PDA

Pokaż pełną wersje : Jak wpływa mlvl na obrażenia zadawane przez magie?


Andrew
05-07-2010, 15:53
Witam pytanie jak w temacie, czy wie ktoś jak wpływa magic level na zadawane obrażenia przez runy i czary. Czy są jakieś wzory na poszczególne czary, czy mlvl zwiększa obrażenia procentowo?

Tichondrius
05-07-2010, 16:20
level +2%
mlvl +3%
do bazowej wartości czaru z tym że gdy
mlvl(%) + lvl(%) < 100 to siła czaru jest równa 100% czyli np 20lvl*2 + 10mlvl*3 = 70 czyli siła czaru równa 100%
Mam nadzieję że coś z tego kapujesz xd

Andrew
05-07-2010, 16:29
level +2%
mlvl +3%
do bazowej wartości czaru z tym że gdy
mlvl(%) + lvl(%) < 100 to siła czaru jest równa 100% czyli np 20lvl*2 + 10mlvl*3 = 70 czyli siła czaru równa 100%
Mam nadzieję że coś z tego kapujesz xd
To jest stary system, interesuje mnie obecny.

Dagoratusek
06-07-2010, 12:35
Nie ma nowego, stary jest obecnym systemem.

Brulix
06-08-2010, 14:12
Dagoratusek ma rację

Vasth
07-08-2010, 18:35
Mylicie się. To stary system. Gdy to MDW bil z sd po 1k - 1.2k. Jestem tego pewien w 100% gdyz sam gdy zaczynalem grac w Tibie wyliczalem sobie wedlug tego wzoru.

400lvl 100mlvl = 1100%
Zakladajac ze sila czaru wynosi 100% srednie obrazenia z sd - 100~
Tak wiec w.w statystyki wskazuja na to ze taki ktos bije z sd po ... 1100~. Wystarczajaco udowodnilem.

Texterus
24-08-2010, 14:36
lvl x 1 + mlvl x 5 x zmienna wartośc różna dla każdego czaru/runy = obrażenia/leczenie

@down
nie, wzór który podałem jest sprawdzony w 100%

zakius
07-09-2010, 10:46
do 80 lvla i 80 mlvla stara formuła się sprawdza(pamiętaj aby odjąć po 20 od obu zmiennych...), potem mlvl daje 4 punkty procentowe a lvl 1(czyli na 80/80 masz 60*3+60*2=300%, na 120/100 będzie te 300 + 40*1+20*4 czyli 420)
przynajmniej mniej więcej, teoretycznie się sprawdza jednak na wiki jest podana np lvl+4*mlvl, co by dawało na 40/40 sporo ponad te 100%