Pokaż pełną wersje : Zmiany w systemie czaszek.
Vasudanin
28-05-2009, 13:12
W drugiej zapowiedzi letniej aktualizacji Cipsoft chce dać Ci wgląd na pierwsze kroki poczynione przez nich w kierunku osiągnięcia wyznaczonych celów w sprawie systemu PvP. Jak mogłeś przeczytać w artykule "PvP w zbliżeniu (http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=212942)" wzięli pod lupę system PvP z powodu wielu kontrowersji w tej sprawie. Z opinii, które wyszły podczas pierwszej publicznej debaty, zrobili podstawę w dyskusji. Kilka tygodni temu zaprezentowali Ci dwa z ich pomysłów, które wynikły z tych dyskusji. Komentarze, wątpliwości i sugestie, które zostały tam wypisane, pomogły im dojść do ostatecznej decyzji.
Jak już wspomniano na forum odrzucili pomysł z wprowadzeniem stref non-pvp na zwykłych światach PvP. Niemniej jednak, kilka stref ochrony, jakie możesz znaleźć, zostanie trochę zmienione. Na przykład NPC Lokur w Kazordoon'skim depo jest szkolony w umiejętnościach bankowca. Tak więc, oprócz pracy jako listonosz, będzie zatrudniony jako bankier. W Ankrahmun i Port Hope niektóre sklepy zostaną objęte strefą ochronną. Podobny los spotka miejsca zakupu promocji. Dodatkowo, Straż Królewska nie będzie tolerować aktów przemocy w ich obecności.
Ogólnie rzecz biorąc opinie otrzymane o czarnych czaszkach były dość pozytywne, jednak mimo wszystko, niektóre elementy zostały skrytykowane. Większość graczy, którzy wzięli udział w dyskusji, zatwierdziło ideę o wycofaniu bana za nadmierne nieuzasadnione zabijanie graczy. Jednak ich pomysł o śmierci postaci w chwili otrzymania czarnej czaszki został przyjęty z wielkim sceptyzmem. CipSoft dokładnie rozważył wszelkie ich koncepcje i poddał je kilku korektom, by usatysfakcjonować graczy.
W letniej aktualizacji zostanie usunięty ban za zabijanie bogu ducha winnych graczy. Jednak takie ograniczenia są potrzebne, by w tibijskim świecie panował ład i porządek. Pomimo tego, że zabijanie graczy na normalnych światach jest dozwolone, CipSoft nie chce, by szerzyło się masowe mordowanie. Postanowili więc skupić się na obecnym systemie czaszek. Wynikiem tego jest wprowadzenie czarnej czaszki.
http://img43.imageshack.us/img43/3940/skullsmay2009.jpg
Jeżeli gracz osiągnie dwukrotną liczbę nieuzasadnionych morderstw niż ta, która jest potrzebna na czerwoną czaszkę, dostanie czarną czaszkę na okres 45 dni. Ponieważ wykazywał zbyt agresywne zachowanie będzie musiał się liczyć z nowymi konsekwencjami.
Czarna czaszka będzie miała takie same efekty jak czerwona, tyle tylko, że gracz oznaczony nią nie będzie mógł atakować nieoznaczonych tibijczyków przez okres jej trwania (45 dni). Nie będzie mógł również używać obszarowych czarów, takich jak: fale (np. exevo flam hur), promienie (np. exevo vis hur), oraz różnych uderzeń (np. exori flam), gdy nie będą one wymierzone prosto w cel. Podobny efekt będzie z ofensywnymi runami, wybuchającymi strzałami, zaklęciami przywołania i przejęcia potwora. Poza tym, podczas starć z innymi graczami będzie otrzymywał pełne obrażenia (100% zamiast 50%), przez co będzie musiał unikać konfliktów. Ponadto jeżeli gracz z czarną czaszką umrze, narodzi się w świątyni, lecz z tą różnicą, że bez many i maksymalnie z 40-stoma punktami życia. Chodzenie po mieście w takim stanie nie jest chyba dobrym pomysłem.
Jest to kilka aspektów, które zostaną zmienione w systemie czaszek. Jeżeli grupa bohaterów zaatakuje i zabije niewinnego gracza wszyscy atakujący zostaną ukarani za nieuzasadnione zabijanie. Dotyczy to ostatnich 20 graczy, którzy zadali obrażenia w przeciągu 60 sekund przed śmiercią ofiary. Wszyscy Ci będą liczeni jako zabójcy ofiary i zostaną wypisani na liście informacyjnej ofiary.
CipSoft uważa także, że gracze powinni mieć szansę obrony bez negatywnych konsekwencji w przypadku gdy zostaną zaatakowani. Dlaczego miałbyś być ukaranym zablokowaniem wejścia do stref ochronnych, gdy to nie Ty byłeś agresorem? Od momentu letniej aktualizacji będziesz mógł bronić się bez niebezpieczeństwa zablokowania sobie drogi ucieczki do stref ochronnych, nawet w przypadku zabicia swojego dręczyciela. Jeżeli wpadniesz w zasadzkę i będziesz się bronił, a potem stwierdzisz, że lepiej uciekać, dalej będziesz mógł schronić się w strefie ochronnej.
Gracze z czerwoną i czarną czaszką również będą mogli się bronić, jeżeli to Oni zostaną zaatakowani, gdyż obok gracza pojawi się żółta czaszka. Jednakże gracze z czarną czaszką będą mogli atakować jedynie zaznaczając przeciwnika.
Zostaną wprowadzone również dwa nowe symbole. Jeden z nich to będzie blokada wejścia do strefy ochronnej i zostanie wyświetlona jako następna wersja symbolu oznaczającego blokadę wylogowania. Wyświetli się on tylko gdy twoja postać będzie się znajdować w strefie ochronnej. Oznacza to koniec z zagadkami, czy znajdujecie się w strefie ochronnej, czy nie.
Strzeżcie się czarnej czaszki!
Moze wreszcie cos sie zmieni w tragicznym tibijskim pefaupe.
Czarne czaszki hmmmm. Interesujący pomysł jednak, liczba PK się prawdopodobnie zmniejszy, mniej wojen, wszystko to oznacza stratę klimatu Tibi, tego klimatu co kiedyś miała.
Co do safe zone. Nawet dobry pomysł, nie będziesz się już bał iść od komputera kiedy w mieście latają PK, a ty np jesteś w sklepie od Jedzenia, i tu banda PK.
No może coś dobrego z tego wyniknie ale nie jestem pewny co.
Nie podobają mi się 'czasy' tych czaszek.
Wgm RS - 3 tygodnie; BS - 21 dni + po 21 dniach kolejne 21 dni RS
BS też ma wgm za dużo kar o.O
Starczyłoby 100% dmg i większa strata expa przy deadzie.
BS to będą ofiary losu, a nie PK.
Jeżeli grupa bohaterów zaatakuje i zabije niewinnego gracza wszyscy atakujący zostaną ukarani za nieuzasadnione zabijanie. Dotyczy to ostatnich 20 graczy, którzy zadali obrażenia w przeciągu 60 sekund przed śmiercią ofiary. Wszyscy Ci będą liczeni jako zabójcy ofiary i zostaną wypisani na liście informacyjnej ofiary.
To są jakieś żarty? Zaatakuje dla jaj jakąś ciotę, która padnie na FD i mam fraga?
Widzę, że do trapów trzeba będzie więcej noobcharów robić...
CipSoft uważa takze także, że gracze powinni mieć szansę obrony bez negatywnych konsekwencji w przypadku gdy zostaną zaatakowani. Dlaczego miałbyś być ukaranym zablokowaniem wejścia do stref ochronnych, gdy to nie Ty byłeś agresorem?
Świetnie. Wreszcie będzie miało sens równoczesne uciekanie i atakowanie, a nie zastanawianie się, czy dam radę do DP, czy mieć jaja i wymarnować runy, żeby nadgryźć komuś health potionków.
Medivh Shady
28-05-2009, 14:12
Ogólnie czaszki to nie jest zły pomysł , bo oczywiście lepsze to niż ban , kontratak i wejście do pz tez nie jest złe , ale najgorsze co zostało wymyślone to ze do 20 osób bijących gościa może dostać unjusta , trochę ten pomysł jest nie na miejscu , aktualny system jest w sam raz i tyle , może być na stronie notka kto bil ale tylko 2 osoby powinny dostać unjusta , ten co zadał najwięcej i ten co dobił . Bo przy takim systemie jak planuja nie bedzie sensu prowadzic wojen bo każdy będzie miał albo rs albo bs a to nie o to chodzi chyba .
Jak już takie coś chcą wprowadzić to może jakiś system wojen z dana gildia albo coś tego rodzaju ze się dany gracz wpisuje do listy i może się bić z osobami z tej listy bez konsekwencji czaszek itp. Albo jakieś specjalne strefy bitewne gdzie nie obowiązują czaszki unjusty.
Czarna czaszka będzie miała takie same efekty jak czerwona, tyle tylko, że gracz oznaczony nią nie będzie mógł atakować nieoznaczonych tibijczyków przez okres jej trwania (45 dni). Nie będzie mógł również używać obszarowych czarów, takich jak: fale (np. exevo flam hur), promienie (np. exevo vis hur),
Czymże ta niegdyś dobra gra, zasłużyła sobie na takich twórców...
Troche to jest bez sensu, zniszcza swiaty pvp na których bardzo duża ilosc graczy gra poprostu dla wojen. Według mnie lepszy juz by był ten pomysł z miastem no-pvp dlatego że nawet jak ktos jest hunted od jakis strasznych p.a to sobie może gdzies poexpic a jak jest jakis mniejszy team hunted przez gildie która sprawuje piecze na serwerze to mogli by sobie odrabiac lv i czasem wychodzic i sie pobic troche.
Co do tych fragów dla każdego kto bił jakiegos tam gracz to jest totalny bezsens, jak beda wyglądały openki? albo jakies pojedyncze masslogi? zeby zabic takiego 200 ek potrzebne bedzie pare osob i każda z nich dostanie fraga, czyli taka gildia 15 osobowa bedzie mogła zrobic 2 fragi w ciagu dnia.
Wudu_Mistrz
28-05-2009, 14:24
Bardzo, ale to bardzo kiepski pomysł. Jeśli w jakiś sposób utracimy dostęp do naszego konta - choćby wskutek jego przejęcia przez złodzieja - nasza postać w łatwy sposób z 200 levela może wrócić na Rookgaard. Dotychczas taki napastnik mógł ewentualnie wbić nam bana. Teraz natomiast będzie on mógł nabić czarną czaszkę i bez problemu dać zabijać się niskopoziomowym graczom bez jakichkolwiek konsekwencji. Głupota i jeszcze raz głupota. CipSoft wprowadza pierdoły do gry bez uprzedniego przewidzenia konsekwencji jakie za sobą będą niosły.
Nie gram w tę grę od dwóch lat - przyznam się, że chciałem do niej wrócić. Już miałem kupować konto premium, gdy okazało się, że ludzie, którzy wcześniej nie mieli nigdy płatnego konta - dostali takowe za darmo na okres siedmiu dni. Teraz natomiast czytam o bezsensownym rozszerzeniu funkcjonalności systemu czaszek. Jednak spasuję, kupuję World of Warcraft ;).
Trol'Trol
28-05-2009, 14:45
Jeżeli grupa bohaterów zaatakuje i zabije niewinnego gracza wszyscy atakujący zostaną ukarani za nieuzasadnione zabijanie. Dotyczy to ostatnich 20 graczy, którzy zadali obrażenia w przeciągu 60 sekund przed śmiercią ofiary. Wszyscy Ci będą liczeni jako zabójcy ofiary i zostaną wypisani na liście informacyjnej ofiary.
zal ?
haha ciekawe jak to będzie wyglądało
ZIOMEK 1 killed by ZIOMEK 2, ZIOMEK 3. ZIOMEK 4, ZIOMEK 5, ZIOMEK 6, ZIOMEK 7, ZIOMEK 8, ZIOMEK 9, ZIOMEK 10 and by ZIOMEK 11
:DD
a tak na serio to wszystko ładnie pięknie, ale pomysł z tymi fragami, że 20 osób go dostaje, albo że nie mogą bić vis hurów etc jest słaby. Jak by zostawili żeby było tak jak kiedyś było by git
Pan i Wladca
28-05-2009, 15:01
Najlepsze chyba to, że gdy ktoś cie zaatakuje będziesz mógł swobodnie spróbować go zabić a gdy zobaczysz, że nie masz szans to spokojnie możesz wejść do dep czy tam innej protection zone.
BoboFrents
28-05-2009, 15:05
Zawaliscie bedzie ze ktos mnie zaatakuje tose go bede walil do prawie konca mojego bp manasow i jesli nie dam rady zwieje ze do pz xD zawaliste:D
po przeczytaniun tego:
W letniej aktualizacji zostanie usunięty ban za zabijanie bogu ducha winnych graczy.
Pomyślałem że jednak cip nie jest aż tak durny, jednak po przeczytaniu tego:
Jeżeli grupa bohaterów zaatakuje i zabije niewinnego gracza wszyscy atakujący zostaną ukarani za nieuzasadnione zabijanie. Dotyczy to ostatnich 20 graczy, którzy zadali obrażenia w przeciągu 60 sekund przed śmiercią ofiary.
i tego :
Poza tym, podczas starć z innymi graczami będzie otrzymywał pełne obrażenia (100% zamiast 50%), przez co będzie musiał unikać konfliktów.
Jednak się nie myliłem, cipsoft to idioci.
Czymże ta niegdyś dobra gra, zasłużyła sobie na takich twórców...
będzie mógł używać ale tylko w zaznaczonego potwora i w momencie jeśli nikogo nie trafi.
Świetny pomysł z czaszkami powodzenia wam ;)
Tomcio Pall
28-05-2009, 15:38
Kino.... System PvP zostanie zniszczony... Wojna to była jedyna rzecz, która mnie trzymała przy Tibi...
Open Battle, to chyba teraz będzie w PT się robiło... CipSoft idzie na rękę noobom z Carlin najpierw dając im PACC, a teraz zmieniając PvP...
nieznasz123
28-05-2009, 15:46
Niby dobrze ale też kiczowato będzie na wojnach:(
Mi się podoba gdyby nie te wojny :P no ale w sumie to też jest potrzebne w Tibi
Vasudanin
28-05-2009, 15:55
Ja tam pragne jeszcze przypomniec, ze to dopiero drugi teaser i do update'a wiele moze sie zmienic. :)
BS to będą ofiary losu, a nie PK.
Dokładnie, 40 HP w temple? Ktoś może przybiec i podrzucić co trzeba, ale mimo wszystko mało kto z BS będzie mógł się w ogóle poruszać. Gorsze to niż ban (bo dłuższe... i bardziej kusi, żeby grać). Problemu nie mam, bo nie gram, ale to tylko kolejny pomysł zmniejszający prawdopodobieństwo mojego hipotetycznego powrotu.
niemamnogi
28-05-2009, 16:00
Miejmy tylko nadzieję, że to nie wejdzie w życie...
Trol'Trol
28-05-2009, 16:01
z tymi fragami pewnie sie nie przyjmie
Moze wreszcie cos sie zmieni w tragicznym tibijskim pefaupe.
Nie widzę związku.
@top
Moim zdaniem dobre pomysły. Oczywiście mają swoje wady i zalety, gdzie każdy może mieć swój punkt widzenia. Niezaprzeczalną zaletą jaka mi przychodzi do głowy na ten moment jest fakt, że osoba która jest bliska pójścia do piachu nie będzie mogła sobie wbić 7 dniowego bana na nobach, bo to jest dla niektórych w niektórych przypadkach lepsze od śmierci.
Ja tam pragne jeszcze przypomniec, ze to dopiero drugi teaser i do update'a wiele moze sie zmienic.
Raczej mogą coś dodać. W teaserach podaje się przemyślane fakty, które CipSoft deklaruje się włączyć do update. Tak jest i w tym przypadku. Ulec zmianie mogą jedynie (bardzo) drobne modyfikacje, jednakże ogólny mechanizm pozostaje taki, jaki został podany w treści teasera.
Precelfan
28-05-2009, 16:14
a co jezeli gracz z czarna czaska dalej bedzie zabijac? nie ma zadnych ograniczen? zalorzmy ze jest to najpotezniejsza guildia na serwie i nikt nie jest w stanie jej pokonac, bedzie zabijac low lvli bez zadnej kary? co jezeli ktos walnie fire bomba na warze i jego kolega w niego wejdzie a potem polegnie? dostanie fraga za swojego?
a co jezeli gracz z czarna czaska dalej bedzie zabijac? nie ma zadnych ograniczen? zalorzmy ze jest to najpotezniejsza guildia na serwie i nikt nie jest w stanie jej pokonac, bedzie zabijac low lvli bez zadnej kary?
Zrozumiałeś coś z tego niusa, czy może nawet go nie czytałeś?
Czarna czaszka będzie miała takie same efekty jak czerwona, tyle tylko, że gracz oznaczony nią nie będzie mógł atakować nieoznaczonych tibijczyków przez okres jej trwania (45 dni).
co jezeli ktos walnie fire bomba na warze i jego kolega w niego wejdzie a potem polegnie? dostanie fraga za swojego?
Słyszałeś o czymś takim jak PARTY?
Kretynizm. Jakby Tibia nie miała zalewającej nas fali noobów... Przynajmniej na pk to albo my ich, albo sami siebie wyrzynali... A teraz? Może dadzą noobom Blessed Shieldy i Aole (super pr0 rare)? A może jak będziemy chcieli expić, to potworki będą otoczone swerką pz, żeby nikt nie zabił nam mooba? I jeszcze loot przypasowany do danej osoby. I mamy rasowe Koreańskie MMORPG w stylu "A możę tym razem pobijemy WoWa!". Tibia zawsze była inna. Teraz przestaje być.
I mamy rasowe Koreańskie MMORPG w stylu "A możę tym razem pobijemy WoWa!". Tibia zawsze była inna. Teraz przestaje być.
Bezapelacyjnie! Dodanie czaszki i modyfikacja systemu PZ oraz naliczania zabójstw stawia automatycznie Tibie na równi z wszystkimi innymi MMORPG : O
Nie widzę związku.
@top
Moim zdaniem dobre pomysły. Oczywiście mają swoje wady i zalety, gdzie każdy może mieć swój punkt widzenia. Niezaprzeczalną zaletą jaka mi przychodzi do głowy na ten moment jest fakt, że osoba która jest bliska pójścia do piachu nie będzie mogła sobie wbić 7 dniowego bana na nobach, bo to jest dla niektórych w niektórych przypadkach lepsze od śmierci.
Raczej mogą coś dodać. W teaserach podaje się przemyślane fakty, które CipSoft deklaruje się włączyć do update. Tak jest i w tym przypadku. Ulec zmianie mogą jedynie (bardzo) drobne modyfikacje, jednakże ogólny mechanizm pozostaje taki, jaki został podany w treści teasera.
Dobry pomysł? To oznacza, że WSZYSCY będa na wojnie robili blackskulle i jakoś orali, albo koniec z pvp i zostaje tylko pvp enfo ( chociaż pewnie tam też wprowadzą czaszki niedługo 8o8o8o ). Bije cie ktoś ty sobie go bijesz jak robią w ciebie massloga uciekasz do pz jak nigdy nic. Ten pomysł byłby OK gdyby nie vis hury i te fragi.
P.S
To ja znikam na mojego ed na n-pvp bo skoro teraz pvp sie prawie nie różni od n-pvp a nie chce mi sie robic dalej msa na pvp bo nic mi to nie da ;p
Vasudanin
28-05-2009, 17:59
Wszyscy krzycza jak to zle, ale pomyslcie. BS'a dostaje sie dopiero jak sie wbije 2x fragi na RS'a (3 dzien, chyba 5 tydzien, 9 miesiac), czyli jezeli wbijecie 5 fragow dziennie, 9 tygodniowi czy 17 miesiecznie to dalej macie rs'a.
@down
I tak wiecej niz bylo.
Wszyscy krzycza jak to zle, ale pomyslcie. BS'a dostaje sie dopiero jak sie wbije 2x fragi na RS'a (3 dzien, chyba 5 tydzien, 9 miesiac), czyli jezeli wbijecie 5 fragow dziennie, 9 tygodniowi czy 17 miesiecznie to dalej macie rs'a.
To i tak mało.
W ubijaniu na non-pvp ceniłem to, że mogłem ubić 40 osób dziennie.
Gdzie te czasy bez skulli w pvp? ehh...
Ambiwalencja
28-05-2009, 18:33
20 osób będzie karanych...porażka żegnajcie wojny etc;=\...na szczęście są jeszcze pvp enfo bo z pvp zrobi się dobitne non pvp;[... kolejny up pod pro elo kupujące pacce dzieciaki;\\
Lord Dreathan
28-05-2009, 18:49
[...]I mamy rasowe Koreańskie MMORPG w stylu "A możę tym razem pobijemy WoWa!". [...]
Nie da się pobić Wowa:(
[...]
Tibia zawsze była inna. Teraz przestaje być.[...]
To już się ciągnie od 7.8:))
Wg mnie pomysł jest kolejnym, żenującym uproszczeniem do Tibii (która zamienia się coraz bardziej w jeden wielki OTS). Niedługo pewnie stworzą server typu "premium pvp" gdzie wszyscy będą mieli status konta premium za darmo ;o
Dla mnie wszystkie te zmiany są na +
Swoją zabawę z tą gierką zaczęłam na świecie pvp (2004 rok), po dwóch latach, po tym jak zaczęły się bardziej radykalne zmiany w stylu hotkeye, balansacja postaci itp, z ciekawości chciałam zobaczyć jak się gra na non pvp, zrobiłam postać i cóż, zostałam tam, jak Wy to mówicie na noob pvp ;).
I błogość mym nerwom gdy nie musiałam tracić manualnie wbitego lvla przez pierwszego lepszego h lvla który sobie akurat przebiegł obok z myślą "przyda się odrobina rozrywki".
N-pvp również ma swoje wady, ktoś podkradnie lootbaga i go za to nie ukażesz, wybluzga Cię i też nie masz na to większego wpływu jak dać "ignore", ale mimo wszystko jest zdecydowanie lepszy. O tym świadczy sam fakt ilości graczy online, światy npvp są ciągle zaludnione! Gdzie nie pójdziesz tam masa graczy i tu nawet nie o to chodzi, że ktoś wbije na respa, po prostu gra tyle osób, że ciężko znaleźć pustą miejscówkę, aktualnie na npvp jest zdecydowanie większe zapotrzebowanie.
A na cholercię mają znów tworzyć nowe światy, jak są (strzelam) 74 serwery w tym TYLKO 14 npvp. A co z pozostałymi? Gra tam grupa starych wyjadaczy, mają świetną zabawę bawiąc się w wojny. Dwie mocne gildie na serwer wystarczą by uniemożliwić w miarę przyjemną grę. O to chodzi by zamiast tworzyć znów nowe serwery, chcą zagospodarować starsze, które skądinąd pomieszczą jeszcze wiele nowych biegających pikselków :)
Wiem, wiem piszę to z własnego punktu widzenia - mnie jako gracza non pvp. Ktoś powie że "G" wiem o pvp, ma rację.. nie mogę zaprzeczyć. Nie wiem jak to jest lać się na wojnach dla zabawy, padać i tracić przez to osiągnięcia którym poświęciło się czas na ich zdobycie (gra bez bota!). Taka zabawa to nie przyjemność.
Około pół roku temu po rocznej przerwie z Tibią założyłam postać na pvp, chciałam wrócić do korzeni i cóż się okazało? Zwyczajnie nie dało się tam grać w sposób, który dawałby odprężenie i relaks, a przecież gra się dla przyjemności, dla rozrywki, inni jeszcze może grają dla zabicia nadmiaru czasu.
Jeśli na 25lvlu padałam cztery razy pod rząd palkiem bo 1) biegł sobie 70 knight, 2) wpadł 35 druid, zrobił dwa zerki i zablokował mi przejście, 3) poszłam na dwa sd? xD 4) zabiła mnie ósemka 15-lvlowych postaci [i bardzo dobrze, że chcą aby każdy kto brał udział w bitwie dostał fraga! Rozwiąże to właśnie niesprawiedliwość typu Ty 1 : ich 10], 5) ok, moja wina kliknęłam na mini mapke i poszłam gadać przez telefon :D.
Jeśli 4 z 5 deadów były nie z mojej winy, to naprawdę odechciało mi się powrotu, dałam sobie spokój, bo zamiast rozrywki po pracy, miałam nerwy, a nie o to chodzi. I nie piszcie proszę tekstu w stylu "bo nie potrafisz grać", tibia teraz jest taka że lvl jest zależny od ilości wolnego czasu na exp, a znacznie mniej od posiadanych umiejętności (i co jak co, ale expić potrafię, 4 letnia gra (od 2004 roku, w tym 2 lata na pvp) w piach nie idzie, nawet po tylu znacznych zmianach jakie owa gra przeszła ;).
Przecież nie od razu ma się ten chociaż 80lvl, przecież aby do czegoś dojść trzeba od czegoś zacząć, a nie da się zacząć bo h-lvl traktują jak śmieci l-lvle kompletnie się z nimi nie licząc, początki na pvp są na tyle nie sprzyjające by wielu graczy zwyczajnie z nich rezygnowało.
Dlatego uważam, że cały pomysł ze zmianą pvp system jest bardzo trafiony.
Wylansowany
28-05-2009, 19:24
Same plusy. Dlaczego?
- przykład 20 graczy zabijających jednego dot. tylko tzw. bezbronnych graczy, więc na prawdziwych wojnach, to dużo nie zmieni,
- gracz, który nie będzie miał skulla, a zostanie zaatakowany, będzie mógł sobie odpuścić walkę, jeśli jej nie chce, i schować się w np. depo. Na wojnach też to nic nie zmieni,
-czarna czaszka, będzie pojawiała się, jakby zamiast bana, więc ta osoba, która ją dostanie, będzie mogła dalej grać, a do tej pory nie mogłaby, bo miałaby bana, na wojnach to zmieni tylko tyle, że pojawią się hardcore'owcy z czarnymi czachami, którzy tak by siedzieli na noob charach,
- nie będzie stref Non-PvP, oprócz tych kilku sklepów, które i tak od początku powinny być PZ
Medivh Shady
28-05-2009, 19:31
Same plusy. Dlaczego?
- przykład 20 graczy zabijających jednego dot. tylko tzw. bezbronnych graczy, więc na prawdziwych wojnach, to dużo nie zmieni,
To ty chyba nie widziales nigdy open battle , nie kazdy wbija skulla na wojnie , sa osoby ktore czekaj tylko az ktos wbije po to aby nie miec unjusta , a teraz co ?? udezysz 2 - 3 takich gosci i juz masz fraga i unjusta i rs , a on dalej ani rsa ni nawet white skulla , jak wprowadzaja cos takiego to niech pomysla nad innymi rzeczami w tej grze , mozna to wprowadzic ale daj cos w zamian , np jakis war mode albo teren do bicia sie , a nie wprowadzasz cos durnego i trzeba potem czekac az wprowadza cos co to naprawi , bo sadze ze po upie beda biegac same rs albo bs albo wogole nie beda grac bo to nie bedzie mialo sensu
Dobry pomysł? To oznacza, że WSZYSCY będa na wojnie robili blackskulle i jakoś orali, albo koniec z pvp i zostaje tylko pvp enfo ( chociaż pewnie tam też wprowadzą czaszki niedługo 8o8o8o ). Bije cie ktoś ty sobie go bijesz jak robią w ciebie massloga uciekasz do pz jak nigdy nic. Ten pomysł byłby OK gdyby nie vis hury i te fragi.
Wszyscy będą wbijali black skulle? Coś mi się wydaję, że nie rozumiecie tego całego newsa. Black skull to mega niekorzystna sytuacja. Ok, załóżmy, że - jak to napisałeś -
To oznacza, że WSZYSCY będa na wojnie robili blackskulle i jakoś orali
- no i co? WSZYSCY wbiją black skulla, a ja sobie będę stał przed DP jak gdyby nigdy nic, bo nikt z tych WSZYSTKICH nie będzie mnie mógł nawet dotknąć dopóki go nie zaatakuje. Nie wspominam już o ograniczeniach czarów, czy o przyjmowaniu 2x większych obrażeń.
Zastanówcie się, zanim napiszecie taką bzdurę, albo wykonajcie sobie symulacje sytuacji w głowie ._.
Bije cie ktoś ty sobie go bijesz jak robią w ciebie massloga uciekasz do pz jak nigdy nic.
Jak wyżej - kolejna bzdura. Podczas massloga zazwyczaj jest duża przewaga w liczebności przeciwnika. Nikt się tu nie będzie bawił w atakowanie go, a nawet gdyby, to tak czy siak uciekałby on do DP (tudzież PZ), atakując przeciwnika, czy też nie. Podjęcie obrony bez konsekwencji w postaci PZ locka nie jest niczym złym, a głównie o to tu chodzi.
To ty chyba nie widziales nigdy open battle , nie kazdy wbija skulla na wojnie , sa osoby ktore czekaj tylko az ktos wbije po to aby nie miec unjusta , a teraz co ?? udezysz 2 - 3 takich gosci i juz masz fraga i unjusta i rs , a on dalej ani rsa ni nawet white skulla , jak wprowadzaja cos takiego to niech pomysla nad innymi rzeczami w tej grze , mozna to wprowadzic ale daj cos w zamian , np jakis war mode albo teren do bicia sie , a nie wprowadzasz cos durnego i trzeba potem czekac az wprowadza cos co to naprawi , bo sadze ze po upie beda biegac same rs albo bs albo wogole nie beda grac bo to nie bedzie mialo sensu
Tutaj mamy przykład gracza nie rozumiejącego lub nie akceptującego filozofii CipSoftu. TO WŁAŚNIE O TO TU CHODZI, żeby zmniejszyć - jak to nazywa CipSoft - "agresję" graczy. Macie mniej zabijać, o to wszystko się rozchodzi. Widzę, że tego nie rozumiecie, albo nie chcecie zrozumieć, czy też po prostu wam to nie pasuję i snujecie domysły, jakie to jest złe.
bo sadze ze po upie beda biegac same rs albo bs albo wogole nie beda grac bo to nie bedzie mialo sensu
Na pewno nikt nie bedzie grac. Na pewno. Problem w tym ze kazdy z narzekajacych jest goloslowny, wiec liczba graczy nadal bedzie sie zwiekszac.
MikeRoyal
28-05-2009, 19:58
Same czaszki dobry pomysł ale fakt, że po hacku rzeczywiście z 200 lev robi Ci się rookgard nieprzyjemny. To samo tyczy się wojen - to chyba będzie ich koniec 40 osób po jednej stronie a po bitwie wszyscy czarne czachy dość nie przyjemnie. Pomysły dobre ale niedopracowane, koniec klimatu w Tibi ? :confused:
Vasudanin
28-05-2009, 20:11
fakt, że po hacku rzeczywiście z 200 lev robi Ci się rookgard nieprzyjemny.
Trudno. Wpadles ze SWOJEJ winy, wiec teraz cierp.
Hahahahah, pojebalo ich do reszty, straca polowe graczy jak to wprowadza :)
Zegar_muminka
28-05-2009, 21:24
gupje te pomysly ;/
pvp - player versus player. Nie player versus ekipa. :/
Lord Dreathan
28-05-2009, 21:42
Uważam, że pomysł jest jak najbardziej słuszny z jednego powodu - ludzie zdadzą sobie sprawę, iż Tibia idzie na dno (jak Titanic) i przerzucą się na WoWa:)
ahahahah, pojebalo ich do reszty, straca polowe graczy jak to wprowadza
Wróci masa, która była huncona dla zabawy przez power-abuserów.
Gra staje się coraz bardziej 'przyjemna i miła'. Nie chcę mówić o hotkeyach, bo 1/4 i tak przy redzie na afk zarzuca nagle potionami...
Ale poraża mnie np. to wieloletnie równanie profesji w górę. Większy loot, więcej expa, słabsze moby, lepsze postacie... żal...
Wolałem czasy, kiedy nawet grać nie umiałem i mając 30 lvl uważałem się za medium-lvl, a 50 to było marzenie...
Trudno. Wpadles ze SWOJEJ winy, wiec teraz cierp.
Co do Rookowania, to gracze mają mnóstwo pomysłów jak temu przeciwdziałać, ale CipSoft nic z tego sobie nie robi.
Jedyną inteligentną akcję jaką pamiętam, to kiedy koleś zaczął padać jak szmata, przyszedł jakiś normalny GM i go zbanował na 1 dzień.
TO WŁAŚNIE O TO TU CHODZI, żeby zmniejszyć - jak to nazywa CipSoft - "agresję" graczy. Macie mniej zabijać, o to wszystko się rozchodzi. Widzę, że tego nie rozumiecie, albo nie chcecie zrozumieć, czy też po prostu wam to nie pasuję i snujecie domysły, jakie to jest złe.
Największa agresja, to specjalnie 'niezabijanie' gracza. Pamiętam, jak ktoś spuścił mi łomot. Straciłem na tej imprezie kilka UHów a potem prawie padłem na potworach, ale koleś dobiegł i mnie uleczył o.O
Czarne czaszki? Trochę mi żal, że nie można nikogo atakować (tylko się bronić). Mogliby zamiast tego dać 1/3 skuteczności ataku nieoznaczonych graczy (tzn. co 3 atak chybia, nawet w przypadku zaklęć!!). Nie podobają mi się też ograniczenia w broni i czarach. Za długo to trwa (45 dni, lol). 100% dmg? Spoko. Mogliby też dodać większą karę przy śmierci albo żeby zabójca BS dostał część traconego expa (jak na infernie, ale bez konieczności zabijania lepszych od siebie).
Ale 20 fragów nad jednym noobem? To przecież podsunę 8lvl pod czyjeś GFB, niech mi zrobi 5 hp, a potem w minutę zabiję go drugim noobcharem albo pójdę nawet na cyca bez eq i kolo ma darmowego fraga o.O
Rozumiem, że masowy PKing jest wredny, ale żeby niszczyć sens wojny? Już starczą zmniejszone kary przy śmierci i nowe blessy.
- przykład 20 graczy zabijających jednego dot. tylko tzw. bezbronnych graczy, więc na prawdziwych wojnach, to dużo nie zmieni,
Świetnym rozwiązaniem byłaby możliwość deklarowania wojny. Tak, że członkowie jednej gildii mają przy członkach drugiej gildii zawsze żółte czaszki i mogą nawzajem się tłuc jak potwory, a przy przeważających siłach wroga (bo nie zawsze jest akurat 30v30 online) próbować uciec do PZ.
@ edit
Aha i jeszcze jedno.
Jeśli będę miał z kimś party, to jeśli nawet zaatakuję go pierwszy, mogę wejść do PZ?
W tym wypadku nie wiem jak to działa.
@ 2 edit
Zastanówcie się, zanim napiszecie taką bzdurę, albo wykonajcie sobie symulacje sytuacji w głowie ._.
Najlepiej powiedzieć to Cipom. To że oni zrobią 2 charami symulację na swoim serverku, to nic nie wykażę. Niektóre ich pomysły są naprawdę poronione.
Moze wreszcie cos sie zmieni w tragicznym tibijskim pefaupe.
wszystko sie zmieni i bedzie do niczego graczu z NON PVP
Jeśli będę miał z kimś party, to jeśli nawet zaatakuję go pierwszy, mogę wejść do PZ?
Nic o tym nie powiedziano, co jest raczej jednoznaczne z tym, że nie możesz.
Akurat w takim wypadku powinno się dać. Party właśnie służy do treningu lub nie dostawania WS za przypadkowe trafienie podczas huntu w kupie.
A są sytuacje, kiedy jeden daje drugiemu party, jest test hit, a potem nagle zwala się 10 kolegów i zabijają kogoś bez unjusta, bo ma PZ.
A jeśli nawet atakujący nie może wejść, to 'broniący' powinien móc w każdym przypadku wg opisanej powyżej mechaniki.
A są sytuacje, kiedy jeden daje drugiemu party, jest test hit, a potem nagle zwala się 10 kolegów i zabijają kogoś bez unjusta, bo ma PZ.
Wyjście jest proste = nie robić test hitów o.0
A jeśli nawet atakujący nie może wejść, to 'broniący' powinien móc w każdym przypadku wg opisanej powyżej mechaniki.
No i wg tej mechaniki tak będzie.
Uważam, że pomysł jest jak najbardziej słuszny z jednego powodu - ludzie zdadzą sobie sprawę, iż Tibia idzie na dno (jak Titanic) i przerzucą się na WoWa:)
Tibia to gra do której się wraca bo ma to 'coś'.
WoW w pewnym momencie staje sie nudny i nasza gra polega na dręczeniu low leveli dokładnie tak jak w tibi ;p
do tego nie każdy może sobie pozwolić na zagranie w WoW'a na swoim sprzęcie ;p a i tak jeszcze jedna sprawa ... a gdzie masz w WoW'ie coś dla ludzi którzy nie chcą płacić za grę? Nie mowie o privatach bo pisze tu o WoW'ie ;]
>BS? :( - najbardziej chory pomysl Cipsoftu.
>Więcej safe zone? - przecież juz ich jest za duzo...
>Uderzyć PK i uciec do depota? - a gdzie kara za bycie cwaniakiem?
>20 FRAGOW?! ZA 1 CZLOWIEKA? - war bd mozna sobie poogladac na tibicam...
ps. przeciez kazdy kiedys zostaje Power Abuserem ;p
Medivh Shady
29-05-2009, 09:42
- no i co? WSZYSCY wbiją black skulla, a ja sobie będę stał przed DP jak gdyby nigdy nic, bo nikt z tych WSZYSTKICH nie będzie mnie mógł nawet dotknąć dopóki go nie zaatakuje. Nie wspominam już o ograniczeniach czarów, czy o przyjmowaniu 2x większych obrażeń.
Tutaj mamy przykład gracza nie rozumiejącego lub nie akceptującego filozofii CipSoftu. TO WŁAŚNIE O TO TU CHODZI, żeby zmniejszyć - jak to nazywa CipSoft - "agresję" graczy. Macie mniej zabijać, o to wszystko się rozchodzi. Widzę, że tego nie rozumiecie, albo nie chcecie zrozumieć, czy też po prostu wam to nie pasuję i snujecie domysły, jakie to jest złe.
nic ci to nie da bo albo kto inny cie zabije albo padniesz po stracie skula ;) , a co do ograniczenia agresji , to nie jest metoda pozbawiania graczy czegos co lubia i stanowi dla niektorych wieksza zabawe niz ciagle expienie , po to sa serwery nonpvp aby tam sobie grac spokojnie , grasz na pvp musisz byc swiadomy ze mozesz pasc od kogos tak o bo ma kaprys.
To dam ci kilka przykladow :
odkladasz sobie lota gdzies na mapie np tam gdzie nie ma refresza , przychodzi ci jakis pacan i ci go kasuje runka ?? co robisz ?? jesli ma maly lvl to pewnie go zostawisz bo strata na niego unjusta , jesli wiekszy to co tez go olejesz bo szkoda kumpli meczyc aby ci pomogli go zabic bo kazdy dostanie unjusta za pomoc .
Trapy tu jest podonie do tego co napisalem wyzej z tym ze zabilo cie pare osob i poszli w defensa , postawili np z 3 ekow aby nikt nie mogl przejsc + siocher , solo nie zabijesz bo sam sie wyleczy , no to znowu musisz prosic kumpli o pomoc ale ci pewnie odmowia bo szkoda im unnjusta i wbicia rs dla calego teamu ( przy starym systemie dostalo by max 6 osob , liczac ze beda 2 osoby na stronie albo 3 przy wiekszym farcie ) a przy nowych zasadach , hmm caly team bez wyjatku
Open battle pierwszy open spoko bo pewnie nikt nie ma skuli itp ale ktos musi zaczac i zapewne strona ktora pierwsza zatakuje ma po pizdzie bo tam wiekszosc nie zrobi juz skula bo nie beda musieli , a pierwsza strona w kilka sekund przy zabiciu 3 gosci ma juz rs ( zal 20 osoby w chwile ma po opence bo wiecej unjustow nie moze robic ) chyba ze chca sobie black skule ponabijac ale to bedzie jeszcze wieksze gowno .
Dlatego jak nie grales nigdy na pvp wystarczajaco dlugo to sie nawet nie wypowiadaj bo to zal czytac co za bzdury wypowiadasz. Jak juz mowilem zanim cos sie zrobi to trzeba pomyslec czy nie zepsuja tym czegos innego , a jak sie okaze ze zepsuja to jaki sens jest to wprowadzac i meczyc ludzi do nastepnego update albo pacza aby to naprawic albo dodac cos nowego , bo ja w tym nie widze sensu , zreszta jak widac na forum tibi.com nie jestem sam w tym rozumowaniu . Widac wyraznie ze juz ponad 2700+ podpisalo sie pod tym aby ten system skasowac.
http://forum.tibia.com/forum/?action=thread&threadid=2626322
Do tego mam nadzieje ze postawia publiczny test serwer aby przekonac sie co bedzie sie dzialo po byle jakiej bitwie , i ile osob powbija rsy w kilka minut od rozpoczecia. tyle odemnie
wszystko sie zmieni i bedzie do niczego graczu z NON PVP
No, tamten nub z non-pvp ubił więcej osób niż ty kiedykolwiek ubijesz na pvp.
pvp - player versus player. Nie player versus ekipa. :/
Ubij 100 lvla dowolnej profy 500 lvlem dowolnej profy, powodzenia.
TO WŁAŚNIE O TO TU CHODZI, żeby zmniejszyć - jak to nazywa CipSoft - "agresję" graczy. Macie mniej zabijać, o to wszystko się rozchodzi. Widzę, że tego nie rozumiecie, albo nie chcecie zrozumieć, czy też po prostu wam to nie pasuję i snujecie domysły, jakie to jest złe.
Ale jedyną sensowną rzeczą w tej grze jest ubijanie innych...
( i nawet na pvp z hotami...)
po to sa serwery nonpvp aby tam sobie grac spokojnie
...czy ja wiem?:>
ps. przeciez kazdy kiedys zostaje Power Abuserem ;p
Samo pojęcie "power abuser" jest idiotyczne.
Ktoś lata przez pare miesięcy na frostach to chce mieć możliwość klepania z sd kogo mu sie podoba.
White skull? ok, reszta? zupełnie niepotrzebna.
Ja tam pragne jeszcze przypomniec, ze to dopiero drugi teaser i do update'a wiele moze sie zmienic. :)
nic się nie zmieni cipsoft doda to samo co zapowiada
Evanti
Tibia to gra do której się wraca bo ma to 'coś'.
WoW w pewnym momencie staje sie nudny i nasza gra polega na dręczeniu low leveli dokładnie tak jak w tibi ;p
do tego nie każdy może sobie pozwolić na zagranie w WoW'a na swoim sprzęcie ;p a i tak jeszcze jedna sprawa ... a gdzie masz w WoW'ie coś dla ludzi którzy nie chcą płacić za grę? Nie mowie o privatach bo pisze tu o WoW'ie ;]
Wow jest robiony klimatycznie dokładnie i masz tam wyznaczone ciekawe cele wciągające questy to jeden z najlepszych RPG a tibia to gówno robione na odpierdol w której chodzi tylko o to że by miec jak największy lvl mój znajomy robi większe update na swoim otsie w tydzień niż oni w rok do tego kłamią co widac i dają znac że chodzi im tylko o kasę co jest wyraźnie widoczne tibia szybciej się nudzi niż Wow. Na realu to aż wstyd się przyznac że gra się w coś takiego jak tibia na dodatek oni potrafią spierdolic to co najlepsze w grze a to co wymaga wielkiej poprawy to według nich jest ok
White skull? ok, reszta? zupełnie niepotrzebna.
Kiedyś za random PK czy PA można było dostać bana.
Ubij 100 lvla dowolnej profy 500 lvlem dowolnej profy, powodzenia.
Widać Cipom spodobał się pomysł 'uczciwego' PvP.
Wyjście jest proste = nie robić test hitów o.0
Tak samo przy zapobiegliwej grze, lepiej teraz nie dotykać żadnego pseudo-PK, nawet 8 lvla spod carlin atakującego nas 'ruszczkom'. Niektórzy tylko czekają, aż ktoś wbije PZ'a.
@ edit
Co do wojny, to po pierwszej bitwie jeszcze nie będzie samych BS. (chyba że wojna gildii 100+ z 50-)
Ludzie niechętnie będą robić skulle, bo to ich szybko naznaczy do odstrzału.
Ale jeśli poleci 20 fragów nad 1 postacią, to znaczy że co najmniej 20 osób ma w tej chwili skulla i można ich zabić bez żadnego problemu.
Uważam, że pomysł jest jak najbardziej słuszny z jednego powodu - ludzie zdadzą sobie sprawę, iż Tibia idzie na dno (jak Titanic) i przerzucą się na WoWa:)
tibia, wow i inne takie... w każdej chodzi o to samo: kliknij, zabij, nie myśl...
czyli na dobra sprawe samemu ciezko bedzie zabic kogokolwiek bo bedzie pelno pz zone... bez sesu cipsoft zobaczy ze liczba graczy na swiatach pvp sie zmiejszy a tlyko nooby z celesty i innych serverow noob pvp beda zadowoleni
czyli na dobra sprawe samemu ciezko bedzie zabic kogokolwiek bo bedzie pelno pz zone... bez sesu cipsoft zobaczy ze liczba graczy na swiatach pvp sie zmiejszy a tlyko nooby z celesty i innych serverow noob pvp beda zadowoleni
No, tylko na celescie ludzie ubijają(ubijali) dziennie więcej osób niż na wszystkich pvp razem wziętych xd
gowno prawda s*******aj na noob pvp i sie nie udzielaj...
przez takich jebanych noobow cipy zmienija cos co chwile bo placza po deadzie i spamuja cipsoftowi
tibia, wow i inne takie... w każdej chodzi o to samo: kliknij, zabij, nie myśl...
widzę że masz coś koło 10 lat,mały poziom inteligencji i nie grałeś w żadne RPG przez internet oprócz tibi
Pirate Cutthroats
29-05-2009, 14:16
Jeśli już ma być tak, że 20 osób dostaje fraga za 1 człowieka. To niech będzie to tak, że tylko jedna osoba, która zadała największą ilość obrażeń ma tego PeZeta na 15 minut, a reszta na np. 3. (i nie liczy im się to do red skulla).
Ktoś pisał, że wystarczy wejść pod czyjeś GFB (niby niechcący), potem iść bez EQ na coś słabego, a ta osoba, która biła z GFB już ma fraga. Można to rozwiązać, w ten sposób, że fraga dana osoba by dostawała dopiero wtedy, gdyby zaatakowała 5 razy daną postać z tego samego czaru lub w ten sam sposób (czyli albo 5 razy runą, albo 5 razy z np. exori, albo 5 razy z broni: w sensie 5 tur).
Albo już całkiem inny pomysł, w opcjach można by było wybrać opcję: chcę używać GFB itd w walkach PvP lub chcę używać GFB itd w walkach PvM.
A pomysł z black skullem kiepski.
dedmaker
29-05-2009, 14:19
nie gram już bo update'y wszystko skur*ily, z punktu widzenia pkera to porażka jak gonisz kogos a on nawet jak cie zaatakuje to moze dzidd dac do dp. lipaaa!!!
To niech będzie to tak, że tylko jedna osoba, która zadała największą ilość obrażeń ma tego PeZeta na 15 minut, a reszta na np. 3. (i nie liczy im się to do red skulla).
PZ to jest najmniejszy problem. Właśnie najgorsze jest to, że w drużynie do 20 ludzi jeśli komuś nastukacie, to każdy ma fraga.
Wgm świetnym pomysłem jest możliwość obrony i na tym wypadałoby poprzestać.
Można to rozwiązać, w ten sposób, że fraga dana osoba by dostawała dopiero wtedy, gdyby zaatakowała 5 razy daną postać z tego samego czaru lub w ten sam sposób (czyli albo 5 razy runą, albo 5 razy z np. exori, albo 5 razy z broni: w sensie 5 tur).
LoL.
To sobie przyszykuję po 4 SD magami i jeśli nie uda się wrzucić combo, to puszczamy kolesia i idziemy dalej.
Albo już całkiem inny pomysł, w opcjach można by było wybrać opcję: chcę używać GFB itd w walkach PvP lub chcę używać GFB itd w walkach PvM.
Chodzi o to, że runa przy PvM-mode zadziała jak na non-pvp?
No, tylko na celescie ludzie ubijają(ubijali) dziennie więcej osób niż na wszystkich pvp razem wziętych xd
Tak jakby na PvP nigdy h-lvl drut nie rzucał na mnie paralyze, gdy gonił mnie GS i mnie przy tym nie blokował...
PZ to jest najmniejszy problem. Właśnie najgorsze jest to, że w drużynie do 20 ludzi jeśli komuś nastukacie, to każdy ma fraga.
Wgm świetnym pomysłem jest możliwość obrony i na tym wypadałoby poprzestać.
Rzadko się zdarza, kiedy ktoś idzie w grupie 20 osobowej na jednego gracza, a jeśli już, kiedy faktycznie jest te 20 osób, to taka liczba oznacza zabicie kogoś, kto jest wart tego jednego fraga. W mniejszych grupach na słabsze cele można robić tak, że blokować kogoś paroma osobami, które nie biją, a atakuje tylko tyle osób, ile wymaga tego sytuacja. Oczywiście nie mówimy tu o wojnach.
Zegar_muminka
29-05-2009, 16:19
Wow jest robiony klimatycznie dokładnie i masz tam wyznaczone ciekawe cele wciągające questy to jeden z najlepszych RPG a tibia to gówno robione na odpierdol w której chodzi tylko o to że by miec jak największy lvl mój znajomy robi większe update na swoim otsie w tydzień niż oni w rok do tego kłamią co widac i dają znac że chodzi im tylko o kasę co jest wyraźnie widoczne tibia szybciej się nudzi niż Wow. Na realu to aż wstyd się przyznac że gra się w coś takiego jak tibia na dodatek oni potrafią spierdolic to co najlepsze w grze a to co wymaga wielkiej poprawy to według nich jest ok
dobrze pwoeidziane
gowno prawda s*******aj na noob pvp i sie nie udzielaj...
przez takich jebanych noobow cipy zmienija cos co chwile bo placza po deadzie i spamuja cipsoftowi
Mistrzu z pro-pvp, jak sie pkuje 1x i 2x lvlami?
@OT:
To dobrze, że Cipsoft w ogóle wziął się za zmiany w systemie pvp. Niektóre z nich mają sens, ale większość jest dostosowana pod casual players (których na współczesnych serwerach pvp mało).
Wyjściem byłoby postawienie kilku nowych serwerów "restricted pvp" i wprowadzenie na nich tych zmian. A część obecnych pvp trzeba po prostu wyłączyć (utrzymywanie serwera z 200 online, gdzie nie gra nikt oprócz gildi rządzącej i noobków, nie może być rentowne).
Rzadko się zdarza, kiedy ktoś idzie w grupie 20 osobowej na jednego gracza, a jeśli już, kiedy faktycznie jest te 20 osób, to taka liczba oznacza zabicie kogoś, kto jest wart tego jednego fraga. W mniejszych grupach na słabsze cele można robić tak, że blokować kogoś paroma osobami, które nie biją, a atakuje tylko tyle osób, ile wymaga tego sytuacja. Oczywiście nie mówimy tu o wojnach.
Ok. Dajmy na to 10x 50 lvle na jednego 80 lvla.
I w po upie taki team jest kilkurazowy, bo jak wbiją BS, to ktoś ich 'wypoluje'.
A trzech całe nic mu zrobi. Chyba że przetrzymają go w trapie do wykończenia potionków (w przypadku kiny, to chyba musieliby zatrudnić tragarzy z amunicją).
Zwykle poleciałyby 2 fragi (1 jeśli osoba zadająca główny dmg by go dobiła), a tak już masz minimum 3.
Właśnie w ten sposób 'wartościowy frag', to będzie ubić 200 lvla, a zasadzki na expiskach w drużynie będą dużo rzadsze. (chociaż w dobie botów zawsze można mieć w zanadrzu więcej PK-charów)
Teraz będą mogli wybić się 'samotni' gracze, gdyż takim neutralnym zwykle tylko 'rząd' uprzykrza grę. Co innego kiedy gildia może zabić kilka dowolnych osób dziennie, a co innego jeśli teraz będą mogli zabić garstkę naprawdę poważnych graczy albo wielu noobków w miesiąc.
Swoją drogą, dziś mojego nowego druta zaatakował jakiś niewyżyty paladyn 100+ lvl, który chyba usłyszał o nowościach w PvP. Hity 100+ z royali, krzyknął parę razy 'pay' i mnie wreszcie olał, bo wiedziałem że nie wbije na mnie fraga.
Po upie tak skończy PKowanie main-charem. Na ubijaniu sporo słabszych graczy solo lub raz na tydzień mała akcja w teamie.
POPROSTU KONIEC OB PK ITP dziekuje...
Medivh Shady
29-05-2009, 21:16
PA i tak bedzie czy to wprowadza czy nie , bedzie ktos chcial bohy z goscai sciagnac albo wywalic go z respa to i tak to zrobi czy w ten dzien czy w inny az fragi mina , wiec nie wiem na co ten system , napisali ze nie chca pozbawiac tibi wojen ale to robia bo inaczej sie nie da , chyba ze w party openy beda bo innego wyjsca nie ma
Powolniak
30-05-2009, 02:00
nie zesrajcie się
napewno zostanie wprowadzone coś co umożliwi prowadzenie ob,
Dvawerniak
30-05-2009, 09:10
Moim zdaniem caly update jest bardzo dobry. co do bs-ów bardzo jestem rad. Nie bedzie czegoś takiego jak straszenie innych swoim kolega z h-lvlem, co mnie poprostu wk**** oraz czegos takiego jak pekowanie l-lvli ktorzy wychodza ze sklepu/banku. Ja, jak wielu moich kolegów gra na pvp bo jest na nich o wiele mniej naabków a pekownie dla zysku uważam za bardzo zabawne.
Dvawerniak
30-05-2009, 09:15
PA i tak bedzie czy to wprowadza czy nie , bedzie ktos chcial bohy z goscai sciagnac albo wywalic go z respa to i tak to zrobi czy w ten dzien czy w inny az fragi mina , wiec nie wiem na co ten system , napisali ze nie chca pozbawiac tibi wojen ale to robia bo inaczej sie nie da , chyba ze w party openy beda bo innego wyjsca nie ma
Przecie w wojnach gildi mozna by ustawić coś takiego jak status i np. gildia A ma wojne z Gildią B i nawet nie muszą skulla właczac.Gildia B oczywiście zgodziła się na wojne ale gildia C już nie. Tak było na kovlorii jak ją opusciłem.
Według mnie Cipsoft idzie w dobrą drogę, gra bardziej przypomni starszą wersję niż ten cyrk to jest aktualnie (gracze stawiają jedynie na PVP a nie RPG).
Do kasacji
Destiny dustbin
http://forum.tibia.pl/showthread.php?p=2554140#post2554140
Kubaland
30-05-2009, 10:30
Ehh... Teraz prócz free PACCa dla nowych jeszcze te czaszki... 5x więcej Red Skullów? Kiedyś Tibia była dobrą grą.
Nevemu : Według mnie Cipsoft idzie w dobrą drogę, gra bardziej przypomni starszą wersję niż ten cyrk to jest aktualnie (gracze stawiają jedynie na PVP a nie RPG). No co ty? Ludzie teraz w Tibi mają do wyboru albo exp exp kasa exp albo PvP i tępienie takich zasranych noobów co jeszcze pyskują że PA... Zabijałem na random hordy płaczących dzieci i spamujących ej oddaj mi bohy albo czemu mnie zabiłeś. ŻAL zabijam dla przyjemności gram tylko dla PvP i nie obchodzi mnie czy ty sobie expisz i ile godzin wbijasz lvl i tak cie zabije bo jesteś tylko dla mnie celem pikseli a nie graczem właśnie takich graczy chce się pozbyć cipsoft którym się ta gra już znudziła i jedynie PVP i pkowanie ich w niej trzyma, No proste że na normal PVP rządzi grastka graczy przewaznie jedna gildia tak to wlasnie ma byc ze sie tepi cala reszte ktora chce na tym swiecie grac a jak sie cos komus nie podoba to albo war albo wypad na non pvp (pewnie dlatego tak wielu woli grac na non pvp niz padac w terrorze) nie rozumiem graczy non pvp zawsze gralem na Pvp enforced i Tibi bez codziennych walk i tepienia nic nie winnych graczy poprostu nie wyobrazam sobie bo to moj styl gry nigdy nie gralem zeby zabijac piksele Bosy ani wbijac nowe cyferki przy LvL widok 60 lvla po deadzie jest bezcenny ;D
Moja ocena update: Nie które rzeczy są bardzo dobre i potrzebne inne ciekawe a inne bez sensu i przyniosą szkody PVP. Np. dobrze ze gracz ma prawo sie bronic przed pk i moze wejsc do depo nie czekajac 15 minut jesli go zabije. Zle jest to ze 20 osob dostanie fraga jesli zadalo dmg 60 sec przed smiercia. Zmniejszy to random pk na swiatach normal PvP naszczescie gram na enforced ;) Black skull zamiast banna to dobra rzecz ale ma obecnie pojebane zasady... Powinien BS dalej atakowac graczy a nie tylko sie bronic a po deadzie ewntualne wieksze szkody.
Valderor
30-05-2009, 11:32
No co ty? Ludzie teraz w Tibi mają do wyboru albo exp exp kasa exp albo PvP i tępienie takich zasranych noobów co jeszcze pyskują że PA... Zabijałem na random hordy płaczących dzieci i spamujących ej oddaj mi bohy albo czemu mnie zabiłeś. ŻAL zabijam dla przyjemności gram tylko dla PvP i nie obchodzi mnie czy ty sobie expisz i ile godzin wbijasz lvl i tak cie zabije bo jesteś tylko dla mnie celem pikseli a nie graczem właśnie takich graczy chce się pozbyć cipsoft którym się ta gra już znudziła i jedynie PVP i pkowanie ich w niej trzyma, No proste że na normal PVP rządzi grastka graczy przewaznie jedna gildia tak to wlasnie ma byc ze sie tepi cala reszte ktora chce na tym swiecie grac a jak sie cos komus nie podoba to albo war albo wypad na non pvp (pewnie dlatego tak wielu woli grac na non pvp niz padac w terrorze) nie rozumiem graczy non pvp zawsze gralem na Pvp enforced i Tibi bez codziennych walk i tepienia nic nie winnych graczy poprostu nie wyobrazam sobie bo to moj styl gry nigdy nie gralem zeby zabijac piksele Bosy ani wbijac nowe cyferki przy LvL widok 60 lvla po deadzie jest bezcenny ;D
Proponuję, abyś poszedł sobie na pvp-enfo.
Troche to jest bez sensu, zniszcza swiaty pvp na których bardzo duża ilosc graczy gra poprostu dla wojen.
To ma sens, jak napisałeś bardzo duża ilość graczy gra poprostu dla wojen lecz jest to tak naprawdę odsetek. Ktos kto loguje sie z zamiarem zabicia kogoś, świadomie wybiera tą drogę i to on(a) wchodzi do swiata gry tym samym podporządkowująć się systemowi. Pomimo przemagicznych wlasciwosci i opcji tej gry staraja sie utrzymac realizm w porownaniu ze swiatem zewnetrznym, jakby nie bylo Tibia nie różni się tak bardzo. Jeżeli dostajesz po ryju od kilku burakow to lecisz po znajomych albo sam któregos prędzej czy później wychaczysz, a gdy padasz to lezysz :-)
Chodzi mi o porownanie, ze CipSoft musi balansować ta grę na potrzebę każdego graczy tak aby każdy był zadowolony, lecz tak sie nie da dlatego jesteś jednym z niezadowolonych.
Zawaliscie bedzie ze ktos mnie zaatakuje tose go bede walil do prawie konca mojego bp manasow i jesli nie dam rady
zwieje ze do pz xD zawaliste:D
I właśnie o takiego BoboFrentsa Cipsoft(owi) chodzi. Tibia faktycznie zrobiła się agresywną grą, ale taki update byl nie unikniony i nie mieli na co
czekać poniewał chcą utrzymać klimat rpg, i co by kto nie powiedział patrząc z perspektywy 2m nad mrowiskiem widać. A po za tym to zło by
narastało, logiczne. Kazdy z was jest przykładem i dobrze o tym pamięta (oczywiście są wyjątki jak na całym świecie w każdej kategorii),
jak wychodziliście ledwo co na main a juz was o kilkanaście lv wyższe zabijały, dreczyły, ksuły, itd itd.. I teraz tak jak powiedzialem, sa wyjatki
ktos kto juz poświęci trochę czasu na lv i wybiję się trochę, znajdzie znajomych i bedzie w gildii, bedzie dokuczał tak samo innym jak jemu dokuczali. W ostatnim czasie to ogromnie narosło, i każdy gracz jest tego nieświadomym świadkiem. T-bag z PB jest dobrym przykładem tego kim sie stał po tym czego doświadczył a więc pamietajcie drogie dzieci, lepiej sie uczyc na czyichś błędach. W ostatnim czasie to ogromnie narosło, i każdy gracz jest tego nieświadomym świadkiem.
CipSoft wprowadza pierdoły do gry bez uprzedniego przewidzenia konsekwencji jakie za sobą będą niosły.
Dokładnie na odwrót.
Nie da się pobić Wowa:(
Leżącego się nie bije :-)
Uważam, że pomysł jest jak najbardziej słuszny z jednego powodu - ludzie zdadzą sobie sprawę, iż Tibia idzie na
dno (jak Titanic) i przerzucą się na WoWa:)
Płacą Ci coś za werbowanie ludzi do wowa?
You feel me?
Tiego
Medivh Shady
30-05-2009, 12:39
Na moje powinni odstawic ten pomysl z unjustami do nastepnego pacza , i wprowadzic to z czyms co pozwoli na wojny bez konsekwensji , oczywiscie te 20 unjustow bedzie sie normalnie liczylo na normalnych graczach ale dla osob ktore sa w gildi i planuja wojne juz nie , tak aby kazdy byl zadowolony
Pirate Cutthroats
30-05-2009, 12:40
Chodzi o to, że runa przy PvM-mode zadziała jak na non-pvp?
Tak, dokładnie o to.
Jakie dno....
Od teraz na wojnie bedzie padac max 6 osob lol?
Nie bedzie mozna wejsc do miasta z pk O.o? Bo przecierz "Straz Królweska" bedzie cie biła?
Teraz tibia sie spierdoli do końca
Wydaje mi sie ze gracze benda teraz prowadzili ob na party heh :/
Żeby w każdej chwili móc wyjść, jeśli przeciwnik ma przewagę...
Zegar_muminka
30-05-2009, 13:24
Proponuję, abyś poszedł sobie na pvp-enfo.
no comment
naszczescie gram na enforced
nie rozumiem graczy non pvp zawsze gralem na Pvp enforced i Tibi bez codziennych walk i tepienia nic nie winnych graczy poprostu nie wyobrazam sobie bo to moj styl gry nigdy nie gralem zeby zabijac piksele Bosy ani wbijac nowe cyferki przy LvL widok 60 lvla po deadzie jest bezcenny ;D
Ej no, ale ja, gracz z non-pvp się z tobą zgadzam całkowicie :
http://i250.photobucket.com/albums/gg260/Pe-Le/Frags/Others/70ed.png
Benignus
30-05-2009, 19:22
Najlepiej jest jak wam wypadają plate sety i łazicie po mieście i wrzeszczycie "tipja sóx, fauk cipsft!!!!!!!1111daaaahhhh"
BTW. W tibie nie gram jakiś rok, kupiłem WoW i się znudził zaraz :P, gram teraz w LineageII ale się też zaczyna nudzić.
Tomcio Pall
30-05-2009, 19:53
Mówicie tu o klimacie RPG i porównujecie Tibie do RL. A czy w RL nie było wojen? Co chwile ktoś z kimś się bił. Jak nie podoba im się to, że za duża agresja, to niech zrobią więcej serverów Non-PvP i będzie dobrze. Kto będzie chciał grać na PvP to będzie tam grał.
Dla mnie ten update to dno i tyle.
darkfurby
30-05-2009, 20:35
Bardzo, ale to bardzo kiepski pomysł. Jeśli w jakiś sposób utracimy dostęp do naszego konta - choćby wskutek jego przejęcia przez złodzieja - nasza postać w łatwy sposób z 200 levela może wrócić na Rookgaard. Dotychczas taki napastnik mógł ewentualnie wbić nam bana. Teraz natomiast będzie on mógł nabić czarną czaszkę i bez problemu dać zabijać się niskopoziomowym graczom bez jakichkolwiek konsekwencji. Głupota i jeszcze raz głupota. CipSoft wprowadza pierdoły do gry bez uprzedniego przewidzenia konsekwencji jakie za sobą będą niosły.
Nie gram w tę grę od dwóch lat - przyznam się, że chciałem do niej wrócić. Już miałem kupować konto premium, gdy okazało się, że ludzie, którzy wcześniej nie mieli nigdy płatnego konta - dostali takowe za darmo na okres siedmiu dni. Teraz natomiast czytam o bezsensownym rozszerzeniu funkcjonalności systemu czaszek. Jednak spasuję, kupuję World of Warcraft ;).
haha ja też w lato kupuje wowa ;D jak cos to bede gral na The maelstromie xDDD. Btw. Moim zdaniem teraz nooby beda mialy jeszcze wieksza ochote zaatakowac white skulla biegnacego przez miasto...To bedzie porazka, każdy kto zrobi white skulla bedzie narazony na milion noobow, którzy w 1 sec beda mogli sobie uciec do temple :| porażżżzkaaa...
a ja Was nie rozumiem... Moze dlatego ze Wy nie rozumiecie tego, co przeczytaliscie, O ILE PRZECZYTALISCIE...
1. Straznicy nie beda bic kolesi z czaszka... tylko osoby atakujace innego gracza w poblizu straznikow...
2. Jak masz czache (ale nie atakujesz nikogo) i Cie zaatakuja to mozesz sie bronic i potem zwiac do PZ ...
3. Jak masz Skull'a i Cie zaatakuja to Ty sie stajesz 'ofiara' i to oni nie moga wejsc do PZ... Ty pewnie tez, bo tego WS skads masz :P ale na pewno oni nie wejda ...
Prosze nie przeklinac... :/
Wg mnie bardzo fajny update... moze z tymi 20 osobami nie do konca OK ... Byle by cos zmienic przy wojnie, bo to faktycznie glupie bedzie :|
Ja tam pokojowy jestem i nie lubie PKow :P mnie to nie bawi by zabic kogos slabszego... :/
Kiedys Tibia byla fajnym rpg'iem, a teraz jest czyms w rodzaju banalnej strzelanki ... CS albo Q3 ... zaloguj sie, zbierz sprzet i zabij jak najwiecej SLABSZYCH osob ... :|
Przeciez mozliwosc zabicia innego gracza miala byc dodatkiem, a nie glownym celem gry... A na taki dodatek mozna sobie pozwolic (WS przez 15min RAZ NA JAKIS CZAS).
Zabil mnie kiedys (ladnych pare lat temu) ED/MS bo mu monka zabilem :D ok, rozumiem i popieram takie mini spontany, ale PKowanie dla itemkow albo dla samego PKowania to juz kompletna klapa ... Swiadczy to tylko o graczach :/ (negatywnie)
MikeRoyal
30-05-2009, 22:41
Trudno. Wpadles ze SWOJEJ winy, wiec teraz cierp.
Fakt, ale istnieją hacki przez venta i ip a nie głupie keyloggery ściągnięte przy filmie, więc to już siła wyższa i niefart.
Bob Marley
31-05-2009, 23:14
Co pół roku widzę te posty na forum i miesiąc później jest koniec narzekania, bo ludzie przestają sie wymądrzać i grają dalej.
Moim zdaniem zmiany na plus. Dzisiejsza Tibia jest fajna dla tych, którzy są w rządzącej gildii, cała reszta dostaje po dupie i taka jest prawda, po to sie ogranicza agresje, żeby nowi gracze, którzy zaczynają grać nie przestali po tygodniu, bo ciągle giną przez frajerów z wyższym lvlem. Więcej graczy, wiecej kasy dla Cipsoftu i o to tu chodzi, bo firma jest po to, żeby zarabiać pieniądze, a to całe wasze narzekanie, za przeproszeniem zajmuje niepotrzebnie miejsce na serwerach
Moim zdaniem Cipsoft po raz kolejny potępił nieklimatycznych graczy. Gdzie wy tu widzicie klimat w zabiciu niewinnego 100 lvl'a dla hajsu z paymenta? Na moim serverze bez przerwy gildie wyszukują takich graczy co dopiero zaczynają się wznosić, by ogołocić ich z kasy, puki nie przyłączyli się do innej gildi...
Zauważcie, że to już nie pierwszy raz coś takiego robią:
- potępili sorcerer'ów, sorce zaczęły wrzeszczeć
- polepszyli pacc, facc zaczęli wrzeszczeć
- potępili trap'erów, traperzy zaczeli wrzeszczeć
- potępili bot'erów, boty zaczęły wrzeszczeć
- potępili pk'erów, pka zaczęły wrzeszczeć
Prawdopodobnie niedługo wezmą się za kolejną grupkę i znowu będzie jęk.
P.s.
Nie mogę się już doczekać zabicia mojego 1 BS'a.
Mówicie tu o klimacie RPG i porównujecie Tibie do RL. A czy w RL nie było wojen? Co chwile ktoś z kimś się bił. Jak nie podoba im się to, że za duża agresja, to niech zrobią więcej serverów Non-PvP i będzie dobrze. Kto będzie chciał grać na PvP to będzie tam grał.
Dla mnie ten update to dno i tyle.
Czy ja się przesłyszałem czy próbujesz udowodnić że jak w świecie realnym są wojny to w tibii też mają być?
No cholerka jasna, od kiedy II WŚ to wzorzec do na*******anki w tibii.
- Wybacz jeżeli źle zrozumiałem 'RL', jednak dla mnie RL to Real Life, a nie Real Mapa lub global jak dla niektórych.
Imo twierdzisz tak czy siak że to ktoś inny o RL wspominał, nie wiem, nie chcę mi się czytać, jednak warto było by się zapoznać z leksykonem i poczytać sobie o słowie ironia, gdyż sądząc po twoim opisie, wontpie sze wiesh co to suofo oznacza.
Tomcio Pall
01-06-2009, 14:16
@up
Wiem dobrze co to słowo oznacza.
Nie mówię, że II Wojna Światowa ma być wzorem do naśladowania, ale ktoś powiedział, że CipSoft chce tą grę zrobić jak najbardziej realistyczną. Dla dużej liczby ludzi PvP i wojna to bardzo ważna rzecz. Ja osobiście nie widzę gry bez PvP. Tak naprawdę w walce pokazana jest cała umiejętność gry w tą grę. Każdy umie postawić Knighta na bocie na Frostach i się cieszyć, że ma 200lvl, a nawet nie potrafi sam się uleczyć, albo uciec z trapa.
Varaberg
01-06-2009, 17:57
Nie Podoba Mi Sie To!
Koniec PK ? Prosze NIE!!!
Nie bede mogl meczyc moich Byczkow z aldory.. ;(
----------------------
Sebahere :)
@up
Wiem dobrze co to słowo oznacza.
Nie mówię, że II Wojna Światowa ma być wzorem do naśladowania, ale ktoś powiedział, że CipSoft chce tą grę zrobić jak najbardziej realistyczną. Dla dużej liczby ludzi PvP i wojna to bardzo ważna rzecz. Ja osobiście nie widzę gry bez PvP. Tak naprawdę w walce pokazana jest cała umiejętność gry w tą grę. Każdy umie postawić Knighta na bocie na Frostach i się cieszyć, że ma 200lvl, a nawet nie potrafi sam się uleczyć, albo uciec z trapa.
Dokładnie, pvp to jest ostatnia fajna rzecz w tej grze, nawet w 90% zjebana przez hotkeye/poty/sile run etc.
napewno nie spieprza PvP nie ktore zmiany sa dobre nie ktore nie koniecznie ale to dopiero 2 teaser napewno to dopiero poczatek zmian ;))
Tomcio Pall
01-06-2009, 21:22
Nie Podoba Mi Sie To!
Koniec PK ? Prosze NIE!!!
Nie bede mogl meczyc moich Byczkow z aldory.. ;(
----------------------
Sebahere :)
Varaberg, my nigdy nie przestaniemy xd Hail KoA i EM xd
Btw. tu Górny xD
Amorekboy
02-06-2009, 20:13
No zajebisty pomysl daly cipki starsznie mi sie to podoba... zajebani pk, jak na moj gust powinny byc jeszcze gorsze kary dla takich złamasów...
jestem bardzo zadowolony :D
czowiek se hunci i podlatuje 10 debili i cie jebia i niemozna nic zrobic, nawet zapamietac kto to byl... a teraz sie bedzie mozna pokolei mscic na zlamasach :D
No zajebisty pomysl daly cipki starsznie mi sie to podoba... zajebani pk, jak na moj gust powinny byc jeszcze gorsze kary dla takich złamasów...
jestem bardzo zadowolony :D
czowiek se hunci i podlatuje 10 debili i cie jebia i niemozna nic zrobic, nawet zapamietac kto to byl... a teraz sie bedzie mozna pokolei mscic na zlamasach :D
No dedufka, masz żylete ziomeczeqqqq?
No zajebisty pomysl daly cipki starsznie mi sie to podoba... zajebani pk, jak na moj gust powinny byc jeszcze gorsze kary dla takich złamasów...
jestem bardzo zadowolony :D
czowiek se hunci i podlatuje 10 debili i cie jebia i niemozna nic zrobic, nawet zapamietac kto to byl... a teraz sie bedzie mozna pokolei mscic na zlamasach :D
Debilami to oni nie sa byli by nimi gdyby nie mieli celu w zabijaniu Ciebie. A robia to w 10 bo wyobraz sobie ze solo od kiedy sa hotkeye na wysokim lvlu to i dziecko allegro trudno zabic. Mieli cel zawsze jest cel przynajmniej ja mialem cel w zabijaniu przypadkowych podroznych np z Carlin do AB kasa,eq,zabawa nic nowego samemu sie pkuje mniejsze lvle na grubsze ryby juz sie chodzi banda to jest Tibia :)
Parkour090
11-06-2009, 20:07
swiaty pvp straca na zabawie i nie podoba mi sie to ze jak ktos ciebie zatakuje a ty go to mozesz sie wrocic do dp to teraz bd tak ze walnie mnie ktos a ja mu oddam ktos dobije i co ja sobie spowrotem wejde do pz bo moge to juz jest bez sensu to bd wychodzil i bil go i wracal do pz tak ciagle
Kalor_Tald
28-06-2009, 13:18
tragedja, typowa tragedja
rozpaczliwa gonitwa za nowymi graczami, ktorzy nie wniosa nic do tej gry oprocz kolejnej dawki noobostwa. cipsoft chyba nie widzi, ze 95% ludzi grajacych(czyt.majacych 90+lvl) gra tylko po to, zeby brac udzial w wojnach. oni nie widza, ze nie ma swiata pvp, na ktorym nie ma wojny?
moim zdaniem jesli taki noobek narzeka, ze jest zabijany, to ma 2 opcje.
1. zmien serwer na non pvp
2. dąż do swojego celu i kiedys tez tak bedziesz mogl xd
wywalmy zuych PA, PK, a zrobmy miejsce dla noowego noobka!
HAIL CIPSOFT! :D
Trochę czarno to wszystko widzę, ale rozumiem fakt, że Cipsoft nie kieruje się przede wszystkim ludźmi, którzy uwielbiają tą grę właśnie za wojny, a tymi co wolą siedzieć na bocie po 15h z bez alarmów(i jakieś 10% bez bota) , bo przecież GM Cię nie zbanuje za botting, a player nie zaatakuje, inaczej rzecz mówiąc beztroska. Wiadomo, że non pvp są ciągle przepełnione, bo pełno tam osób w rożnym przedziale wiekowym, od dzieci, co nie powinny grać jeszcze w gry, aż po stare małżeństwa. Czemu tak się dzieje? Odpowiedź jest prosta, bo non pvp nie wymaga wiele od umiejętności gracza, tylko tyle byś zakupił pacca i expił/bocił i rób sobie co chcesz w TOTALNYM SPOKOJU, ale byle byś kupował pacc. Serwery pvp chyba po nazwie wskazują, że możesz paść w każdej chwili, a co za tym idzie pewne nerwy, ale Ci którzy są najwytrwalsi najwięcej osiągają. Dlatego zawsze będę się czuł lepszy od wielu wyższych lvlem ode mnie na non-pvp, bo nie raz musiałem walczyć, padać, wstawać na nocne akcje, denerwować się czy też szukać to sposobu jakby być krok dalej od przeciwnika po przez masslogi czy wystawki. Niestety rozumiem, też fakt, że Cipsoft chce po prostu zniwelować tą lukę ilościową graczy online miedzy pvp a non pvp, ale takie posunięcie jest trochę nieprzemyślane. Raz już Cipsoft zrobił takie coś(update gdy mag/druid expili ciągle na waste) i się ogarnął po jakimś czasie. Zobaczymy czy to się przyjmnie..
Lavio aka Miodu
Madriato
04-07-2009, 14:12
Z każdym updatem u*******ali paladyna przy samej dupie. Teraz co każdy update jest coraz gorzej, ale trudno. CipSoft to idioci. Oby tak dalej, a pozbędziecie się wszystkich graczy.
Notopeczek
04-07-2009, 14:14
swiaty pvp straca na zabawie i nie podoba mi sie to ze jak ktos ciebie zatakuje a ty go to mozesz sie wrocic do dp to teraz bd tak ze walnie mnie ktos a ja mu oddam ktos dobije i co ja sobie spowrotem wejde do pz bo moge to juz jest bez sensu to bd wychodzil i bil go i wracal do pz tak ciagle
stracily ja 3 lata temu jak dodano hotkeye...`strzelanie z nich picie mf leczenie sie..wtedy pvp umarlo,nie teraz
piternet
04-07-2009, 16:10
Teraz to je dobito :S
8oWlasnie na to czekalem:) teraz moge oddac bez problemu;p hahahaha;0 a jesli chodzi o czaszki to swietny pomysl (jesli chodzi o wojny to inna sprawa) ile razy gdy szedlem do dp to jakis idiota z czerwona czacha mnie atakowal a teraz to zacznie wychodzic z mody bo kazy sie bedzie bal i swietnie:}:}:}:}:}
diwisnia
05-07-2009, 11:34
Nie wiem czy zauważyliście, ale wyszło inaczej niż miało być. Teraz jest więcej pk... Zwłaszcza zaraz po update większość RS zabijało kogo popadnie żeby wbić czarną czachę i przynajmniej na moim świecie nikt praktycznie nie bije ich. Dlaczego?? Jeżeli ktoś ma powyżej 30lv to zna większość ludzi z wysokim poziomem i może wozić się z czarną czachą. Zabija bo może-bana nie dostanie a zanim padnie to ładnego loota nazbiera, czasami z takiego 20lv można Bohy czy golden armor wyłapać...
czasami z takiego 20lv można Bohy czy golden armor wyłapać...
Tak, szkoda tylko, że na tak niskich lvlach blesy są tak mega tanie, że trzeba by mieć krzywo pod sufitem, żeby ich nie kupować o.0
Tak, szkoda tylko, że na tak niskich lvlach blesy są tak mega tanie, że trzeba by mieć krzywo pod sufitem, żeby ich nie kupować o.0
Żeby móc mieć 5 blessow potrzebny jest premium, dla facc dostępne są jedynie 4 (co nie daje efektu AOL'a).
według mnie to zrobili to bez sens. Jakieś czarne czaszki w których wogóle nie wiadomo o co comon... ech dobrze ze przestalem w to grac :D narazie co sie odzwyczajam od nalogu(6 lat gralem) i juz nie gram 2,5 tygodnia:cup:
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.