Pokaż pełną wersje : Task Krokodyle
Czikita94
03-08-2010, 14:00
Witam!
Pewien użytkownik polecił mi expić na task krokodylach, jednak nie wiem jak tam dojść. Tibia earth ostatnio nie działa i mam problemy z dojściem tam, a podobno fajny exp. Nie wiem nie byłem jeszcze, więc są może jakieś mapki z dojsciem .jpg lub mógłby mi ktoś bliżej wytłumaczyć?
Nie znam się za bardzo na terena dla Pacc, ale to powinno ci troche pomóc http://tibia-wiki.net/wiki/Killing_in_the_Name_of..._Quest/Spoiler#Turmoil_of_war:_Minotaury .
Czarujaca_Lola
03-08-2010, 14:57
Ja bym odradzał tam expić, exp taki se, loot praktycznie zerowy.
Ale jeśli chcesz koniecznie, to wejścia do jaskini są na północ i północny-zachód od Port Hope.
Ja bym odradzał tam expić, exp taki se, loot praktycznie zerowy.
Ale jeśli chcesz koniecznie, to wejścia do jaskini są na północ i północny-zachód od Port Hope.
W tasku chyba nie chodzi o exp, nie?
@topic
Cave na wschodzie i bagna na północy.
K.Jay
Czarujaca_Lola
03-08-2010, 21:19
W tasku chyba nie chodzi o exp, nie?
Przeczytaj synek jeszcze raz pierwszy post autora temu, a dopiero jak go zrozumiesz zabieraj się za mędrkowanie.
@up
Witam!
Pewien użytkownik polecił mi expić na task
A po za tym spójrz na nazwę tematu, mędrku.
@edit
Chociaż jakby to jeszcze raz przeczytać, to wychodzi na to, że koleś myśli że jest taki potwór jak 'task krokodyl'.
K.Jay
Czikita94
03-08-2010, 22:02
więc o co chodzi z tym taskiem? :D
Czarujaca_Lola
03-08-2010, 22:22
@ 2 K.Jay
Tak, ktoś polecił mu robić taska, ale autor nie ma o tym zielonego pojęcia, jego interesuje dobry exp, o czym pisze nam w pierwszym poście. Dlatego mu odradziłem, bo klepiąc krokodyle dobrego expa nie zrobi. Mimo to podałem lokalizację jaskini ze względu na questa.
@Czikita
W Port Hope u NPC Grizzly Adamsa możesz dostać misje na zabijanie różnych potworków. Jedną z nich jest zabijanie krokodyli i o to chodziło Twojemu kumplowi, gdy mówił o tasku.
Więcej informacji masz tu: