Pokaż pełną wersje : Obrażenia
Domino12
07-06-2010, 18:34
Mam bardzo proste pytanie. Otóż kolega się ze mną spiera i mówi, że level wpływa na obrażenia. Im większy mamy lvl tym większe mamy obrażenia. Ja mam inne zdanie i sądze, że prawdziwe. Obrażenia zależą od skilli jakich mamy + broni. Level nie gra roli, gdyż mam paladyna i expie od 60 lvla prawie że na jednakowych skilach a obrażenia nie idą w górę ^^ Chciałbym się tylko dowiedzieć jak jest naprawdę?
Kolega ma racje, nie wiem, jak na palku ale na EK jest to wyraznie widoczne. W kazdym razie dotyczy to kazdego typu dmg, tak samo dist., melee oraz magicznego.
Cytryniasty
07-06-2010, 19:10
Idzie raczej,bo jak myślisz,większe obrażenia będzie mieć EK 80 lvl z best eq i skillami 90/90 vs EK 400 lvl z takim samym eq i takimi samymi skillami ?? Lvl jest ważny tylko w tibii nie odczuwasz go na 50-70 tylko po 200.
ZenonRozbojnik
07-06-2010, 20:31
NOTICE: This formula is based upon observed values.
* Maximum Melee Damage:
http://images.wikia.com/wikitex/images/e/e2/e29/15a1abcff108d14b95fbc3158eecb1.png
math Where:
* x = Weapon's attack
* y = Player's skill level
* l = Player's level
* d = Damage Factor
* Let's take for example a player level 80, holding a weapon which has an attack value of 50, skills of 85 and he is attacking on full attack.
o It would be like this 0.085x1x50x85+80/5 = 377.25 (377 rounded)
* Damage factor
o Full Attack: 1
o Balanced: 0.75
o Full Defence: 0.5
Kolega ma racje, nie wiem, jak na palku ale na EK jest to wyraznie widoczne. W kazdym razie dotyczy to kazdego typu dmg, tak samo dist., melee oraz magicznego.
Mógłbyś bardziej sprecyzowac, dmg wandów się nie zmienia.
Domino12
07-06-2010, 21:49
No w sumie macie racje, bo ten knight by nie mial sensu jak 200 lvl bije tak samo jak 50 .. ;P
Tylko, że tak jak mówicie to nie jest odczuwalne, bo ja expie ciągle i od kilkunastu lvli nie leca wieksze hity xd ciagle srednie sa przyblizone do siebie.
A jest jakis wzor na obliczenie tych hitow? (chyba kolega wyżej podał, niestety nie znam angielskiego i nie kapuje tych spraw, więc kto miły to może jeszcze raz podać :D)
EDIT:
Czyli gdy ma się niski lvl, bo kolega miał 10 ale mówił, że nie bije lvla bo obrażenia będzie miał większe. Na tego typu niskich lvlach raczej W OGÓLE nie jest to odczuwalne prawda?
UWAGA: Ta formuła jest bazowana na własnych obserwacjach
* Maksymalne obrażenia w walce wręcz:
http://images.wikia.com/wikitex/images/e/e2/e29/15a1abcff108d14b95fbc3158eecb1.png
Gdzie:
* x = obrażenia broni
* y = wysokość skilla gracza
* l = poziom gracza
* d = współczynnik obrażeń (**)
* Weźmy na przykład gracza z poziomem 80, noszącego broń z obrażeniami 50, skillem 85 i full atakiem.
o To będzie coś takiego: 0.085x1x50x85+80/5 = 377.25 (377 zaokrąglone)
** Współczynnik obrażeń
o Full Attack: 1
o Balanced: 0.75
o Full Defence: 0.5
Proszę bardzo przetłumaczoną wersję :)
ZenonRozbojnik
07-06-2010, 22:14
level dzielisz przez 5 i to sa dodatkowe obrazenia spowodowane levelem. Dla pala sa to tez obrazenia minimalne ktore zadaje zawsze. Czyli na 50 lvlu +10 obrazen, na 200 +40 itd..
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.