Pokaż pełną wersje : nowy komputer
Oto chodzi ze chce kupić nowy komputer, ale troche sie waham nad niektorymi podzespolami, a mianowicie chodzi o ;p
procesor
amd athlon II X2 245 BOX (AM3) (65W,45NM) czy Intel p dual core e5200
karta graficzna (i tu jest najwiekszy dylemat ;p)
do wyboru mam gigabyte geforce 9800 gt 1024mb ddr3/256bit (ver. oc- over clock) czy radeon 4770 512 ddr5 z ta roznica ze ta druga karta nie jest narazie dostepna w zadnym sklepie u mnie w miescie a kupno na allegro nie wchodzi w gre ; /
i jeszcze mam pytanie jak sie sprawuja monitory crt z nowymi kartami graficznym az psuje doznania z grania ;d?
Karta imo ta 1, a procesor to nie znam się, ale dużo osób ma ten drugi i nie narzekają; p
po co 1gb w karcie, skoro nie będzie wykorzystywane?
@@i tak btw., napisz na komputroniku czy na pclab żeby Ci złożyli sprzęt do jakiejś tam ceny, ew. jak nie chcesz to się zapytaj ich chociaż która lepsza, my nie jesteśmy specjalistami. Musisz popatrzec na wykresy która karta/procek osiąga lepsze wyniki, a nie pytac sie na forum o tibii, gdzie może 20 osób z tych 200.000 zna się na rzeczy...
Ja kupiłem Gigabyte radeon HD4770 512mb ddr5 podkręciłem go (oc) i jestem zadowolony. Tylko czekałem na tą kartę miesiąc bo nigdzie jej nie mieli. Przy tej karcie + Phenom II 3 rdzeniowy i 4 gb ram gta 4 chodzi na high przy 50 fps (tylko textury na medium reszta high). Nie wiem jak z tym geforce, ale hd4770 bardzo dobrze się kręci możesz o tym poczytać na necie, więc polecam HD4770 jest tania świetnie się kręci i ma dobre chłodzenie. BTW do amd chcesz dodać Geforce? Kto ci to składał?
Aha i sam gram na monitorze CRC, ale wcześniej grałem na LCD no i muszę powiedzieć, że monitory na CRC da się grać, ale radzę kupić sobie LCD przynajmniej 19 cali bo bez dobrego monitora to i karta nie pokaże wszystkiego co potrafi.
Yoh Asakura
18-07-2009, 15:25
Przecież Radeony to badziewia bez sterowników.
Przecież Radeony to badziewia bez sterowników.