Pokaż pełną wersje : Ankieta :)
Witam szanowną społeczność graczy!
Jestem studentką drugiego roku antropologii kulturowej (oraz zapaloną graczką-wymiataczką) i przygotowuję pracę na temat kulturotwórczej funkcji gier sieciowych i w związku z tym wystepuje na forum z prośbą o wypełnienie przygotowanej na tę okazję ankiety.
Ankieta jest anonimowa, nastawiona na swobodę wypowiedzi informatora, bez ograniczających punkcików do wyboru.
Ankieta znajduje się:
Tu: http://www.przeklej.pl/plik/ankieta-jsawicka-docx-00063nbd02mv
Dla uzytkowników office 97-03 dostępna tutaj: http://www.przeklej.pl/plik/ankieta-jsawicka-doc-00065d1b37tb
Tu: http://rapidshare.com/files/320016681/ankieta-jsawicka.docx.html
Oraz (na wszelki wypadek ;) ) tu: Wrzuta (http://w345.wrzuta.pl/plik/4GJcT6sZkkd/ankieta-jsawicka)
Wypełnione ankiety proszę nadsyłać na moją skrzynkę:
[email protected]
Bede naprawdę wdzięczna za pomoc :)
Joanna Sawicka
sphinx123
12-12-2009, 23:50
Finansowanie takich kierunków przez państwo to fail ;<
@down
Tak, o to mi chodziło
Finansowanie takich kierunków przez państwo to fail ;<
I po co ten komentarz? "Failem" to może jest finansowanie ich na wielu miernych uczelniach i ze zbyt dużą ilością miejsc, ale kierunek sam w sobie, gdyby był elitarny (w sensie - mała liczba miejsc, żeby trudno było się dostać), byłby jak najbardziej wartościowy.
Ale pytanie do autorki tematu, jeśli będzie tu jeszcze zaglądać - to jest kierunek, czy tylko specjalność w ramach innego kierunku? Bo moja koleżanka zamierza się w tym specjalizować, a studiuje etnologię (i psychologię).
Sam ankiety nie wypełnię, bo nie jest graczem już od dość dawna.
http://img692.imageshack.us/img692/1871/a121768a2ccc8ac9a4de582.jpg (http://img692.imageshack.us/i/a121768a2ccc8ac9a4de582.jpg/)
Pandabear
13-12-2009, 03:37
@up
:D mmd ^^
Dr. Omader
13-12-2009, 13:16