Pokaż pełną wersje : Rekompensata.
Vasudanin
06-10-2009, 16:06
Poprawka klienta gry z 1 października niefortunnie przyniosła kilka problemów. Przez kłopoty techniczne kilka klientów spotkały crashe. W rezultacie wielu graczy zginęło i możliwe, że straciło ekwipunek, bądź błogosławieństwa. To nieprzyjemna sprawa zarówno dla graczy, jak i CipSoftu, który głęboko żałuje, że te problemy wystąpiły.
Jako formę przeproszenia CipSoft zdecydował dodać 7 dni premium do 699 kont, które dotknęły problemy. Aby dostać rekompensatę powinieneś podać dwa dowody:
Wysłać treść błędu zaraz po crashu Okazać dowód, że postać zginęła podczas właśnie tego crashu
Tydzień premium dostali gracze z płatnym kontem, jak i darmowym. CipSoft ma szczere nadzieje, że to zwróci straty poniesione podczas śmierci.
piternet
06-10-2009, 16:31
Heh, calkiem fajna rekomopensata, ale też chwyt marketingowy ;p
CytrynowySorbet
06-10-2009, 16:43
Inb4 "nie skopiowałem treści errora".
Dziwne, że w ogóle się tym zainteresowali. Wycofali poprawkę z gry bardzo szybko, czym mgli by się wykręcać przeciw wszelkim rekompensatom.
Z drugiej strony, teraz na taki gest mogą sobie pozwolić, bo warunek wysłąnia błędu i dowodu o śmierci, będzie spełniony przez na prawdę małę grono graczy. A jak ktoś już wyżej wspomniał - reklamka jest :)
Omg, dawać 7 dni premium za - w niektórych przypadkach - kilka/naście milionów expa w plecy to chyba jakaś kpina. Tyłek mogę sobie tym podetrzeć.
(nie, żebym grał, staram się tylko wykorzystać kolejną okazje pojechania CipSoftu, dostałem cynka, że oglądają moje posty : /)
@up
Dla gracza z 300 lvlu strata po śmierci wynosi niecałe 9 mln expa, ihmo bez żadnych problemów do wbicia w 7 dni. Nie licze sytuacji gdy ktoś nie ma blesów lub padł na większym lvlu a z tych 699 to bardzo mały odsetek. Także uważam, że rekompensata jest słuszna, jednakże sam nie padłem a bym się wkurzył i inaczej to widział hehe
Kamillx95
06-10-2009, 17:46
Ja się trochę wkurzyłem bo mnie wylogowało na beholderach, zaczeło się coś ładować i dopiero za jakąś minute mogłem się ponownie zalogować, ale na szczęście nie padłem... :)
@up
Dla gracza z 300 lvlu strata po śmierci wynosi niecałe 9 mln expa, ihmo bez żadnych problemów do wbicia w 7 dni. Nie licze sytuacji gdy ktoś nie ma blesów lub padł na większym lvlu a z tych 699 to bardzo mały odsetek. Także uważam, że rekompensata jest słuszna, jednakże sam nie padłem a bym się wkurzył i inaczej to widział hehe
Tu nie chodzi o to, że oni spokojnie zdążą sobie to odrobić w 7 dni (a tak będzie w znacznej większości przypadków), ale o to ile bezsensownego wysiłku będą musieli w to w te 7 dni włożyć. Wysiłku, którego nie powinno się od nich wymagać, bo to nie oni zawinili.
Oliwerek934
06-10-2009, 19:58
Tu nie chodzi o to, że oni spokojnie zdążą sobie to odrobić w 7 dni (a tak będzie w znacznej większości przypadków), ale o to ile bezsensownego wysiłku będą musieli w to w te 7 dni włożyć. Wysiłku, którego nie powinno się od nich wymagać, bo to nie oni zawinili.
Tu się z kolegą zgodzę to nie oni zawinili i to nie oni powinni odrabiac kilka milionów expa bo CipSoft się pomylił moim zdaniem to absurd, aczkolwiek chodź w jakiś sposób starają się zrekompensowac stratę. Szkoda że tak marnie. A no i należało by pamiętac że 7 dni PACC nie odda straconych items...:) To moje zdanie :D
Tu się z kolegą zgodzę to nie oni zawinili i to nie oni powinni odrabiac kilka milionów expa bo CipSoft się pomylił moim zdaniem to absurd, aczkolwiek chodź w jakiś sposób starają się zrekompensowac stratę. Szkoda że tak marnie. A no i należało by pamiętac że 7 dni PACC nie odda straconych items...:) To moje zdanie :D
jesli bylbym producentem gry to, w tej sytuacji bym ci odpowiedzial tak "ciesz sie ze w ogole dostales tydzien pacca bo mogles wyjsc z niczym z tego"
raz ze swiadomie z pewnoscia tego nie wywolali
dwa, sprawa zostala szybko zalatwiona wg mnie
A kto z was zapisał/wysłał treść crasha? Tak jak wyżej- lepszy rydz, niż nic.
Lechista
07-10-2009, 21:23
zapisałem wysłałem i dostałem :cup::cup::cup::cup::cup::cup::cup::cup::cup::cup: :cup::cup::cup::cup::cup::cup::cup::cup::cup::cup: :cup::cup:
....
Tu się z kolegą zgodzę to nie oni zawinili i to nie oni powinni odrabiac kilka milionów expa bo CipSoft się pomylił moim zdaniem to absurd, aczkolwiek chodź w jakiś sposób starają się zrekompensowac stratę. Szkoda że tak marnie. A no i należało by pamiętac że 7 dni PACC nie odda straconych items...:) To moje zdanie :D
Co tam itemy i exp to tylko gra, tak wielu mlodych polaków traci cenne lata mlodosci przy kompoturze... To juz wole zebyscie siedzieli pod klatka i palili dobre Zioło, . Bless. Nie masz co wspominac? lepiej swoje zycie zmien. Nie warto wspominac ze majac 16 lat sie siedzialo przy Tibi zamiast sie uganiac za krasnymi dziewuszkami ;) a we lbie tyle glupich pomyslow to sa najlepsze lata...
Master Rincewind
08-10-2009, 15:25
jakie beznadziejne tłumaczenie, O Jezu
TY jako gracz nie dostarczasz zadnych dowodow, oni sami je zbierają, skąd wiedzieliby z góry ile kont dostanie pacca?
a crash report was sent to us, and:
the character that suffered from the reported crash died during the time the client version 8.51 was online.
czyli 1. wysłano do nas report z crasha oraz 2. postać umarła kiedy wersja klienta 8.51 była uzywana.
zielony-lp
09-10-2009, 17:05
omg 699 osob , cofną server o 1-2 dni i kilka tysiecy bedzie plakac... o co wam chodzi?
Don Torpedos
09-10-2009, 23:58
"do 699 kont, które dotknęły problemy."
Jak wiedzą ile ucierpiało to tez widzą kto więc na co te dowody ?
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.