zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Może nowa grupa ?

Querte
24-06-2005, 16:35
Od czego zależy aby powstała taka grupa np. Sk8ters ?

Wiadomo grupa, która by zrzeszała fanów deskorolki.

Querte
24-06-2005, 16:39
jedno Wielkie GÓwno

Dyskorolka To Shit!

Ty jesteś gównem. Tak jak umysł 10 latka. Na desce jeżdzę od 6 lat. Nie wierz nawet jakei to przeżycie jest zrobić kickflipe'a 180. Tak idż pograć w piłeczke chłopczyku.

Krzesław
24-06-2005, 16:42
jest grupa old school

Hjotszn
24-06-2005, 16:42
/edit/ciach

Gesundheith
24-06-2005, 16:43
Jestem za na desce jeżdżę od 3 lat :P.

Van Wojskowy II
24-06-2005, 16:47
/edit/
(ciach)

Querte
24-06-2005, 16:53
@UP

Jka by grupa powstała (a ja bym był leaderem =}) to by były poradniki jak jeżdzić itp. Naprawdę grupa by była fajna.

Zed666
24-06-2005, 16:53
W dzissiejszych realiach słowo skate bardziej mi się kojaży z sterydami w kapturach stojącymi pod klatkami,niż z deską. Osobiście uważam (możecie podzielać moją opiniię lub nie),że hiphop SSIE!!! A takie skaty go słuchają!
Niewiem jak to ma się do deski ale to moje odczucia jeśli chodzi o to słowo z "8".
Skate! TFE!!!

Querte
24-06-2005, 16:55
@UP

:/

Sk8ci są to osoby które "freestajlują" robią triki itp. A narkomani to jarają przy Hip hopie i zakładają, ciemne kaptury rozumiesz?

TiTuS
24-06-2005, 16:56
@Van Wojskowy II
Bende mądzrzejszy....

@Querte

Jak będzie poradnik to zgłaszam się do grupy ;) Jeżeli ta zaistnieje ;0

Shanhaevel
24-06-2005, 17:03
W dzissiejszych realiach słowo skate bardziej mi się kojaży z sterydami w kapturach stojącymi pod klatkami,niż z deską. Osobiście uważam (możecie podzielać moją opiniię lub nie),że hiphop SSIE!!! A takie skaty go słuchają!
Niewiem jak to ma się do deski ale to moje odczucia jeśli chodzi o to słowo z "8".
Skate! TFE!!!

A ja nie przepadam za nickami zakończonymi na "666". I-co? To nie temat "Co ja myślę o sk8ach".

A róbcie, mnie nie zależy, niech będzie.

@Van Wojskowy II