Pokaż pełną wersje : Poszukiwany grafik
Nikast Shynix
16-07-2009, 16:58
Witam!
Razem z kumplem zabraliśmy się ostatnio za amatorski projekt gry cRPG - Aurithiaan. Problem leży w tym, że oboje jesteśmy programistami i żaden z nas nie zna się na pixelarcie, więc to co mamy, wygląda trochę kulawo.
Dlatego poszukujemy osoby, która by się za to wzięła. Potrzebne będą podłoża, elementy krajobrazu, postacie (razem z animacjami), przedmioty itp. Krótko mówiąc - sporo roboty, dlatego szukamy kogoś do tego już teraz - aby zgodnie z naszym tempem prac dorabiał nowe grafiki, zamiast potem robić wszystko na raz.
Od razu zaznaczam. Projekt jest amatorski. Nie będzie z tego żadnej kasy, co najwyżej satysfakcja z dobrze wykonanej roboty. Jeżeli chcesz napisać
Ile płacicie?
I tak nie uda wam się tego skończyć.
Byli tu już tacy przed wami, co grę robili i nic im z tego nie wyszło.
lub coś w tym stylu, to lepiej w ogóle się nie odzywaj, nie potrzebujemy cię.
Póki co mamy jedynie HUD i system wyświetlania podłoża i postaci, więc jedyne oczekiwania co do grafik jakie mogę podać to:
rzut izometryczny
wielkość "kafelka" podłoża: 66x33; nasz lamerski przykład: http://files.getdropbox.com/u/104281/1001.png
wielkość sprite'a postaci: wstępnie 66x66, ale to można zmienić
Reszta do ustalenia - nam to naprawdę bez różnicy jak to zaimplementujemy.
Na wszystkie pytania (o ile odpowiedzi na nie nie ma w tym poście) chętnie odpowiem.
Descartes
16-07-2009, 18:17
Wreszcie ktoś kto rozumie, co to jest izometria :P
Pozwolę sobie na Freedoga z radia Galacty [nie wiem jak się piszę] News z Fallouta 3
Hej,zajebista Ameryko tu Freedog. Auuu!
Tik tak tik tak tik tak tik tak,to znak że macie stamtąd jak najszybciej spie*dalać!
Nie mogłem się oprzeć ;]
Teraz konkrety:
Loolz... Ktoś ma robić od cholery roboty i dostanie satysfakcję z grafik? Odpuście bo nikt się nie załapie. W dzisiejszych czasach każdego interesuje kasa,więc radzę zrobić coś przez kilka lat a nie przez kilka miesięcy żeby przynosiło dochody [na chuj robić coś co jest gówno warte ??]. Ludzie,zacznijcie od gry forumowej,pnijcie coraz dalej aż zrobicie coś Metino-Muowo-Tibiowo podobne. To tyle na dziś.
Nikast Shynix
18-07-2009, 14:25
Gra forumowa - wow, jakież to pasjonujące i ambitne zajęcie.
Nie spodziewam się, że jakiś uberpro grafik przyjdzie i z radością zasiądzie do tworzenia z nami naszej amatorskiej gry. Spodziewałem się raczej kogoś, kto, tak jak my, ma ochotę COŚ zrobić, zamiast siedzieć i narzekać "przecież jestem taki beznadziejny, na nic to się nikomu nigdy nie przyda, co z tego że sobie siedzę i rysuję grafiki skoro i tak leżą tylko na tym dysku i nie ma jak ich wykorzystać". A na pewno jest tutaj sporo takich osób.
Nie spodziewamy się, że wszystko zrobi jedna osoba. Ale nie ma też sensu szukać od razu dwudziestu grafików.
Poza tym sam sobie przeczysz - najpierw mówisz: "siedźcie i róbcie jeden projekt przez kilka lat, żeby był dochodowy", a potem "zacznijcie od gówna i pnijcie się coraz dalej".
Nikt nie będzie chętny? Trudno. Skoro każdy "grafik" od pierwszego miecza z gradientowym cieniowaniem (edit: oho, z tego co widzę w przyklejonym to do nich należysz) leci na kasę, to JA im życzę powodzenia w życiu, bo ja sobie jakoś poradzę zaczynając od prostych projektów, bez żadnych oczekiwań robionych z kumplem w wolnym czasie, i pnąc się powoli w górę do coraz ambitniejszych projektów. Nawet, jeżeli te pierwsze będą, jak to ująłeś "gówno warte" - i to właśnie po to się je robi - żeby zdobywać doświadczenie. Bo tylko czytając książki o programowaniu wszystkiego się nie nauczę.
A jak miałyby wyglądać przedmioty w waszej grze? Mogę zająć się (no dobra, spróbować zająć się) podłożem oraz tymi przedmiotami, nie mam umiejętności do tworzenia postaci i ich animacji, ale zawsze moge coś zrobić. Napisz tu, czy na PW jakieś detale co do tego co mam zrobić. Zawsze możeci moje "prace" odrzucić.
Nikast Shynix
18-07-2009, 16:24
A jak miałyby wyglądać przedmioty w waszej grze? Mogę zająć się (no dobra, spróbować zająć się) podłożem oraz tymi przedmiotami, nie mam umiejętności do tworzenia postaci i ich animacji, ale zawsze moge coś zrobić. Napisz tu, czy na PW jakieś detale co do tego co mam zrobić. Zawsze możeci moje "prace" odrzucić.
Co do przedmiotów - całkowita dowolność. Oczywiście dobrze by było, gdyby wszystkie były robione podobnie - żeby rozmiar, kierunek światła i te sprawy były takie same we wszystkich. No i żeby nie były za duże, do 48x48.
Napisz do mnie na gg (9073293), bo mam kilka pytań a nie chce Ci robić z tematu syfu.
Nikast Shynix
18-07-2009, 17:42
Nadal potrzebujemy kogoś, kto zajmie się postaciami.
Pod kąt czy proste? Cieniowanie? Małe? Duże? Wygląd? Weź się jakoś rozwiń xd
Pan i Wladca
19-07-2009, 20:18
Przedmiotami też się mogę zająć, z postaciami za dużo roboty a ja nie mam czasu żeby się w tym grzebać.
czuczu20
19-07-2009, 23:07
Pytanie: Te postacie mają mieć animację po klatkową czy ruch ma być płynny(w planach) ?
Nikast Shynix
20-07-2009, 17:29
Pytanie: Te postacie mają mieć animację po klatkową czy ruch ma być płynny(w planach) ?
Poklatkową.
czuczu20
20-07-2009, 18:49
Zrobiłem taki projekcik ludzika:
http://img241.imageshack.us/img241/5407/projektn.png
Nie jest to idealny ,bo na pewno nie jestem mistrzem Painta ,a izometria nie jest zbyt prosta jak się może komuś wydawać :p
Jeśli ktoś uważa ,że coś jest źle nabazgrane to spokojnie może tego ludzika edytować bo to tylko zostało stworzone by popchnęło pracę nad Projektem Autora. Szczerze życzę powodzenia by coś z tego wypaliło bo bardzo ambitnie do tego autor podchodzi i życzę mu jak najlepiej :).
Nikast Shynix
20-07-2009, 21:18
Zrobiłem taki projekcik ludzika:
Nie jest to idealny ,bo na pewno nie jestem mistrzem Painta ,a izometria nie jest zbyt prosta jak się może komuś wydawać :p
Jeśli ktoś uważa ,że coś jest źle nabazgrane to spokojnie może tego ludzika edytować bo to tylko zostało stworzone by popchnęło pracę nad Projektem Autora. Szczerze życzę powodzenia by coś z tego wypaliło bo bardzo ambitnie do tego autor podchodzi i życzę mu jak najlepiej :).
Na pewno bardziej przypominają człowieka niż to, co przewijało się do tej pory przez projekt ;] Dzięki. Szkoda tylko, że ludzik maszeruje w miejscu. No i ta przekrzywiona głowa, ale to jakoś sam już poprawię.
Nie jestem już skazany na iksy i chorągiewki, yay!
Zoliparia
13-08-2009, 17:07
Witam, może i ja bym mógł w czymś pomóc... Właściwie to też nie mam zbyt wiele czasu, ale w wolnych chwilach moge coś popróbować. Robiłem kiedyś sprite'y do otsa, niestety mój projekt jest na razie zamrożony. Chętnie zająłbym się tworzeniem postaci lub jakimiś potworkami. W związku z tym mam pytanie co do animacji. Czy miałoby to wyglądać tak jak w tibii tzn. 3 klatki dla postaci odwróconej w każdą stronę, czy może przewidujecie więcej np. animacja zadawania ciosu, skakania, biegania itp.
Biegania na pewno, skoku napewno nie, nie wiem czy ma w planach animacje ataku.
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.