zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Glorious Axe


KaGe
19-05-2005, 21:40
Czekam na ten nowy serwer i czekam... Włączyłem PS popsztykałem i oto przed wami: mój pierwszy tibio-podobny gfx xP

http://republika.pl/hoax/weapon copy.gif


ten u góry to tak pod tibie xP
http://republika.pl/hoax/weapon copy.png

Maciosek
19-05-2005, 21:44
Cool, mógłbyś jeszcze zrobić w formie tibijskiej, ale i tak jest git. ;)

Raistlinek
19-05-2005, 21:48
ładny, ładny...ale ja bym lekkiego blura dorzucił- wiesz, te krawędzie

Mentos
19-05-2005, 21:53
Wyje*iste... tyle kontory nie mają anty-allaisingu (czy jakoś tak... cokolwiek to znaczy :P)

Asazello II
19-05-2005, 21:56
Mniam , podoba mi śię , rób więcej takich grafik :]

limenu
19-05-2005, 22:44
przyjemna odmiana po tym co widze dookoła (:P)

Radek 666
20-05-2005, 09:36
Axe fajny, ale z tym formatem tibijskim chodziło mu o to (chyba o to :P), żebyś zrobił coś podobnego w formacie 32px/32px

sknerus22
20-05-2005, 09:49
Ładny nawet bardzo. Cieniowales recznie?

Shanhaevel
20-05-2005, 13:03
Ta, fajny, ale MASA niepotrzebnych pixeli, co nieco psuje wrażenie. ;/

KaGe
20-05-2005, 13:35
Ładny nawet bardzo. Cieniowales recznie?
taaaa.

Ta, fajny, ale MASA niepotrzebnych pixeli, co nieco psuje wrażenie. ;/
hmm, pierwszy raz robilem podobna recz takze nie potrafie jeszcze odwzorowywac tych tibijskich grafik czyli czysty pixelart

moj toporek jest taki bardziej true xPPP

Maciosek
20-05-2005, 13:39
Tutaj Radek ma racje, chodziło mi, żebyś zrobił ten axe w pixelach jak w tibii, ale i tak jest cool. ;)

limenu
20-05-2005, 14:37
tibijskie grafiki TO NIE PIXELART!
to są SPRITY do gry, a nie pixelart -.-' pff..
Prawda, prace w większości są wykonywane tak jak pixelart, część nawet trzyma się ich zasad, a część z części dopiero można nazwać pixelartem...

KaGe
20-05-2005, 17:25
Prawda, prace w większości są wykonywane tak jak pixelart, część nawet trzyma się ich zasad, a część z części dopiero można nazwać pixelartem...
chyba nie znasz definicji pixelart... a wiec powiem ci co to znaczy.

- to po pierwsze czysta grafika rastrowa
- paleta kolorów ograniczona do 256
- ręczne cieniowanie i antialiasing
- ręczne tworzenie wszystkich struktur

oczywiscie teraz powstaja quasi-pixelarty bo dawno juz zerwano ze starymi zalozeniami odkad uzywamu warst, gradiacji automatycznych, auto antialiasing'u itp. itd. zapomniano tez o 256 kolorach.

to chyba tyle :P


Aha i zanim się zaczniesz kłócić ze mną to przemyśl to bo znam się na grafice... Sprity z tibi sa tworzone na zasadach pixelartu takze mozesz sie przymknąć -.- ...

Shanhaevel
20-05-2005, 19:13
Aha i zanim się zaczniesz kłócić ze mną to przemyśl to bo znam się na grafice... Sprity z tibi sa tworzone na zasadach pixelartu takze mozesz sie przymknąć -.- ...

Pff... Wiesz do kogo gadasz? Lim to jeden z najlepszych grafików pix/ paint artowych forum... =.=

Descartes
20-05-2005, 19:54
Większość tibijskich grafik nie jest pixel-artami. Czołówka na tibia.de, czyli Izuael, Eloryn i Kohai robią prace w Adobe Photoshop - do ich rysunków wykorzystywana jest masa efektów i filtrów. Nie wszystko pixel-art, co jest małe. A sprajty do Tibii są w 16 bitowej palecie, czyli 65536 kolorów. A jak chcecie się kłócić, to na PW, albo przez komunikator jakiś, a nie na forum. ._.

Lanatan
24-05-2005, 14:29
fajne :) ile atk i def :D i z czego wypada :D