Pokaż pełną wersje : Jak to jest u pala
Be happy :)
05-05-2005, 18:24
Jak sie oblicza sile magiczna to biezemy pod uwage mlvl+lvl. A jak pala to sam dist. czy tez jego lvl?
Troche mnie to meczy a nie moge znalezc odpowiedzi na forum(uzywalem opcji szukaj)
Dwimenor
05-05-2005, 18:28
Siła magi zależy tylko od lv i mlv. Rośnie o 2% na każdy lv powyżej 20 i o 3% na każdy mlv powyżej 20. Dotyczy to każdej profesji.
Niektórzy Paladyni mają mlv powyżej 20. Knightów takich nie ma.
I nie zależy od Skili takich jak distanse fighting.
Be happy :)
05-05-2005, 18:35
Nie o to mi chodzilo. Zastanawiam sie czy wyzszy lvl u pala ma znaczenie na obrazenia jakie bedzie zadawal czy tylko dist sie liczy.
A tak swoja droga to nie wiedzialem ze dopiero po 20 lvl i mlvl zaczynaja sie przyrost :p
Dwimenor
05-05-2005, 18:43
Pytałeś się o siłe magii :P
Jak sie oblicza sile magiczna to biezemy pod uwage mlvl+lvl. A jak pala to sam dist. czy tez jego lvl?
Obrażenie zależą przedewszystkim od broni i skilli. W bardzo małym stopniu od lv.
( mozna by polemizować na temat Wpływu lv na obrażenie, ale się tak przyjmuje)
Siła magi zależy tylko od lv i mlv. Rośnie o 2% na każdy lv powyżej 20 i o 3% na każdy mlv powyżej 20. Dotyczy to każdej profesji.
Niektórzy Paladyni mają mlv powyżej 20. Knightów takich nie ma.
I nie zależy od Skili takich jak distanse fighting.
Oj coś namotałeś :P
Siła magii rośnie o 2% za KAŻDY lvl (a nie za lvl powyżej 20), oraz o 3% za KAŻDY mlvl (a nie za mlvl powyżej 20). Z tym że gdy siła magii wyniesie mniej niż 100%, zostanie to do 100% zaokrąglone.
Można to zapisać tak:
Siła magii = (lvl*2+mlvl*3)*0.01; (lvl*2+mlvl*3)*0.01 > 1
Siła magii = 1; (lvl*2+mlvl*3)*0.01 < 1
Dla niedouków matematycznych oznajmiam ze 1 można traktować jako 100%, a 0.01 jako 1%.
@topic
Hity liczą sie prawdopodobnie tylko od dista, ale jest niewielka grupa ludzi którzy twierdzą, że też lvl w bardzo niewielkim stopniu na to wpływa.
Be happy :)
05-05-2005, 18:47
Ok, dzieki :)
Dwimenor
05-05-2005, 18:52
Oj coś namotałeś :P
Siła magii rośnie o 2% za KAŻDY lvl (a nie za lvl powyżej 20), oraz o 3% za KAŻDY mlvl (a nie za mlvl powyżej 20). Z tym że gdy siła magii wyniesie mniej niż 100%, zostanie to do 100% zaokrąglone.
Można to zapisać tak:
Siła magii = (lvl*2+mlvl*3)*0.01; (lvl*2+mlvl*3)*0.01 > 1
Siła magii = 1; (lvl*2+mlvl*3)*0.01 < 1
Dla niedouków matematycznych oznajmiam ze 1 można traktować jako 100%, a 0.01 jako 1%.
Nie namotałem, tylko skróciłem wykład :)
Siła magii nie może być mniejsza od 100%. Jeżeli z obliczania wyjdzie poniżej tej wartości, to zostanie zaokrąglona. Dlatego sie przyjmuje: 20lv/mlv i poniżej-100%. Powyżej tego-Rośnie. (Już przy 25lv i 30mlv moża odczuć różnicę przy strzelaniu z HMM)
Siła magi zależy tylko od lv i mlv. Rośnie o 2% na każdy lv powyżej 20 i o 3% na każdy mlv powyżej 20. Dotyczy to każdej profesji.
^.^
@Dwim
No to dość mocno skróciłeś ten wykładzik :>. Według Ciebie wynika, że knight (level 60), nie dostanie żadnej premii za awans z mlvla 5>6, co jest bzdurą bo przeciez 3% dostanie [60*2+5*3=135 (po adwancu na 6 mlvl - 138%), wiecej niż 100].
[Ale ja jestem odważna z modem sie kłóce bueheh>
Bulboglowy
05-05-2005, 19:13
Rośnie o 2% na każdy lv powyżej 20 i o 3% na każdy mlv powyżej 20.
Rośnie na każdy level 2% i na każdy mlvl 3% po przekroczeniu wartości 100%, czyli można mieć lvl/mlvl: 20/20 ale także 8/28. Mówię to dlatego, że na tym forum spotkałem takich ludzi co wyzywają jak ktoś ma mniej niż 40 mlvl na 20 lvl.
BTW: W kalkulatorach demage zazwyczaj nie liczy się level do obrażeń. Prawde znają tylko CIP'y...
Jerkov Thundersword
20-05-2005, 22:09
Siła wszystkich zaklęć i run ofensywnych i defensywnych rozkłada się tylko na poziom i poziom magiczny. W przypadku Power Boltów liczy się poziom + poziom magiczny + distance i jest to jedyny wyjątek.
Bulboglowy
21-05-2005, 00:59
Power bolty i mlvl ? Od kiedy ?
Arathorn
21-05-2005, 12:48
omg jaki bullshit, dmg od power boltów zależy TYLKO od dista skila
x)
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.