PDA

Pokaż pełną wersje : Starcraft 2 BETA


Rybzor
23-05-2009, 18:47
Ostatni temat o SC2 założony był w 2007, od tego czasu trochę się zmieniło i chciałbym - prócz samej dyskusji o SC2 - odnieść się do wersji Beta.

Parę dni temu Blizzard zapowiedział udostępnienie wersji Beta SC2. Beta nie będzie tak do końca "Open", tzn nie każdy będzie mógł zagrać. Aby zgłosić się do bety należy zarejestrować swoje konto na stronach blizzarda, następnie zrobić test swojego sprzętu i to w zasadzie tyle. Szczegółowy FAQ znajdziemy tu:

http://www.starcraft2.com/beta-faq.xml

Można z niego wyczytać, m.min., że nie ma jeszcze dokładnej, oficjalnej daty wydania wersji Beta dla szerszej publiki. Jeśli chodzi o same zasady, to oczywiście będą brali pod uwagę sprzęt, ale reszta to chyba kwestia losowania.

Przejdźmy teraz do samej gry. Interesujecie się jej rozwojem? Przyglądacie się zapowiedziom itp? Jeśli chodzi o mnie to gram w SC1 dość krótko, jednak interesuje się pracami nad SC2 równie z zapartym tchem jak diablo 3 : P. Co do samej gry, zapowiada się wyśmienicie, idealne balansacje, świetny wygląd i sporo innowacyjnych rozwiązań ;)

Jeżeli ktoś jest świeży w temacie, podam kilka linków

http://www.starcraft2.com - oficjalna strona
http://www.starcraft2.com/movies.xml - bardzo ciekawe gameplaye w jakości HD do ściągnięcia.
http://www.youtube.com/watch?v=LERxOtIMif4 - SC2 battle report 1
http://www.youtube.com/watch?v=oH4Q4yMv5TU - SC2 battle report 2


Tak więc zapraszam do rejestrowania i życzę szczęścia przy selekcji do wersji Beta! ;)

@down
Przeczytaj pierwsze zdanie w tym wątku - ja tamten temat widziałem ;)

Lord Dreathan
23-05-2009, 19:35
Po pierwsze http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=129895&highlight=starcraft
Po drugie zapomniales dodac, ze aby moc zapisac jako chetny do losowania, to trzeba miec jakas oryginalna gre blizz'a ( poki co dla Europy nie mozna uzywac WoW'a, poniewaz jeszcze nie mozna scalic konta z wowa z battlenet w Europie.)
Po trzecie ilosc oryginalnych gier blizza jaka posiadasz, badz tez w jakim uniwersum ( sc, war, diablo) nie beda wplywac na nasze szanse w losowaniu.

Vil
23-05-2009, 20:16
Co do samej gry, zapowiada się wyśmienicie, idealne balansacje, świetny wygląd i sporo innowacyjnych rozwiązań ;)

Co do balansacji to sugerowalbym ostrozne wypowiadanie sie, bo Koreanczycy sie jeszcze do gry nie dorwali, wiec w tej materii tak naprawde niewiele wiadomo.

Co do reszty - gra jest na tyle inna od SC1, ze nawet jesli sie przyjmie (o co raczej nie trzeba sie martwic) to na zupelnie innych zasadach niz SC1. Osobiscie jakos nie widze tej gry jako kolejnej ikony progamingu, boje sie ze podzieli los WC3.

Co nie zmienia faktu, ze i tak zagram, i najprawdopodobniej kupie.

Rybzor
23-05-2009, 20:24
Co do balansacji to sugerowalbym ostrozne wypowiadanie sie, bo Koreanczycy sie jeszcze do gry nie dorwali, wiec w tej materii tak naprawde niewiele wiadomo.
Czytałem sporo o balansacji. W wywiadach itp, osoby "z górnej półki" często podkreślali, że kładą na to ogromny nacisk. Po za tym, balansacja w SC nie powinna być specjalnie trudna, o ile nie zrobi się jakiejś jednostki co zmiata wszystko z powierzchni mapy : d. W końcu zawsze można zrzucić wszystko za brak skilla przeciwnika, bo powodów do merytorycznych narzekań raczej nam nie dadzą.

Vil
23-05-2009, 20:32
Po za tym, balansacja w SC nie powinna być specjalnie trudna

zdziwilbys sie.

Co do osob z gornej polki - oni tak naprawde nie wiedza w jaki sposob uksztaltuje sie gameplay, w SC1 po latach od rozpoczecia ludzie zaczeli wynajdywac takie tricki o ktorych sie producentom nie snilo, co oczywiscie nie pozostalo bez wplywu na balansacje. I to wlasnie Korea, ktora przoduje w szlifowaniu techniki gry, bedzie tu wyznacznikiem tego, jak faktycznie wszystko jest zbalansowane.

Radix
23-05-2009, 20:38
Przecież SC 2 testują progamerzy z SC 1...

Vil
23-05-2009, 20:44
pograli troche w alphe na blizzconie, biorac pod uwage ze beta sie dopiero zbliza to nie nazwalbym tego testowaniem.

Maniak69
23-05-2009, 20:52
Zdziwiłbyś się.

W sumie, z tego co wiem, wystarczy JEDNA JEDYNA źle zbalansowana jednostka, jedna cyferka więcej lub mniej, aby kompletnie zawalić grę. Wcześniej czy później, ktoś zacząłby to wykorzystywać...

Nie mówiąc o tym, co będą wymyślać Profesjonalni Gracze.

Arcan
23-05-2009, 21:12
Jako fan SC1, z niecierpliwością czekam na SC2. Ślędzę ten temat od czasu pierwszej zapowiedzi.
Ciekawi mnie też, jak będzie funkcjonował Battle.net 2, w jakim stopniu będzie się różnił od wersji poprzedniej.
Co do samego SC2, to cieszę się, że nie jest z nim tak jak z Fallout3. Możemy podziwiać jednostki i budynki z pierwszej części, w 3d, z piękną oprawą graficzną. Niestety taka gra ciągnie za sobą wysokie wymagania sprzętowe. Jeśli będę chciał się nacieszyć pełnią SC2, to czeka mnie wymiana karty graficznej i dokupienie kostek ramu.
Betę sobie daruję. Wolę poczekać te kilka miesięcy i nie denerwować się częstymi bugami i brakiem balansacji.

Rybzor
23-05-2009, 21:34
Betę sobie daruję. Wolę poczekać te kilka miesięcy i nie denerwować się częstymi bugami i brakiem balansacji.
Gra już jest całkiem dobrze zbalansowana (chodź może nie jest jeszcze idealnie). Świadczą o tym mecze na blizzconie i oficjalne battle reporty, z których nie wynika, aby jakaś ze stron była za bardzo powerful.

Vil
23-05-2009, 22:20
Let me remind you, ze SC1 zostal porzadnie zbalansowany dopiero w pare lat po wypuszczeniu, gdy bylo juz dobrze wiadomo nie tylko, jak gre widzi producent, ale rowniez jak beda w nia grac gracze.

Rybzor
23-05-2009, 22:30
Let me remind you, ze SC1 zostal porzadnie zbalansowany dopiero w pare lat po wypuszczeniu, gdy bylo juz dobrze wiadomo nie tylko, jak gre widzi producent, ale rowniez jak beda w nia grac gracze.
Z tym, że tu nie chodzi o to, że gra była do dupy, tylko o to, że Blizzard, jak na porządną firmę przystało aktualizuje swój produkt zgodnie z oczekiwaniami graczy i ogólnie mózgiem. Gdyby inne koncerny prowadziły taką politykę, to też by musiały aktualizować 90% swoich pordukcji. Gdyby takiego SC wydała EA, to po premierze pewnie ani jedna łatka by nie wyszła.

@down
wytłumacz mi ;)

Vil
23-05-2009, 22:40
nie ublizajac, odnosze wrazenie ze nie wiesz na jakim stadium rozwoju jest starcraft w tym momencie (co automatycznie oznacza punkt wyjscia dla oceniania SC2).

Bluray
24-05-2009, 11:06
Mnie tam bardziej zainteresował BattleForge.

_WrD_
24-05-2009, 12:32
Ja z niecierpliwością czekam... nie, nie na betę. Nie ruszy, a nie zapowiada się na upgrade sprzętu. Czekam po prostu na innego SC. Już mniejsza o grafikę, bo ona ma najmniejsze znaczenie (wystarczy spojrzeć na Baldur's Gate'y i Planescape: Torment. Porównajcie to sobie z Oblvionami, Drakensangami itp...). Jestem ciekaw, jakie innowację wprowadzą do SC2.

Starcraft nadal jest u mnie na pierwszym miejscu w grach przegranych na Xfire, jest także, wg. mnie, obok Baldur's Gate'a, najlepszą grą, w jaką kiedykolwiek przyszło mi zagrać. Dużo czasu spędzam nad taktykami, skillowaniem się w szybkości i efektywności grania. Niemalże codziennie zostajemy z 4 kumplami z klasy po szkole w sali informatycznej, że zrobić tzw. lan party w SC. ;)

Co do balansu - spójżcie na Mothershipa protossów. Wg. mnie musieliby całkowicie go usunąć, aby 'tossi nie byli OP :D

Vil
24-05-2009, 12:40
wytłumacz mi ;)

Balans wyplynal na powierzchnie w momencie gdy juz wszystko wiadomo o mechanice gry i wiadomo czym gracze zechca grac. Na starcie SC1 nikt by nie przypuszczal, ze np mirror zerga skonczy sie na uzywaniu 2 typow jednostek z calego oferowanego wachlarza, tak samo jak watpie czy ktokolwiek przypuszczal, ze jednostki lotnicze beda tak zaniedbywane w kazdym match upie.

Trzeba dac grze 2 lata, zobaczyc co gracze wymysla i dopiero to korygowac patchami.

Co do balansu - spójżcie na Mothershipa protossów. Wg. mnie musieliby całkowicie go usunąć, aby 'tossi nie byli OP :D

carriery i ultraliski tez sie wydawaly OP, a teraz ladnie pekają.

Rybzor
24-05-2009, 12:46
Co do balansu - spójżcie na Mothershipa protossów. Wg. mnie musieliby całkowicie go usunąć, aby 'tossi nie byli OP :D
No w końcu protosy mają być zaawansowane technologicznie. Oczywiście nie wiadomo jak to będzie wyglądać w finalnej wersji, oraz nie wiemy, czy inne rasy nie mają podobnych odpowiedników, więc ciężko spekulować. No ale co jak co - jednostka wymiata ;)

@Vil
No tak, trochę czasu to zajęło, ale tak to bywa w tym biznesie. Dobrze, że nawet po 2 latach się to koryguje. Na przestrzeni 10 lat, w które można grać w SC1 to nawet nie jest tak długo. Ważne, że coś się z tym robi.

Vil
24-05-2009, 13:04
Co do mothershipow - juz widac ze na tossa sie bedzie grac duze ilosci piechoty z upgradami i leczeniem, a do tego za zaoszczedzony gaz ghosty z EMP wiec imho jesli cos tu bedzie OP to terran.

Z czego sie osobiscie bardzo ciesze ;d

Arcan
24-05-2009, 14:17
@up
Nie zgodzę się co do dużej ilości piechoty. Planet cracker mothershipa radzi sobie z piechotą w mgnieniu oka. Jestem ciekaw, czy EMP będzie działał na mothertshipa.
Ta jednostka jest najsilniejszą bronią z arsenału protossów, można posiadać tylko jednego mothershipa na raz. To oczywiste, że tak rzadka jednostka musi być silna.
Wydaje mi się, że kilka battlecruiserów da mu radę.
Trudno tutaj snuć domysły, ponieważ będzie duża liczba zupełnie nowych jednostek, możliwe nawet, że jednostki z SC1 zostaną zmodyfikowane.

Lord Dreathan
24-05-2009, 14:38
Z tego co pamietam, to blizz zapowiedzial iz nie bedzie Mothershipa w multli.
A nawet jezeli zle pamietam, to napewno nie bedzie posiadal atakow Planet Cracker( to byl ten promien wystrzeliwany w ziemie, ktory niszczyl budynki i piechote w mgnieniu oka) oraz Time Bomb(ten atak, a raczej umiejetnosc, ktora zatrzymywala wszystkie wrogie rakiety itp. znajdujace sie w zasiegu Time Bomb'a) Ale wiadomo, to jest beta, wiec moze jeszcze wroca do poprzedniej koncepcji Mothership'a.

Radix
24-05-2009, 19:14
Balans wyplynal na powierzchnie w momencie gdy juz wszystko wiadomo o mechanice gry i wiadomo czym gracze zechca grac. Na starcie SC1 nikt by nie przypuszczal, ze np mirror zerga skonczy sie na uzywaniu 2 typow jednostek z calego oferowanego wachlarza, tak samo jak watpie czy ktokolwiek przypuszczal, ze jednostki lotnicze beda tak zaniedbywane w kazdym match upie.

Trzeba dac grze 2 lata, zobaczyc co gracze wymysla i dopiero to korygowac patchami.



carriery i ultraliski tez sie wydawaly OP, a teraz ladnie pekają.

Mirror zerga, to mirror zerga, a inne matchupy, to inne matchupy. Sęk w tym, że w mirrorze niezwykle ważne są: timing i micro, jak i taktyka. Owszem, masowane są tylko lingi, muty i scorge, ale to jest urok tego mirrora. Ta gra jest niezwykle dynamiczna, więc nie ma czasu na techowanie i babranie się czymś innym.
Co do wzmianki o latajkach - Ty grałeś ostatnio w SC, czy rok po wydaniu odstąpiłeś? Przecież harasowanie mutami, czy korsem, a nawet oldschoolowo wrightami jest normą... Oczywiście w zależności od strategii. Nawet carriery się zdarzają w PvT. Dodatkowo - przy SC1 nikt nie sądził, że gra multiplayer może się tak rozwinąć i osiągnąć taki sukces. Teraz już zna się liderów w tej dziedzinie i nie zdziwię się, jeśli wezmą kilka osób (tzw. progamerów) do przetestowania produktów na multi w sparach między sobą. Co do ultralisków, nadal są OP w większych ilościach, ale ich cena stosunkowo to unormowała. Dodatek bardzo dużo dał SC1. Nowe jednostki spowodowały, że gra jest bliska ideału. Są jednak opinie ludzi mi obcych, jak i bliskich znajomych (kilku na bardzo dobrym poziomie), którzy twierdzą, że protossem jednak gra się łatwiej.
Jeśli chodzi o SC2, to nie śledzę tego ze śliną na mordzie, bo chcę, aby gra mnie pozytywnie zaskoczyła, a nie, żebym wiedział o niej wszystko nim zacznę w nią w ogóle grać, bo na pewno w kampanii będzie przedstawianie nowych jednostek. Grając w nią, nie chcę się nudzić, więc sobie daruję. Poza tym, premierę i tak pewnie przesuną, ale to może i dobrze.

Vil
24-05-2009, 19:41
Przecież harasowanie mutami, czy korsem, a nawet oldschoolowo wrightami jest normą... Oczywiście w zależności od strategii. Nawet carriery się zdarzają w PvT.

No wiadomo ze sie zdarzaja, tylko nie w trybie ktory jasno i wyraznie widac jako zalozony przez Blizzard na poczatku istnienia gry. Nie latasz w pvz 4 carrierami w oslonie corsairow (tak, sa mapy gdzie sie tak sporadycznie gra, ale to jest wyjatek potwierdzajacy regule), nie uzywasz scoutow do scoutingu (jesli wogole do czegokolwiek ich uzywasz) pomimo tego ze maja upa do szybkosci i sensorki. Tak samo nie biegasz piechota jako oslona tankow a wraithy w tvp uzywasz w zasadzie tylko do zbijania shuttla w early game (bo juz nawet carriery kontruje sie golcami). Ghostow nie uzywasz w tvz chociaz generalnie masz full tech do nich zrobiony. Dobrze chociaz ze ostatnio odswiezyli mech w tvz bo okazaloby sie ze polowa jednostek wypadla z uzycia.

Kazda jednostka ma jasno okreslona role, ale gracze przez wzglad na efektywnosc ida zupelnie inna droga.


Grasz moze aktywnie w BW ?

_WrD_
24-05-2009, 22:20
Wydaje mi się, że kilka battlecruiserów da mu radę.
Chyba musiałyby mieć ciągły y-gun :)
Jak ze trzech BCów spokojnie zabijesz jednym 3/3/3-carrierem.

Radix
24-05-2009, 22:29
Grasz moze aktywnie w BW ?

Ogólnie oglądam rozgrywki, a grać, to dawno nie grałem ;) Taki mniejszy medium IMO jestem. Rasa - Terran. Jakoś czasu nie miałem pograć, albo mi się nie chciało. ;) Co do przykładów, które podałeś - PIECHOTA SŁUŻY DO OSŁONY TANKÓW! Przykład? TvZ. Co do Scouta, to faktycznie, nie jest używany. Chociaż widziałem na podstawce jak go używali do harasowania terka i ovów. Także widzisz, niektóre jednostki zostały zastąpione w dodatku innymi, bądź uzupełniają je. W sumie, to Ghostów, czy Queenów też nikt nie używa. Owszem, były PIMP'y, jak Boxer ciachnął 12 batków Ghostami, ale to są wyjątki raz na milion. Ale gracze często zaskakują taktyką używając różnych jednostek. Co do tossa, to używa on prawie wszystkich jednostek. Chyba tylko scouty są pomijane na rzecz Korsów. W ogóle, Tossem łatwiej, bo mniej trzeba micrować.

Vil
24-05-2009, 22:44
a i owszem sluzy do ochrony tankow, ale tylko w tvz i tylko przy odpowiednim buildzie (odpada regular mech, fantasy build i skt ). W tvt i tvp piechota z reguly nie sluzy do niczego.

Co do tossa, to używa on prawie wszystkich jednostek.

ale znowu, po polowie dostepnych w kazdym matchupie, pvp opiera sie na ladowych (widzialem w zyciu raptem 2 gry w ktorych byly uzywane lotnicze), pvz na mixie (ale czesc tez sie zaniedbuje), pvt praktycznie bez corsow i zupelnie bez scoutow.

Radix
25-05-2009, 12:11
Ale na tym to polega. Bezsensowne byłoby, gdyby wszystkie jednostki we wszystkich grach się używały, bo wtedy gry byłyby nudne jak flaki z olejem. KAŻDE mu byłoby takie samo, bo używałoby się tych samych jednostek. Co więc za różnica, czy oglądasz TvP TvZ TvT itp...

Vil
25-05-2009, 12:48
oczywiscie masz racje, tylko tu chodzi o to (wracajac do punktu wyjsciowego) ze trudno rozmawiac o balansie jesli, na tym etapie powstawania gry, nie wiadomo ktore jednostki beda jak uzywane.

Radix
25-05-2009, 21:14
Jak? Kamień, papier, nożyce. Jednak jakie w jakim MU, to tego nie jestem w stanie powiedzieć. Podobają mi się natomiast nowe jednostki, np. Kolosy. Kurczę, smaka mi zrobiliście ;]

Rybzor
02-06-2009, 13:05
StarCraft 2 is currently scheduled for a release at the end of this year, Blizzard president Mike Morhaime announced today in an Activision Blizzard pre-E3 conference call.
Huhu, czyli to już tego roku... Ciekawe, czy przeniosą datę premiery ;)

Lord Dreathan
02-06-2009, 15:51
Dodam ze w Europie juz mozna scalic konta wowa z battlenet i uzyc go do rejestracji jako chetny do bety;P

Rybzor
01-07-2009, 20:23
Jest trzeci battlereport z SC2... Oglądaliście?: P

http://75.125.47.18/filmy/500_2352313. wmv - słaba jakość, ale spokojnie da się obejrzeć (50mb)

Można też obejrzeć na utube.

Force fieldy mi się podobają. Zergi wyglądają dość ciekawie... Póki co za nimi nie przepadam : p

Radix
01-07-2009, 21:07
A ja chcę Terran. -.-

Lord Dreathan
01-07-2009, 21:10
A ja chcę Terran. -.-

To miales o tym pierwszy i drugi Battlereport.

Frapper
02-07-2009, 01:03
Czytałem sporo o balansacji. W wywiadach itp, osoby "z górnej półki" często podkreślali, że kładą na to ogromny nacisk. .

W WoWie tez, a biegaja przekoksane dk i retardiny, a daleko w tyle za nimi, zdublowani, biegna inni.

Kele
02-07-2009, 03:56
Chętny ktoś 1v1 w SC1? ;)

Lord Dreathan
02-07-2009, 04:47
W WoWie tez, a biegaja przekoksane dk i retardiny, a daleko w tyle za nimi, zdublowani, biegna inni.

Dobrze ze to tyczy tylko wowa, ale swoja droga, wg mnie balans ras w SC1 byl genialny. A co do pana UP. Nie gralem za wiele po multi ;P

Wehrmacht
02-07-2009, 11:05
To ja parę naszych newsów Wam tu zalinkuję.

http://gry.polter.pl/Starcraft-II--bez-gry-LAN-w32057 - ogłoszenie o braku gry przez LAN
http://gry.polter.pl/Starcraft-II--petycja-w32083 - petycja fanów o zwrócenie go

http://gry.polter.pl/Starcraft-II-beta-z-edytorem-w31761
http://gry.polter.pl/Opoznienie-Starcraft-II-spowodowane-World-of-Warcraft-w32050
http://gry.polter.pl/Starcraft-II-Pre-beta-w30214
http://gry.polter.pl/Czas-trwania-bety-Starcraft-II-w32040
http://gry.polter.pl/Drzewka-technologiczne-w-Starcraft-II-w32070 - drzewka technologiczne!

Vil
02-07-2009, 11:18
Chętny ktoś 1v1 w SC1? ;)

zawsze i wszedzie.

Lord Dreathan
02-07-2009, 13:47
Co do braku Lan, troche hujowo, bo raz na ruski rok robimy z kumplami Lan party:P Ale ogolnie to fajne zabezpieczenie antypirackie. A nie to co EA, jakies ograniczone instalacje czy inne suchary.

Rybzor
02-07-2009, 17:03
Brak lan w SC2 ogłosili chyba w tym samym czasie, co brak lan w Diablo 3. W zasadzie SC2 bardziej na tym ucierpi... chociaż jest to niemal genialne antypirackie rozwiązanie. Chcesz pograć? MUSISZ kupić grę (chyba, że jakiś kretyn gra kampanie z botami)

btw jak ktoś chce grać ze mną i ziomami to mamy sieć na hamachi starcraftboo / pass: haslo. Gramy zwykle wieczorami po 5-6 osób. Miejsce na 2-3 osoby powinno się znaleźć, także zapraszam do sieci : P

Argen
02-07-2009, 17:12
chociaż jest to niemal genialne antypirackie rozwiązanie. Chcesz pograć? MUSISZ kupić grę (chyba, że jakiś kretyn gra kampanie z botami)

Nie zapominaj o scenariuszach : D

Kele
02-07-2009, 20:42
Oglądacie może TerranTV? ;)
Dzisiaj grają 1v1 najaktywniejsi gracze AGL ;)
http://www.terran.pl/tv/1/

Radix
07-08-2009, 10:41
Niestety, wg. najnowszego newsa, Starcraft2 został oficjalnie przesunięty na rok 2010.
http://starcraft2.net.pl/portal/sc2/1/680/Oficjalnie_Starcraft_II_przesuniety_na_rok_2010.ht ml

Rybzor
07-08-2009, 11:19
Omg, co za żaluwa ; (((((( A miałem taką nadzieje, że to się nie stanie :s

Lord Dreathan
07-08-2009, 18:40
Sadzilem ze tak bedzie. A zwlasza jak po 1 sierpnia beta nie ruszyla.

Frapper
08-08-2009, 05:32
Omg, co za żaluwa ; (((((( A miałem taką nadzieje, że to się nie stanie :s

musisz sobie inny prezent na gwiazdke wybrac ; <<

@topic
jakies +/- wymagania sprzetowe sa znane?

Radix
08-08-2009, 09:28
Nie ma jeszcze OFICJALNYCH informacji na temat wymagań. Były jakieś plotki, ale jak dopieprzyli wymaganiami średnimi, to ludziom czapki z głów pospadały.

Rybzor
08-08-2009, 11:21
Nie ma jeszcze OFICJALNYCH informacji na temat wymagań. Były jakieś plotki, ale jak dopieprzyli wymaganiami średnimi, to ludziom czapki z głów pospadały.
Co to znaczy?


AAaa poguglałem, w zasadzie dość wysokie jak na taką grę, no ale mieszczę się w zalecanych : P. No i i tak myślę, że Blizz jeszcze gre zoptymalizuje przed wypuszczeniem i wymagania i tak się zmniejszą.

Lord Dreathan
08-08-2009, 13:13
Co to znaczy?


AAaa poguglałem, w zasadzie dość wysokie jak na taką grę, no ale mieszczę się w zalecanych : P. No i i tak myślę, że Blizz jeszcze gre zoptymalizuje przed wypuszczeniem i wymagania i tak się zmniejszą.

Napewno. Pamietam jak w3 wyszedl, to mial taki rozstrzal wymagan ze to sie w glowie nie miescilo. Mozna bylo jako tako grac na kompie 333 mhz, ale zeby gra jakos wygladala, to juz inna bajka;D

Vil
08-08-2009, 13:15
jak dla mnie to moze wyjsc nawet w 2011, i tak bede musial zarobic na nowego kompa a poza tym im dluzej sie SC1 utrzyma tym lepiej.

Argen
08-08-2009, 13:37
Zapewniam Cię, że długo jeszcze po wyjściu SC2 jedynka będzie grywalna i grywana.

Rybzor
08-08-2009, 13:51
a poza tym im dluzej sie SC1 utrzyma tym lepiej.
To jest fakt ;)