zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Pytanie zadaje początkujący

pirmen6
02-04-2010, 19:21
Witam . Jestem początkującym graczem, i mam pytanie, a więc stworzyłem sobie drugą postać na tym samym kącie co 1 czy mogę jakoś przełożyć przedmioty z jednej na drugą. Oraz drugie pytanie, jak już mówiłem jestem początkujący więc proszę o wyrozumiałość, więc dziś chciał ze mną handlować jakiś tam gracz i nie wiem jak mam to zaakceptować czyli jak wyświetla mi się komunikat że dany gracz chcę rozpocząć handel to jak mam się na to zgodzić czy coś w tym stylu i włożyć tam mój przedmiot lub kase. Zgóry dziękuję za odpowiedź i poświęcenie chwileczki swojego czasu na napis anie tych paru słów.;););)

Maximp
02-04-2010, 20:08
KONCIE* INTERPUNKCJA*

Możesz przełozyc przedmioty,wysylajac parcela na druga postac(do typa w dp -> hi,parcel,yes i hi,label,yes) . W labelu wpisujesz nick swojej drugiej postaci oraz miasto, w ktorym ona sie znajduje,po czym ladujesz label do parcela wraz z rzeczami, ktore chcesz wyslac.

Co do handlu-jesli kupujesz item,to na swoje pieniadze ppm i "trade with" po czym najezdzasz na goscia,a jesli item-to analogicznie do tego tylko ze na item bierzesz trade with..;]

Maldoryz
02-04-2010, 20:10
Od siebie dodam, iz postacie musza znajdowac sie na tym samym swiecie.

pirmen6
02-04-2010, 20:21
aha dzięki teraz tylko pytanie jak mam odebrać te itemy ( czy one same pojawią sie u mnie?) i 2 dziś jak dalem kolesiowi kase 100 gold i chcialem jeszce dołożyć ponieważ musiałem nie wiedziałem jak to zrobić , próbowałem brać kase i przeciągnąć ją do okieka handlu ale nie wchodzilo

sory za błędy w pisowni ale się śpiesze

Rybzor
02-04-2010, 20:59
Jak jesteś początkujący to lepiej poczytaj sobie manual:
http://tibia.pl/strona/manual

Zamiast zadawać takie proste pytania. Jest tam m.in. o handlu.

pirmen6
03-04-2010, 18:33
ok już wszystko wiem tylko zostalo 1 pytanie czy jak wyśle do swojej postaci paczke z itemami to jak mam ją odebrać

Rybzor
03-04-2010, 18:42