zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Podziemia Ankrahmun

L-fan
06-04-2005, 21:38
Chcialbym aby wreszcie ktos znajacy sie na rzeczy porzadnie opisal podziemia Ankrahmun. Ja w kwestii expienia na Ankrahmun jestem zupelnie zielony wiec mam nadzieje ze ktos mi wytlumaczy z grubsza co i jak. Najbardziej interesuja mnie larvy i scaraby. Niektorzy mowia ze juz od poziomu -3 sa ancient scaraby, niektorzy ze od -4... Chcialbym spokojnie poexpic, tak zeby sie nie natknac na jakiegos licha czy ancient scaraba ;) wiec tak podsumowujac: jakby ktos mogl moze pozaznaczac wejscia (podobno tam jest jakis quest, wiec od razu mowie ze oczywiscie nie chodzi mi o wejscie na niego) opisac co na jakim poziomie i jakies porady jak tam expic... Moj lvl i inne bajery macie w podpisie. Z gory thx.

Nie wiem moze taki temat juz byl, jesli tak to prosze o link do niego i zamkniecie tego.

Ashlon
06-04-2005, 21:55
Bo to sa dwie rozne sprawy, widzisz ;)
Larvowiska : sa 4 o ile sobie pamietam : po obu stronach miasta i na polnoc od niego. Na -1 sa larvy, na -2 larvy w towarzystwie scarabow, na -3 juz same scaraby, na -4 : ancienty.
Tomby : wystepuja przerozne nieumarlaki, troszke scarabow tez sie nawinie. Jest to powiazane z questem, wiec cicho ;)
Powiem tyle, ze tomby sa ukryte, natomiast larvowiska znajduja sie pod zwyklymi "kamyczkami" ;)

L-fan
07-04-2005, 15:35
Dzieki, wasnie o to mi chodzilo :) gdyby ktos mial jeszcze jakies informacje to niech napisze.

edit: aha, jeszcze pare pytan:
1.jakie hity bede dostawal od scarabow/larw? moj eq: c-arm, w-helm, p-legs, scarf i gs, bede mial skile 80/80.
2. Ile mniej/wiecej uh bedzie mi szlo na godzinke hunta?
3. Ile expa przecietnie zrobie w godzine?
4. Ile bedzie z tego kasy?
z gory dzieki za pomoc :D

mometeo
07-04-2005, 21:26
Dzieki, wasnie o to mi chodzilo :) gdyby ktos mial jeszcze jakies informacje to niech napisze.

edit: aha, jeszcze pare pytan: