PDA

Pokaż pełną wersje : Cipsoft "nie oddal" za odmowę PACC'a


Hamerpl
24-10-2010, 01:52
Siemanko.

W Tibie juz nie gram dosc dlugo, a bedize z 2 lata ale do rzeczy.

Dostalem od znajomka przelew na konto, zebym kupic PACC.
A inaczej mialem kupic 4x pacc na 30 dni + zmiana płci na postać.

Dostałem hasła do kont, wszystko przygotowane, no to zaczelem.

1. PACC 30 DNI na pierwszą postać, poszedł bez problemu + zmiana płci.
2. PACC 30 DNI - UNDER INVESTGATION (kase zjadło z konta)
3. PACC 30 DNI BEZ PROBLEMU
4. PACC 30 DNI (następnego dnia robiony) UNDER INVESTIGATION (kase też zjadło z konta)

Wszystko, było okej under investi~ czyli sprawdzają czy tranzakcja bezpieczna etc.
Następnego dnia dostaję maila że ten pierwszy PACC co był sprawdzany przeszedł, ..... a drugi nie.
Wszystko było by okej, ale kasy CipSoft nie oddał za tego 4tego pacca.
Wszędzie podczas robienia operacji było że Thanks for Order, i zjadło kasę, (30,10zł) - mimo tego ze nawet wyskoczyło Investigation

Pisałem do nich maila że chce zwrot kasy, to cisza spokój na mailu (0 odzewu).

mam w mBanku, mam wszystkie potwierdzenia na koncie że kasa doszła do nich, jakieś wyciągi, emaile etc.

Co dalej robić?

Slythia
24-10-2010, 02:15
Wysłałeś maila na odpowiedni adres, to jest [email protected]?

Hamerpl
24-10-2010, 12:31
Dokładnie, a dokładniej wysłałem na ten co podałeś i na support.

Zobaczymy w poniedziałek co oni reprezentują mam nadzieje że odpiszą, i odpiszą coś sensownego bo z tego co pamiętam to oni potrafią odpisc Ci frazą z FAQ albo że to nie ich wina. (wyparowały 8o)

Thero
24-10-2010, 20:17
No to by znaczyło, że odpowiedź na Twój problem znajduje się w FAQ. Albo to nie ich wina.

Ale na pewno chcią Cię oszukać, siedzą (leżą) w biurze i nie mogą z pompy. Jeśli wysłałeś maila przed sobotą, to założę się, że czytając go rozkręcili wczorajszą imprezę.

PS. Ziomka i tak nie nabierzesz. No ale powodzenia.