Firegod
09-03-2004, 14:55
Jaka postać? Dlaczego ta, a nie inna?
Odwieczne pytanie jakie sobie zadają Newbie oraz czasami doświadczeni gracze.
W tym temacie postaram sie wam wytłumaczyć czym różnią sie od siebie postacie i jakie są ich plusy i minusy.
Palladyn.:
Jest to postać atakująca z dystansu.
Plusem palladyna jest to iż może przyblokować czarem pootwora i spokojnie zabić go.
Palladyn jest dobrym killerem z tego względu że zawsze może atakować wroga z dowolnej pozycji np.:
Bloker blokuje potwora, a palladyn odszedl tak że nie widzi potwora to jednak bełty/strzały/spiry atakują w niego, jednak pamiętac należy palladyn bendzie atakował potwora w obrębie 1-2 pól (te takie kwadraciki po jakich chodzimy :P) czyli jak wyjdziemy poza zasięg potwora to palladyn bendzie go atkowal o 1-2 pola od końca ekranu (mam nadzieje że wytłumaczyłem to, troche to skomplikowane ale cuż :P).
Kolejnym plusem palladyna jest Trening.
Palladyna szczegulnie polecam Newbie, ponieważ trening u palladyna jest uproszczony.
U knighta żeby podrusł skill atakujący musi co jakiś czas uderzyć do krwi kolege co z nim trenuje (chociarz jesli nie bendzie mu zabierał hp to skille tez bendą rosnąc ale wolniej.), natomiast u Palladyna każde uderzenie z spira/bełtu/strzały sie liczy. Palladyn ma określoną liczbe trafień, bez względu na to czy trafi kolege/potwora czy nie. Także nie ma różnicy czy palladyn trenuje z potworem czy człowiekiem bo skille rosną identycznie.
Takie sposub treningu jest dobry do 50-70 skilli, ponieważ potem sytuacja sie zmienia. Sytuacja palladyna sie zmienia poneważ z każdego skilla aby przeskoczyć na następny skill (po około 60 skillu dist.)
przewaga między uderzeniami skilli zaczyna sie ogromnie powiększać, a u Knighta ta rożnica sie utrzymuje i dochodzi do tego że po około 70 skillu dist. palladyn o wiele dłużej czeka na skill niż knight. Prosze aby Newbie zwrucili na to szczegulną uwage.
Palladyn to istny zabójca dla potworów z atakiem 'meele', lecz z wrogami atakującymi z dystansu ma wielkie problemy. Takim przykładem jest Hunter.
Dla palladyna nie jest on jakiś zabójczy ponieważ palladyn z UH'ami napewo zabije Huntera, a co do stratu UHów to zależy od skilla dist i dmg zadającym hunterowi. Przypominam że Palladyn przeważnie chodzi bez tarczy więc ataki meele lub tym ważniej z dystansu są dla niego dużym zagrożenem. Palladyn powinien posiadać czar Niewidzialność oraz Wielkie leczenie.
Knight.:
Postac prosta. Skille rośną w miare równo z początku jest trudno z porównaniem do Palladyna, ale po 60-70 skillu nabiera przewagi nad skillami.
Knight to urodzony Bloker. Jeśli chcecie założyć knighta j macie zamiar blokować to prosze pamiętać że do blokowania zawsze mile widziane są 2 tarcze w rękach knighta + palladyn/sorc lub druid.
Jedynymi wydatkami knighta są: Uzbrojenie, Ultimate Healing Rune. to wszystko! Knight to prosta postać.
Po nabiciu odpowiednich skilli knight może służyc jako bloker z znacznym % z lootu. Z tego powodu Knight na późniejszym lvl'u 'kąpie sie w złocie'.
Czarem ważnym dla Knighta jest chyba tylko małe leczenie i światło (dla FACC).
Sorc i Druid.:
Postacie podobne, ale nie identyczne. Jest Wiele spekulacji na temat że sorc jest zupełnie inną postacią od Druida. Skille Magowi i Druidowi rosną idencznie czyli okropnie wolno. Jaka jest różnica?
Opiszę to w punktach.
Sorc:
-Posiada czar Sudden death
-Posiada kilka (2-3) czaru ofensywne lecz są one bardzo mizerne.
-Posiada czar Ultimate Explosion
Druid:
-Posiada umiejętność robienia run: UH IH i Antidote
-Posiada czar masowe leczenie oraz Masowe zatrucie.
Ja rożnicy między obiema postaciami nie widze poza tymi punktami w/w. Inne punkty których nie wymieniłem są mało ważne. Druid jest czesto robiony na UH makera czyli robi UH'y dla głównej postaci. Natomiast Sorc jest bardziej przeznaczony na Expienie. Uhy mozna kupić wszendzie natomiast SD bardzo trudno kupić z powiodu że Sorce robią se SD na expienie.
Hp i mana i cap co lvl:
Palladyn: HP - 10 MANA - 15 CAP - 20
Knight: HP - 15 MANA - 5 CAP - 25
Sorc i Dru: HP - 5 MANA - 30 CAP - 10
Odwieczne pytanie jakie sobie zadają Newbie oraz czasami doświadczeni gracze.
W tym temacie postaram sie wam wytłumaczyć czym różnią sie od siebie postacie i jakie są ich plusy i minusy.
Palladyn.:
Jest to postać atakująca z dystansu.
Plusem palladyna jest to iż może przyblokować czarem pootwora i spokojnie zabić go.
Palladyn jest dobrym killerem z tego względu że zawsze może atakować wroga z dowolnej pozycji np.:
Bloker blokuje potwora, a palladyn odszedl tak że nie widzi potwora to jednak bełty/strzały/spiry atakują w niego, jednak pamiętac należy palladyn bendzie atakował potwora w obrębie 1-2 pól (te takie kwadraciki po jakich chodzimy :P) czyli jak wyjdziemy poza zasięg potwora to palladyn bendzie go atkowal o 1-2 pola od końca ekranu (mam nadzieje że wytłumaczyłem to, troche to skomplikowane ale cuż :P).
Kolejnym plusem palladyna jest Trening.
Palladyna szczegulnie polecam Newbie, ponieważ trening u palladyna jest uproszczony.
U knighta żeby podrusł skill atakujący musi co jakiś czas uderzyć do krwi kolege co z nim trenuje (chociarz jesli nie bendzie mu zabierał hp to skille tez bendą rosnąc ale wolniej.), natomiast u Palladyna każde uderzenie z spira/bełtu/strzały sie liczy. Palladyn ma określoną liczbe trafień, bez względu na to czy trafi kolege/potwora czy nie. Także nie ma różnicy czy palladyn trenuje z potworem czy człowiekiem bo skille rosną identycznie.
Takie sposub treningu jest dobry do 50-70 skilli, ponieważ potem sytuacja sie zmienia. Sytuacja palladyna sie zmienia poneważ z każdego skilla aby przeskoczyć na następny skill (po około 60 skillu dist.)
przewaga między uderzeniami skilli zaczyna sie ogromnie powiększać, a u Knighta ta rożnica sie utrzymuje i dochodzi do tego że po około 70 skillu dist. palladyn o wiele dłużej czeka na skill niż knight. Prosze aby Newbie zwrucili na to szczegulną uwage.
Palladyn to istny zabójca dla potworów z atakiem 'meele', lecz z wrogami atakującymi z dystansu ma wielkie problemy. Takim przykładem jest Hunter.
Dla palladyna nie jest on jakiś zabójczy ponieważ palladyn z UH'ami napewo zabije Huntera, a co do stratu UHów to zależy od skilla dist i dmg zadającym hunterowi. Przypominam że Palladyn przeważnie chodzi bez tarczy więc ataki meele lub tym ważniej z dystansu są dla niego dużym zagrożenem. Palladyn powinien posiadać czar Niewidzialność oraz Wielkie leczenie.
Knight.:
Postac prosta. Skille rośną w miare równo z początku jest trudno z porównaniem do Palladyna, ale po 60-70 skillu nabiera przewagi nad skillami.
Knight to urodzony Bloker. Jeśli chcecie założyć knighta j macie zamiar blokować to prosze pamiętać że do blokowania zawsze mile widziane są 2 tarcze w rękach knighta + palladyn/sorc lub druid.
Jedynymi wydatkami knighta są: Uzbrojenie, Ultimate Healing Rune. to wszystko! Knight to prosta postać.
Po nabiciu odpowiednich skilli knight może służyc jako bloker z znacznym % z lootu. Z tego powodu Knight na późniejszym lvl'u 'kąpie sie w złocie'.
Czarem ważnym dla Knighta jest chyba tylko małe leczenie i światło (dla FACC).
Sorc i Druid.:
Postacie podobne, ale nie identyczne. Jest Wiele spekulacji na temat że sorc jest zupełnie inną postacią od Druida. Skille Magowi i Druidowi rosną idencznie czyli okropnie wolno. Jaka jest różnica?
Opiszę to w punktach.
Sorc:
-Posiada czar Sudden death
-Posiada kilka (2-3) czaru ofensywne lecz są one bardzo mizerne.
-Posiada czar Ultimate Explosion
Druid:
-Posiada umiejętność robienia run: UH IH i Antidote
-Posiada czar masowe leczenie oraz Masowe zatrucie.
Ja rożnicy między obiema postaciami nie widze poza tymi punktami w/w. Inne punkty których nie wymieniłem są mało ważne. Druid jest czesto robiony na UH makera czyli robi UH'y dla głównej postaci. Natomiast Sorc jest bardziej przeznaczony na Expienie. Uhy mozna kupić wszendzie natomiast SD bardzo trudno kupić z powiodu że Sorce robią se SD na expienie.
Hp i mana i cap co lvl:
Palladyn: HP - 10 MANA - 15 CAP - 20
Knight: HP - 15 MANA - 5 CAP - 25
Sorc i Dru: HP - 5 MANA - 30 CAP - 10