zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Czas trenowania skilla.


Azleriss
07-06-2009, 00:07
Witam. Mam pytanie, czy jak np. na rooku mam 16 skill sworda to po wyjściu na maina czas trenowania tego skillu na mainie będzie dłuższy niż jak bym wyszedł na maina z 10 skillem sworda??

Erverse
07-06-2009, 00:47
Chyba jasne, że 16 skill trenuje się dłużej niż 10, nie?
A to z jakimi skillami wyjdziesz z rooka nie ma żadnego znaczenia. Jeśli nie o to ci chodziło to napisz jeszcze raz, ale przejrzyście.

Vasudanin
07-06-2009, 01:36
@up
Jemu chodzi, czy jak wbije na rooku 16 sword, to czy na mainie bedzie trenowal dluzej do powiedzmy 60 sworda, niz jakby mial 10.
@
Kiedys chyba bylo cos, ze dwoch graczy (czy jeden) wbijal 60 sword po wbiciu paru skilli na rooku i bez. Wyszlo, ze bez skilli na rooku skillujesz szybciej.
(Albo bylo na odwrot, nie pamietam dokladnie.)

Arcan
07-06-2009, 01:43
@up
A mi się zdawało, że to zwykła plotka.
Przecież takie coś w grze nie miałoby najmniejszego sensu, a Cipsoft by tego nie przeoczył.

Rybzor
07-06-2009, 01:49
System trenowania działa tak, że każda profesja ma określony iloraz w ciągu geometrycznym, do naliczania czasu wbijania następnego skilla. Tak np u knighta jest to q=1.1 dla sword/axe/club, a dla paladyna natomiast q=1.3 dla sword/axe/club (dla dist q=1.1). Postać z rooka też ma taki wykładnik.

Co prawda chyba nikt go nigdy do końca nie sprawdził, ale z doświadczeń z grania na rooku można stwierdzić, że jest on na pewno większy niż 1.1, czy 1.3. Strzelałbym, że coś koło 3.

Co w związku z tym? Ano to, ze na rooku nie opłaca się ani skillować, ani przechodzić go specjalnie nie wbijając skilla takiego, jaki chcemy trenować na mainie. Czyli przechodzimy rook jak najszybciej i trenujemy dopiero po wyjściu. Ot cała tajemnica.

_cineq_
07-06-2009, 09:03
e ryba, sprostowanie.
paladyn nie ma napewno 1.1, moze cos kolo 1,05 bo wbija skile szybciej ;p.(w dyscie ofc)

Azleriss
07-06-2009, 13:47
Czyli jest jakaś różnica z tymi skillami czy nie?

Rybzor
07-06-2009, 13:47
e ryba, sprostowanie.
paladyn nie ma napewno 1.1, moze cos kolo 1,05 bo wbija skile szybciej ;p.(w dyscie ofc)
Nie, paladyn nie wbija skilla szybciej dlatego, że ma mniejszy iloraz, a dlatego, że ze znacznie większą częstotliwością uderza bloodhity, które liczą się u niego podwójnie.

Czyli jest jakaś różnica z tymi skillami czy nie?
Nie?

@down
z 10 na 11 - dla wszystkich*

Vil
07-06-2009, 14:07
e ryba, sprostowanie.
paladyn nie ma napewno 1.1, moze cos kolo 1,05 bo wbija skile szybciej ;p.(w dyscie ofc)

Kazda profesja na awans w jakimkolwiek skillu potrzebuje zebrac pewna ilosc pktow. Awans z 10 na 11 dla wiekszosci (albo dla wszystkich, tego nie jestem pewien) wymaga zdobycia o ile pamietam 30 albo 60 pktow, nastepnie przy kazdym nastepnym awansie wymagana liczba rosnie. To, jak rosnie, zalezy od tego o jakim skillu i profesji mowimy.

W przypadku paladyna ilosc pktow wymaganych wyglada tak samo jak u innych profesji (wynika wprost z mnoznika, 1.1 dla dista, czyli jest identyczna jak melee u knighta), tyle tylko, ze za bloodhity i sparki paladyn dostaje 2 pkty a za kazdy inny hit (poof/miss) punkt 1.
__
poprawione.

Yokzeen
07-06-2009, 21:02
Nie chciałem zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj. Na jaki skill wystarczy bp small stonow jeśli zacznę trenować przy 30 lub 40 discie?

Dhomar
07-06-2009, 21:17
Przez Ciebie Vil ten post nie ma już sensu istnienia ;p

Shivek
08-06-2009, 08:15
Nie chciałem zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj. Na jaki skill wystarczy bp small stonow jeśli zacznę trenować przy 30 lub 40 discie?
Chyba wbijesz 70+ dista.

Azleriss
09-06-2009, 21:56
Ok, Dzięki za pomoc:D