Pokaż pełną wersje : Ice Rapier
Cześć,
Jestem nowy w świecie Tibii, gram dopiero od tygodnia, ale w owym czasie dowiedziałem się co nieco o broniach i uzbrojeniu, ale kolega powiedział mi, że Ice Rapier jest tylko parokrotnego użytku. Czy to prawda??
Ice Rapier po pierwszym uderzeniu się rozpada- niezależnie od tego, czy trafiles, czy nie.
Dzięki, a chciałem go kupic za 3k, żeby nim walczyć :)
na 100% vampiry, i o ile mnie pamięć nie myli, to też demony.
Fajny ten ice rapier, ale tylko na wystawkę. Do walki żeby z tym iśc, to by trza mieć kilka bp tego chyba :D
Ice Rapier ja tak uwazam ze jest on tylko na pokaz zrobiony.
CIP -owie chyba se zazartowali tworzac taki przedmiot.
Jak ktos juz wyzej zauwazyl zeby cos takim Ice rapierem zdzialac to znaczy dobrze poexpowac to musial by miec takich chyba z 200 sztuk lol.
Moze i sie myle ale to forum jest od tego zeby kazdy mogl sie wypowiedziec w kazdym temacie po swojemu.
Pozdro i dozobaczenia w Tibii (oby jak najszybciej lol)
Wiedzmin
19-09-2003, 10:06
czy 1 ice rapierem na skkilach 70/70 pokonam 1 shotem lidera?
Ide rapier to mniejwięcej tak, jak 2 udeżenia z Giant Sworda (w przybliżeniu) albo 3 z FS (w dużym przybliżeniu, bo trzeba pamiętać o pancerzu redukującym obrażenia). Policz sobie sam, czy go pokonasz
tylko krytykujecie ice rapiera ale to moze byc szansa przed jednym pk, mamy sobie icy w plecaku i jak nas ktos zaatakuje to zaaplikujemy mu powaznego hita i moze zmieni zdanie. 1 ice rapier w plecaku na wszelki wypadek niezaszkodi.
@up
Jeżeli trafisz...
@Wiedzmin
Raczej nie sądze.
Mój max to 338 w Vampa...A gdy trafiłem za tyle , miałem mhm lepsze skille ;p
IMHO Ice rapier jest swietny na wojnach.