shoq
03-05-2010, 18:59
Witajcie!
Startuje absolutnie nowy projekt MMORPG!
Całkowicie nowe spojrzenie na ogół oczekiwań graczy sprawia, że ten projekt będzie niesamowitą innowacją.
Gra 2D, ze wciągającą fabułą, utrzymaną w klimatach fantasy i dobrze zaplanowanym systemem rozgrywki, która zapewni Ci rozrywkę na każdym polu!
* Chcesz, aby Twój nick plasował się wysoko na liście najsprawniej walczących graczy? Nie ma problemu!
* Chcesz rozwiązywać skomplikowane łamigłówki i zdobywać starożytne artefakty? Załatwione!
* Chcesz cieszyć się nawiązywaniem kontaktów z innymi ludźmi, szkolić się w wirtualnym handlu, a może założyć własny sklep w średniowiecznych klimatach? Nic prostszego!
UWAGA! To NIE jest kolejny ots! Nie jest to także kolejny wyrób tibiopodobny.
W jaki sposób możesz przyczynić się do rozwoju projektu?
Potrzebujemy przede wszystkim programistów. Jeśli potrafisz programować i pracować w zespole, zgłoś się do pracy w projekcie - nie pożałujesz!
Po stworzeniu szkieletu gry, będą potrzebni graficy. Jeśli masz talent do tworzenia grafik komputerowych, nie przegap takiej szansy!
Dlaczego miałbyś chcieć wziąć w tym udział?
Jeśli myślisz, że za ciężką pracę dostaniesz tylko postać GMa w grze i napis w "Credits", to jesteś w wielkim błędzie!
Jest to poważny projekt, więc pracę traktujemy poważnie. W przyszłości, kiedy projekt zyska popularność, będziemy na nim zarabiać. Ale - bez pracy nie ma kołaczy.
------ Pytania i odpowiedzi --------
Q: Czy to kolejny OTS?
A: Absolutnie NIE, projekt nie ma nic wspólnego z Tibią, będzie na niezależnym silniku.
Q: Czy to kolejny szczeniacki projekt?
A: Nie. To poważna działalność. W przyszłości, kiedy projekt zyska popularność, będziemy na nim zarabiać, a współtwórcy oczywiście mogą liczyć na zyski.
Q: A więc uważasz, że projekt będzie w przyszłości popularny?
A: Gdybym tak nie uważał, nie marnowałbym czasu na jego realizację.
Q: Czy gra będzie darmowa?
A: Na początku tak. Bierzemy pod uwagę sprzedaż kont promocyjnych lub całkowitą komercjalizację, zależnie od popularności.
Q: Jakie stanowiska są dostępne w projekcie?
A: Aktualnie potrzebujemy programistów. Kiedy powstanie szkielet gry, potrzebna będzie grafika. Realizacja dźwięku będzie prowadzona prawdopodobnie przez jedną osobę. Jeśli byłoby inaczej - ukaże się odpowiednie ogłoszenie.
Q: Co z questerami?
A: To trudniejsza kwestia. Questerzy będą potrzebni pod koniec tworzenia projektu. Nie wiadomo, czy będzie prowadzony nabór publiczny, ale jeśli tak - przyjęci zostaną wyłącznie najlepsi.
Q: Jakich korzyści mogą spodziewać się ludzie biorący udział w projekcie?
A: Korzyści płynące z pracy w zespole projektu są różnorodne. Od korzyści finansowych, przez świetną zabawę, na radości z tworzenia i dawaniu szczęścia innym kończąc.
Nie czekaj! Zgłoś się już dziś!
Kontakt:
- Forum
- GG: 3690724
- E-mail: [email protected]
Cytaty na koniec ;)
I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką.
Paulo Coelho
Who dares, wins.
Motto SAS
Startuje absolutnie nowy projekt MMORPG!
Całkowicie nowe spojrzenie na ogół oczekiwań graczy sprawia, że ten projekt będzie niesamowitą innowacją.
Gra 2D, ze wciągającą fabułą, utrzymaną w klimatach fantasy i dobrze zaplanowanym systemem rozgrywki, która zapewni Ci rozrywkę na każdym polu!
* Chcesz, aby Twój nick plasował się wysoko na liście najsprawniej walczących graczy? Nie ma problemu!
* Chcesz rozwiązywać skomplikowane łamigłówki i zdobywać starożytne artefakty? Załatwione!
* Chcesz cieszyć się nawiązywaniem kontaktów z innymi ludźmi, szkolić się w wirtualnym handlu, a może założyć własny sklep w średniowiecznych klimatach? Nic prostszego!
UWAGA! To NIE jest kolejny ots! Nie jest to także kolejny wyrób tibiopodobny.
W jaki sposób możesz przyczynić się do rozwoju projektu?
Potrzebujemy przede wszystkim programistów. Jeśli potrafisz programować i pracować w zespole, zgłoś się do pracy w projekcie - nie pożałujesz!
Po stworzeniu szkieletu gry, będą potrzebni graficy. Jeśli masz talent do tworzenia grafik komputerowych, nie przegap takiej szansy!
Dlaczego miałbyś chcieć wziąć w tym udział?
Jeśli myślisz, że za ciężką pracę dostaniesz tylko postać GMa w grze i napis w "Credits", to jesteś w wielkim błędzie!
Jest to poważny projekt, więc pracę traktujemy poważnie. W przyszłości, kiedy projekt zyska popularność, będziemy na nim zarabiać. Ale - bez pracy nie ma kołaczy.
------ Pytania i odpowiedzi --------
Q: Czy to kolejny OTS?
A: Absolutnie NIE, projekt nie ma nic wspólnego z Tibią, będzie na niezależnym silniku.
Q: Czy to kolejny szczeniacki projekt?
A: Nie. To poważna działalność. W przyszłości, kiedy projekt zyska popularność, będziemy na nim zarabiać, a współtwórcy oczywiście mogą liczyć na zyski.
Q: A więc uważasz, że projekt będzie w przyszłości popularny?
A: Gdybym tak nie uważał, nie marnowałbym czasu na jego realizację.
Q: Czy gra będzie darmowa?
A: Na początku tak. Bierzemy pod uwagę sprzedaż kont promocyjnych lub całkowitą komercjalizację, zależnie od popularności.
Q: Jakie stanowiska są dostępne w projekcie?
A: Aktualnie potrzebujemy programistów. Kiedy powstanie szkielet gry, potrzebna będzie grafika. Realizacja dźwięku będzie prowadzona prawdopodobnie przez jedną osobę. Jeśli byłoby inaczej - ukaże się odpowiednie ogłoszenie.
Q: Co z questerami?
A: To trudniejsza kwestia. Questerzy będą potrzebni pod koniec tworzenia projektu. Nie wiadomo, czy będzie prowadzony nabór publiczny, ale jeśli tak - przyjęci zostaną wyłącznie najlepsi.
Q: Jakich korzyści mogą spodziewać się ludzie biorący udział w projekcie?
A: Korzyści płynące z pracy w zespole projektu są różnorodne. Od korzyści finansowych, przez świetną zabawę, na radości z tworzenia i dawaniu szczęścia innym kończąc.
Nie czekaj! Zgłoś się już dziś!
Kontakt:
- Forum
- GG: 3690724
- E-mail: [email protected]
Cytaty na koniec ;)
I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką.
Paulo Coelho
Who dares, wins.
Motto SAS