zaloguj się

Pokaż pełną wersje : [news] Nadchodzący test Devovorgi, Mad Mage`a i zaklęć grupowych


Slythia
05-08-2014, 21:11
Tłumaczenie najnowszego newsa ze strony tibia.com:

Znowu czas na test server! Jutro, 5 sierpnia, ponownie włączymy servery Testa i Testera i mamy dla was długo oczekiwane poprawki. Chcemy dać wam szansę przetestowania ich przed wypuszczeniem oficjalnej wersji.

Opierając się na komentarzach z ostatnich lat, poprawiliśmy wiele aspektów world eventa "Rise of Devovorga". Oto podsumowanie nadchodzących zmian:
Etap 2 (inkarnacje Devovorgi mogą zostać złapane przez portale z różnymi wymaganiami levelowymi): Wszystkie 5 inkarnacji jest teraz dostępnych przynajmniej raz dziennie żeby dać większej ilości graczy szansę zmierzenia się z nimi. Warunki przejścia dalej w evencie nie zmieniły się, więc aby przejść do 3 etapu, wszystkie 5 inkarnacji musi być martwe w tym samym czasie.
Etap 3 (blooms of doom i spawny Devovorgi się pojawiają): Jeśli twój świat zakończył etap 2, etap 3 będzie zainicjowany między 6 a 12 godzin po następnym zapisie stanu serwera.
Kwalifikacje nagród:
Pozwolenie na wzięcie nagrody można otrzymać za wystarczająco duży udział w walce przeciw jednej z inkarnacji, "blooms of doom" albo devovordze w ostatnich 60 sekundach walki. Twój quest log poinformuje cię czy uzyskałeś pozwolenie na uzyskanie nagrody.
Kamień mądrości.
Jeśli jesteś godzien nagrody, otrzymasz kamień wnikliwości zamiast kamienia mądrości. Kamienie wnikliwości skalują się lepiej z poziomami. Ważne: przez tę poprawkę, ten rok będzie ostatnim w którym można wymienić kamienie mądrości na doświadczenie z Milosem i Trimegisem. Nie możesz oddać ich podczas przyszłorocznego eventu Devovorgi, ale zostaną w grze jako dekoracja.
Achievementy
Achievementy za zabicie jednej z inkarnacji Devovorgi oraz achievement za Kokon przeznaczenia są teraz prztyzwanane wszystkim graczom którzy zadali wystarczająco dużo obrażeń odpowiednim potworom.
Kilka inkarnacji zostało poprawionych aby były cięższe do zabicia.

Wszystko inne w tym evencie powinno działać jak wcześniej.

Dodatkowo, "notorious mad mage" powróci! Zmiana świata "Their masters voice" została napisana od nowa aby działała lepiej. Te zmiany mają bardziej naturę techniczną a cały eventy powinien działać tak samo jak przed zamknięciem.

Na koniec, poprawiliśmy też wszystkie 4 party buffy żeby promować polowania w grupach:
Druid: zaklęcie "heal party" zostanie zastąpione zaklęciem "restore party". To zaklęcie jest silniejszą wersją "Mass healing" i będzie przywracał HP rzucającemu zaklęcie i wszystkim członkom party w promieniu 4 krate. Ma cooldown 2 minuty.
Rycerz: Zaklęcie "train party" zostanie zastąpione zaklęciem "shield party". To zaklęcie będzie podnosić shielding rzucajacego zaklecie i wszystkich w party 4 kratki od niego o 10% na 2 minuty. Cooldawn 2 minuty.
Paladyn: Zaklęcie "protect party" zostanie zastąpione zaklęciem "boost party" To zaklęcie będzie podnosiło main vocation skill o 10% na 2 minuty. Main vocation skillami są: Axe/club/sword figting dla rycerzy, distance fighting dla paladynów i magic level dla magów i druidów. Cooldown 2 minuty.
Mag: Zaklęcie "Enchanty party" zostanie zastąpione zaklęciem "Recharge party" To zaklęcie będzie odnawiało manę wszystkim członkom party w promieniu 4 kratek. Jest podobne do druidowego "Restore party" z tą różnicą, że nie działa na rzucającego zaklęcie. Cooldown 2 minuty.

Jeśli jesteś ciekaw tych zmian, dołącz jutro do publicznego testu i wypróbuj je! Więcej informacji i instrukcji na temat testu możesz znaleźć na TEJ STRONIE (http://www.test.tibia.com/) od jutra. Proszę miej na uwadze, że musisz używać nazwy konta i hasła z 1 sierpnia 2014 o 10:00 aby dostać się na test. Przez "active previev" na Aurorze i Aurerze, postacie z "preview worlds" nie będą mogły dołączyć do test serverów.

Jak zwykle wszyscy gracze mogą czytać "test board" ale tylko tutorzy, senatorzy, reprezentanci fansite`ów i grup fokusowych oraz byli bedatesterzy mogą pisać tam posty.