Pokaż pełną wersje : O co chodzi z tym fleszowym klientem tibii
Czopster
26-08-2010, 18:34
moze mi ktos po ludzku wytlumaczyc co wlasciwie chce zrobic cipsoft? ja mam w98 i nie dzialaja mi zadne strony fleszowe, wiesza mi sie od razu komp lub w ogole mi sie nie wczytuja. czy cispoft chce usunac normalnego klieta i zrobic zeby w tibie gralo sie tylko przez stronke i zrobia cala stronke taka zwalona we fleszu jak inne i nie bede mogl sie juz nawet na niej zalogowac? nie wspominajac juz o graniu? ktos w ogole czai o co w tym wszystkim chodzi? bo ja jestem kompletnie zielony jesli chodzi o jakies takie techniczne dziwne rzeczy.
moze mi ktos po ludzku wytlumaczyc co wlasciwie chce zrobic cipsoft? ja mam w98 i nie dzialaja mi zadne strony fleszowe, wiesza mi sie od razu komp lub w ogole mi sie nie wczytuja. czy cispoft chce usunac normalnego klieta i zrobic zeby w tibie gralo sie tylko przez stronke i zrobia cala stronke taka zwalona we fleszu jak inne i nie bede mogl sie juz nawet na niej zalogowac? nie wspominajac juz o graniu? ktos w ogole czai o co w tym wszystkim chodzi? bo ja jestem kompletnie zielony jesli chodzi o jakies takie techniczne dziwne rzeczy.
Tibia będzie miała technologie fleszową, ale nie będzie przez stronkę. Może ci momentami się zacinać ^^
Platforma flash nie jest tylko na stronki internetowe, jak myśli wiele dzieci, myślących podobnie jak ty, które celowo ciebie wprowadziły w błąd.
Cipsoft sobie wymyślił, że otóz ta platforma jest bardziej zajebista od języków c i łatwiej odpalić ją w nowych systemach, niż tworzyć tysiące różnych clientów.
A zanim oni to skończą, to wrócą do c, bo im się to nie opłaci.
Czopster
26-08-2010, 20:20
dotad specjalnei sie tematem nie interesowalem ale dzisiaj przeczytalem wywiad z jakims tam ich programista
http://tibiafans.se/forum/index.php?topic=294.0
pisze tu: