Pokaż pełną wersje : Zimowa Aktualizacja 2011 - dyskusja & ciekawostki.
Zapraszamy do dyskusji na temat zimowej aktualizacji 2011. Na początek przedstawiamy krótkie FAQ, które udostępnili CMowie w związku z pierwszą zapowiedzią:
FAQ:
Informacje ogólne, wszystko może ulec zmianie:
Istnieją dwa rodzaje ofert:
Oferta sprzedaży: Gracz oferuje przedmioty
Oferta kupna: Gracz potrzebuje przedmiotu
Obaj, płatni i darmowi gracze mogą korzystać z rynku, ale tylko gracze premium mogą składać oferty kupna i sprzedaży na rynku.
Rynek jest dostępny w każdym depozycie w każdym mieście.
Q: Jakie przedmioty można sprzedać w markecie?
A: Generalnie prawie każde przedmioty możliwe do podniesienia można sprzedać, z wyjątkiem następujących:
-Zwłoki
-Pieniądze
-Książki, zwoje, dokumenty, itp. zapisane przez graczy
-Wypełnione pojemniki na ciecz
- Przedmioty okresowe (na przykład magical torch)
- Zużyte przedmioty (na przykład soft bootsy, które zostały użyte i nie mają 100% czasu do zużycia albo amulety, które nie są w pełni naładowane)
Q: Czy są jakieś opłaty jeżeli złożę ofertę?
A: Tak. Każda oferta będzie kosztować 1% całej sumy, ale nie więcej niż 1000 gp i co najmniej 20 gp.
Q: Jak mogę zapłacić?
A: Pieniądze będą automatycznie pobrane z konta bankowego. Jeżeli nie będziesz miał wystarczająco pieniędzy w banku, to nie będziesz mógł kupić lub sprzedać jakiegokolwiek przedmiotu.
Q: Co się dzieje z pieniędzmi w czasie oferty kupna?
A: Pieniądze zostaną zablokowane i nie będą mogły być użyte podczas oferty.
Q: Jeśli jestem sprzedającym to w jaki sposób otrzymam pieniądze?
A: Jeżeli ktoś zaakceptował Twoją ofertę to pieniądze zostaną automatycznie przesłane na Twoje konto bankowe.
Q: Jak otrzymam przedmiot po zakupie w rynku?
A: Przedmiot zostanie automatycznie wysłany do skrzynki w depozycie skąd zaakceptowałeś ofertę.
Q: Jak to działa z przedmiotem? Gdzie muszę umieścić przedmioty, które chcę sprzedać?
A: Przedmioty muszą być w depozycie miasta z którego składasz ofertę.
Q: Co się dzieje z przedmiotami podczas oferty sprzedaży?
A: Przedmioty zostaną zablokowane i zabrane z Twojego depozytu. Jeżeli nie zostaną sprzedane, to zostaną wysłane z powrotem do skrzynki depozytu gdy oferta dobiegnie końca.
Q: Podczas oferty oferowany przedmiot jest zablokowany. Czy ten przedmiot nadal zalicza się w zakresie ograniczenia depozytu?
A: Nie, nie zalicza.
Q: Czy światowe transfery są możliwe z marketem?
A: Nie. Istnieje jeden rynek dla każdego świata gry.
Q: Czy mogę anulować jakiekolwiek otwarte oferty?
A: Tak.
Q: Czy mogę zmienić moje oczekujące oferty?
A: Nie. Jeżeli chcesz zmienić cenę lub ilość swojej oferty to musisz ją anulować i dodać nową.
Q: Jak długo trwa oferta?
A: Jeżeli nie będzie anulowana przez właściciela i nie będzie zaakceptowana przez klienta to będzie trwać przez 30 dni.
Q: Jak dużo przedmiot może zawierać jedna oferta?
A: Oferta jest ograniczona do maksymalnie 64000 przedmiotów ( na przykład: Oferta sprzedaży/ zakupu 64000 serpent sword'ów). Należy pamiętać, że stosy przedmiotów, na przykład 64 fish fin'y, liczą się jako jeden przedmiot.
Q: Jeżeli oferta sprzedaży wynosi 2000 Iron Ore, to muszę kupić je wszystkie?
A: Nie, możesz kupić jeden, 50 lub wszystkie 2000. To od Ciebie zależy jak wiele przedmiotów z oferty kupisz.
Q: Co jeżeli oferuję stos przedmiotów? Czy oferuję cenę kawałku lub ogólną cenę?
A: W standardowym kliencie zaoferowana cena jest zawsze ceną za sztukę.
A: W kliencie Flash Beta można wybrać pomiędzy zaoferowaniem ogólnej ceny lub ceny za sztukę.
Q: Jak wiele ofert mogę wystawić naraz?
A: Możesz mieć do 100 otwartych ofert w tym samym czasie.
Q: Czy rynek działa na obu klientach?
A: Tak.
Q: Co się stanie z zablokowanymi przedmiotami po aktualizacji?
A: Wszystkie przedmioty będą automatycznie przeniesione do Twojej skrzynki depozytu.
Q: Czy rynek działa również na Rookgardzie?
A: Jako że na Rookgardzie nie ma depozytu, nie.
Q: Czy mogę korzystać z dodatkowej usługi transferu świata podczas oczekującej oferty?
A: Nie. Nie może być żadnych oczekujących ofert na Twoim koncie jeżeli chcesz przenieść się z jednego świata na inny.
Proszę zauważyć po raz kolejny, że wszystko wciąż może być zmienione.
>>Odpowiedzi z 17, 18 i 21 listopada<< (http://forum.tibia.pl/showpost.php?p=2822608&postcount=16)
>>Dodatkowe zdjęcia i informacje nt. drugiej zapowiedzi<< (http://forum.tibia.pl/showpost.php?p=2822789&postcount=18)
>>Odpowiedź dot. drugiej zapowiedzi - 24.11:<< (http://forum.tibia.pl/showpost.php?p=2822807&postcount=19)
Mimo, że nie gram regularnie (właściwie to bardzo, bardzo rzadko) to uważam, że market to dobre rozwiązanie. Ile razy próbując coś sprzedać/kupić trzeba stać w dp zamiast wykorzystać wolny czas na expienie.
MagnusTheRed
18-11-2011, 04:31
Miło widzieć, że Tibia idzie do przodu. Bardzo przydatna funkcja.
Jak zwykle szkoda, że tylko dla PACC, no ale wiadomo - CIPsoft to nie CARITAS ;p Poza tym większość grających na poważnie pewnie i tak ma PACCa.
Jeśli ktoś z was grał kiedyś w TibieME, to wie, ze takie rozwiązanie już dawno się tam stosuje. :) Widać tam się przyjęło to tu też tak robią. :P
adamo199412
18-11-2011, 16:50
Hańba Hańba Hańba :angry:
Tylko dla PACC ?!? No chyba ich powaliło. Teraz FACC to już gówno sprzedadzą jak nie będą mogli z tego "czegoś" korzystać bo wszyscy właśnie tam będą robili wygodne zakupy. Serwery świecą pustkami a teraz będzie jeszcze mniej ludzi. Gratulacje !!! Koniec zbliża się nieubłaganymi krokami :kat:
adamo199412
18-11-2011, 16:55
<link> Klikajcie w reklamy z google!! Będziemy wdzięczni. :]
Obok postów i pod postami są relkamy moglibyście w nie kliknąć chodziaż raz ?
Zbanują Cię za to na Adsense !!!
Czy mi sie zdaje, czy na screenach sa nowe grafiki starych przedmiotow czy nowe grafiki nowych przedmiotow? ;)
uuu PIS-owca się odezwała :baby:
Masz cos do PiSu? X(X(X(
@ruszek
Sądzę, że temu tumanowi chodziło o podpis camperka.
@topic
Nic ciekawego w tym updejcie, same oklepane pomysły, które można było wprowadzić 5 lat temu i to bardziej dopracowane.
Jeszcze pozdro dla "inteligentnego" modka (Voniek :D), który usunął post mcbialego, ale postu adamo z jego cytatem już nie :D 8o
Dobrze, że mam Ciebie :)
I proszę was, trochę merytorycznie, odwieczna kłótnia czy facc dostaje coś czy nie zawsze kończy się tak samo, darujmy sobie :>
A słowo ode mnie na temat nowej funkcji - bardzo mi się podoba, wiele osób miało przepełnione depo niechcianymi przedmiotami, a teraz nie dość, że będą mogli sprzedać o każdej porze dnia i nocy przedmiot, to jeszcze po ustalonej z góry cenie, co jest plusem.
Oczywiście są też minusy - możliwość wystawienia przedmiotu i niemartwienie się o niego spowoduje nic innego jak jeszcze większy pg wśród graczy. Cóż, nie ma rzeczy idealnych :>
camperek1
19-11-2011, 17:10
@Rudimir
O czym była mowa, bo przegapiłem :)?
Napisałbym, ale to i tak zaraz do kasacji pójdzie :baby:
camperek1
19-11-2011, 17:42
Dawaj na PMa ;d
będzie można manipulować cenami na światach za poszczególne przedmioty.
bo jeśli system będzie podobny do tego jak w wowie i innych, już widzę jak fish finy, demon dusty i inne skaczą na przedziale 1-5k. 8o
dobra rzecz mimo wszystko.
będzie można manipulować cenami na światach za poszczególne przedmioty.
bo jeśli system będzie podobny do tego jak w wowie i innych, już widzę jak fish finy, demon dusty i inne skaczą na przedziale 1-5k. 8o
dobra rzecz mimo wszystko.
w Wowie za manipulowanie cenami jest ban :)
w Wowie za manipulowanie cenami jest ban :)
myślisz, ze tu będzie? zanim wszystko ruszy i faktycznie się sprawdzi, to miliard razy będzie KRASZ na giełdzie.
uhuhuhu, jakie ja rzeczy z arcane dustami i innymi do encha robiłem <ok>
Odpowiedzi z dnia 17 listopada.
Wypowiedzi i Odpowiedzi z dnia 17 Listopada
1.
[W]ypowiedź: Myślę, że darmowe konta powinno móc chociaż kupować przedmioty za pomocą nowej funkcji.
[O]dpowiedź: Gracze bez płatnego konta będą mogli kupować i sprzedawać poprzez rynek. Tylko składanie ofert kupna i sprzedaży jest ograniczone do graczy z płatnym kontem.
2.
W: Czy nazwa gracza będzie pokazana jako anonimowa czy jest to tylko na tym zdjęciu? Czy nie jest bezcelowe dodawanie kolumny nazw postaci jeżeli dla innych będą one anonimowe?
O: To zależy od Ciebie. Możesz wybrać pomiędzy pokazaniem swojego imienia lub pozostaniem anonimowym.
W: Co do czasów, będą one pokazywane jako CET? Czy też na podstawie czasu klienta użytkownika? Czy jest jakakolwiek szansa na dodanie liczników czasu, np. pierścieni lub czegoś podobnego?
O: Dobre pytanie. Przekażemy je dalej.
3.
W: Czy jest możliwe sprzedanie więcej niż jeden przedmiot naraz? Mam na myśli różne przedmioty naraz, np. „Sprzedam Terra Legs, Terra Mantle i Terra Hood 30k”.
O: Możesz zatwierdzić tylko jedną ofertę kupna/sprzedaży dla każdego przedmiotu (lub stosu). Więc aby sprzedać różne przedmioty będziesz musiał zatwierdzić różne oferty.
W: Czy ten rynek będzie także działał dla domków (sprzedawanie jeżeli posiadasz/licytowanie jeżeli jest pusty).
O: Nie, tylko przedmioty, które można podnieść.
4.
W: Zauważyłem, że czas jest ucięty na kliencie C++, czy jest możliwość, że po podwójnym kliknięciu pojawi się kolejny, dokładny opis przedmiotu, aby wszystko było zorganizowane?
O: Tak, po najechaniu i przytrzymaniu myszki na produkcie pojawi się jego dokładny opis.
5.
W: Czy będzie dostępna tylko opcja „Kup Teraz”? Czy też może będą także aukcje? Ten system jest dobry, ale tylko jeżeli aukcje są także możliwe. Jest to bardzo pomocne podczas sprzeawania rzadkich przedmiotów.
O: Po akceptacji oferty oferta kończy się natychmiastowo. Więc aukcje nie są dostępne.
W: Kilka pytań:
Czy jest możliwe sprzedawanie/kupowanie domków?
Mam różne przedmioty w depozytach w Yalahar, Liberty Bay, itd. Teraz wszystkie depozyty w różnych miastach będą miały te same przedmioty?
O:
Tylko przedmioty, które można podnieść.
Nie, będziesz miał dostęp do depozytu miasta, w którym jesteś,więc będziesz mógł oferować tylko te przedmioty, które są w tym depozycie.
6.
W: Co do czasów, będą one na podstawie CET czy też czasów klientów?
O: Właśnie dostałam następującą wiadomość: Będą to lokalne czasy, tak jak na kanałach chatów.
7.(Skrót)
W: Czy jak będę w depozycie Farmine, gdzie nie ma za wiele ludzi, i wystawię swoją DSM'kę na aukcję, to będzie ją można kupić tylko i wyłącznie z Farmine?
O: Aby wystawić przedmiot na aukcję, musi on być w depozycie danego miasta. Po dodaniu go do ofert w markecie, będzie on mógł być zakupiony z każdego miasta.
Odpowiedzi z dnia 18 listopada.
1.
W: Czy mówiąc, że przedmioty będą sprzedawane za „ustaloną cenę”, to macie na myśli, że cena przedmiotu nie będzie mogła przekroczyć określonej ceny?
O: Oznacza to, że gracz zatwierdzający ofertę będzie mógł ustalić cenę.
W: Czy przedmiot zaoferowany w markecie zniknie z depozytu? Jeżeli nie, to co się stanie z ofertą jak usuną go z depozytu?
O: Cytat z FAQ
W: Na moje ostatnie pytanie odpowiedzieliście w formie zrzutu ekranu, historia transakcji będzie zapisywana, ale ile transakcji będzie w niej pokazane?
O: Pokazywane będą transakcje postaci z ostatnich 30 dni oraz aktualne ofert postaci.
W: Dlaczego nie możemy sprzedawać napoi? Proszę, pozwólcie nam sprzedawać i kupować health i mana potiony.
O: Możecie sprzedawać potiony. Napełniony pojemnik cieczy to np. vial of blood.
W: Jeżeli sprzedamy stos, np. 100 bear paw'ów za 200gp każdy, to jaka będzie opłata? Czy będzie to 20x100=2k czy 1% z całego 20k, czyli 200gp?
O: Jak napisane w FAQ: „1% całkowitej ceny”, więc powinno być 200 gp.
W: Co się stanie z Crystal Pedestal? Ten przedmiot jest problemem, ponieważ jego ID zmienia się co chwila (kiedy zmienia się kolor!). On już sprawiał problemy z sprzedawaniem go do Telasa, ponieważ kupował on tylko te z jednym kolorem.
O: To jest uwzględnione i nie powinno stwarzać problemów.
W: Cool pomysł, ale mam nadzieję, że ten 1 teaser nie oznacza tego, że ten update nie będzie miał innych ciekawych rzeczy. Lubię update'y, które dodają mnóstwo różnych rzeczy niż typowe kilka dodatków, średnio trudny quest i około 3 potworków.
O: To jest dopiero 1 teaser, nie martw się.
W: Czy trzeba zapłacić za dodanie przedmiotu do marketu, czy też opłata odchodzi od ogólnej ceny za którą przedmiot został wystawiony?
O: Zapłata będzie pobrana kiedy wystawisz ofertę. Zostało to dodane do FAQ, aby było to bardziej przejrzyste.
2.
W: Jeżeli stos liczy się jako 1 przedmiot i maksymalna możliwość dodanych przedmiotów do oferty to 64000, to oznacza to, że depozyty będą większe, aby znalazło się miejsce na 64000 przedmiotów czy też pozostanie z 2000 przedmiotami, tak jak teraz?
O: Limit depozytu pozostanie taki, jaki jest. Zaszło małe nieporozumienie: stos 100 przedmiotów będzie zaliczany jako 100 przedmiotów w ofercie. Oznacza to, że maksymalnie można zaoferować np. 640 stosów ryb, co wciąż mieści się w limicie depozytów.
W: Czy moglibyście zrobić Marketowe okno większe w standardowym kliencie, aby było takie same jak w Flash'owym? Wtedy nie musielibyśmy podświetlać tekstu, aby widzieć go całego. Czy nie moglibyście zrobić lepszych tabel w oknie marketu w standardowym kliencie?
O: Nasz programista standardowego klienta zrobił co tylko mógł, ale niestety był bardzo ograniczony z możliwościami w standardowym kliencie.
W: Nie chcę marudzić, ale czy opłaty za wystawienie oferty są potrzebne? Nikt nie będzie miał z nich profitu.
O: Marketowe elfy pracują całe dnie i nocy, 24/7, aby zapewnić dostawę przedmiotów i pieniędzy, więc dostają niezłą wypłatę. Cóż, opłata trochę zmniejszy spamowanie ofertami i zapewni, że sprzedawca/kupiec są pewni swej oferty.
W: Czy jak wystawie np. 30 Fire Swordów na sprzedaż 10k każdy i ktoś nie zauważy mojej oferty i wystawi ofertę kupna 30 za np. 11k każdy, to oferta będzie dopasowana?
O: Tak, oferty będą automatycznie dopasowywane na podstawie najbliższej ceny do Twojej oferty.
W: Czy okno marketu będzie się odświeżało jak ktoś doda nową ofertę, kiedy ja będę miał je włączone?
O: Nie będziesz musiał zamykać okna marketu, ale będziesz musiał odświeżyć listę poszukiwanych przedmiotów (po prostu kliknij na inny przedmiot i z powrotem kliknij na przedmiot, który Cię interesuje).
3.
W: Nie zostało to wyjaśnione w opisie lub zdjęciach, więc czy będzie możliwe pisanie na chacie po otwarciu okna marketu?
O: Okno marketu jest podobne do okna opcji, więc nie będziesz mógł pisać na chacie, kiedy to okno będzie otwarte.
W: Czy mogę anulować swoją ofertę, czy też muszę czekać 30 dni na ukończenie?
O: Tak, możesz anulować swoją ofertę i odzyskasz pieniądze i przedmioty, oczywiście oprócz opłaty.
4.
W: Czy mogę zobaczyć kto sprzedał mi/kupił ode mnie przedmiot z mojej oferty? I czy jak sprzedam przedmiot, to pieniądze zostaną wysłane do depozytu czy banku?
O: Według moich wiadomości nie będziesz mógł zobaczyć kto kupił/sprzedał Ci przedmiot. Pieniądze zostaną wysłane do Twojego banku.
5.
W: Czy pierwsza osoba oferująca będzie miała najwięcej szansy na uzyskanie najlepszej oferty w automatycznym dopasowaniu oferty?
O: Jak można zobaczyć na zdjęciu, oferty są posegregowane na podstawie...erm...”najlepszośći” :) Więc będziesz mógł łatwo sprawdzić jaka jest najtańsza oferta sprzedaży przedmiotu lub najwyższa oferta kupna przedmiotu.
7.
W: Nie mogę znaleźć przycisku „statistics” w standardowym kliencie.
O: Statystyki i detale będą wyświetlane w standardowym kliencie po kliknięciu na „details”.
8.
W: Czy będzie można wkładać przedmioty do plecaków, aby np. zaoferować 20 sztuk, czy też trzeba będzie dodawać oferty po 1?
O: Market będzie pobierał przedmioty z depozytu w którym jesteś, więc jak będziesz chciał sprzedać 20 sztuk jakiś przedmiotów, to muszą one być tylko w depozycie i zostaną one pobrane automatycznie.
9.
W: Powiedzmy, że kupuję 400 Ice Cube'ów. Sprzedawca ma je w 21 backpackach. Czy po zakupie dostanę także te 21 backpacków?
O: Tylko Ice Cube'y będą pobrane do marketu, backpacki zostaną w depozycie.
Odpowiedzi z dnia 21 listopada.
W: Przedmioty w użyciu (np. Soft Boots, które nie są nowe lub amulety, które nie mają maksymalnej ilości ładunków) będzie można sprzedawać tak jak NPCom? Obecnie wygląda to tak, że wystarczy, że został jeden ładunek i przyjmą NPC taki produkt.
O: Pozostanie tak jak było, NPC będą dalej skupować takie przedmioty.
W: Jeszcze jedno pytanie – co się stanie z moimi ofertami po wygaśnięciu pacca? Oferty zostaną anulowane czy będą w markecie przez 30 dni?
O: Przedmioty będą w markecie 30 dni.
W: Co z graczami, którym nie chce sprzedać przedmiotu? Dobrze by było, gdyby istniała taka prywatna czarna lista w markecie, która umożliwiałaby mi blokowanie konkretnych graczy, żeby nie mogli ze mną wcale handlować.
O: Nie planujemy czarnej listy.
W: Co z cenami maksymalnymi?
O: Maksymalna cena została ustalona na 999 999 999 sztuk złota. Teoretycznie można złożyć ofertę sprzedaży/kupna Demon Shield za taką sumę. Co więcej, jeżeli chcesz sprzedać 10 Demon Shield, to dla tej dziesiątki limit również wynosi 999 999 999 (limity się nie sumują).
W: Co się stanie gdy moja skrzynka będzie pełna?
O: Jeśli Twoja skrzynka będzie pełna i kupujesz dalej nowe przedmioty zostaną one przeniesione do kolejki dopóki dopóty nie zrobisz miejsca w skrzynce.
W: Powiedzmy, że chcę kupić 100 Spider Silk. Moja oferta to 8k za jedno. Nikt jednak w danym momencie nie sprzedaje 100, a jedynie 3. Cena jednej wynosi 7k, a dwóch pozostałych 8k. Czy kupię wtedy wszystkie 3 czy tylko 2?
O: Jeśli te oferty już były zanim wstawiłeś swoją ofertę, zostanie ona automatycznie przyporządkowana do istniejących ofert i kupisz wszystkie 3.
W: W takim razie mam do kupienia 97 silków. Czy będę musiał coś edytować czy po prostu moja oferta będzie w markecie póki nie kupię całej 100?
O: Twoja oferta będzie mówiła wtedy o kupnie 97 silków za 8k każdy dopóki nie kupisz wszystkich lub do czasu gdy skończy się 30 dni. Oczywiście w każdym momencie możesz anulować swoją ofertę.
Birkardo
23-11-2011, 11:11
Jakakolwiek interakcja interpersonalna w tibii kona w męczarniach po długiej i bolesnej agonii.
Dodatkowe zdjęcia i informacje nt. drugiej zapowiedzi:
Deepling Worker:
http://images.tibia.pl/upimgs/1322152787738792142.jpg
Deepling Warrior:
http://images.tibia.pl/upimgs/13221528871191791164.jpg
Deepling Spellsinger:
http://images.tibia.pl/upimgs/13221528941042709503.jpg
Manta:
http://images.tibia.pl/upimgs/1322152911273310766.jpg
Manta (mount):
http://images.tibia.pl/upimgs/1322152921847966166.jpg
Deepling Outfit:
http://images.tibia.pl/upimgs/1322152938613345779.jpg
Rekin:
http://images.tibia.pl/upimgs/1322152945342008718.jpg
Kalmary:
http://images.tibia.pl/upimgs/13221529571078605746.jpg
Ryby:
http://images.tibia.pl/upimgs/132215296837125577.jpg
Nowa tapeta (kliknij w link):
http://images.tibia.pl/upimgs/1322152982731393165.jpg
Artoworki:
http://images.tibia.pl/upimgs/13221530151673068200.jpg
http://images.tibia.pl/upimgs/13221530291107584317.jpg
http://images.tibia.pl/upimgs/13221530391616636908.jpg
Odpowiedź dot. drugiej zapowiedzi - 24.11:
Podsumowanie drugiej zapowiedzi:
Nowa wyspa – Quirefang:
- Można się do niej dostać poprzez małą wyspę zamieszkałą przez NPC Scutinon, na którą można dotrzeć ze wschodnich portów;
- Żyją tam dwie rasy (Deeplingi i ???). Każda z nich ma swoje własne tereny i questy, które uruchamiają światowe zmiany, dzięki czemu pozwalają graczom na awans: część terenów jest dostępnych zawsze, inne zaś zależą od postępu światowych zmian;
- Gray Beach jest punktem wyjścia dla obydwu terenów, graczę mogą tam znaleźć kilku NPC (np. handlarzy) i depo.
-
Tereny deeplingów:
- Postać powinna mieć co najmniej 130 poziom żeby móc zdobywać tam doświadczenie. Pamiętajcie jednak, że nie jest to ostateczna decyzja, a zmiany mogą zajść w trakcie trwania test serwera!;
- Nie będzie trzeba mieć założonego Helmet of the deep, żeby móc się tam poruszać, ponieważ będzie można zdobyć „coś” co oddychania pod wodą oraz „coś” do poruszania się z normalną predkością;
- Nowe potwory: deepling worker, deepling warrior, deepling guard, deepling spellsinger, manta oraz kilka innych ryb;
- Gracze będą mogli zdobyć nowy strój oraz ujarzmić mante (przy pomocy ujarzmiacza) jeśli mają dostęp do konkretnych terenów (zależne od światowych zmian);
- Ostatni poziom światowych zmian odblokowuje możliwość walki z jednym z trzech bossów deeplingów;
- Nowe przedmioty: Depth scutum, depth galea, depth lorica, depth calcei, depth Staff, deepling axe, deepling staff, warrior’s axe, necklace of the deep, guardian staff, ornate shield, ornate mace ornate chestplate, ornate legs, warrior’s shield;
- Nowe przedmioty z potworów;
- Nowe specjalne osiągnięcia.
P: Mam nadzieję, że pojawią się nowe domki do wynajęcia. Poza tym wydaje mi się, że druga rasa będzie związana z Insektami.
O: Nie będzie nowych domków. Na większości światów rynek nieruchomości ciągle nie jest przepełniony i można dostać całkiem niezłe posiadłości.
P: To coś, dzięki czemu będzie mogli chodzić z normalną prędkością pod wodą będzie dostępne tylko na terenach deeplingów?
O: Tak, tylko u deeplingów.
P: Czy nowe przedmioty z potworów będzie można zdobyć tylko z nowych, czy też ze starych potworów?
O: Tylko z nowych.
P: Czy będzie jakiś specjalny NPC taki jak przewodnicy w miastach, które będzie powiadamiał nas o statusie zmiany świata na nowych terenach deeplingów, czy będziemy musieli tam schodzić i sami się przekonywać?
O: Będzie przewodnik, który poinformuje o zmianach.
P: Jeśli następna zapowiedź będzie podobna do tej, a test serwer zazwyczaj zaczyna się przed 4 zapowiedzią, czy oznacza to, że cały ten dramat nad balansem profesji nie przyda się do niczego?
O: Balans profesji to ogromny temat, którym trzeba się ostrożnie zająć. Ponadto przed balansacją będzie trzeba dokładnie zdefiniować każdą profesję. To bardzo ważny temat, dlatego nie został on podjęty przy okazji tej aktualizacji.
P: O co dokładnie chodzi z tymi bossami?
O: Nie możemy powiedzieć za dużo. Chcemy, by gracze sami doświadczyli nowości z pierwszej ręki zamiast czytać o tym.
P: Czy nowy wierzchowiec – manta – będzie dostępny tylko pod wodą, czy również na lądzie w magiczny sposób będziemy mogli zobaczyć ludzi latających na mancie?
O: Będzie można jeździć wszędzie. Na lądzie silne wibracje, jakie manta może wytworzyć utrzymują ją kilka stóp nad ziemią.
P:Mam kilka pytań: czy każda postać będzie mogła walczyć tylko z jednym bossem, czy każda postać będzie mogła zabić bossa, czy boss zawsze będzie ten sam czy losowo wybierany I w końcu czy będziemy z nim walczyć sam na sam, w parach czy dużych grupach?
O: Gracze będą otrzymywać dostęp do losowego bossa za każdym razem jak zmiana światowa deeplingów osiągnie ostatni poziom.
P: O co chodzi z tymi nowymi, specjalnymi osiągnięciami? To jakaś nowa kategoria?
O: Nie nie, to po prostu osiągnięcia związane z nowościami.
P: Kiedy dane na test serwer zostaną zapisane?
O: Jutro o 10 CEST.
Nowe eq items.
http://img16.imageshack.us/img16/1067/14177199.png
Staty wszystkich nowych itemow.
http://img13.imageshack.us/img13/5528/68674666.png
Mount Items.
http://img502.imageshack.us/img502/2280/50858888.png
Itemy do dekoracji domu.
http://img190.imageshack.us/img190/1313/60383194.png
Pierwsza porcja zdjęć - potwory:
Swarmery i Insectoid Worker - stosunkowo słabe, chociaż będąc 260 lvl+, nosząc bohy Swarmer bez problemu mnie doganiał:
http://images.tibia.pl/upimgs/13225994151144990680.jpg
Crawler - cięższy, ale nadal nie aż tak:
http://images.tibia.pl/upimgs/1322599504582988115.jpg
W grupie potrafią zadać ciosy niezłe:
http://images.tibia.pl/upimgs/13225995621929341006.jpg
Tutaj przykładowe ciosy + Waspoid - najmocniejszy z najsłabszych ;):
http://images.tibia.pl/upimgs/1322599580385646118.jpg
Spitter - niby mało życia i expa, a potrafi zadać niezły cios (tutaj akurat małe combo):
http://images.tibia.pl/upimgs/13225996031292796324.jpg
http://images.tibia.pl/upimgs/13225996321033529350.jpg
Kollos - najpierw szukałem drogi do niego z 15 minut (zaraz powiem dlaczego), a potem przy pierwszym spotkaniu przyszedł z kolegami i nie wyleczyłem się. Mocny, dużo życia, mało hp:
http://images.tibia.pl/upimgs/13225996451410535440.jpg
Puchatek by się ucieszył...
http://images.tibia.pl/upimgs/13225996991752452376.jpg
...i oto i on, co to za TS bez legendy :<
http://images.tibia.pl/upimgs/1322599717458285396.jpg
Wyjaśnienie długich poszukiwań - ta zielona ściana na minimapie dawała iluzję możliwości przejścia dalej, ale nie da się jej przejść, więc trzeba było biegać dookoła:
http://images.tibia.pl/upimgs/1322599737932119351.jpg
Spidris - moim zdaniem najsilnieszy, dużo hp, dużo expa i wydaje się zrzucać dobrze przedmioty. Fajny :)
http://images.tibia.pl/upimgs/13225997821408284556.jpg
Kolejna porcja jutro :)
Tyle rzeczy jest co update dodawanych, że nawet doświadczony gracz może się pogubić :)
A już za kilkanaście minut... Deeplingi. Muszę przyznać, że przyjemniej biegało się po ulu, bo wszystko można było rozbijać lodem, a teraz energia/ziemia :<
A ma zachętę - pudelek :)
<usunięte niestety...>
Shass Enre
30-11-2011, 20:45
@Voniek
Lol nubie usun to XDDD
Prosiłbym tylko o jedno, jak assassinki będa zmienione, koszt, żywotność oraz ilość ataku. Z góry dzięki.
http://images.tibia.pl/upimgs/13226868161731169309.jpg
http://images.tibia.pl/upimgs/1322686842275631883.jpg
http://images.tibia.pl/upimgs/13226868511248174339.jpg
http://images.tibia.pl/upimgs/13226868591038108996.jpg
http://images.tibia.pl/upimgs/13226868682067124503.jpg
http://images.tibia.pl/upimgs/1322686877705189741.jpg
http://images.tibia.pl/upimgs/13226868921390752958.jpg
Prosiłbym tylko o jedno, jak assassinki będa zmienione, koszt, żywotność oraz ilość ataku. Z góry dzięki.
A coś chcą zmienić ?
Assassin Stary są ciągle takie same.
Kilka odpowiedzi dot. zapowiedzi:
W: Planujecie kiedykolwiek wyjść z inicjatywą sprzedawania domów podobnej do tej w grze? Z pewnością byłoby to łatwiejsze niż negocjowanie przez Trade i planowanie spotkań.
O: Jest to interesujący pomysł, ale nic konkretnego nie jest planowane. Czas pokaże.
W: Wiem, że to może być radykalne, ale nowości są super. Co Wy na nowy sposób odsłaniania teaserów? Zdjęcia mogą być nudne, ale co z filmami? Może w przyszłości moglibyście używać filmików? Tylko 30 sekundowe video, które pokazuje małe części dodawanych rzeczy (bez ujawniania wszystkiego).
O: Hehe, już wzięliśmy to pod uwagę, ale nic w tym kierunku nie zrobiliśmy, ponieważ jest kilka wad i przeszkód. Już to skomentowałam, sprawdź moją odpowiedź http://forum.tibia.com/forum/?action=thread&postid=30387504#post30387504
W: Oznacza to, że niektóre przedmioty, które chcieliby kupić gracze z płatnymi kontami, mogą byź niedostępne w markecie, bo posiadają je gracze z darmowymi kontami, a oni nie mogą ich wystawiać do marketu.
O: Premiowany gracz może dodać ofertę kupna i sprzedaży przedmiotu, a gracz z darmowym kontem może ją zaakceptować, więc nie powinno być problemów z handlem.
Poza tym gracze wciąż mogą używać for trade oraz Advertising Channel.
W: Czy można teraz wysyłać przedmioty do Travora?
O: Wysyłanie parceli do Travory nie działa. Ale wciąż masz dostęp do marketu, więc możesz kupować i sprzedawać przedmioty z depozytu w Travorze.
W: Czy jak oferta wygaśnie to odzyskamy zapłacone podatki?(od 20 do 1000 golda)
O: Nie, opłata nie będzie zwracana.
W: Czy będą nowe „Daily Tasks”
O: Nie, ale będzie coś podobnego do daily tasków, co będzie można robić codziennie.
Z nowych queścików:
Yasir, czyli nic innego jak handlarz przy statku, który ma straaaaaaaaaaasznie długi pricelist + można zdobyć aczka u niego.
Wyda - nudzi się jej, więc robi iluzje GSów. Też aczek :>
Poza tym znowu powiększyły się tereny Deeplingów oraz Insektów. Trzeba przyznać, że nowe Deeplingi to idealne miejsce dla rycerza, coś jak Sea Serpent, tylko jest tego więcej i chodzi się normalnie :)
boniedwa
01-12-2011, 22:22
w Wowie za manipulowanie cenami jest ban :)
Może nie rozumiem do końca o co Ci chodzi, ale myśle że się mylisz. Jak ktoś ma ochotę wystawić na aukcji dajmy na to obsidium cleaver za 50k, to ma takie prawo, jak za 5k to też ma takie prawo. Nikt tam nie ustala z góry cen za przedmioty.
ss z eq które ma poprawione staty
http://img802.imageshack.us/img802/8485/42319076.png
Może nie rozumiem do końca o co Ci chodzi, ale myśle że się mylisz. Jak ktoś ma ochotę wystawić na aukcji dajmy na to obsidium cleaver za 50k, to ma takie prawo, jak za 5k to też ma takie prawo. Nikt tam nie ustala z góry cen za przedmioty.
Nie o taką manipulację chodzi...
Bardziej o "zdobycie" monopolu na rynku i ustalanie cen mogących niszczyć gospodarkę servera. Ale w tibii takie coś może doprowadzić do wojny, na szczęście.
Farfocel
02-12-2011, 12:09
nightem na deplingach.. a co z pozostałymi profesjami? np Palladyn i Mag na Czym powinno dobrze się expić?
Mogę powiedzieć, że mag jeszcze da radę expić na Deeplingach tak samo, jak druid na Insektach - otacza się i bije je masowo (Deeplingi słabe na energię, ale też na ziemię, chociaż nie tak bardzo jak na energię). Jak już wspomniałem druid ma raj na Insektach, bo wszystko jest słabe na lód, więc może bić z czego tylko się da.
Paladyn w sumie może i tu i tu, ale kierowałbym się bardziej w stronę Insektów, gdyż jest więcej miejsca do biegania.
Trochę się dzieje na TSie - co chwila poprawy bugów czy zmiany w questach. Poza tym codziennie zmienia się mapa, więc w Ulu jesteśmy dopiero na drugim z trzech etapów. Nie mniej jednak znajduje się tam Hive Overseer - skurczybyk mocny, chociaż nie tak bardzo jak bossy Deeplingów (bez mocnej drużyny nie podchodź).
http://images.tibia.pl/upimgs/13229503911463089300.jpg
http://images.tibia.pl/upimgs/13229505161219580417.jpg
Tutaj taka fajna miejscówka głęboko pod ziemią:
http://images.tibia.pl/upimgs/13229505361166346653.jpg
No i strój po wielu zmianach zdobyty:
http://images.tibia.pl/upimgs/13229505551518963635.jpg
Johanes19
04-12-2011, 21:36
Ciekawie, ciekawie, ale ... nie czytalem teaserow etc., a wzmianka o jakims markecie mnie niepokoi. czy to jest cos przez coe nie bedzie trzeba biegac po tibii zeby z kims handlowac?
Birkardo
04-12-2011, 21:44
Nie trzeba będzie nawet z nim gadać. Cóż, interakcja międzyludzka w Tibii umiera w męczarniach.
Johanes19
04-12-2011, 21:47
Ja naprawe nie wiem, posralo ich chyba zupelnie
SkateElement
05-12-2011, 00:57
Tyle rzeczy jest co update dodawanych, że nawet doświadczony gracz może się pogubić :)
Facebookowe "lubię to". A to tylko zimowy up.
@temat
Rynek fajny, reszta nic nowego ;-)
No widze ciekawie sie zapowiada
mogli by wyrownac profesje wkoncu
dokaldniej mysle o obrazeniach magow oraz hitow na bardzo wysokich skilach
na deeplingi napewno wpadne najtem ^^
i mogli by usunac Twist of fate
Akurat balans profesji to jedna z bardzo niewielu rzeczy, która jako tako jeszcze daje radę. To akurat poprawili na przestrzeni ostatnich lat, ale jeszcze jest masa rzeczy w tym temacie do zrobienia.
Dużo tekstu, bo duże podsumowanie testowania:
1. Zmiany światowe - bardzo, ale to bardzo fajnie pomyślane. Teraz nie będzie tak, że quest wykonamy i mamy dostęp do każdego kąta. Trzeba się narobić na dostęp do terenów (a jest do czego!), a potem utrzymać przewagę na swoją korzyść. Jest też minus, bo ktoś się narobi, a kto inny będzie zabierał nagrodę. Oczywiście nie do końca - tajne pomieszczenia z potworami, tymi fajnymi są dostępne tylko dla taskowiczów (mówię tutaj głównie o Ulu, chociaż taskowicze deeplingowi mogą walczyć z bossami, zwykli gracze expiący tracą jedynie na nierobieniu tasków).
2. Hive - duży teren do expienia, może biegać kilka drużyn chociaż dam sobie nogę uciąć, że wszyscy rzucą się na ostatnie poziomy dużego Ula (Spidrisy, Kollosy, a przy drugim i jeszcze wyżej - na Spidris Elite i Hide Overseer (przy okazji ten drugi summonuje 2 Elite i jest skurkowany mocny xd). No i ilość osiągnięć z ulu - doliczyłem się 15 (?) jest wprost idealna dla zdobywców. Ule - raj dla druida (mag też da radę), powierzchnia dla palla.
3. Deeplingi - raj dla rycerzy. Inni też mogą, ale nie tak efektywnie. Wszystko samo podchodzi, nie bije na odległość, a jedynym minusem są ucieczki na deep red. Do tego fajne skróty na expowisko i bliskie położenie dp/sklepu gwarantuje dłuuuugie godziny na polowaniach.
4. NPC - no jak pisałem pkt 3 to przypomnieli mi się NPC. Duży NPC, który łączy w sobie 6-7 normalnych NPC to dla mnie pomyłka rodem z Yalahar. Ale cóż... Fajnym pomysłem jest natomiast Yasir (dostępny także dla FACC!) jako mała światowa zmiana, ale o tym w następnym punkcie.
5. Małe światowe zmiany - genialne, po prostu genialne. Jak to się mówi "małe jest piękne". A to przy okazji expienia na orcach Zao można złapać osiągnięcie i nową rybkę, a to właśnie biegając po miastach statkiem można spotkać Yasira (3 miasta - Ank, Lb i Carlin) i sprzedać niechciane przedmioty (lista porównywalna z Rashidem pod względem długości, pod względem przydatności raczej na poziomie zwykłych NPC i ich crature product).
6. Osiągnięcia - związane ze wszystkim co nowe. A to zabicie 300 deeplingów, a to wykonanie 1000 tasków (piwo dla tego, który wytrzyma to. Jedna osoba robiła 100 tasków 4h i miała dosyć aż do pory pisania tego posta, ale pewnie jeszcze będzie miała dosyć), a to rozmowa z NPC. Fajne.
7. Outfity - na TSie dane nam było tylko skosztowanie Deepling Outfit, gdyż Ul nie mógł awansować na 3ci poziom, a co za tym idzie nie dało się zdobyć stroju. Deepling out dostępny od drugiego poziomu razem z addonem jeżeli mamy cierpliwość i szczęście (liczę, że zmienią wypadanie kotwicy, czyli przedmiotu na pierwszy addon) i nie jest zły, aczkolwiek bardziej podobał mi się Insectoid gdy Mirade w nim paradowała.
8. Mounty - Manta rządzi, biedronka śmierdzi. Tyle.
9. Przedmioty - coś dla każdego, dla maga kolejne podnoszące mlvl przedmioty, fajniutkie. Reszta też coś ma, tylko gdzie ten miecz dla rycerza...
Możliwym jest, że test się zakończy jutro, a jak tak się nie stanie to prawdopodobne jest wpuszczenie pacc na weekend i od następnego tygodnia aktualizacja.
Dzisiaj też bez zdjęć, bo już wszystko zostało pokazane :)
Aha balans profesji, pvp itp - nic nie zostanie dodane w tej aktualizacji i to jest wersja ostateczna!
Akurat balans profesji to jedna z bardzo niewielu rzeczy, która jako tako jeszcze daje radę. To akurat poprawili na przestrzeni ostatnich lat, ale jeszcze jest masa rzeczy w tym temacie do zrobienia.
Druid nie różniący się praktycznie niczym od maga, na dodatek jest we wszystkim lepszy. Jedna z wielu rzeczy, które ostatnio spi*rdolili.
A z ciekawości pobiegałem sobie po wyspie i strzeliłem fotkę całej (znajduje się na wschód od Zao):
http://images.tibia.pl/upimgs/1323125719822832907.jpg
Poza tym znalazłem kurtynę nie do przejścia - albo jest ona związana z 3cim etapem Ulu, do którego na teście nie możemy dojść, ale kolejna tajemnica "do następnego upa" jak to było w przypadku Zao (mapka wyżej - zielony prostokąt):
http://images.tibia.pl/upimgs/13231258131693096534.jpg
Pepeszka.
06-12-2011, 01:33
Wow mnie się podoba :D Będzie co robić.
Druid nie różniący się praktycznie niczym od maga, na dodatek jest we wszystkim lepszy. Jedna z wielu rzeczy, które ostatnio spi*rdolili.
Kiedyś jedyną rzeczą, która druida odróżniała były uhy. Nie miał ue, tzn. ten szajs od trucizny tylko i był głównie dostawcą run. Najt męczył się z byle dl-em czy hydrą z hitami z zakresu 0-100, a pal latał co rusz do dp po ciężkie bolty z których cudem było walnąć za 150+, a przed 8.0 chyba nie było paladyna któremu udało by się za 200 hitnąć. Magol jak pomęczył trochę roty z melee to potem zapieprzał z expem, zostawiając daleko w tyle resztę.
Z perspektywy na prawdę doświadczonego gracza (xD) mogę stwierdzić, że update bedzie fajny bo:
a) każdy update który nie rujnuje jeszcze bardziej pvp to dobry update
b) fajny pomysł z tym marketem
c) legi do szybkości - czyli to co najbardziej lubię - bycie szybkim
Na minus oczywiście, brak zmiany kierunku w rozwoju pvp (gdzie te czasy kiedy na pvp światach nie było skuli)
Co do balansu postaci, to właśnie przed 8.0 ta gra była zbalansowana, każda profesja miała swoją rolę i wtedy najbardziej czuło się różnice.
Różnica pomiędzy magiem a druidem kiedys to tylko ue??
To nie wiem gdzie wtedy byłeś :)
Druid a Sorc różnili się diametralnie, mag był typowo ofensywny a druid był defensywny. Właśnie po 8.0 zmniejszyli różnicę, ponieważ drut dostał całą masę ofensywnych pierdółek, nie tracąc właściwie nic, oprócz monopolu na uhy, które stały się praktycznie bezużyteczne, ale ta reguła dotyczy ogólnie tworzenia run.
Co do balansu postaci, to właśnie przed 8.0 ta gra była zbalansowana, każda profesja miała swoją rolę i wtedy najbardziej czuło się różnice.
Różnica pomiędzy magiem a druidem kiedys to tylko ue??
To nie wiem gdzie wtedy byłeś :)
Druid a Sorc różnili się diametralnie, mag był typowo ofensywny a druid był defensywny. Właśnie po 8.0 zmniejszyli różnicę, ponieważ drut dostał całą masę ofensywnych pierdółek, nie tracąc właściwie nic, oprócz monopolu na uhy, które stały się praktycznie bezużyteczne, ale ta reguła dotyczy ogólnie tworzenia run.
Mówisz o czasach kiedy magiczni mieli już rózgi i 4x tańszą manę. Ja pisałem o czasach, kiedy zarówno mag jak i drut używali tylko sd. Spelle typu flam hur, exori vis itd. raz że pożerały więcej many, dwa że się wolniej ona regenerowała. Wtedy i tak druid z sorcem byli wyraźnie lepsi od kiny i pala. Po wprowadzeniu szybkiej many to zrobiła się ogromna przepaść. W 8.0 to sytuacja się lekko odwróciła, po czym dowalono m.in żywioł lodu dla druida + czary . Teraz przynajmniej się żywiołami różnią. Ok , nadal są bardzo podobni.
Co do pvp to się zgadzam, zabili ten system, coś by się tu ruszyło, to może człowiek by wrócił i się dla funu ponapieprzał.
Kiedyś jedyną rzeczą, która druida odróżniała były uhy. Nie miał ue, tzn. ten szajs od trucizny tylko i był głównie dostawcą run. Najt męczył się z byle dl-em czy hydrą z hitami z zakresu 0-100, a pal latał co rusz do dp po ciężkie bolty z których cudem było walnąć za 150+, a przed 8.0 chyba nie było paladyna któremu udało by się za 200 hitnąć. Magol jak pomęczył trochę roty z melee to potem zapieprzał z expem, zostawiając daleko w tyle resztę.
Nie mówię, że kiedyś było lepiej. Problem jest w tym, że Cipsoft nie potrafi odróżnić postaci wspierającej, od zadającej obrażeń i wychodzi na to, że MS jest w tyle, bo po co brać MSa, skoro druid zrobi praktycznie taki sam dmg + leczenie. Jak dla mnie, druid powinien mieć perma -15 % dmgu, +10 % leczenia, brak możliwości używania SD, jakieś ciekawe debuff+buff spelle i usunięcie mocniejszych wersji czarów, które to ostatnio wprowadzili.
Nie, mówię właśnie o czasach kiedy nie było ani wandów ani rodów, a mana regenowała się bardzo wolno :)
Expilo się nie tylko z sd ale i również z hmm itp.
Gdyby nie było różnicy pomiędzy tymi profesjami to druidów było by nawet więcej niż msów, natomiast w rzeczywistości druidów zazwyczaj się szukało ze świecą w ręku (oczywiście nie mówie o uh makerach:) Ale... to był zupełnie inny system, praktycznie inna gra.
Ale dość mocno odbiegliśmy od tematu, dlatego to jest mój ostatni post o starych czasach w tym temacie.
No hmm, gfb itd. owszem, chodziło mi o to, że obaj w ofensywie używali dokładnie tego samego. Ta gra jest zbyt ułomna na oddzielenie tych dwóch profesji zwłaszcza kiedy większość czasu to solo hunty :wasabi:
Żaden wielki offtop, sprawy dot. profesji to przy każdym update ważny temat. Nie wiem co jeszcze cipasy wymyślą na zimę, ale chyba balansu nie poruszą. Wiadomo- spieprzyć coś to ich specjalność :) a dodawanie nowych potworków, itemów to zawsze na + wychodzi, nawet jak są to szajsy same, nikt nie każe tego bić/używać.
cze mógłby ktoś zrobić ssa z itemami jakie będzie skupować ten nowy npc? ;p Dzięki
Bags - tuż po upie zostanie zaktualizowana baza danych na tibia.pl, cierpliwości :)
Udało się! 3ci poziom Ulu - od razu pobiegliśmy zwiedzać:
http://images.tibia.pl/upimgs/13233654121193754713.jpg
A że szybko poszło to dostaliśmy nagrodę - bossów Deeplingów do ubicia. Jaul najgorszy zdecydowanie:
http://images.tibia.pl/upimgs/13233654782014493674.jpg
Po zabiciu wypadało zrobić full Insectoid Outfit:
http://images.tibia.pl/upimgs/13233655121415893193.jpg
I tyle :)
Filipixus
08-12-2011, 19:22
Ja mam pytanie, czy oferując 100 ryb na rynku po 3gp ea płacę 20gp za wystawienie czy 2k?
Procentów w podstawówce nie miałeś?
Pepeszka.
09-12-2011, 17:58
Coś odemnie ;d
Po zrobieniu outfitu
http://i1083.photobucket.com/albums/j395/pepeszka/test4.jpg
Nowa goroma po wylaniu wulkanu :P Wygląda epicko.
http://i1083.photobucket.com/albums/j395/pepeszka/test6.jpg
czy będą jakies nowe czary ?
Birkardo
11-12-2011, 11:14
Nic się nie zmienia w balansie postaci - więc na pewno nie ma żadnych nowych czarów.
Mam pytanko napisal ktos u gory ze deplingi bd idealne dla ek . 136 ek ze skilami 87/84 ogarnie tam ? :) dziekuje za odp z gory ;p
LordKhnaar
12-12-2011, 08:24
Aktualka zapowiada się niezwykle ciekawie. Jedna z najfajniejszej jaką w mojej już długiej przygodzie z Tibią widzę. Nie moge się doczekać.
Mam pytanko napisal ktos u gory ze deplingi bd idealne dla ek . 136 ek ze skilami 87/84 ogarnie tam ? :) dziekuje za odp z gory ;p
Idealne dla hlvl, czyli 200 lvl+. Ty co najwyżej możesz pobiegać na małych terenach gdzie nie ma dużych grup, bo inaczej nie wyleczysz się :)
Aha, JUTRO AKTUALIZACJA!
oby to stało się gdzieś z rana do powiedzmy 16 godziny ;p
Po części tak będzie - od godzin południowych do popołudniowych. Biorąc poprawkę na błędy, opóźnienia niezależne od CipSoftu itd możemy liczyć, że o 17/18 gra będzie już dostępna.
A na Tibia.pl wraz z aktualizacją pojawią się nowe potwory, przedmioty i to co pewnie wszystkich interesuje - rozwiązania questów ;)
Zgadza się. Moje oczekiwania są głównie skupiane na questach. Ciekawi mnie też czy CipSoft ma za zamiar zmienić coś w profesjach. Nie wspominając ani dekagrama o balansie.
Pisałem dobre kilka razy i inni również - w tej aktualizacji absolutnie nic nie zostanie zmienione przy profesjach, systemie pvp, wojnach itd.
Update ten dotyczy tylko i wyłącznie nowych terenów, potworów, przedmiotów, NPC, nowego typu questów (zmian światowych, coś na wzór obecnych zmian tylko na większą skalę (wszystko będzie w spoilerach wytłumaczone)), osiągnięć oraz wierzchowców.
w końcu doczekałem się systemu marketowego , jako, że jestem świeżo po hack'u a mam zrobionego blue djina łatwiej będzie mi teraz kupywać rzeczy do niego i powoli odrabiać gigantyczną stratę ;3
Hail Ciapsoft ;3
moze to nie odpowiedni temat , ale czy ktos moze mi wytlumaczyc jak dojsc na nowe deplingi ?
Pepeszka.
14-12-2011, 22:22
moze to nie odpowiedni temat , ale czy ktos moze mi wytlumaczyc jak dojsc na nowe deplingi ?
http://tibia.pl/quest_pokaz/Liquid_Black_Quest
Ja mam takie pytanie, gdzie jest ten market niby? W depo na Edron nic nowego nie widzialem.
pomoc2012
15-12-2011, 12:07
hehe up/ market jest w kazdym depo/ a dokladniej w twoim depozycie, w 3 skrzynce od lewej
Darkrose90
15-12-2011, 13:08
jak widac tibia sie rozwija tylko szkoda ze zaraz po updacie maja problem juz bogami,bledami gry;////
byle zeby nie zrobili reset servera....
coraz gorzej sie gra po tych wszystkich update'ach
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.