zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Algorytm obrażeń??


Elte Knight Forester
08-03-2005, 02:24
Sluchajcie, niezna nikt przypadkiem Algorytmu obrażeń? Pytałem juz GM-ów, ale żąden nie potrafil mi pomóc.
Jedyne co sie dowiedziałem,to to, że co level cos jest zwiekszane o 15. A chciałbym wiedzieć jakie ciosy z moimi skilami (57 sword :p ) moge zadac w zależnosci z kim walcze.
Jeśli ktokolwiek coś wie niech da zanac.
Pozdrawiam

Elite Knight Foreste
lvl 17,
ml 3
skile: sword 57
shilding 56

Rikimaru
08-03-2005, 07:04
Tzn że taki 100 lvl na skillach 80 walnie 400 z gsa(max dmg przy skillu 80 to około 250 z gsa)? Bajki opowiadasz...

Fu Fighter
08-03-2005, 08:45
miecz i skille,lvl nic nie daje

Aversin
08-03-2005, 10:02
Z mojego doświadczenia tez wynika, że w przypadku knighta level nic nie daje (albo daje strasznie mało) a liczy się broń i skille.

MatKus
08-03-2005, 10:34
a z moich doświadczeń wynika, że od lvl w bardzo małym stopniu (ale jednak) zależą obrażenia.
Sprbuj stanąć na rooku przed szczurem i bij go z jakiejś słabej broni lub z fista. męczysz się z nim niemiłosiernie. A teraz weź knighta, który idzie powiedzmy w mieczach i ma 10 cluba, ale za to lvl 50, i zapoluj na szczury. Będziesz je kładł na 1-2 strzały, a na pewno szybciej, niż na rooku. Wydaje mi się, że jest to jakoś procentowo dodawane do ataku, i im mocniejsza broń, tym większa różnica z levelem idzie.
Od poziomu zależy także obrona postaci, choć też w niewielkim stopniu.

Wzorów natomiast nie znam, i nie sądze, by ktoś je znał po za ludźmi pracującymi nad grą, a ci nie chcą się podzielić (i bardzo dobrze, bo dzięki temu jest o czym dyskutować ;) )

Vermyn
08-03-2005, 11:28
Gdyby był znany taki algorytm to bylby wykorzystany w OTSie, jednak jest to tajemnica CipSoftu i raczej sie nie dowiemy.

Raynold
08-03-2005, 13:09
Kiedyś sprawdzałem jeden z kalkulatorów dmg i maksymalny hit możliwy do zrobienia był proporcjonalny do iloczynu skill*atak_broni. Trzeba to było podzielić przez współczynnik około 15-20, nie jestem pewien. Oczywiście, kalkulator był tylko przybliżony i wartości zawyżone, ale w pewnym stopniu pokazywał jak to wygląda.

Ostra-paladynka
08-03-2005, 16:35
a z moich doświadczeń wynika, że od lvl w bardzo małym stopniu (ale jednak) zależą obrażenia.
Sprbuj stanąć na rooku przed szczurem i bij go z jakiejś słabej broni lub z fista. męczysz się z nim niemiłosiernie. A teraz weź knighta, który idzie powiedzmy w mieczach i ma 10 cluba, ale za to lvl 50, i zapoluj na szczury. Będziesz je kładł na 1-2 strzały, a na pewno szybciej, niż na rooku. Wydaje mi się, że jest to jakoś procentowo dodawane do ataku, i im mocniejsza broń, tym większa różnica z levelem idzie.
Od poziomu zależy także obrona postaci, choć też w niewielkim stopniu.

Wzorów natomiast nie znam, i nie sądze, by ktoś je znał po za ludźmi pracującymi nad grą, a ci nie chcą się podzielić (i bardzo dobrze, bo dzięki temu jest o czym dyskutować ;) )

hehe administrator jak zwykle ma racje co 5 lvl dmg wzrasta o 1 nie zlaezy to od broni czy skilli itp

ciemne dropsy
08-03-2005, 18:46
Lvl ma znaczenie co do zadawanych obrazen i obrony. Sprobojcie bic z taka sama tarcza jakiegos sorca na 10 lvlu i sorca na 90 lvlu i zoabczycie ze duzo wiecej chmurek jest a roznica w skillu jest nieznaczna...

Aversin
08-03-2005, 21:20
Lvl ma znaczenie co do zadawanych obrazen i obrony. Sprobojcie bic z taka sama tarcza jakiegos sorca na 10 lvlu i sorca na 90 lvlu i zoabczycie ze duzo wiecej chmurek jest a roznica w skillu jest nieznaczna...

Więc może level nie ma wpływu na wielkość zadawanych obrażeń natomiast zwiększa szanse na udane trafienie. Np. lvl 10 ze skillem 10 może zadać 0-20 obrażeń .. powiedzmy że szansa na trafienie wynosi 20% a na zadanie 20 obrażeń wynosi 10%. lvl 50 ze skillem 10 zadaje takie same obrażenia ale jego szansa na trafienie wynosi 90% oraz szansa na zadanie maxa 60% ?? ... Te wielkości tak sobie wymyśliłem nie sugerować się nimi. Oczywiście zakładam że ten lvl 10 i lvl 50 mają taką samą broń.

Elte Knight Forester
09-03-2005, 03:21
Moim zdaniem lvl ma jednak duże znaczenie. Sprubujcie pieścia zatłuc szczura na 1lvl a pozniej np na 15 przy tym samym skilu. Różnica taka, że na 1 lvl szczur nas zatłucze prędzej a na 15lvl nie toz ze nic nie zabierze to jeszcze szybko padnie (bez tarczy). Jeśli tak jest dla pięści to co dopiero dla np. fs.

Birmil
09-03-2005, 07:51
OFF TOPIC:

re up:
Po co powtarzasz to co juz bylo napisane ?

ON TOPIC:
zapomnieliscie o jednej rzeczy, nie bierzecie pod uwage tarczy przeciwnika. Jedynym odpowiednim obiektem do badan sa potwory (one CHYBA maja niezmienne skille, i zawsze taka sama tarcze)...

Sam sie nad tym pozastanawiam, sprobuje jakas srednia wyciagnac z dwoch potworow czy cos i potem powiazac to z fire axe, skillem 73 i 24 lvl. Zobaczymy co z tego bedzie :)

LarvaExotech
08-09-2006, 12:48
Sam sie nad tym pozastanawiam, sprobuje jakas srednia wyciagnac z dwoch potworow czy cos i potem powiazac to z fire axe, skillem 73 i 24 lvl. Zobaczymy co z tego bedzie :)

Możesz zadać 0-194 obrażeń, pamiętając, że są one zmniejszane przez shield i arm przeciwnika; pozatym wartość może nie być dokładna o około 5-10%.

IntoTheRain
08-09-2006, 14:23
O ile dobrze pamietam to kiedys ktos na tym forum napisal cos co wg. mnie jest najblizsze prawdy, mianowicie co 2 lvl postaci zwieksza sie sredni hit o +4 a 1 punkt w skillu dodaje do maxymalnej wartosci +4 i byl chyba najblizej prawdy...Vil wiesz cos o tym?;]

Vil
08-09-2006, 16:08
Nie, a ty ?

Poza tym Garimto >>> IntoTheRain

LarvaExotech
08-09-2006, 18:08
To nie jest prawda, level nie znaczy dosłownie nic przy obliczaniu obrażeń. Ktośtam wyżej napisał, że testował najpierw noob charem a potem swoim wysoko poziomowym i hity się różniły... tylko chyba zapomniał, że obrona potworka zmniejsza się co 30 hitów aby zapobiec skillowaniu na afk.

IntoTheRain
09-09-2006, 22:06
wyraznie widac ze wraz z wzrostem lvl'a bijesz srednio mocniej...porownaj sobie wygar druta 20 lvl z powiedzmy 20 skilla i wh oraz 40 na tym samym skillu.
@Vil
Ale into byl jednym z 1szych pro gamerow o ktorych swiat uslyszal razem z yellow'em oraz boxerem:] ktory imho mial najbardziej powalone straty na swiecie:D vide Boxer vs Into jak go vesselami i ghostami na combo emp +nuke jechal. a teraz dla mnie stylowo to NaDa:] chociaz szczyt mial w )ReD 2-3 lata temu:] wg mnie ofkoz;]

Vil
09-09-2006, 23:33
no wiadomo ze Boxer >> all