Pokaż pełną wersje : przytakiwanie
dap-galothij
29-01-2005, 11:17
a czy można by wprowadzić na forum taką rzecz jak "przytakiwanie"?
bo wielu ludzi chcąc zbesztać kogoś za głupi post pisze to, a następna osoba jeszcze raz itd. zamiast tego, żeby kogos porządnie obryczeć dac przytaknięcie. np. post typu : "jest do tego osobny topic", i później kolejne 5 osób pisze to samo. a tak 1 osoba pisze, a reszta przytakuje.
jakby co nie znam się na informatyce, i nie wiem jak trudne jest zrobienie czegoś takiego.
Eee, dupa, i tak będą pisać posty, więc po co się męczyć?
Gonzo von Krenzel
29-01-2005, 13:10
LOL!
12 lat...
IMO nie - nie warto...
P.S.
29.01 |13:10:13| - <SuPeRM4N> bo chcialem napisac posta ale nei moge ze swojego konta napisz posta 'Taak, tez tak uwazam' w http://tibia.pl/forum/showthread.php?p=242794
$corcerer
29-01-2005, 13:14
przeciez mozna ocenic temat...
przeciez mozna kasowac posty...
dap-galothij
29-01-2005, 13:27
$sorc ma rację jak zawsze modki i adminy:). Superman też. a Gonzo czy jak mu tam: tej wypowiedzi nie zrozumiałem do końca. tylko to że mam 12 lat. ale w październiku już 13:P
temat do kasacji. sorry za zaśmiecanie działu.
edit: @hoomik. kiedys widziałem całą masę skasowanych tematów. jakieś 20. a niektórych mody nie kasują.
Na IRCu se możesz przytakiwać:
/me przytakuje <nicktkóremuprzytakujesz>
A forum ma to w sobie, że ludzie się WYPOWIADAJĄ, a nie przytakują sobie nawzajem. Załóżmy, ze ktoś dał screeny, a jeszcze ktoś inny powiedział, że są fajne, a później sto osób przytakuje. Coś takiego nie jest potrzebne, bo jak powiedział hoom posty się kasuje...
JEEEEEST!!! Trzy osoby z rzędu starsze ode mnie przyznały mi rację. Takie coś zdarzyło się tylko w temace "A może by tak...". Rządze :) ehh jk
$corcerer
29-01-2005, 16:04
@up & upup
Macie rację :>
Matheous
29-01-2005, 16:13
Tak, tak, macie racje.