zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Pomysl


Neliels
12-10-2009, 14:21
Mam pomysl.
Polega na tym zeby do kazdej profesji zrobic tzw. Klasy lub specjalizacje.
Np. od 50 lvl bylaby taka mozliwosc.Kazda klasa zyska nowe czary.
Przykladowo dla sorcererow : nekromata (np. przywolywalby silne potwory) , mistrz przemian (np. potrafilby
przemieniac sie w silne potwory wraz z jego atakami) , izluzjonista (tworzylby falszywe potwory,
na wysokim poziome potrafilby byc calkowice niewidoczny na ktorka chwile), czarnoksieznkik/wiedzma
(bardzo silne czary atakujace, silne rozczki , czary odbijajace ataki lecz o polowe slabsze,)
wrozbita (potrafilby "przewidziec" polozenie potworow w danej jaskini etc.), wladca teleportow (czym wiekszy
poziom tym dalej mogly sie teleportowac. Poczatkowo na 50 lvl np. o 2 kratki),

Druid:
Alchemik (potrafilby z odpowiednich paterialow stworzyc dana bron etc., Potrafilby tworzyc mikstury)
Zaklinacz (Potrafi zucac klatwy np. spowalnianie. A takze odpedzac od siebie potwory tak ze niemoga sie zbilzyc).
Szaman (
Zielerz (np. wprowadzone by zostaly do tej klasy specjalne rosliny dzieki ktorym zwiekszala by sie jego moc.
Potrafilby dzieki stworzeniu "miktury" z ziol chodzic szybciej pod woda, szybsza regeneracja etc)
Mag runiczny (potrafi tworzyc dodatkowe runy, zwieksza sie o 10% sila run. )
kaplan (Zajmujacy sie ochrona. Lepsze czary ochronne. Potrafi odbijac ataki. Silne zaklecia wzmacniajace.
Szybsza regenracja,)
Wladca zywiolow (neutralizuje czesc atakow od wybranego zywiolu (ziemia, ogien, lod, elektrycznosc),
zwiekszona sila od wybranego zywiolu, Czary obszarowe od wybranego zywiolu)

Palladyn:
Barbazynca (Silne czary atakujace, szybsze narastanie zycia, specjalne przedmioty ktory tylko oni moga
uzywac nadajace im niesamowita wlasciwosci na jakis czas)
lucznik (zwiekszona sila od ataku lukiem, nowe rodzaje luku ktore tylko on moze uzywac. Poslugiwanie sie
lodem)
Bard (czary atakujace od nowego zywiolu : dzwiek, umiejetnosc atakowania dzwiekiem. Wladca dzwieku)
Zabojca (Szybszy od reszty profesji, Wieksza ilosc trafien. Czary na ukrycie sie. Minimalnie wieksze uderzenia
z assasin star, zmiejszona obrona)
Kusznik (wiekszona sila od ataku kusza. Nowe rodzaje kuszy. Poslugiwanie sie ogniem)



wojownik:
Straznik (Wiekszona sila obrony, Szybsze uzdrawianie, mozliwosc oddania hp komus innemu, czary ochronne)
łotr (znacznie zwiekszona sila ataku, mniejsza obrona, O wiele silniejsza sila toporow, Nowe rodzaje
broni i pancerzy, mozliwosc zabijania za pieniadze, tzn. listy goncze od npc. (losowo wybierany nik)
Samuraj (Zwiekszona sila ataku od broni lekkich, mniejsza ilosc uderzen od potworza/gracza na okreslonym
poziomie, mozliwosc atakowania 2 mieczami lecz ataki z drugiego miecza tylko 30 % )
Bereserk (w czasie walki z graczem jest znacznie potezniejszy. Uzywa malych czasow atakujacych, )

Bylby takze stopien danej klasy. (nowy poziom w zakladce skills"
To tylko przyklad.

Bylyby specjalne organizacje do ktorej kazdy gracz musialby nalezec. I na 20 lvl wybrac ktoras.
Urzadzane by byly bitwy tych organizacji.
Ofc. kazda organizacja posiadalaby wlasne miasto lub jakas wyspe.
Bylyby zakony, obozy, swiatynie, wioski itd.
Wydaje mi sie ze to by pozwolilo zapomniec o ciaglym wbijaniu poziomow i oderwaniu sie od tej ciaglej
pogoni za lvl. Odbudowalo to by troche klimat tibii i pozwolilo by troche sie "pobawic". : )

No ale moj "inglisz" nie jest na tyle dobry zebym mogla to wszystko bez bledow przetlumaczyc, jakby by ktos byl tak mily i wstawil to na forum tibia.com. itd.

Tompior
12-10-2009, 17:58
Super pomysl. Cipsoft na pewno jeszcze na niego nie wpadl...

System klas i specjalizacji jest w kazdym mmorpg i cipsoft wie o jego istnieniu. Gdyby chcieli go wprowadzic to by to juz dawno zrobili.
Nie ma sensu wstawiac tlumaczenia na tibia.com bo i tak nic z tego nie bedzie.