepszanie byłoby rzeczywiście ciekawe.
PS. Mogliby wprowadzić skill od noszenia zbroi :P
10 -> 11, to trzeba zebrać 100 trafień (bo nie liczy się pierwsze kilka, jak np. 2 przy shieldzie). Zasada 'blokowania' skilla taka jak przy shieldingu. Knight 10%, pal 20%, caster 50%, rooky 100% więcej potrzebnych punktów na każdy kolejny poziom skilla. I jakby ten skill zwiększał o armor (wyłącznie arm ze zbroi) *skill*2%.
50 lvl skilla -> podwojona siła zbroi
100 lvl skilla -> potrojona siła zbroi
@ Pirate Cutthroats
Co do Twojej super mano-żerno-pro-runy.
Czy to jest w porządku, że mag na 100 lvlu (~2800 many -> dmg 1400 -> dmg na gracza 700) może z niej zabić 110 lvl maga na full hp (695 hp) jednym strzałem?
W diablo nie miałem okazji zagrać, grałem tylko w D2 i znudziło mnie po 3 misjach :) Co do Blizzarda to raczej nie mam szans się tam "dostać".
A jest krzywa właśnie przez takich klientów jak Ty :/ Którzy patrzą tylko na to by napierdzielać lvl nie interesując się w ogóle, tym, że Tibia to MMORPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Game). Mam nadzieję, że rozumiesz te słowa, jak nie to http://translate.google.com/#. Moim zdaniem i jestem pewien, że nie tylko moim Tibia jest najmniej rozbudowanym MMORPGiem wszech czasów, ja tylko mam koncepcję koncepcji by ją udoskonalić.
No to w tym momencie mi pojechales.. ja nie jestem z pokolenia jak to ktos fajnie napisal "hi, okolnir,yes"
A takich "koncepcji koncepcji" na tym forum jest wiele, a wszystkie rownie gowniane. Skoro lubisz pierdoly typu 2% do many i 3% do ataku koniecznie brazowo-zielonej maczugi dawane przez arm to jednak zagraj sobie w diablo.
Najlepszy pod względem def 1-ręczny miecz ma 35 defa i modyfikator +3. Wg mojej zasady wyszłoby 38 defa, podczas gdy MMS + SoV daje razem 40 defa.
Dla swordow. Inne klasy podchodzilyby pod 30 defa lacznie, czyli 8 w tyl wzgledem swordow.
PS. Czy to jest pewne, że mając np. SoV + demon shield, blokujemy (co ważne) 2 potwory jednakowo?
biorac pod uwage ze gola tarcza blokuje 2 potworki, to nie ma powodu zakladac, ze gdy nagle zalozymy jakakolwiek bron to sie zmieni (tzn. jeden bedzie blokowany bronia).
Gotowość do obrony = odparcie 2 ataków wciągu jednej tury. Zauważ, że atakujesz 2x ale co 1,75 tury, więc nic do rzeczy nie ma to, czy te ataki są równocześnie czy nie. Mob zawsze będzie gotowy do odparcia podwójnego ataku wciągu jednej tury.
jesli te 2 ataki beda jednoczesne, to przy pierwszej serii nastapi test shieldingu, nastepny test nastapi po 1.75 sek czyli przed uplynieciem cooldownu na shield, zatem bedzie niezablokowany. W ten sposob spory procent (szczerze mowiac nie chce mi sie nawet liczyc czy wyjdzie polowa czy mniej) atakow bedzie niezablokowanych, dokladnie tak jakby 2 knightow atakowalo cel teraz, a trzeci (i ewentualnie czwarty) ustalali dobry timing zeby wbijac sie prosto w armor.
Jesli asynchronizujesz ataki, nalezaloby zrobic 2 oddzielne timery (offhand 1.75 sec po main handzie), wtedy moze jakosby to smigalo.
Wystarczy tłuc moby, które mają małą siłę fizyczną. Ile może warlock z pieści uderzyć?
ile jest takich miejscowek ?
Pamiętam, że Gremlin na pewno opisywał o swoich 'przeżyciach' podczas huncenia Behemothów casterem. Chodziło wtedy o jakieś 2 arma. Nie pamiętam czy o p-amulet czy b-robe używany zamiast c-armor.
Bierzesz 2-3 kolegow ubranych w ilosc arma rozna o 1/2/3, ustawiasz w linii, uzywasz explo 10-20 razy. Spisujesz wnioski.
Co do tego ile ewentualny ring by dawal w ostatecznym rozrachunku - moze i pare gp zaoszczedzonych, ale sa lepsze ringi.
Sry że się wcinam, ale to zależy od skilla.
Nie można przyjąć 0-50 -> 100.
idea jest taka, ze jesli mozesz blokowac, to dostajesz obrazenia od maksymalnego hita (przy ataku kompletnie niezablokowanym), przez slaby hit (czesciowo zablokowany) do 0 (kompletnie zablokowany). Nie mozna wiec powiedziec, ze wyeliminowanie defa zwiekszy otrzymywane obrazenia dwukrotnie, w pewnych przypadkach (niska srednia otrzymywanych ciosow, statystycznie duza ilosc blokow) moze to oznaczac wielokrotny wzrost.
Albertus
21-05-2009, 15:17
no niektóre pomysły fajne , ja mam ich dużo a jednym z nich jest noszenie 2 tarcz , kompletnie knight nie atakuje ale za to jego def wzrasta o 1,5
np. tarcza ma 40 defa to nosząc 2 takie same ma 60 defa
a jak ma 2 rożne które maja 40 i 30 to ma 55 defa (lepsza tarcza + polowa od słabszej tarczy)
wtedy mógłby fajnie blokować jakieś potworki.
te enchatowanie broni itp bylo by tez dobrym rozwiazaniem ale zrobic to na innej zasadzie
enchated gemy trzeba poblogoslawic do czego wymagany jest quest IHQ i wtedy idzie sie do pewnego miejsca specialnie do tego zrobionego gdzie koszt zrobienia takiego kamyczka wynosil by
sorc i druid : 3000 many + 20 soul
palek : 2000 many + 50 soul
knight : 600 many + 80 soul
blogoslawi sie kazdy zaenchatowany gem.
wtedy mozna je wkladac (po czym wyjmowac jak sie chce) do
3 do pancerza
1 do broni
1 do helmeta
2 do tarczy
no i takie premie powiedzmy
Zbroja :
lod : +2% odpornosci na lod
ogien : +2% odpornosci na ogien
ziemia : +2 % odpornosci na ziemie
energia : +2% odpornosci na energie
Helm :
lod : +1madzik (tylko dla sorca i druida)
ogien : +2 shielding
ziemia : +2 dysty (tylko dla pala)
energia : +2 do axe sworda i cluba (tylko dla knajta)
Bron:
lod : +5% obrazen z lodu
ogien : +5 % obrazen od ognia
ziemia : +5 % obrazen od ziemi
energia : +5% obrazen od enegi
Tarcza :
lod : + 3 % MP
ogien : +5% Cap
ziemia : +2% HP
energia : +5% soul points
czyli teraz dam taki przykald 113 msa z 67 magicem ktory idzie se na frosty
eq :
Hat of The mad (+1 magic + 1 magic z enchanted kamienia)
Focus Cape (+1 magic + 15% odpornosci na lod (3kamienie) )
Glacier Klit (6 % odpornosci (o ile pamietam)
Softy
Wand of Starstorm (+5% obrazen od energi)
Demon Shield (+ 4% HP (2kamienie)
wtedy taki ms ma takie staty
70 magic level
obrazenia +5 %
736 hp
21 % odpornosci na lod
co o tym myslicie?
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.