PDA

Pokaż pełną wersje : Ulepszenia systemu PvP.


Voniek
15-11-2010, 17:48
Jutro tj. 16 listopada do gry zostaną wprowadzone pewne zmiany do systemu PvP, które były rozwijane przez specjalną grupę graczy społeczności tibijskiej:

Zaliczanie śmierci jako zabójstwa przez innego gracza: śmierć gracza będzie zaliczana jako zabójstwo przez innego gracza gdy:
a) co najmniej 40% doznanych obrażeń w przeciągu ostatnich 60 sekund zostało zadanych przez innego gracza;
b) co najmniej 20% doznanych obrażeń + ostatni, zabójczy cios w przeciągu ostatnich 60 sekund został zadany przez gracza lub przywołanego potwora;
Zmiana pozycji, gdy gracz jest uwięziony: zamiana pozycji nie będzie możliwa na światach typu Optional oraz Hardcore. Ponadto na światach Open gracz nie będzie mógł zamienić się pozycją z graczem, który jest w tej samej wojnie - czyli zarówno wrogów, jak i pobratymców;
Asysta przy zabójstwie: W wojnach zabójstwo osoby z tej samej gildii nie będzie liczone jako asysta zabójstwa;
Sprawiedliwe zasady walki: Na wojnie ataki ze strony gildii, w której gracz walczy nie będą liczone do zasad sprawiedliwej walki, czyli także do redukcji kary śmierci. Niemniej jednak, członkowie gildii i przywołane potwory, które zadały obrażenia będą wyświetlane na stronie ze śmierciami;
Błogosławieństwo 'krzywdzącego losu': Jest to specjalnie błogosławieństwo, które będzie tyle samo kosztowało z tą różnią, że jego maksymalna cena będzie wynosiła 50 000 sztuk złota i cena ta zostanie osiągnięta na 270 poziomie.

Należy pamiętać, że to nie jest koniec prac grupy zajmującej się systemem i wojnami PvP. Członkowie tego zespołu będą dalej dyskutować na prywatnym forum.