zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Pomocy - Jestem zielony !!

Waszek
24-10-2009, 20:40
A więc mam problem , jeśli jest to w złym dziale proszę o przeniesienie a nie usuwanie tematu. A więc jak w temacie jestem nowy , koledzy chcieli abym zagrał w tibie . Grałem wbiłem 7* level i nagle komp mi sie scina . Resetuje i już się nie włącza . Już tak miałem 3 razy i nie wiem czy to może być od Tibii czy od dysku twardego . Nie wiem jak to sprawdzić bo boje sie zainstalować znowu Tibii bo siostra ma na kompie prace na studia itp . Narazie od ponad tyg. gram tylko w Counter Strike i nic się nie dzieję . Mam również nowy dysk od informatyka na czas 2-3 tyg. Jeszcze dopiszę jak wyglądało to "wyłączania" . Normalnie start > wyłącz komp albo jak sie zaciął reset - dochodzi przy włączaniu do literek i sie resetuje :( Miałem też tak że normalnie wyłączałem kompa pisało : System Windows trwa zamykanie i tak 5 min , wkurzylem sie i zresetowalem i pozniej znowu sie nie włączał . Proszę o wypowiedzi ludzi którzy się znają i o konkrety a nie zwykły spam ludzi którzy nabijają posty . Z góry dziękuję . :*
Waszek!

Rybzor
24-10-2009, 20:46
Rotfl. To wszystko to nie wina Tibii, tylko systemu. Spsułeś i tyle : (

Waszek
24-10-2009, 20:54
Prosiłem o sensowne odpowiedzi ... Czy to naprawde nie moze byc spowodowane tibia ? bo jesli ja zainstaluje a znowu mi inf. powie ze w loaderze czy w tibii sa wirusy to mam pojechane :(

Erverse
24-10-2009, 21:01
Pomocy - Jestem zielony !!

Do lekarza raus!

Rybzor
24-10-2009, 22:29
Prosiłem o sensowne odpowiedzi ... Czy to naprawde nie moze byc spowodowane tibia ? bo jesli ja zainstaluje a znowu mi inf. powie ze w loaderze czy w tibii sa wirusy to mam pojechane :(
Nie, w Tibii nie ma wirusów. Przynajmniej tej ściągniętej z oficjalnego źródła na tibia.com.

Jeżeli bawiłeś się w jakieś otsy, loadery, czy inne, to już wszystko się może zdarzyć ;)

Waszek
24-10-2009, 22:55
Grałem na Arcadii , a loadera miałem w ots-list.org czy jakoś tak :D

Wylansowany