Pokaż pełną wersje : Mam male pytanko : z ilu kratek palem zadaje sie najmocniejsze obarzenia
Cyki Isara
19-06-2005, 14:44
tak ja wspominlem w temacie ineresuje mnie to z jakiej odleglosci od przeciwnika zadaje sie najmocniejszy atak z boltow.
Prosze o odpowiedz.
Dwimenor
19-06-2005, 14:52
Ciężko dokładnie powiedzieć, czy odległość wpływa na dmg. Już prędzej na celność (przynajmniej takie mam odczucie)
Stojąc na najbliższej kratce od potwora rzadziej się trafia niż np: na trzeciej.
4-6 trafiam najczęściej.
Nie jest to nic potwierdzonego naukowo (ktoś chętny zorganizować badania naukowe na Harmonii?-Walić na gg) tylko moje odczucia.
Nie zauważyłem, żeby dmg różnił się w zależności od odległośći.
Lord KATuxo
19-06-2005, 15:06
JA mam lekki i dziwne odczucie ze z rozpendu wiecej sie zadaje niz jak potwor stoi kolo ciebie np: dwarf siada na jednego strzala z rozpedu a normalnie na 2(i to prawie zawsze)
Zeezowaty czzlek
19-06-2005, 20:55
Ja robie najlepsze hity z odległości 3 kratek. ale ty musisz sam zobaczyć. Bo mój qumpel najlepiej bije z 1 kratki.
Marcin wymiatacz
19-06-2005, 20:58
Ja robie najlepsze hity z odległości 3 kratek. ale ty musisz sam zobaczyć. Bo mój qumpel najlepiej bije z 1 kratki.
Ten kumpel to knight? :D
widzialem juz taki sam temacik pewien czas temu,
moze kiedys, za pare lat, pare update, to bedzie mozliwe ...
krzysiu13
19-06-2005, 23:30
czytalem gdzies (niepamietam gdzie) ze odleglos nie ma najmiejszego wplywu na zadawane obrazenia. ale czy to na 100% to nie wiem
Najgorzej z jednej i z końca ekranu. Najlepiej z 3-6 kratek. Ale z 2 kratek jest ogromne ryzyko dostania od jakiegoś stworka (silniejszego!). Tak z 6 kratek jest nawet gorzej niż z 4.
Ludzie to nie jest zalezne od dmg
mozecie walic z jakiego pola chcecie tylko dyst sie liczy....
ja wale z 5-7 kratki,najmniejsze ryzyko deada
Ludzie to nie jest zalezne od dmg
mozecie walic z jakiego pola chcecie tylko dyst sie liczy....
ja wale z 5-7 kratki,najmniejsze ryzyko deada
Dufno prawda... a wiesz dlaczego? Bo to by było nierealistyczne.. czy widzialeś żeby w LOTR Legolas walił z łuku, z odleglosci pół metra?
Wg. mnie najlepiej walić z odległości od potwora równej 1/4 tego co widzimy w Tibii (odliczajac pasek z eq, backpackami, skillami itp.)... przynajmniej tak mi się zdaje...
tomekfaszcz
26-06-2005, 11:57
Dufno prawda... a wiesz dlaczego? Bo to by było nierealistyczne.. czy widzialeś żeby w LOTR Legolas walił z łuku, z odleglosci pół metra?
Wg. mnie najlepiej walić z odległości od potwora równej 1/4 tego co widzimy w Tibii (odliczajac pasek z eq, backpackami, skillami itp.)... przynajmniej tak mi się zdaje...
a co ma jedno do drugiego ? jak dla mnie mogl strzelac i z 60 m i nie przeklada mi sie to w rzaden sposob na realizm czy na stosowanie specjalistyczej techniki w tym przypadku stania na koncu ekranu.
raziel1992
26-06-2005, 13:31
Dufno prawda... a wiesz dlaczego? Bo to by było nierealistyczne.. czy widzialeś żeby w LOTR Legolas walił z łuku, z odleglosci pół metra?
Wg. mnie najlepiej walić z odległości od potwora równej 1/4 tego co widzimy w Tibii (odliczajac pasek z eq, backpackami, skillami itp.)... przynajmniej tak mi się zdaje...
lol nie porównaj filmu z grą n/c ilośc kratek według mnie nie ma wpływu na dmg,ale chyba jak stoji się na ukos od wroga to wchodzą większe hity :baby:
OMG.. wasze opinie na ten temat mnie rozwalają, no ale dobra.. nie będę się kłócił.. c'ya
tomekfaszcz
26-06-2005, 16:32
oszczedasz nam wielkiej meki mistrzu, chwala Ci
dagothar
26-06-2005, 23:16
Czyzby tak ciezko bylo przeczytac manual na www.tibia.com, a konkretnie paragraf dotyczacy dista?
"c) Distance Fighting
Distance attacks are handled similar to melee attacks. Characters or creatures who fight from a distance will fire or hurl projectiles at regular intervals. Note that the actual distance between attackers and their targets has an influence on how successful distance attacks are - the larger the distance the smaller the chance to hit. Note, however, that distance fighters will also receive a to-hit penalty if they are firing at an opponent who is standing right next to them! What's more, distance weapons such as bows and crossbows are ill-suited for melee combat, since they require the use of both hands. Because of this distance fighters are well advised to maintain a moderate distance between themselves and their enemies. However, if your character is a skilled distance fighter and you cannot avoid a melee situation, you should equip him with a throwing weapon and a shield rather than a bow or a crossbow. Spears are a good choice because unlike other thrown weapons they do not vanish when used.
"
To chyba wystarczy?
Dziki Świstak
27-06-2005, 22:05
Wiesz... ja najlepsze hity paladynkiem robilem z 2 kratki spearem a lukiem z 3-4 beltami nie bilem bo wygladaly tak jakos... dziwnie :P a jak ktos woli scislosci to gralem na dolerze nick infernical aby nie bylo ze bzdury gadam ;)
Dziki Świstak
27-06-2005, 22:32
Ataki z dystansu sa podobnie opracowane do atakow z bronia bezposrednia. Zawodnik lub stwor walczacy z dystansu bedzie atakowac bronia w regularnych odstepach (nie liczac spamu). Odleglosc miedzy atakujacymi a ich celami bedzie wywierala wplyw na to jak skuteczne beda ataki z dystansu - im wiekszy dystans tym mniejsza szansa trafienia. Strzelajacy dostanie dodatkowa sankcje karna jezeli jego przeciwnik stoje zaraz obok niego (np. 1 kratka). Co wiecej, bronie dystansowe takie jak luki i kusze sa zle dopasowane do walki w zwarciu, zaczynajac od tego ze sa obureczne. Osoby walczace na dystans dobrze wiedza aby umiarkowac dystans miedzy nimi a ich przeciwnikami (mam nadzieje). Jednakze jesli twoja postac jest bardzo dobrze wytrenowana w walce na odleglosc i nie moze uniknac sytuacji walki w zwarciu powinienes uzyc broni miotanej jednorecznej (np spear) i zalozyc na siebie tarcze. Wlocznie sa dobrym wyborem poniewaz po rzuceniu nie tracisz ich jak np. throwing star lub throwing knife.
to tak dla ulatwienia... wiecie mam 12 lat :baby: to sie nie czepiajcie jak cos pomyle ;) . Ale ogolnie da sie zrozumiec (cieszcie sie ze tam mojego pisma nie ma :D )
Edit: jest to tlumaczenie txtu znajdujacego sie powyzej :cup:
Ataki z dystansu sa podobnie opracowane do atakow z bronia bezposrednia. Zawodnik lub stwor walczacy z dystansu bedzie atakowac bronia w regularnych odstepach (nie liczac spamu). Odleglosc miedzy atakujacymi a ich celami bedzie wywierala wplyw na to jak skuteczne beda ataki z dystansu - im wiekszy dystans tym mniejsza szansa trafienia. Strzelajacy dostanie dodatkowa sankcje karna jezeli jego przeciwnik stoje zaraz obok niego (np. 1 kratka). Co wiecej, bronie dystansowe takie jak luki i kusze sa zle dopasowane do walki w zwarciu, zaczynajac od tego ze sa obureczne. Osoby walczace na dystans dobrze wiedza aby umiarkowac dystans miedzy nimi a ich przeciwnikami (mam nadzieje). Jednakze jesli twoja postac jest bardzo dobrze wytrenowana w walce na odleglosc i nie moze uniknac sytuacji walki w zwarciu powinienes uzyc broni miotanej jednorecznej (np spear) i zalozyc na siebie tarcze. Wlocznie sa dobrym wyborem poniewaz po rzuceniu nie tracisz ich jak np. throwing star lub throwing knife.
to tak dla ulatwienia... wiecie mam 12 lat :baby: to sie nie czepiajcie jak cos pomyle ;) . Ale ogolnie da sie zrozumiec (cieszcie sie ze tam mojego pisma nie ma :D )
Edit: jest to tlumaczenie txtu znajdujacego sie powyzej :cup:
1) raczej sie nie pomyliłeś... gz
2) ten tekst potwierdza moją tezę więc bujajcie graba jeżeli tego nie rozumiecie, albo nie chcecie zrozumieć... -.-
Czyzby tak ciezko bylo przeczytac manual na www.tibia.com, a konkretnie paragraf dotyczacy dista?
"c) Distance Fighting
Distance attacks are handled similar to melee attacks. Characters or creatures who fight from a distance will fire or hurl projectiles at regular intervals. Note that the actual distance between attackers and their targets has an influence on how successful distance attacks are - the larger the distance the smaller the chance to hit. Note, however, that distance fighters will also receive a to-hit penalty if they are firing at an opponent who is standing right next to them! What's more, distance weapons such as bows and crossbows are ill-suited for melee combat, since they require the use of both hands. Because of this distance fighters are well advised to maintain a moderate distance between themselves and their enemies. However, if your character is a skilled distance fighter and you cannot avoid a melee situation, you should equip him with a throwing weapon and a shield rather than a bow or a crossbow. Spears are a good choice because unlike other thrown weapons they do not vanish when used.
"
To chyba wystarczy?
Czyli najlepiej mieć jedną kratkę przerwy.Ale kto jedną będzie trzymać :P.
Macie problemy.... ja jak grałem pallem biegałem 3-5 kratek od monstera, poprostu żeby uniknąć hita :)
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.