Pokaż pełną wersje : Poradnik - knight
Oto przydatna rzecz, czyli jak zabić różne potwory (knight) - piszę tylko z własnego doświadczenia.
1. Orc berserker - bije mocno, ale od 60/55+ można bić, schodzi 0-1 UH. Bijemy na balance.
2. Orc shaman - oj, ciężko jest, po updacie ucieka, a jak będziemy za nim gonić to wyskoczą jakieś zerki i będzie pochyło... dlatego na orki trzeba chodzić z pallem/magiem.
3. Orc spearman - wbrew pozorom nie taki prosty, bo jak będziemy za nim gonić to może wyskoczyć banda w rodzaju zerk + szaman... jeśli zaczepi nas w niebezpiecznym miejscu jak np. kazordoon prison, PoH czy orcland, to trzeba uważać...
4. Orc rider - słaby potwór, nie bije bardzo mocno, ani nie broni się zbyt dobrze. Level 20+ 50/50 mlvl 4 wystarczy do zabicia jednego, ale wziąć BP UH na wszelki wypadek (jakby np. wyskoczył drugi rider). Są bardzo szybkie, więc ucieczka nie wchodzi w grę. Trzeba walczyć. Respawn znajdziemy na północ od thais, ale tam są 2 ridery + zerk, więc lepiej lvl 30+ Rider jest na tyle słaby że nie ma większego znaczenia czy używamy full def, balance czy full offence - wybór należy do Was. :]
5. Mino archer - taki groźny nie jest, o ile będziemy trzymać go blisko. Jeśli jednak będziemy przed nim uciekać, to będzie boleć...
6. Mino mag - straszna szkarada, mocno bije, trudno przed nim uciec, najlepiej z daleka omijać.
7. Mino guard - bije trochę mocno, ale na 60/60 nie stanowi problemu. Balance lub full offence.
8. Smok - na solo lvl 30+, GS, albo FS z DUŻYMI skillami, niemal konieczny sword ring. Aż tak strasznie nie bije, ale na krytyku ucieka, więc trzeba się zaopatrzeć w coś do szybkiego dobicia drania, najlepiej exori. Jeśli nie mamy mlvl 5 to rzucamy haste i gonimy smoka (zbierając FV i GFB na klate, więc przygotować UH) - a jeśli nie mamy PACCa to albo biegamy za nim po całej mapie, albo na chama z HMM (będzie trochę boleć). Na pierwsze spotkanie ze smokiem polecam test server i castle elvenbane (zamek koło ab - smok nie ma tam gdzie uciec, nie ma też obawy że wyskoczą dodatkowe potworki w czasie walki). Bijemy na full offence - atak smoka z łapy jest słaby. I jeszcze jedna ważna uwaga - stoimy 1 pole na ukos od smoka, wtedy nie oberwiemy Fvave za ponad 110hp.
9. Dwarf guard - bez GSka lepiej do drania nie podchodzić, bo z FS zabijamy go bardzo nieekonomicznie. No chyba że skille powyżej 70/65 + ring. Trzeba uważać żeby atakował nas tylko guard, i tylko 1 guard na raz (dobrze jest blokować przejścia z jakiegoś fielda). Bijemy na full offence - tracimy dużo życia, ale my chcemy zabić guarda, a nie walczyć z nim 10 minut.
10. Cyc - dla knighta stanowi problem, zabijanie ich ma sens dopiero od skilli 60/60 z FSem, a nawet wtedy trochę czasu będziemy go bić, a więcej niż 2 na raz będzie dużym problemem. Dopiero na wysokich skillach masakrujemy je tak łatwo jak pall :) Koniecznie balance.
hmm spoko poradnik, ale do mino maga sie nie zgadzam by uciekac, bo wtedy moze z explozji po 95 walic
nawigator
13-03-2004, 22:14
Oryginalnie dodany przez Owoc
Oto przydatna rzecz, czyli jak zabić różne potwory (knight) - piszę tylko z własnego doświadczenia.
1. Orc berserker - bije mocno, ale od 60/55+ można bić, schodzi 0-1 UH. Bijemy na balance.
2. Orc shaman - oj, ciężko jest, po updacie ucieka, a jak będziemy za nim gonić to wyskoczą jakieś zerki i będzie pochyło... dlatego na orki trzeba chodzić z pallem/magiem.
8. Dwarf guard - bez GSka lepiej do drania nie podchodzić, bo z FS zabijamy go bardzo nieekonomicznie. No chyba że skille powyżej 70/65 + ring. Trzeba uważać żeby atakował nas tylko guard, i tylko 1 guard na raz (dobrze jest blokować przejścia z jakiegoś fielda). Bijemy na full offence - tracimy dużo życia, ale my chcemy zabić guarda, a nie walczyć z nim 10 minut.
Ad.1 Co do zerka zerka nidgy nie bije sie na balansie zerk nawet jak masz full def bije mocno wiec tylko full attack i jak najszybciej ubic
Ad.2 Do czego sluzy czar Gfb?
Ad.8 Z tego co wiem guardy bija dosyc mocno ale nie sa to zerki i jak damy balans bron+tarcza duzo hp nie zabierze, na te potworki mozna brac Gsa gdzy idzie sie z kims kto blokuje zeby jak najszybciej expa nabic
1. Wiesz jakie hity dostaje sie od zerka na full offence? Lepiej żebyć nie wiedział :P Na balance też zabija się go szybko, i nie tracimy tyle życia.
2. Wiesz ile GFB zejdzie knightowi żeby zabić bandę orków? Poza tym byłby zajęty celowaniem i zerk + szaman mogłyby go zabić, albo exhausted uniemożliwiłby UH - kiepsko.
8. Jeśli ja (34 lvl, 66/65 FS drag shield K-set) dam na balance, to i tak obrywam duże hity (nawet do 70), a guard mocno one mnie nie obrywa, kiepski pomysł.
@Wizzard (czy jak tam to sie pisze :P) - czy ja mówię żeby uciekać? Ja tylko mówię że trudno uciec (bo wtedy rzeczywiście dostajemy kombosy). CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM. :O
_Saijan_
14-03-2004, 07:41
Oryginalnie dodany przez Owoc
9. Cyc - dla knighta stanowi problem, zabijanie ich ma sens dopiero od skilli 60/60 z FSem, a nawet wtedy trochę czasu będziemy go bić, a więcej niż 2 na raz będzie dużym problemem. Dopiero na wysokich skillach masakrujemy je tak łatwo jak pall :) Koniecznie balance.
Tu sie nie zgodze... mam rycerza 50/45, sprzet w miare slaby (FA, dark helmet, p-set, G-shield, scarf, buty), 18 lvl i cyce pojedynczo klade bez zadnych problemow na full attack (0-100 hp straty), a czasem sie uda polozyc nawet 2...
Saijan czy to sie oplaca?Dajmy ze kazdy cyc zabierze ci po 50hp.No to mniej wiecej co 5-8 cycow musisz sie uhac dla swietego spokoju.Czy my, inni uzytkownicy forum tez mozemy tutaj dawac swoje taktyki?Przyklad
GS - potwor nie dla knightow, chociaz mozna go blokowac.Skille 80/80+ gs, level okolo 60, sprzet wypasiony i traci sie od 3 do 10 uhow na jednego.Z fsem nie da sie rady zabic gsa.
Jesli widzisz biegnacego gsa na ciebie, najlepiej daj full def otworz bp uhow i zwiewaj na najblizsza gorke/wzniesienie/schody. :p
Mumia - potwor bardzo fajny, kasodajny, polecam zabijanie go.Skille 60/60 dosc dobry eq i mozna je tluc masowo.
Takie cos moze byc? :D
_Saijan_
14-03-2004, 09:20
No wiesz... oczywiscie, ze sa bardziej "kasodajne" stworki dla knightow, ale moim zdaniem te 5-8 cycow daloby w sumie loot o wiekszej wartosci niz 100 gp, wiec powinno sie oplacac... no ale ja gram generalnie magiem, rycerz byl zrobiony dawno temu, glownie uzywany do polowania na ghoule :)
Scorpion- tak sobie myślę..Kiedys jeden scorpion mnie rozwalił, do tej pory czuje niechęć do tych stworzeń..
Czy jest na nie jakiś sposób(oprócz antidotum)? :(
No wiesz... Jak istnieje ryzyko otoczenia przez scorpiony, to przy 4mlev+ możesz użyć gfb dla bezpieczeństwa. No ale po prawdzie, to są to nieprzyjemne potworki dla rycerza i lepiej omijać, jeśli nie ma się pewności, że zginą od 1-2 ciosów i że można je brać pojedynczo (nie dotyczy high-lev ;) )
Oryginalnie dodany przez _Saijan_
No wiesz... oczywiscie, ze sa bardziej "kasodajne" stworki dla knightow, ale moim zdaniem te 5-8 cycow daloby w sumie loot o wiekszej wartosci niz 100 gp, wiec powinno sie oplacac... no ale ja gram generalnie magiem, rycerz byl zrobiony dawno temu, glownie uzywany do polowania na ghoule :)
Wlasnei ze nie, bicie cycow jest malo ekonomiczne, halberd wypada raz na ruski rok, z reguly jest ham,meat i short sword.Zwykle mino czy rooty sa bardziej oplacalne niz cyce;]
heh ;] moge dodac pare potworkof:>
np.
elf scout:sam nie jest trudny ale jak ich jest z 2-3 moze pujsc uh na skillach 65/65~ jeden elf skille 55/50+ najlepiej miec 4mlv dla zabespieczenia.
elf arcanista:szybko podbiec wtedy tak czesto sd nie wali na skillach 60+w broni powinnismy go zabijac jak jest sam bez problemow zawsze miec uhy na wszelki wypadek.
demon szkielet:lepiej na niego nie isc knightem choc jesli chcesz go zaliczyc to mozesz ale pujdom uhy 4+ na skillach 65/65~ niewarto na niego lazic lepiej mu uciec
witch:skille nie muszom byc duze 50/50+ i lepiej jak jest jedna i szybko do niej podbiec i jom lac nie traconc uha albo iha
hunter:jesli jestes na otwartej przestrzeni i nie masz uh szukaj jakiejs bezpiecznej dziury lub drabiny jesli masz uhy to mozesz go lac czesto takie spotkania konczom sie smierciom nie majonc dobregych skilli i uhow nie idz na niego
slim:skille 50/50+ latwo sie zabija uciekac troszke do tylu zeby tylko jeden cie bil
beholder:mozna poczekac az troche podejcie chowajonc sie za czyms potem na niego biec omijajac szkielety skille 50/50+
gs:skille 70/70+ najlepiej sprzet (c arm k legsy w helm c shield [skulls staf, fire or bright sword k axe] p amu)
jak chcesz go sam lac wes troche uh bo zejdzie troche
(niejest oplacalyny) chyba ze chcesz go tylko zaliczyc
Piterkus
16-03-2004, 23:21
Xavi masz dobre intencje ;) te poradniki moga uratowac dla niktórych newbie(nie konicznie dla newbie)zycie i nawet mnie sie przydalo ps. JULERA IS THE BEAST :]
Rotworm :) - 8 lvl skille 20/20 ze sprzetem lepszym niz najlepszy na Rook, nie dac sie otoczyc wiecej niz 2 na raz.
Dwarfy - podobnie jak rotworm, z tym ze otoczenie tutaj nie jest takie niebezpieczne (slabszy atak), maja dosyc dobra obrone.
Dwarf Soldier - jednego mozna zabic przy skillach 35/35 plate set, 2 handed sword, jak sie ich zleci wiecej (co sie zwykle zdarza) to 50/50, lvl 20+ i moga sie przydac runy lecznicze/life fluids
Dwarf Guard - pojedynczy mozna zabic przy skillach 55/55 lvl 25, ale bedzie konieczne UH, oplacalnie pojedynczego mozna zabic gdzies przy 65/65, lvl 30+, 2 reczna bron i dobry pancerz (ring +4 skill bedzie przydatny), na 2 skille ~70 lvl ~40, wiecej to polecam skille ponad 75 i duzo UH (wogole lepiej je rozszielic i zabic pojedynczo).
Berzerker lvl 20, 55/55 i UH powinno wystarczyc na pojedynczego, komfortowe bicie od 60/60 przy lvl 30+
GS - jesli nie mamy innego wyboru to blokowac mozna przy skillu 60 tarczy i 30+ lvl, ale pojdzie ponad plecak UH jesli paladyn na podobnym lvl i skillach bedzie bil, solo od 75/75 lvl 45+ koniecznie z 2 reczna bronia i powinno sie udac urzywajac mniej niz plecak UH.
Smok - bloker mozna ryzykowac od 25 lvl, solo 30+ skille 60, 2 reczna bron i ~10UH, jako tako ekonomicznie mozna na 40+ lvl ze skillami 70+, zeby sie naprawde oplacalo lvl 60+ i skille ponad 80 (wszystko z 2 reczna bronia).
Ds - od skilli 60/60 ustawic sie na full defense i zabic z HMM, ew ponad 75 skille i mozna ciac go z 2 recznej broni.
Vampire - ok 25 lvl skille 65/65 powinno sie udac urzywajac sporo UH, skille 75/75 lvl 50+ zeby bylo ekonomicznie.
Hero - jesli dojdziesz do Hero to sam Hero to pryszcz, ale na samego Hero jako bloker: lvl 35+ skille ~65-70 tarczy, zeby dojsc do hero lvl 45+ skille 65+
Oryginalnie dodany przez Wizard
to moze ktos tez napisze poradnik dla druida/maga :D
Alez oczywiscie. Mozesz to byc na przyklad Ty. :)
------
Edit by Gremlin
@skasowane posty
Tutaj jest poradnik rycerza, jak ktos czuje w potrzebe zrobic taki dla kazdej innej profesji (ok sorcerer i druid wystarczy 1 wspolny poradnik) to prosze bardzo w osobnych tematach.
Tylko prosze zaczac jakos rozsadnie a nie postem w stylu: "A tutaj wpisujcie swoje porady dla paladynow".
Shinigami
25-03-2004, 13:22
Fajny poradnik, ale co do CYCA to ja go pokonalem knightem na 20lvl ze skillami 47/44
Może to był przypadek?? ?(
Głowa cię boli,czy co?
GS'a na 30 levie,i bez tarczy?Chyba że masz jakieś 4 bp uhów ale to i tak nie ekonomiczne.
I w ogóle to samo się tyczy większości potworów,jak knight może blokować bez tarczy to zupełnie nie opłacalne.A jeszcze apropo GS'a to nawet knight na jakimś 60 levie ze skillami 90\90 miłałby trudności z zablokowaniem GS'a .
Tak mi się wydaję.
Ej... wy macie high levele to se zaczynacie od takich zerków. A pomyślcie jeszcze o tych co se wybrali knightów i są na 8 levie i nie wiedzą co robić ja mam m.in.:knighta na 13 ze skillami 44\40 i se jakoś radzę. Moim zdaniem knight co dopiero co wszedł na main powinien:
1:Trenować,trenować i jeszcz raz trenować.(jeśli nie macie stałki i gracie w cafece internetowej to poproście kolegę lub koleżankę którzy mają stałkę,ale którym bardzo ale to bardzo ufacie czy by wam nie potrenowali ze swoimi postaciami i dajcie im konto ale powtarzm: musicie mieć dla nich wielkie zaufanie).
2:Między czasie trochę poexpić.
3:Gdy macie skille jakieś 25-30\25-30, jakiś 10 lev. i podstawowe uzbrojenie jak na main, to możecie iść do kopalń (tylko na 1 i 2 poziom)tam nabijacie jakiś 12 lev.
4:Znowu dużo trenujemy żeby mieć skille jakieś:40\40
5:Gdy już je mamy i mamy trochę siana to se kupujemy:steal helmet,plate armor,plate legs.
6:Mamy lepsze uzbrojenie i skille i możemy iść na ghoule(ja mieszkam w AB i pod tym miastem jest bardzo dobre expowisko gdzie żyją:snaki,skieletony,rotwormy,ghoule,slimy.)
7:Ja slimy robię na full defense ale tez mnie trochę jadą ale to nic zawsze chwilkę poczekam aż się naładuje i ide dalej expić...!!!!!!!!sorry zapomniałem żeby kiedy tylko mamy manę spalamy ją żeby mieć mlevel jak najwyższy.
8:I nabijamy jak najwyższy poziom.A dalej se róbcie co chcecie bo aj tak robiłem i ani razu nie zginąłem. :D :D :D
To było tylko moje skromne zdanie i uważam żę tak tak jest dobrze.
CI CO MAJĄ HIGH LEVELE NIECH KOMENTUJĄ. :P :P :P
Głowa cię boli,czy co? GS'a na 30 levie,i bez tarczy?Chyba że masz jakieś 4 bp uhów ale to i tak nie ekonomiczne.
I w ogóle to samo się tyczy większości potworów,jak knight może blokować bez tarczy to zupełnie nie opłacalne.A jeszcze apropo GS'a to nawet knight na jakimś 60 levie ze skillami 90\90 miłałby trudności z zablokowaniem GS'a .
Tak mi się wydaję.
LOL. GSy blokowałem na 34levie z brightem i mi na jednego schodziły jakieś 2UHy. Zobaczcie na ssy Raynolda (podpis pod jego postami). Tam som wyprawy na GSa. Pamiętam jak Raynold blokował GS z GSem :D
haha. Gs hitał go za ponad 200hp :D
Ja teraz mam 45lev i skille 82/81 GSa sam bym rozwalił tracąc od 2 do 6 UHów.
Kumpel na 61 levie ze skillami 80/79 stracił 2 UHy jak solował GSa 8)
re: Knight i GS z GS :)
Solo nie ma najmniejszego sensu bic GS z 1 recznej broni (no chyba ze mamy cos z Anihilatora albo skille 90+).
Z 2 reczn bronia knight ma i tak na tyle HP ze zdazy sie UH miedzy ciosami GS (pajeczak nie ma cambo). Ok 70-80 skilli z 600+ hp mozna prubowac dla sportu GS zabic bronia z atakiem ponad 45 (pojdzie od czorta UH, ale czego sie nie robi dla sportu).
1:Trenowac,trenowac i jeszcz raz trenowac
...
3:Gdy macie skille jakieś 25-30\25-30, jakiś 10 lev.
Skille 25-30 na 10 lvl knight osiagnie wogole nie trenujac tylko expiac caly czas na trolach.
A sam trening bezposrednio po wyjsciu na main tez jest srednim pomyslem poniewaz wtedy jestesmy bardzo latwym celem dla kazdego PK... chyba ze bedziemy trenowac z/obok kolegi na 30-40 lvl.
Tak samo bicie ghuli na full defens nie wychodzi na dobre knightowi na 50 lvl... jak sie skonczy dla kolesia na 15 niechce nawet komentowac (ghule maja taki fajny bajer co sie nazywa life drain ktory calkowicie ignoruje pancerz i tarcze i zabiera w przypadku ghula do 30 hp).
4. Mino archer - taki groźny nie jest, o ile będziemy trzymać go blisko. Jeśli jednak będziemy przed nim uciekać, to będzie boleć...
6. Mino guard - bije trochę mocno, ale na 60/60 nie stanowi problemu. Balance lub full offence.
Co do mino archera to wredota potrafi czasem niezle walnac i lepiej na na wiecej niz 2 nie isc. Najlepiej zabic jak najszybciej.
Mino guardy to mozna bic juz ze skillami okolo 50/45 z mana na jakies dwie exury z 2 handed swordem i z p-armem i jakimis niezlmi helmem i legsami tracac jakies 200hp. I nie jest to tak calkowicie nieekonomiczne(przynajmniej w zamku dla nienajwyzszych leveli)
na którym lvlu zabije smoka knightem?? jakie musze mieć skille i ekwipunek ?( ;)
To fajnie, że już tak wcześnie chodzisz, ale coś czuję, że to jest zupełnie nieopłacalne. Uhów na oko zejdzie 6-8; ciężko wyczuć. Mi przy skilu 69/67 schodziły ok 3-5 uhów, teraz przy 77/76 udało mi się załatwić jednego ze stratą jednego uha :> Ale to wyjątkowo :) Dlatego nie polecam dragów z 61/59, a tym bardziej na takim levelu. Moment nieuwagi, mały lag, trochę spóźnione użycie uha i leżysz.
Raynold, ale czy nie opłaca się zabijać smoków dla lootu?? ?(
Oryginalnie dodany przez M@x_92
Raynold, ale czy nie opłaca się zabijać smoków dla lootu?? ?(
Knightowi gdzies tak na 60 lvl ze skillami 80 lub wiecej zaczyna sie oplacac smoki dla loot i exp (0-2 UH na smoka), wczesniej tylko exp (dobry spawn smokow to 40-60k expa w godzine), chyba ze grasz na bardzo nowym serwerze i duzo mozesz dostac za dragon shield/hammer.
lol. Albo ja jestem cienki albo wy jestescie masterzy. Ja czasami na dwarf guardzie moge stracic uha a wy go bijecie na 25 levie.
A co do smokow to tam loot niejest taki cudny. Moze mi ktos powiedziec gdzie jest jakies fajne miejsce z dragami gdzie jest ich duzo bardzo duzooooooo :D
mam ochote przetestowac moje skille i zrobic jakies lepszy levv :D
Ja też mam swoje sposoby, ale małe skile i level(czytać podpis pod postem)
Najbardziej lubię roty. Bez problemu załatwiam z 5.
Staram się je zablokować jak dwarfy, by mnie więcej niż 3 nie biły, ale 2 dwarfy 1 3 roty to pestka. dwarfy słabo biją a roty słabo żyją ;p. Jak jest duża przestrzeń to poprostu biegam w koło jednego, by tamte mnie nie dziabły. Na minotaury rzadko chodzę, bo trzeba się przez Dwarf soldiery przebić, co dla mnie ryzykowne jest. Na szczury, węże, bugi i inne takie taktyka brzmi tak:
Jak najszybciej w nie klikać by czasu nie marnować;p
Szkielety są proste, 5 może mnie, a nawet 6 bez problemu bić.
Radziłbym jeszcze jakąś lepszą broń zdobyć, chodzę z kataną i mam jej dość ;/
Mino archer jeszcze nie dla mnie.
Amazonki i Walkirie to prosta sprawa, najpierw amazonki(szybko zejdą) a potem Walkirie, gdyż mocne są, a jak cię jeszcze feministka obrzuca nożami to wkurzające jest. Gdy otoczy cię baaardzo dużo krasnali, staraj się uciekając jak największe obrażenia zadać. Może nie zabijesz, ale zawsze exp dostaniesz, jak ktoś dobije.
To chyba już wszystko.
pozdrówko
:D
Borys Palldayn honoru
07-04-2004, 22:28
ja mam 8 lvl skille 21\18 Broad Sword,Scale Armor,Brass Legs,buty,steel helm i to wszystko powiedzcie czy mnie porypalo ze expie w kazo mine??
NIe nie porypalo CIe mozesz sobie spokojnie expic w kopalniach ale tylko do poziomow w ktorych sa zwykle krasnale i roty. Schodzac nizej mozesz ryzykujesz smiercia. Na 8 lvl solidery z latwoscia Cie zabije.
a żeby iść na monka co trzeba mieć??
Jeśli się mylę niech mnie ktos poprawi, ale na monka trzeba mieć duży skil ataku. Bo wali słabo, ale szybko się leczy. Najlepiej go nawalać na full atk i walić z jakichś runów.
Ad 1. Mi się wydaje, że zerka to lepiej bić GSem, bo im szybciej się zabije tym lepiej... z GSa biore na 2 szoty, a z jednoręcznej na balanced można bić z minute a i tak potrafi walnąć za 100+
Ad. 2 Z shamanem nie ma problemu... jeden strzal i leży...
Ad. 4 Mino archer to dopiero bestia! Jak jestem z jednoręczną i z tarczą, to potrafi walnąć za 70!
Ad. 7 Jak smok ucieka, to nie ma tragedii i nie trzeba żadnego haste, bo smok jest bardzo wolny. Wystarczy biec na skos i czasami nawet nic nie zada.
Ad. 8 Do dwarf guarda Z GSEM lepiej nie podchodzić. Potrafi walnąć nawet z 90. Najlepiej bić z jednoręczną i tarczą i na balanced.
Ad 9. Cyc to luzik. GS + f atk i kładzie się cyca na 2 szoty. Słabszym knightem nie opłaca się bić cyców po prostu...
@ Raylond
Ja pierwszego smoka zabiłem na 26lvlu ze skillami 63/57 i zeszło mi 11 UH ^^. Teraz, jak bije draga to mi schodzi 0-1 UH.
a jak sprawa się ma z Demon Skeletonem?? jakie trzeba mieć skille, jaki lvl i jaki sprzęt?? ?(
Bicie ds rycerzem jest nieoplacalne. Ale mozna sprobowac zabic ds'a ze skilami 75/75 i c setem w helmetem wowczas zejdzie kilka uhow. Mozesz ocvzywiscie uzywac hmm zeby go szybciej ubic.
Shinigami
15-04-2004, 17:32
Fajna pomoc, ale co do orka berserkera to się nie zgodze.
Można go zabić już na 23lvl ze skillami 53/49 przy uzyciu 1 UH, (oczywiście na balance).
Wiem bo sam go zanijam z takimi skillami ^^ (niestety nie zrobiłem sobie screna :( )
Mój eqwipunek jeżeli ktoś chce znać to: p-set, dragon schield, fs, c-helmet.
Edit by Gremlin
Tu byl swiety post by ZaleS ktory niestety przez przypadek przepadl
Gremlin, co Ty sie tak do tych 2-recznych broni doczepiles ?? wedlug mnie jest zalosna 2 reczna bo knigh to bloker ! nawet jezeli nie blokujesz nim tylko solo nawalasz to sie daje full def (jak masz dobry miecz) i po prostu wymiatasz.... GS Ci zadaje troszke dmg (50 - 90 ) ale to wszytsko jest na dobrych skillach !! pamietajcie ( conajmiej 70+)
Jak blokowalem gsa na skillach 66/65 z vampire shieldem, to najmocniejszy jego hit (wraz z przywolanymi pajakami) wynosil ~40. A tak normalnie to same chmurki. Sumujac 15 chmurek i jeden hit za 20~40. Max 3 uhy zeszly. A blocker bil z giant sworda. Smok... 1-3 uhy srednio. Mojego pierwszego smoka wziolem na skillach 59/57 z fire axe ze strata 3uh. Teraz klepie go srednio po 120~190 - skille 70/68 i Dragon lance (47/16) atk. Nie wiem za bardzo dlaczego Owoc pisze taki poradnik, w ktorym nie ma raczej zadnych rad. Jesli on w ogole wie co pisze. Moim zdaniem ten kto przeczytal jego wypociny nigdy nie wybierze knighta, jezeli nigdy nim nie gral i nie ma pojecia o grze ta postacia. Owoc wrecz zniecheca do gry knightem. Jesli cyce to meka dla knighta, to ja sie poddaje. Najlepiej kupie premmy acc i od razu pujde po czar "exori", udam sie na smoka i bede "ledwo go doganial" "obrywajac potezne hity z gfb na klate". Hmm powiem ze ja paladynem na 13 lvlu SPOKOJNIE UCIEKAM SMOKOWI. Wydawac by sie moglo, ze czlowiek piszacy taki poradnik jest na prawde doswiadczony, a tu lipa.... Podstaw nie zna. Ale to juz nie moj problem. Wracajac do tematu. Kompletnie nie rozumie dlaczego zerka najlepiej byc na balanced. On ma strasznie slaba obrone. Ja kiedys natknolem sie na zlurowanego zerka i mialem ful def oraz bron dragon lance. Zanim przelaczylem na atak zeby mu dowalic, trafilem go raz na def hitem za <97> a on odpowiedzial prawie tym samym. Normalnie klepie zerki na 2 hity na ful atak. Nie rozumie tez czemu on pisze ciagle o orc fortess. Jezeli chodzi o szamana, czy spearmana poco pisac, ze gdy spotkamy go w towarzystwie innych orkow... Lepiej skoncentrowac sie na tym potworze i opisac go dokladnie. Jak dla mnie to shaman zabiera 0 hp i idzie na 1 hit, spearman tak samo. Guard... w jaskiniach jest ich duzo wiec jesli wezmiesz 2-reczna bron to nie masz duzych szans na przetrwanie, jesli wyskoczy ci naraz 6 czy 7 potworkow. Jesli chodzi o mino maga, to ja zabijalem 3 , w momecie kiedy bily mnie 4 mino archery. Czyli 7 potworkow, a mam tylko 35 lvl. Trzymanie sie z daleka od minomaga jest raczej bojda. Wypowiedz blockera jest bardzo spojna z moja i wydaje mi sie, ze bardzo przekonywujaca do gry knightem. Poradnik napisany przez owoca nadaje sie do dzialu "smieszne historie z zycia knightem".
Pozdrawiam.
Witam wszystkich, dawno nie wypowiadalem sie na tym forum poniewaz wiekszasc ludzi juz pomogla tym którzy tej pomocy potrzebowali, ale dzisiaj zobaczylem temat "poradnik dla knighta" i mam wrażenie że ten kto zrobil ten temat albo nigdy nie gral knightem albo nie ma pojecia co mowi..."cyce sa meczace dla knighta....ja mam knighta 34 lvl skille 73/72 cyca zabijam na 2 hity z fire sworda... dwarfy guardy bije sie z bron+tarcza a nie bron 2 reczna poniewaz to sie nie oplaca jezeli chodzi o uhy, nastenie ZERK nigdy nie bije sie go na balanced tylko na ATAK!! On i tak jezeli ma cie uderzyc to to zrobi, moim knightem z giant swordem czasami tracilem 0 hp zabijajac zerka a czasem z mm shieldem i bright swordem dostalem za 140~ wiec nie chcialbym nic mowic na temat "Owoca", wspominales tez cos o GS(giant spider) ze knight ze skillami 80/80 traci na niego blokujac okolo 3-10 uh...GÓWNO PRAWDA!! nie wiem kim ty grasz...ja swoim knightem z mm shieldem tracilem 0 uh na gsa jezeli bilo go kilka paladynow 0-3 sie traci jezeli chcesz solo to nei ze ejst to nie mozliwe bo na 23 lvl to robilem knightem z 65 sworda z giant swordem ciezko bylo ale dalem rade wiec nie mow jezeli nigdy tego nie robiles i nie wiem po co sie zabierasz do robienia poradnika dla knighta jezeli nie masz pojecia o czym piszesz..ja niedlugo jak znajde czas moze i dzisieszej nocy napisze prawdziwy poradni bo po tym co tu zobaczylem to mi sie tylko niedobrze zrobilo, po takiej recenzji to bym w zycu knighta nie wybral na postac...DRAGON- ja osobiscie zabilem dragona solo na 16 lvl bez wiekszych prbolemow mozecie sie zapytac killera albo oxygane jak nie wierzycie byli przy tym ...jak jest red to bez problemu 16 knightem go doganialem i nie trzeba robic zadnego exori ani utani hur to brednie kolesia ktory nigdy nie gral knightem proslibym go nastepnym razem o nie wypowiadanie sie na temat o ktorym sie nie ma pojecia. Knightem da sie zabic wszystko to chyba jedyna postac dla ktorej wszystko jest mozliwe jezeli ma sie pojecie o grze , troche sprytu i umnie sie szybko uhac to nie ma przed nim granic. mam nadzieje ze Owoc pomysli nastepnym razem zanim cos napisze i jezeli medoratorzy chca niech zamkna ten temat ale to jest czysta prawda jezeli nie wierzycie moge zamiescic jakies ssy. Do zobacznia!!!
8. Smok - na solo lvl 30+, GS, albo FS z DUŻYMI skillami, niemal konieczny sword ring. Aż tak strasznie nie bije, ale na krytyku ucieka, więc trzeba się zaopatrzeć w coś do szybkiego dobicia drania, najlepiej exori. Jeśli nie mamy mlvl 5 to rzucamy haste i gonimy smoka (zbierając FV i GFB na klate, więc przygotować UH) - a jeśli nie mamy PACCa to albo biegamy za nim po całej mapie, albo na chama z HMM (będzie trochę boleć). Na pierwsze spotkanie ze smokiem polecam test server i castle elvenbane (zamek koło ab - smok nie ma tam gdzie uciec, nie ma też obawy że wyskoczą dodatkowe potworki w czasie walki). Bijemy na full offence - atak smoka z łapy jest słaby. I jeszcze jedna ważna uwaga - stoimy 1 pole na ukos od smoka, wtedy nie oberwiemy Fvave za ponad 110hp
Po pierwsze... co ci da exori zalozmy no na takim 30 lvlu. Nie walniesz wiecej jak 100.
Po drugie... troche to chaotyczne, bo piszesz zeby stac jedna kratke na ukos zeby nie dostawac z F-wave, a wczesniej napisałes zbierając FV i GFB na klate
Po trzecie... nie zgadzam sie co do cycow. Wg mnie na skillach PONIZEJ 60/55 z fsem i na balanced zabijesz go szybko bez wiekszych strat (mam na mysli przecietnego cycka, czyli pojdzie srednio ~100 hp)
Dobra dobra skapowalem :P
ale zrob se qfa swojego posta a nie mi kradniesz :D 8)
a i shieldinga mam niskiego przez War hammerka ;p
trcohe nim bilem dopuki nie zalapalem dragon h
------
Edit by Gremlin
Ops :)
Nawet nie spostrzeglem ze dalem edit zamiast cytuj, najmocniej przepraszam.
Oryginalnie dodany przez Killer
On ma strasznie slaba obrone. Ja kiedys natknolem sie na zlurowanego zerka i mialem ful def oraz bron dragon lance. Zanim przelaczylem na atak zeby mu dowalic, trafilem go raz na def hitem za <97> a on odpowiedzial prawie tym samym.
co do zerka... powiedz mi tylko jedno... dlaczego moje spotkanie z zerkiem wyglądało tak... idę do ork fortress... la la la... o kur... zerk X( trzaskam na full atak... - ja 22 lvl knight skille 50+/50+ z dragon hammerem - eq. steel helmet / noble armor / plate legs / dragon shield / leather boots :D trzaskamy sie trzaskamy sie końca nie widać :/ -> zerk padł... podsumowanie? moje straty : 350 hp [dwie exury]...
drugie spotkanie z zerkiem... włączyłem balance... ten sam kolo to samo equip :] -> moje straty : 110 hp... kolejny zer : ~100 hp... więc????
@ZaleS
Wiesz na tej samej zasadzie mozna powiedziec ze knight na 25 lvl moze na GS polowac (z HMM), chodzi o OPLACALNE polowanie na cyklopy.
Pozatym jesli zmieniales typ broni to czemu shielding masz nizszy - powiedz po prostu ze tak jak 99% normalnych ludzi wolisz grac normalnie a nie stac jak kolek przez XX dni liczac chmurki.
Cytat:
--------------------------------------------------------------------------------
Gremlin, co Ty sie tak do tych 2-recznych broni doczepiles ?? wedlug mnie jest zalosna 2 reczna bo knigh to bloker ! nawet jezeli nie blokujesz nim tylko solo nawalasz to sie daje full def (jak masz dobry miecz) i po prostu wymiatasz....
--------------------------------------------------------------------------------
Mam dla ciebie propozycje:
- 1 reczna bron w lape
- tarcza w druga
- plecak UH ze soba
- full defens i idziesz zabijac solo smoki
Jak juz zabijesz chociaz jednego to sie pochwal screenami na forum.
Oczywiscie pewnie masz za maly lvl zeby to zrobic to ci powiem jaki problem w tym planie wystepuje:
1. Knight lvl ~50, skille ~75 z GS zabije smoka na 1-4 UH
2. Knight lvl ~50, skille ~80 z Bright Sword i Demon shield zabije smoka na 6-10 UH z full atak i sword ring.
3. Knight lvl ~50, skille ~80 z Bright Sword I Demon Shield na full defense uzyje 2+ BP UH zanim zjedze smoka do czerwonego (dalej smok sie zacznie leczyc jak szalony i knight moze mu najwyzej nadmuchac).
Jak juz sie obudzisz w swiatyni po zgonie na smoku to wez nowy BP UH i sprubuj zabic 1 reczna bronia potwora typu DS/GS, na 50 lvl ze skillami ~80 z giant sword biore giant spidera z 6-10 UH, raz prubowalem go bic z przymusu z Bright Sworda, po tym jak poszedl BP UH a GS nadal mial zielone zycie postanowilem go dojechac z HMM/Explosion.
Cytat:
--------------------------------------------------------------------------------
Jak blokowalem gsa na skillach 66/65 z vampire shieldem, to najmocniejszy jego hit (wraz z przywolanymi pajakami) wynosil ~40. A tak normalnie to same chmurki. Sumujac 15 chmurek i jeden hit za 20~40. Max 3 uhy zeszly. A blocker bil z giant sworda. Smok... 1-3 uhy
--------------------------------------------------------------------------------
UH leczy minimum 250, ty obrywales co 30 sekund po 20-40, poszlo ci 3 UH, tak wiec blokowales GS przez 20-30 minut, zrobiliscie tam sobie przerwe na kawe czy co ze tyle walka trwala? (czyt. twierdze ze klamiesz).
Cytat:
--------------------------------------------------------------------------------
Hmm powiem ze ja paladynem na 13 lvlu SPOKOJNIE UCIEKAM SMOKOWI.
--------------------------------------------------------------------------------
A wiesz ze po ostatnim update smoki zostaly przyspieszone?
Pozatym do wszystkich paladynow na 10-15 poziomie bijacych smoki:
Czekamy na wasze screeny/filmy w dziale zdjecia.
re: Do calej reszty
Temat zostal otwarty po to zeby nanosic poprawki, najlepiej jak poprawki byly by dodawane w stylu poradnika, tak zeby mozna bylo wytnij->wklej w pierwszym poscie.
I jeszcze raz to samo co mowilem juz chyba w poradniku dla kazdej pozostalej profesji:
Nie obchodzi ani mnie, ani ludzi poszukujacych porady jak to rozwaliliscie raz smoka, wiekszosci chodzi o to kiedy normalnie moga pojsc na to polowac bez obawy ze wiecej razy zgina niz potwor na ktorego poluja.
Oryginalnie dodany przez Gremlin
Cytat:
--------------------------------------------------------------------------------
Jak blokowalem gsa na skillach 66/65 z vampire shieldem, to najmocniejszy jego hit (wraz z przywolanymi pajakami) wynosil ~40. A tak normalnie to same chmurki. Sumujac 15 chmurek i jeden hit za 20~40. Max 3 uhy zeszly. A blocker bil z giant sworda. Smok... 1-3 uhy
--------------------------------------------------------------------------------
UH leczy minimum 250, ty obrywales co 30 sekund po 20-40, poszlo ci 3 UH, tak wiec blokowales GS przez 20-30 minut, zrobiliscie tam sobie przerwe na kawe czy co ze tyle walka trwala? (czyt. twierdze ze klamiesz).
Nie wydaje mi sie zebym klamal, jak masz jakies watpliwosci to mozesz zerknac do moich ss na forum, nazywaly sie "Elfy..Elfy, Geomancer i Gs"albo jakos tak. Widac na nich ze ja blokuje a kolega bije z gs'a. Czyli troche nam czasu zeszlo na zabicie tego stworka. Wystarczy tylko pomyslec ile zajmie jednemu knightowi na skillach kolo ~68 zabicie gs'a. Nie pamietam dokladnie ale zabijanie giant spidera trwalo 1~2 min. Jelzeli grasz knightem to powinienes wiedziec.
Nara
Oryginalnie dodany przez Mierzej
Głowa cię boli,czy co? GS'a na 30 levie,i bez tarczy?Chyba że masz jakieś 4 bp uhów ale to i tak nie ekonomiczne.
I w ogóle to samo się tyczy większości potworów,jak knight może blokować bez tarczy to zupełnie nie opłacalne.A jeszcze apropo GS'a to nawet knight na jakimś 60 levie ze skillami 90\90 miłałby trudności z zablokowaniem GS'a .
Tak mi się wydaję.
LOL. GSy blokowałem na 34levie z brightem i mi na jednego schodziły jakieś 2UHy. Zobaczcie na ssy Raynolda (podpis pod jego postami). Tam som wyprawy na GSa. Pamiętam jak Raynold blokował GS z GSem :D
haha. Gs hitał go za ponad 200hp :D
Ja teraz mam 45lev i skille 82/81 GSa sam bym rozwalił tracąc od 2 do 6 UHów.
Kumpel na 61 levie ze skillami 80/79 stracił 2 UHy jak solował GSa 8)
No dobra dobra. Przepraszam. Tak tylko słuszałem od kumpli.
@Killer
Nie pamietam dokladnie ale zabijanie giant spidera trwalo 1~2 min.
to najmocniejszy jego hit (wraz z przywolanymi pajakami) wynosil ~40. A tak normalnie to same chmurki. Sumujac 15 chmurek i jeden hit za 20~40. Max 3 uhy zeszly.
1 UH to 250 / na 30 (srednia pomiedzy 20 i 40) = ~8 hitow.
Taki hit twierdzisz ze otrzymywales raz na 15 ciosow
15 ciosow = 30 sekund
8 * 30 = 4 minuty.
4 minuty * 3 UH = 12 minut a nie 1-2.
Blokowalem GS z duzo wyzszymi skillami i lepszym sprzetem i powiem ze obrywalem znacznie wiecej niz "20-40".
Witam..widze ze znowu musze sie wypowiedziec:D
Killer troszke przesadzil z tymi hitami bo ja na 34 lvl i 72 shielding z mm shieldem blokowalem gsa wiele razy czasem dla zabawy a czasem dla qmpli.
Bylo roznie czasem 0 uh na gsa (padal okolo 30 sekund)
a czasem 3 uhy a nawet 6 jezeli kumpel bil go z hmmow (3 minuty). GS czasem potrafi nic nie zrobic ale z przyzwanymi pajakami to z 72 shieldingu i mm shieldem nawet za 230~ sie zdazalo.
I co do tych wypowiedzi ze 60 lvl 90/90 skille zeby zablokowac gsa to nie bede sie wyrazal zbyt wulgarnie , jak juz wczesniej pisalem jezeli nie masz oczyms pojecia to nie wprowadzaj w blad innych osob czytajacych te forum. Na 16 lvl pierwszy raz blokowalem GSa z bh shieldem przy czym biegalem troche co 3 sekundy podbiegalem pare kratek i jakos przezylem , gs potrafi walnac naprawde mocno:P'
Jesli sie ktos ze mna nie zgadza to niech napisze...
Cytat:
co do zerka... powiedz mi tylko jedno... dlaczego moje spotkanie z zerkiem wyglądało tak... idę do ork fortress... la la la... o kur... zerk X( trzaskam na full atak... - ja 22 lvl knight skille 50+/50+ z dragon hammerem - eq. steel helmet / noble armor / plate legs / dragon shield / leather boots :D trzaskamy sie trzaskamy sie końca nie widać :/ -> zerk padł... podsumowanie? moje straty : 350 hp [dwie exury]...
drugie spotkanie z zerkiem... włączyłem balance... ten sam kolo to samo equip :] -> moje straty : 110 hp... kolejny zer : ~100 hp... więc????
Moje zdanie na ten temat:
Moze dlatego ze na 50/50 nie chodzi sie na zerki?? pomysl troche.... racja mozesz go zabic ale duze ryzyko:D Ja swoim knightem z GSa czasami tracilem 0 hp poniewaz nawet nie zdazyl mnie dotknac zanim padl a czasem z mm shieldem za 140 dostalem......
mam kilka pytań :
1.UH to rozumiem, Ultimate healing
a w opisie czarow poszczególnych profesji pisze ze jest on dostepny tylko dla Druid, Czarownik, Paladyna wiec jak Knight moze go uzywać ??
2. co to jest Gfb ??
3.co to jest Gs ??
sory za być może lamerskie pytania ale wszystkie te sformułowania znalazłem w tym poście i chciałbym wiedzieć o co chodzi. :-)
Oryginalnie dodany przez arturo
1.UH to rozumiem, Ultimate healing
a w opisie czarow poszczególnych profesji pisze ze jest on dostepny tylko dla Druid, Czarownik, Paladyna wiec jak Knight moze go uzywać ??
2. co to jest Gfb ??
3.co to jest Gs ??
Jezeli pisze ze jest on dostepny dla paladyna maga i druida to znaczy ze knight nie moze go uzywac, chyba ze jest to czar runiczny.
GFB- great fire ball......
gs to albo potwor giant spider albo bron Giant sword...
------
Edit by Gremlin (dopowiedzenia o UH)
Sa 2 czary:
1. Ultimate Healing (exura vita) ktory kosztuje 80 many i mozna go rzucac od 8 magic lvl (nie dla knighta).
2. Ultimate Healing Rune (adura vita) ktory moze zrobic tylko druid i kosztuje 100 many. Do uzycia potrzeba 4 magic lvl i 0 many (uzywa sie runy).
Oryginalnie dodany przez Bloker
guardy bije sie z bron+tarcza a nie bron 2 reczna
ja z tarcza bije guardy tylko wtedy jesli z gs zabijam je za szybko ( nie nadazaja sie respic ).
Karwa z tobą to sie moge zgodzic , ale w temacie była mowa o knight-cie na 30 lvl~ i skillach ponizej 70 jak sobie przypominam, ty jestes po za rangą:P
Oryginalnie dodany przez Bloker
Karwa z tobą to sie moge zgodzic , ale w temacie była mowa o knight-cie na 30 lvl~ i skillach ponizej 70 jak sobie przypominam, ty jestes po za rangą:P
jesli zabijesz na 30 lvl z bronia jednoreczna i skillach ponizej 70 ~5 guardow z rzedu bez uha to zapodaj screeny na forum . oczywiscie chodzi mi w malych odstpach czasu a nie co 10 minut . jesli guardy na low lvl to tylko z bronia dwureczna, jednoreczna tylko na wysokich skillach i lvl
Oryginalnie dodany przez gimli syn gloina
Oryginalnie dodany przez Bloker
Karwa z tobą to sie moge zgodzic , ale w temacie była mowa o knight-cie na 30 lvl~ i skillach ponizej 70 jak sobie przypominam, ty jestes po za rangą:P
jesli zabijesz na 30 lvl z bronia jednoreczna i skillach ponizej 70 ~5 guardow z rzedu bez uha to zapodaj screeny na forum . oczywiscie chodzi mi w malych odstpach czasu a nie co 10 minut . jesli guardy na low lvl to tylko z bronia dwureczna, jednoreczna tylko na wysokich skillach i lvl
A czy jak gdzies napisalem ze bez uha??:/
Chyba lepiej na 30 lvl bic guardy z broni jednorecznej i dobra tarcz miec zeby mniej uhs zchodzilo, niz zabijac z broni 2 recznej poniewaz 30 knight ma za malo hp i za slabe skille zeby bic z 2 recznej broni, jest to nie oplacalne... Co innego tak jak Karwa ma 1300hp~ nie wiem dokladnie i skille powyzej 80, to dla niego guard to 2 hity.... czasem go nawet nie zdazy uderzyc, a nawet jak to zrobi to co to dla niego te 50~ hp w porównaniu do jego 1300....
Pasorzytek
05-05-2004, 21:30
Oryginalnie dodany przez Eiwan
Scorpion- tak sobie myślę..Kiedys jeden scorpion mnie rozwalił, do tej pory czuje niechęć do tych stworzeń..
Czy jest na nie jakiś sposób(oprócz antidotum)? :(
tutaj bym się klucil bo ja skorpiony rozwalam knightem na balanced [44/40] 21lvl [wychodzi brak traina ;p ] bez strat
Oryginalnie dodany przez Gremlin
Tak samo bicie ghuli na full defens nie wychodzi na dobre knightowi na 50 lvl... jak sie skonczy dla kolesia na 15 niechce nawet komentowac (ghule maja taki fajny bajer co sie nazywa life drain ktory calkowicie ignoruje pancerz i tarcze i zabiera w przypadku ghula do 30 hp).
garlic nectacle na to jest niemoge teraz wbic na tibie ale wypada z witchy i ma 250 razy cie obroni :)
re: Pasorzytek
1. Jesli niemasz antidote (albo many) to i na 50 lvl skorpion potrafi zabolec, o zaklad ze w poscie ktory cytujesz chodzi wlasnie o ta fajna trucizne skorpiona.
2. Garlic Necklate ma 150 ladunkow.
Chroni zdaje sie tylko przed mala czescia life drain.
Pasorzytek
06-05-2004, 16:53
Oryginalnie dodany przez Gremlin
re: Pasorzytek
1. Jesli niemasz antidote (albo many) to i na 50 lvl skorpion potrafi zabolec, o zaklad ze w poscie ktory cytujesz chodzi wlasnie o ta fajna trucizne skorpiona.
2. Garlic Necklate ma 150 ladunkow.
Chroni zdaje sie tylko przed mala czescia life drain.
zgodze sie co do 2 ze ma 150 ladunkow ale niewysys ci np ghul zycia i niedodaje sobie
Oryginalnie dodany przez Pasorzytek
zgodze sie co do 2 ze ma 150 ladunkow ale niewysys ci np ghul zycia i niedodaje sobie
Ghoul sie normalnie leczy a nie life drain, a co do dokladnego dzialania naszyjnika to sprawdze jak wroce do domu czy chroni przed czescia life drain czy calkowicie.
Mam jedno pytanko :
Co wy sie tak do tych 2-recznych broni doczepiliscie ?? Wiem ze one maja duzo atako ale co do obrony .... Lepiej miec tarcze. Przynajmiej ja tak sadze.
Taki np knight z Fire swordem i jakas tarcza na full def moze dostac ze ~~50 dmg od zerka (oczywiscie "dostac" to znaczy otrzymac) I zabiej go po jakis 10 minutach :)
Oczywiscie mowie o knajcie z niezlymi skillami
P.S Prosze o odpowiedz w sprawie 2-recznych gowien
P.S2 przepraszam , 2-recznych broni, TAK JAKOS mi sie napisalo 8)
re: Vorment
Pojedynczego Zerka to moze i faktycznie lepiej zabic z 1 recznej broni + tarczy, ale jesli idziemy na masowy ork Hunt to 2 handed sie lepiej oplaca.
Pozatym jesli napadniemy leadera to z 1 reczna bronia to sie mozna pociac zanim go zabijemy.
Koszorro
12-05-2004, 02:17
Na guardy się chodzi knightem dla expa, więc lepiej bić z GSa. Jeśli chce się bić pojedynczo z jednoręczną, to podobny exp można w tym czasie natrzaskać na soldach, a loot zdecydowanie lepszy.
Zerk na full atak, im szybciej ubijemy tym lepeij.
GS to tylko dla sportu na solo. Można jeszcze na w miarę wysokim levelu uciekać i walić z hmmów. Śmiesznie to wygląda :P
Dla knighta według mnie najlepeij zacząć od bicia troli pod Ab, a potem przenieść się do Kaz i stopniowo ze zwykłych dwarfów i rotó przerzucać się na soldy i w końcu na guardy. Jakiś szczegółowych wyliczeń levelowo-skilowo-sprzętowych podawać nie będę, bo po prostu to trzeba samemu wyczuć kiedy już opłaca się zacząć masowo ubijąć trudniejsze stworki...
Wyczerpaliśmy temat potworów, to przejdę do czegoś ciekawszego: PvP 8)
Duel - Knight vs Knight
Biegamy dookoła i staramy się podchodzić do przeciwnika i natychmiast się oddalać, przez to nie zawsze zdąży nam oddać, działa świetnie kiedy mamy przewagę szybkości albo on ma lagi. Dobrze jest zacząć walkę na balance, i zobaczyć jakie hity wchodzą w przeciwnika. Jeśli mało mu robimy, przechodzimy na full offence, jeśli zadajemy mu zadowalające obrażenia możemy zostać na balancie lub przejść na full def. Jeśli na full defie wchodzą w przeciwnika dobre hity, to już właściwie wygraliśmy, bo będzie bardzo trudno nas trafić.
Duel - Knight vs Paladin
Jeśli mamy czar "haste" to od razu rzucamy, dzięki czemu łatwiej dogoimy palla. Zwykle duele odbywają się na małych arenach, więc pall nie ma dużo miejsca do manewru. W walce wręcz robi za mięso armatnie :) Daj full offence i patrz jak wchodzą z niego hity za 30+ :D
Duel - Knight vs Sorcerer/Druid
Staramy się jak najszybciej biegać we wszystkich możliwych kierunkach, więc będzie nas trudno trafić.
Największym zagrożeniem jest dla nas SD - jeśli przeciwnik to hardcore'owiec i będzie umiał trafiać, albo explozja jeśli nie jest hardcore'owcem 8) dobrze jest trzymać się blisko widzów, to wtedy mag będzie bał się używać czarów obszarowych, poraniłby widzów co zaowocowałoby u niego białą czachą i zgonem :) Ponieważ będzie miał ograniczone pole manewru, prędzej czy później go dorwiemy. Wtedy będzie masakra, ale uwaga żeby nas nie zasypał force/flame/energy strike'ami.
Co do obrony przed PK to po pierwsze tu nie ma o czym pisać, a po drugie to zostało już 100x omówione w innych tematach.
Co innego, jeśli chcemy kogoś zabić. Jeśli jest to mag lub pall i ma niższy level lub lagi (więc jesteśmy szybsi) to biegamy za nim i próbujemy go rozpłatać mieczem, rozedrzeć toporem albo zmiażdżyć clubem :] Exori na pewno dostarczy mu trochę dodatkowej rozrywki. Jeśli jednak coś takiego się nie sprawdzi, to trzeba użyć czarów. Tutaj mój wybór pada na EF - energy field. Zadamy tym najwięcej obrażeń, bo 30+25=55, podczas gdy hmm zabiera 10-20, GFB 16-33, a FF pali zbyt powoli. UWAGA, JA NIE POPIERAM PEKOWANIA!! ALE CZASEM >TRZEBA< KOGOS ZABIC BO NA PRZYKLAD ZAKOSIL CI LOOT, ZABIL UH-MAKERA ALBO COŚ TAKIEGO. POZA TYM KNIGHT I TAK NIE JEST DOBRY DO PK I WĄTPIE ŻEBY KTOŚ NIM KOGOŚ ZABIJAŁ. X( X( X( X(
zdziwiony
16-05-2004, 10:32
Jezeli masz skile ~65 to najlepiej bic uarda z GSa ( bo 3-4 strzaly i go juz niema) jezeli bedziesz bil z jedno recznej broni na takim skilu jak wyzej to stracisz wiecej hp niz jak biles z GSa. J sam na skilach 65/64 (28lvl) zsolowalem 2 guardy na raz z GSa. Zbily mi na czerwone
I jak masz GSa i eq knight set, platinum amulet, woioror helmet to guard wali hit 30-40, czasami 60 (70 prawie nigdy)
Mister Knight
16-05-2004, 18:59
Mam takie pytanie... chciałem z qmplem iść na dragi... tara jego poszła na działke i nie ma hasla na kompa wiec nic nie wypali X( no ale jezeli nawet to czy poradzilibyśmy sobie ja bloker:lvl 33 K-set, W-helmet, C-shield, Fs skille 63/61 a on Pally: skille 64/51 lvl 26
komment plxplx :baby:
Poradzicie sobie, tylko lepiej żeby pall walił nie tylko z bełtów, ale też z HMM, to go szybciej ubijecie. Ja blokowałem smoka na levelu 30 z dwoma pallami lvl ~20 i poradziliśmy sobie świetnie 8)
Mister Knight
17-05-2004, 16:01
sorrki za off topic...
A MY CHCIELISMY ISC ZE STRZAŁAMI!!!! 8o 8o 8o
Ghostland
Żeby komfortowo chodzić (choć wciąż ze stratą życia) lvl 20+ skille 50/50+; magic level 4 i UHy na wszelki wypadek. Dużo ghuli i szkieletorów. Dużo kasy i expa, ale straszny tłum, więc kto rano wstaje, ten ghula dostaje, ale potem już raczej nie :))
Kopalnie, poziomy -3 i -4
Na poziom -3 możemy iść na lvl 16+, skille jakie tam mamy, eq niech będzie p-set, dwarven shield, spike sword/barb axe, i zabijamy solidery na full offence. WALCZYMY TYLKO Z DWOMA PORWORAMI NARAZ. Można wziąć HMMy i IHy na wszelki wypadek. Średnia ilość expa, ale bardzo konkretny loot (jak na lvl 16-20).
Poziom -4 to inna sprawa. Level 30+ i skille najlepiej 60/60+; zabijamy głównie solidery w DUŻYCH ilościach, guardy występują rzadko i najlepiej je omijać, ale bierzemy jakieś runy na wypadek gdyby guard wyskoczył. FS obowiąskowo, K-set i dragon shield mile widziane. No i UHy, panowie, UHy!
PoH
Tworząc PoH, CIPowie nie pomyśleli o knightach ;(
Jednak można tam pójść. Zabijemy jakieś zerki i cyklopy, w niektórych miejscach jest dużo rotów, i będziemy mieć dużo adrenaliny (RL, w Tibii nie ma czegoś takiego). Lvl 30+, najlepiej jeśli mamy czary "magic rope" i "haste", przydadzą się. Obowiąskowo BP UH. Gdy tylko dojdziemy do PoH najpierw znajdujemy świątynię, a z niej prowadzimy rozpoznanie okolicy. Tibia.pl ma świetną mapę PoH. Pierwszy raz na PoH najlepiej iść w godzinach szczytu, przez co będzie mniej potworów i mniejsze ryzyko. Sami będziecie mogli zdecydować, czy, i kiedy, warto tam chodzić. 8)
Mount Sternum - nad ziemią
Level i skille takie, żeby komfortowo bić cyklopy. Sami zdecydujcie, kiedy jesteście do tego dość silni. Najlepiej, żeby bić się tylko z 1 cyklopem na raz, bo inaczej dostaniemy ciężkie baty 8) Na szczęście jest dużo wąskich korytarzy, zaułków i przeszkód terenowych, które wystarczy dobrze wykorzystać, aby nie martwić się zażartą walką z dużą liczbą uczestników (UWAGA ŻEBY NA NIKOGO NIE ZLUROWAĆ CYKLOPA!! MOGĄ RÓŻNIE ZAREAGOWAĆ!!). Możecie wejść na szczyt góry, ale tylko dla satysfakcji - tam nic nie ma. Dużą, ba, chyba jedyną wadą tego miejsca jest duży tłum, więc albo idziemy tam wcześnie rano, albo w ogóle. ?(
re: Up
Kilka uwag
W ghostland nie schodzimy ponizej poziomu z ghulami, moze byc zlurowane kilka DS i wtedy jak macie magic rope to szansa na przezycie 50/50 (knight lvl 50+), bez tego szansa na przezycie 0.
Zawsze trzymac mane na antidote i runy UH na wrazie co jak by many braklo (glupio miec na 40 czy cos lvl wpis killed by poison).
Kopalnie
Uwazaj niesamowicie przy idac na nizszy poziom, czesto spawny sa zaraz obok zejscia, a jeszcze czesciej high lvl luruja po kilka guardow pod zejscie zeby miec spokoj expiac dalej. W kopalniach oprocz UH dobrze jest tez miec GFB/Explo zeby pozbyc sie nadmiaru krasnali jak nas goni np 8 guardow.
PoH
Przed spacerem w tamte okolice nalezy zrobic przynajmnije jedna z dwuch rzeczy:
1. Zalatwic sobie kolege paladyna na 30+ lvl ktory pokaze nam ktore miejsca omijac.
2. W przypadku braku takowego kolegi obejzec kilka filmow o poh na tibiaCAM (np Na filmiku Zaglady mozna zobaczyc dobrze okolice swiatyni).
Pozatym pod zadnym pozorem nie idzcie daleko na lewo od swiatyni (DUZO GS), dobrze jest tez ze soba wziasc ze 2 BP HMM (GS dla rycka na 50 lvl to 5-20UH albo 5-10HMM i 1 UH).
Widze że strasznie nie chwalicie pohu jednak ja na skilach 63/61 fs,ds k set rozwalałem cyce nawet na full ataku czasami po godzinie huntu nie zuzywalem ZADNEGO uha po prostu leczylem sie exura a no i mialem 26lvl
Guzik15(woguvep)
22-05-2004, 22:08
Mam 19 levele i skille 51/47 knight, na co moge chodzić bo slimy mi się już trochę znudziły ?( . Próbowałem na beholdery, ale prawie zginąłem przez jego głupie szkieletory X(
Guzik15(woguvep)
22-05-2004, 22:31
Slimy - słabiutkie stworki (gorzej jak się rozdzielą), niestety za kopie się nie dostaje expeka, ale 160exp za jednego to i tak dużo. Można chodzić na nie już od 16 lvl i skille 45/40 longsword, p-legs i p-armor, dwarven shield i waląc je uciekać żeby drugi cię nie dziabną.
Valkirie - podobnie jak slimy, levela nawet może być słabsza, walić na balance, jeśli będą w grupie najlepiej nie podchodzić jeśli się nie ma lepszej leveli i skillów.
War Wolfy - Nie opłaca się na nie chodzić (55exp ;( ) przy niskich skilsach , duża strata HP i loot to tylko mięcho.
Orck Warrior - Dosyć opłacalne potworki dla niskolevelowców, często trafia się chain armor który można sprzedać za 70gp. 50expeka za każdego. Trzeba uwarzać bo cześto przy nich stoją orck spearmany które nawalają z włóczni.
Monoskar
22-05-2004, 22:51
Oryginalnie dodany przez Guzik15(woguvep)
Orck Warrior - Dosyć opłacalne potworki dla niskolevelowców, często trafia się chain armor który można sprzedać za 70gp. 50expeka za każdego. Trzeba uwarzać bo cześto przy nich stoją orck spearmany które nawalają z włóczni.
Mam lekkie zastrzeżenia co do w/w potworka. Expa to prawie nie daje, bije prawie tak samo mocno jak Dwarf Soldier (exp 70), co z tego że wypada Chain Armor, skoro waży 100oz a na nickich levelach Cap'a jest tyle co nic a kasa 70gp. Z Soldków wypada w miarę często Dwarven Shield (po 100gp schodzą jak woda, zaopatrzyłem już chyba 1/8 Carlin) i Battle Axe (75gp od ręki).
re: Up
Podpowiem ci ze mozna sprzedac obie te rzeczy w sklepie :)
Z dwarf soldierow:
Dwarven Shield sprzedajemy w sklepie w kaz za 100gp
Crossbow sprzedajemy na fibuli za 160gp (trzeba sie nalazic, ale warto).
Battle axe/chain armor (lootbag) sprzedajemy w Thais za odpowiednio 85gp i 70gp.
Najlepiej zrobic sobie jakis 15 lvl i dobre skile (minimum 55\55 )potem w ciagu jakichs 4-5h expienia robisz sobie 20 lvl na soldierach i trzepiesz niezla kase (oczywiscie biorac pod uwage ze zabiresz loot baga i nie ma nikogo po za toba w kopalni )
Yulgar -knihgt-65\64-24 lvl-axe fighter
Moze bedzie to niezbyt wiargodne ale to na 100% prawda :))
Dzisiaj zabilem swojego 1 draga ;) I moim zdaniem niejest taki straszny , albo mialem szczęscie.
Na 1 draga poszlo mi 5 uh.
A teraz troche omnie :
Skile : 58/58
Sprzent : c armor , w helmet , gs , k legsy , buty , dragon neclans(czy jakos tak :P )
To był sprzent porzyczony :P ale w nim bylm na dragu.
Mój : k set,fs , g shield, stell helmet.
edit:
---------
20 level
Mi na jednego draga schodzi 1 UH czasami 0 UH :)
pknightci będą mieli do czynienia z zabijaniem słabszych i silniejszych potworów i każdego dnia Lv up. ciężko jest zdobywać lv up zabijając tylko elitarne stwory.
podążając za lista pokażemy wszystkie silniejsze stwory w tibii, od najłatwiejszych do zabicia przez knighta do najtrudniejszych do zabicia przez Knighta razem ze strategią walki każdego typu potwora. Ta Lista jest posortowana stosownie do siły potworów.
Ocena w kolumnie MAGIC Jest właściwa do wskaźnika umiejętności (ataku obrony) do zabicia potwora używając magii (hmm, FB, gfb, ef) i z włączonym trybem obronnym, bez użycia IH czy UH. Jednakże na tych skillach będziesz dostawał słabe obrażenia podczas walki , przeżyjesz ja i będziesz mógł bezpiecznie zabić potwora.
Ocena w Kolumnie KILL Jest właściwa do wskaźnika umiejętności (ataku/obrony0 do zabicia danego potwora używając jedynie broni (bez UH). Jednakże bezpieczniej jest używać magii, na tych skillach prawdopodobnie będziesz dostawał nieznaczne obrażenia podczas walki
Ocena w kolumnie LEVEL Jest właściwa do wskaźnika umiejętności (ataku/obrony) do zabicia danego potwora używając tylko walki wręcz do zdobywania na nim masowego expa (do zdobywania lvi lub treningu). Na tych skillach nie będziesz trącił wiele HP, i będziesz się mógł trochę uleczyć używając exury bądź uh.
Sprawdź tez (tu link) preferowane skille i eqp dla knighta na danych lv. Strategie są przeznaczone dla graczy którzy maja skille adekwatne do tabeli kill w kolumnie dla silniejszych potworów
Zdobycie 4 mlv dla knighta jest punktem przełomowym w życiu każdego knighta. Nie wybieraj się na bardzo silne potwory puki nie osiągniesz tego punktu. To jest kiedy będziesz mógł używać UH.
Przypisy'
Kiedy wybierasz się na hunt (dla zabicia przeciętne stwory) miej pewność ze masz ze sobą zawsze:
- Linę i Łopatę. (nawet jeśli używasz Magic ropę dobrze mięć linę pod ręka)
- Dodatkowe 1 lub 2 torche
- 4 runy GFB. Jeśli nagle spotkasz grupę potworów, to zapewni ci drogę ucieczki. 4 runki GFB są najlepsze do zabicia grup stworków. Dlatego miej pewność ze zabrałeś conajmniej 4 runy,
- Minimum 8 IH lub 4 Uh
-kilka energy fields. to zamknie przejście. dzięki tym runom możesz zablogowac dostęp potworom
- Mana potions. Normalne jest ze uciekasz bez many wtedy gdy najbardziej jej potrzebujesz ( w sytuacjach życia i smierci0. wiec zawsze przyda się dodatkowe 50 many.
- Zawsze trzymaj otwarte bp z Uhami i GFB żeby moc je użyć szybko.
. STelth ring do ucieczki z nieciekawych miejsc
Jeśli masz PACC zanim zejdziesz na dół dołu i nie jesteś pewny czy to bezpieczne pamiętaj żeby moc użyć szybko exani tera
Nazwa: Wild Warrior
Attack; Close combat
0-70 dmg
Xp; 55
Hp; 120
Magic 15/15 Kill 25/25 Lv 55/55
Strategie: Wild Warrior ma słaby atak ale dobrą obronę. Nie jest łatwym potworem do zabicia przez Knighta. Jest powolny ale silny. Jednakże rzadko spotykany w grupach, wiec nie powinien być dużym wyzwaniem
----------------------------------------------------------------
Nazwa: dwarf soldier
Xp; 70
Hp; 135
Attack; Close combat
0-80 dmg
Range combat
Bolts 0-60 dmg
Magic: 25/25 kill 30/30 Lv; 55/55
Strategie: Zwykle spotykane w grupkach, terroryzują nowych graczy w dwarf mines. Wielu nowych graczy próbuje je atakować myśląc, że są podobne do zwykłych dwarfów. Sposobem jest oddzielenie ich od grupy i zabicie bardzo szybko. Maja lepsza obronę od mino atchow ale o wiele słabszy atak. Uzywaj full atack jeśli walczysz z grupą i balance jeśli walczysz z 1. Pamiętaj ich bolty przebija twój armor, więc mogą szybko zadąć duże obrażenia.
Dobry sposób na robienie kasy dla graczy z levelami 20-60.
----------------------------------------------------------
Nazwa: Minotaur rcher
Xp; 65
Hp; 100
Attack: Range combat
Bolts 0-100
Magic; 25/25 kill; 30/30 Lv:60/60
Strategia; Kolejny łatwy do zabicia przez Knightów jeśli archer jest sam. Maja bardzo słabą obronę i mało życia, ale zadają duże obrażenia. Zabijaj Archery wcześniej niż pozostałe minotaury. Ich bolty potrafią przebić każdą zbroję, więc jeśli zaatakuje cię więcej niż 2 to mogą ci zadawać ogromne obrażenia. Po update zabijanie archow najpierw jest niezbędne. Życie będzie się ulatniać jeśli zaatakuje cię coś jeszcze.
------------------------------------------------------------
Nazwa: Valkiria
Xp: 85
Hp; 190
Attack: Close combat (0-70 dmg) range combat spears 0-50 dmg
Magic: 30/30 kill: 35/35 Lv; 60/60
Strategia: Valkirie dają dobry loot. Mogą być niebezpieczne dla słabo uzbrojonego gracza. Podobnie do Hunterów strzelają strzałami. Mają jednak lepsza obronę od nich , lecz atak znacznie słabszy. Dlatego gracze będą musieli dłużej ja bić w close combat. Dlatego też maja close combat lepszy i nie będą uciekać od ciebie.
-----------------------------------------------------
Nazwa: Ghoul
Xp; 85
Hp: 100
Attack: Close combat (0-50 dmg z 0-25 dmg)
Odporności ; trucizna, niewidzialność
Specjale: Leczenie
Magic: 30/30 Kill; 35/35 lv; 60/60
Strategie: Dobry potwór dla Loota. Daje bardzo dobry loot jak na te lve. Uwaga na leczenie. Potrafi się bardzo szybko uleczyć. Nie próbuj atakować jeśli są w grupie. Zwykle są w grupach ze szkieletami. Zabij szkielety najpierw a następnie Ghoule. Maja life drain który nie można zablokować twoim armorem ani tarczą nawet gracze na 30+ lv lubią zabijać ghoule. Używaj Full atack zawsze.
--------------------------------------------------------
Nazwa: stalker
Xp; 90
Hp; 120
Attack: Close combat (0-70 dmg)
Specjale; niewidzialność
Odporność:
Niewidzialność
Magic; 30/30 kill 35/35 Lv -/-
Strategie; Stalkery mogą stawać się niewidzialne. Więc bardzo ciężko zabić je samą bronią, Kiedy stają się niewidzialne nie działa na nie ani broń ręczna ani dystansowa, nawet jeśli wiesz gdzie one stoją.
Musisz używać run powierzchniowych jak np. GFB dla łatwiejszego zabicia go. One maja mało życia więc powinieneś je zabić bez używania wielu strzałów z GFB. Po każdym strzale z GFB stają się widoczne, wtedy możesz je atakować z broni, musisz być jednak szybki bo znikną ponownie
-------------------------------------------------------
Nazwa; slime
Xp; 160
Hp; 150
Attack; Close combat (0-120 dmg)
Odporności; trucizna
Specjale: matki mogą się rozmnarzac zamieniają się w posion field po śmierci
Magic: 30/30 kill 35/35 lv; 65/65
Strategie: Zwykle w grupkach matki z innymi slimami. Po śmierci zamieniają się w posion fieldy. Nie dają lootu. Po update slimy dają 160 xp ale o wiele łatwiej zabić inne potwory z tą sama ilością expa. Gdy zostaniesz otoczony przez 2-3 slimy używaj szybko GFB albo spróbuj zidentyfikować slima matkę i zabić ja, dzieci zgina automatycznie.
--------------------------------------
Nazwa: ghost
Xp; 120
Hp; 150
Attack: Close cobat (life drain 10-45 dmg)
Odporności:
Trucizna, atak fizyczny
Magic; 30/30 kill -/- lv -/-
Strategie; Nie możesz zabić ducha walką wręcz. Jedynym sposobem jest magia. Nie ważne jaki atak byle był magiczny. Nie stój biernie ale biegaj i strzelaj z hmm wtedy nie będziesz ranny.
-------------------------------------------------
Nazwa; Orc rider
Xp: 110
Hp; 180
Attack: Close combat
Magic: 30/30 Kill 35/35 Lv; 65/65
Strategie: Te orci są bardzo szybkie, szybsze nawet od Zergów . sadze że są szybkie tak jak gracze na 60 lv
-----------------------------------------------
Nazwa: elf scout
Xp: 75
Hp: 160
Attack; Range combat (0-2 strzaly na turę z obrażeniami 0-75)
Odporności; niewidzialność
Magic; 30/30 kill 35/35 Lv; 70/70
Strategie: Ma trochę więcej Hp niż dwarf soldier, ale o wiele słabszą obronę nie tak jak dwarf sodier czy Minotaur archer., potrafią uderzać do 4x w ciągu jednej rundy ale tylko 2 strzały mogą być zablokowane przez tarczę . Knighci powinni być przygotowani do szybkiego zabicia go. Jeśli masz mało hp pomyśl dobrze zanim zaatakujesz go . One próbują trzymać cię na dystans więc będzie ciężko zabić kilka scautów
------------------------------------------------------
Nazwa: Orc shaman
Xp: 110
Hp: 115
Attack; Range combat (0-2 fireballs na turę 20-50 dmg energy missles z 0-30 dmg0
Odporności; posion niewidzialność
Energia
Specjale; leczenie, 5 wężów
Magic; 35/35 kill 40/40 lv: 70/70
Strategie; Leczą się szybko i potrafią się wyleczyć do full hp. Mogą być zabite 3-4 ciosami. Ale uważaj na węże blokujące ci drogę. Zabij węże szybko bo będą ci przeszkadzały w zabiciu szamana. Miej pod ręką parę GFB na wszelki wypadek. Jeśli węże cię trapną użyj GFB na shamanie do zabicia go.
------------------------------------------------
Nazwa: beholder
Xp: 170
Hp: 260
Attack; Ranged combat (energy missles 0-70 dmg)
Odporności Posion/ Niewidzialność
Przywołuje do 7 skeletów
Magic; 35/35 kill 40/40 lv; 70/70
Strategie; Najczęściej zabijany potwór na tym levelu. Powodem masowych polowań jest dobry loot w porównaniu do lva. Summonuje on szkielety. Ale jeśli zabijesz Beholdera szkielety zginą razem z nim. Uciekaj dookoła beholdera kiedy atakuje z pocisków.
JEST DOBRYM RÓDŁEM KASY DLA LVI 30-60
-----------------------------------------------------
Nazwa : cyclop
Xp; 150
Hp: 260
Attack: Close combat (0-120 dmg)
Magic: 30/30 Kill 50/50 lv: 70/70
Strategie: Staraj się nie atakowac więcej niż 1 cyclopa. Luruj tak aby tylko 1 cię atakował. Używaj trybu balance dla lepszych rezultatów. Maja bardzo silne ataki więc używania balance jest najlepszym rozwiązaniem.
--------------------------------------------------------
Nazwa: fire devil
Xp: 110
Hp; 200
Attack; Range combat (0-3 Fire balle na rundę 20-80 dmg każde)
Odporności: ogień
Magic: 40/40 kill 50/50 lv -/-
Strategie: Ciężki do zabicia w grupie. Nie zbyt trudny w pojedynkę, ale w większej ilości może być bardzo niebezpieczny. Wyłącz fallow by w potrzebie użyć UH. Dogoń go jak najszybciej i zaatakuj. Jego ataki na odległość są bardzo niebezpieczne. Nie uciekaj na około ale uciekaj jak najdalej od nich. One nie uciekają kiedy są ranne. Ich ataki nie są silne jeśli nie otrzymasz zbyt dużo ogniowych będziesz miał szczęście. Nie będą ważne twoje skille bo one atakują wyłącznie ogniem.
-------------------------------------------
Nazwa: witch
Xp; 120
Hp: 300
Attack; Range combat (fire missles 0-50 dmg fire fields)
Odporności: trucizna, niewidzialność energia
Magic; 40/40 kill ; 50/50 lv;70/70
Strategie: Witche nie są zbyt trudne do zabicia. Mają słabą obronę, Knight bez problemu zabija wircha. Problem polega na tym że są w miejscach bądź pokojach gdzie trudno się poruszać. Witche najczęściej używają fire fieldów. Jeśli zostaniesz zablokowany przez nie zginiesz szybko od ognia. Staraj się mieć drogę ucieczki jeśli atakujesz witce. Nie ważne jaki masz armor czy shield będziesz dostawal obrażenia od ognia. Dlatego witche nie są polecane do nabijania poziomów czy treningu. Hmmy nie działają na nie więc powinieneś używać fire fieldów. Kiedy są ranne witche uciekają i atakują cie. Jeśli ich nie zabijesz możesz dostać dość duże obrażenia.
-------------------------------------------
Nazwa: hunter
Xp; 150
Hp; 150
Attack : Range combat (0-3 strzały na rundę 0-100 dmg każda)
Magic; 40/40 kill 50/50 lv; 75/75
Strategie; Uważajcie na Hunterów! Potrafią być zabójcze dla każdego kto przeczesuje nieznane krainy tibii. Można je znaleźć w lasach i mają bardzo szybkie ataki. Wielu high lvi na 50 poziomach padło gdy niespodziewanie spotkali huntera. Czasem atakują grupą. Knighci muszą trzymac uh pod ręką i zabić huntera jak najszybciej. Na szczęście mają bardzo słabą obronę. Silny rycerz powinien być gotowy do posłania go do piachu po 2-3 strzałach. Nie uciekaj od ataków gdyż hunter uderzy cię mocniej. Wyłącz fallow i atakuj huntera zanim będzie bardzo ranny. Zawsze oszczędzaj stelth ring na wszelki wypadek.
-----------------------------------
Nazwa: Mumia
Xp: 150
Hp: 240
Attack; Close combat (0-90 dmg) posion (zaczyna się od 0-5 hp tracąc 40-60 hp)
Odporności; trucizna, niewidzialność
Specjale: paraliż
Magic: 40/40 Kill 50/50 Lv: 75/75
Strategie: Mumie są podobne do cyklopów ale trochę silniejsze. Potrafią zatruć i sparaliżować cię. Dlatego grupka mumii może być bardzo niebezpieczna. Zrzucają dużo rzeczy o wartości kolekcyjnej. Używaj z nimi trybu balance, i miej przygotowane exana pox gdy zostaniesz zatruty.
-----------------------------------------
Nazwa: minotaur mag
Xp: 150
Hp; 155
Attack: Range combat (energy missilses with 0-30 dmg explosions with 0-120 dmg, energy fields)
Odporności energia, niewidzialność
Magic: 40/40 kill; 50/50 lv; 80/80
Strategie; One używają energy fields. Trzymaj się z dala od energy fields ale zawsze blisko maga. Maja bardzo słabą obronę, użyj full atack mode do szybkiego zabicia ich. Potrafią być destrukcyjne w grypach. Uważaj na grupy minotaurów z 1 lub kilkoma magami. Wtedy spamują explosions i uciekają dookoła ciebie. Wyłącz fallow, żeby móc szybko użyć uh.
-----------------------------------------------------------
Nazwa: elf arcanist
Xp: 175
Hp: 220
Attack: Range combat (strzały 0-90 dmg, energy missles 0-70 dmg Sudden death 0-50 dmg)
Odporności; ogień, trucizna, energia, niewidzialność
Specjale: leczenie
Magic: 45/45 kill; 55/55 Lv: 80/80
Strategie; Mają o wiele silniejszy atak z dystansu niż huntery. Mają dość mało hp i słabą obronę. Uwaga na ich leczenie. Nie atakuj je ze słabą bronią, gdyż one się uleczą i dostaniesz więcej obrażeń. Uzywaj broni 2- ręcznej z full atack mode dla lepszego rezultatu. Grupa arcanistów może być niebezpieczna, gdyż używają 3 typów ataku w tym samym czasie. Po nowym update, rycerzom jest trudniej walczyć z grupą arcanów. Moją radą jest trzymanie się zdala od grup.
------------------------------------------------------
Nazwa: minotaur guuard
Xp; 160
Hp; 185
Attack: Close combat (0-100 dmg)
Magic; 30/30 Kill 60/60 lv; 75/75
Strategie; Minotaury guardy maja silna obronę i bardzo silny atak. Powinieneś być przygotowany do położenia jednego bez dużych problemów. Jednakże 2 lub 3 może stwarzać zagrożenie. Zwykle w otoczeniu kilku minotaurow guardow atcherow lub magów. w trudnej sytuacji zabij najpierw archy potem magów a na końcu słabe zwykłe minosy.
Są dobre do trzepania kasy dla graczy z 40+ lv.
--------------------------------------------
Nazwa: stone golem
Xp: 160
Hp; 270
Attack: Close combat (0-70 dmg)
Odporności: ogień, trucizna, paraliż
Magic: 30/30 Kill: 60/60 lv; 75/75
Strategie; Są łatwiejsze od minotaurow guardów. Ale maja więcej punktów zycia.
----------------------------------------------------------
Nazwa; dwarf guard
Xp: 185
Hp: 240
Attack: Close combat (0-130 dmg)
Odporności: trucizna, niewidzialność
Magic: 30/30 kill 60/60 lv: 80/80
Strategie: Ci panowie maja silna obronę i atak. Jeśli walczusz z jednym lub 2 powinienes mieć dobre skille.dlatego dobrze jest z nimi walczyc uzywajac balance fighting mode z 1- reczna bronia i tarcza. Jeśli masz sredni lv. Strzelaj z gfb w grupy.
Są dobre do zarabiania kasy dla graczy z 50+ lv.
-------------------------------------------------------
Nazwa: Orc berserker
Xp; 195
Hp; 210
Attack; Close combat (0-200 dmg)
Odporności: trucizna
Magic: 30/30 kill; 60/60 Lv; 85/85
Strategie: Jest jednym z szybszych potworów. Ma słabą obronę i bardzo silny atak. Powinieneś zabić go kilkoma strzałami, ale wcześniej stracisz dużo HP. Trzymaj UH w pogotowiu. Jeśli to jest możliwe walcz z 1 zergiem naraz . Używaj broni oburęcznej na full atack.
--------------------------------------------------------
Nazwa; Dwarf geomancer
Xp: 245
Hp: 380
Attack: Tanged combat (rzuca kamieniami 0-120 dmg Mana drain 0-80 mana)
Odporności Ogień, Trucizna niewidzialność
Specjale: leczenie
Magic: 60/60 kill: 70/70 lv -/-
Strategie; Geomancery leczą się bardzo szybko. Musisz więc atakować je równie szybko i zabić je. Są wolne ale będą próbować uciekać od ciebie. Spróbuj trapnąć i zabić je jak najszybciej. Radzę użyc całą manę jeśli idziesz na geomancera (lepiej użyć niż stracić). Jednakże są łatwe dla knightów w połączeniu z innymi profesjami. Ze skillami 70/70 powinieneś zabic geonoma używając 0-1 UH. Użyj swojej 2hand z full atack mode.
------------------------------------------------------
Nazwa: monk
Xp; 200
Hp; 240
Attack: Close combat (0-150 dmg)
Odporności niewidzialność
Specjale: leczenie
Magic; 30/30 kill; 70/70 lv: 85/85
Strategie; Monk ma dobrą obronę ale słaby atak. Ze skillami 70/70 z 2hand powinieneś zabić jednego używając 0-2 UH. Niezłym rozwiązaniem jest uciekanie i strzelanie z HMM. Jest to rozwiązanie bardziej ekonomiczne niż strata kilku HP. Na lepszych skillach (85/85) możesz używać 1 ręcznej dla lepszego rezultatu
-----------------------------------------------------------
Nazwa: fire elemental
Xp: 220
Hp; 280
Attack; Close combat (0-100 dmg) distance 9fireballs 70-100 dmg explosions 0-160 dmg)
Odporności: ogień niewidzialność
Magic; 60/60 kill; 70/70 Lv: -/-
Strategie: Możesz zabić FE na skillach 660/60 używając 1-2 HMMów i 1-2 UH. Zostawiają fire fieldy na ciebie z dystansu (nawet poza ekranem) jednakże w porównaniu z innymi profesjami ten potwór jest dość łatwy do zabicia przez knighta. Dojdź do niego jak najszybciej i zabijaj go nie wychodząc z jego FF. Jeśli się ruszysz to rzuci nowe FF i będziesz miał cały plac zakryty ogniem i ciężko będzie się poruszać. Trzymaj UH w pogotowiu, twoje hp może drastycznie spaść (o 100-160 dmg) Kolejny potwor który nie zrzuca lootu. Użyj 2 hand z full atack dla szybkiego zabicia go.
----------------------------------------------------------
Nazwa: demon skeleton
Xp; 240
Hp: 400
Attack: Close combat 90-180 dmg life drain 30-60 dmg)
Odporności: ogień, trucizna
Magic; 30/30 kill; 75/75 lv -/-
Strategie: Mają bardzo dobrą obronę i DUŻO HP. Możesz zabić Dsa na 15 lvu używając 3-4 run HMM i uciekając. Są trudne do zabicia przez knightów. Palladyni i magowie łatwiej sobie radzą gdyż dsy są wolne, nie mają ataków na dystans i nie widza niewidzialnych. Jeśli twoje skille nie przekraczają poziomu 75/75 musisz używać HMM gdyż maja one bardzo dobrą obronę i nie będziesz zadawał dużych obrażeń z walki wręcz. Spoglądaj na swoje HP i użyj UH zanim będzie za późno.
Najlepszą techniką jest użyć broni 1 ręcznej i uciekać strzelając z hmM i trzymać dobry dystans od Dsów.
W okolicach skilli 75/75 powinieneś zabić Dsa z 2hand weapon używając 1-2 UH.
W tibii. Jest wiele miejsc gdzie znajdziesz dużą grupę Dsów. Trzymaj stelth ringa w pogotowiu gdy wkroczysz na takie miejsce zanim zostaniesz zablokowany przez taką grupkę, już mała grupka potrafi zabić w parę sekund. Możesz też użyć explosions do zabicia grupy.
-----------------------------------------------------------
Nazwa: Orc lider
Xp; 270
Hp; 450
Attack; Close combat (0-150 dmg) range combat (noże 0-80 dmg)
Odporności: ogień, niewidzialność
Magic; 40/40 kill 75/75 lv; -/-
Strategie: Lidery mają bardzo silną obronę silniejszą nawet od Dsów, ale mają o wiele słabszy atak niż zergi czy DSy . Niestety mają dużo hp i mocną obronę co wystarcza czasem do zabicia ciebie. 0-2 uhy są wystarczające dla rycerza ze skillami 75/75.
Jeśli jesteś jednocześnie atakowany przez lidera i zerga zabij najpierw zerga. Albo znajdź miejsce gdzie zmierzysz się z liderem oko w oko. Ich atak z dystansu jest słaby w przeciwieństwie do jego proni ręcznej. Jednakże mając słabsze skille zabijesz go z HMM z dystansu. Jeśli wybierasz tą taktykę sprawdź czy używasz full defence mode.
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.