Pokaż pełną wersje : Czas trenowania skilla.
Azleriss
07-06-2009, 00:07
Witam. Mam pytanie, czy jak np. na rooku mam 16 skill sworda to po wyjściu na maina czas trenowania tego skillu na mainie będzie dłuższy niż jak bym wyszedł na maina z 10 skillem sworda??
Chyba jasne, że 16 skill trenuje się dłużej niż 10, nie?
A to z jakimi skillami wyjdziesz z rooka nie ma żadnego znaczenia. Jeśli nie o to ci chodziło to napisz jeszcze raz, ale przejrzyście.
Vasudanin
07-06-2009, 01:36
@up
Jemu chodzi, czy jak wbije na rooku 16 sword, to czy na mainie bedzie trenowal dluzej do powiedzmy 60 sworda, niz jakby mial 10.
@
Kiedys chyba bylo cos, ze dwoch graczy (czy jeden) wbijal 60 sword po wbiciu paru skilli na rooku i bez. Wyszlo, ze bez skilli na rooku skillujesz szybciej.
(Albo bylo na odwrot, nie pamietam dokladnie.)
@up
A mi się zdawało, że to zwykła plotka.
Przecież takie coś w grze nie miałoby najmniejszego sensu, a Cipsoft by tego nie przeoczył.
System trenowania działa tak, że każda profesja ma określony iloraz w ciągu geometrycznym, do naliczania czasu wbijania następnego skilla. Tak np u knighta jest to q=1.1 dla sword/axe/club, a dla paladyna natomiast q=1.3 dla sword/axe/club (dla dist q=1.1). Postać z rooka też ma taki wykładnik.
Co prawda chyba nikt go nigdy do końca nie sprawdził, ale z doświadczeń z grania na rooku można stwierdzić, że jest on na pewno większy niż 1.1, czy 1.3. Strzelałbym, że coś koło 3.
Co w związku z tym? Ano to, ze na rooku nie opłaca się ani skillować, ani przechodzić go specjalnie nie wbijając skilla takiego, jaki chcemy trenować na mainie. Czyli przechodzimy rook jak najszybciej i trenujemy dopiero po wyjściu. Ot cała tajemnica.
e ryba, sprostowanie.
paladyn nie ma napewno 1.1, moze cos kolo 1,05 bo wbija skile szybciej ;p.(w dyscie ofc)
Azleriss
07-06-2009, 13:47
Czyli jest jakaś różnica z tymi skillami czy nie?
e ryba, sprostowanie.
paladyn nie ma napewno 1.1, moze cos kolo 1,05 bo wbija skile szybciej ;p.(w dyscie ofc)
Nie, paladyn nie wbija skilla szybciej dlatego, że ma mniejszy iloraz, a dlatego, że ze znacznie większą częstotliwością uderza bloodhity, które liczą się u niego podwójnie.
Czyli jest jakaś różnica z tymi skillami czy nie?
Nie?
@down
z 10 na 11 - dla wszystkich*
e ryba, sprostowanie.
paladyn nie ma napewno 1.1, moze cos kolo 1,05 bo wbija skile szybciej ;p.(w dyscie ofc)
Kazda profesja na awans w jakimkolwiek skillu potrzebuje zebrac pewna ilosc pktow. Awans z 10 na 11 dla wiekszosci (albo dla wszystkich, tego nie jestem pewien) wymaga zdobycia o ile pamietam 30 albo 60 pktow, nastepnie przy kazdym nastepnym awansie wymagana liczba rosnie. To, jak rosnie, zalezy od tego o jakim skillu i profesji mowimy.
W przypadku paladyna ilosc pktow wymaganych wyglada tak samo jak u innych profesji (wynika wprost z mnoznika, 1.1 dla dista, czyli jest identyczna jak melee u knighta), tyle tylko, ze za bloodhity i sparki paladyn dostaje 2 pkty a za kazdy inny hit (poof/miss) punkt 1.
__
poprawione.
Nie chciałem zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj. Na jaki skill wystarczy bp small stonow jeśli zacznę trenować przy 30 lub 40 discie?
Przez Ciebie Vil ten post nie ma już sensu istnienia ;p
Nie chciałem zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj. Na jaki skill wystarczy bp small stonow jeśli zacznę trenować przy 30 lub 40 discie?
Chyba wbijesz 70+ dista.
Azleriss
09-06-2009, 21:56
Ok, Dzięki za pomoc:D
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.