Sir Patologia
01-07-2005, 13:50
Jeśli uznałeś, że dobrze zrobiłem informując Cię o tej grze możesz mi się odwdzięczyć grając na moim linku. Oczywiście nie zmuszam Ciebie, niżej masz link bez pomocy mi.
Wejdź i się przyłącz się w poszukiwaniu smoka!(Mój Link) (http://gra.avathar.info/referral.php?r=Kari)
(Link bez pomocy mi)Wejdź i się przyłącz się w poszukiwaniu smoka! (http://gra.avathar.info/)
Avathar polski serwer Legendy Zielonego Smoka, prowadzony przez Dark Archona.
Jest to gra pod jednym w zględem podobna do znanej The Crims, obie gry działają w przeglądarce internetowej.
Na tym podobieństwa się kończą, jedna to gangsterka, druga [wiat fantasy!
Troche pomocy!
Na początku tej gry wybieramy standardowo imię oraz:
Rasę:
[-] Stwórcą Krasnoludów i ich nauczycielem był Valar Aule, mistrz rzemiosła i wiedzy o materiałach. Odziedziczyli po nim wiele cech: bardzo kochali ziemię ( jaskinie, groty, podziemia itp.), brzydzili się złem, byli doskonałymi rzemieślnikami i górnikami (a co się z tym wiązało- wyróżniały się dużą wytrzymałością, precyzją i odpornością na ogień). Nikt w Śródziemiu nie wykonywał tak pięknego, a zarazem trwałego oręża jak oni.
Mimo swego niezbyt wielkiego wzrostu- większe od hobbita, mniejsze od człowieka- posiadają niezwykłą siłę i krzepę. W walce wręcz, w której prawie zawsze wykorzystują topory własnej roboty, mało kto może im dorównać. Walczą zawzięcie, z uporem i poświęceniem. A ponieważ żyją i pracują w grotach i jaskiniach, doskonale widzą w ciemnościach. Ich głowę zdobią bujne i długie brody (jedne z ich największych chlub), na punkcie których są bardzo wrażliwi.
Krasnoludowie kochają bogactwa, a dzieła rąk biegłych rzemieślników cenią wyżej niż to, co żyje własnym życiem. Jeżeli kiedykolwiek wyrządziłeś krasnoludowi krzywdę, lub coś mu skradłeś, bądź pewien, że ci tego nie zapomni i nie daruje. Zemsta może trwać przez kilka pokoleń i podobnie jak obrazy, nigdy nie zapominają zasług lub danego słowa. Długość ich życia waha się między 250-300 lat.
(Więcej kosztowności zdowywanych w walce)
Moja ulubiona rasa. Nią gram obecnie. Na 1 poziomie miałem 6 klejnotów i 600 sztuk złota!! Pozostło mi, aż 15 tur ;D
[-] Elfowie po raz pierwszy otworzyli oczy nad jeziorem Kuivienen, Wodą Przebudzenia. Był to lud o nazwie Quendi. Gwiazdy były pierwszą rzeczą, jaką ujrzeli-już na zawsze najbardziej pośród wszelkich rzeczy ubóstwiać mieli ich gwiezdny blask, oddając część Vardzie, znanej wśród nich jako Elentari- Królowa Gwiazd. A ponieważ światło Gwiazd zostało w elfich oczach zatrzymane, od ich oblicza zawsze zdaje się bić nieziemski blask. W ten sposób Illuvatar, Jedyny, powołał do życia najpiękniejszą i najmądrzejszą ze wszystkich ras Ardy. Wedle jego zapowiedzi, Elfowie mieli stworzyć na ziemi najwięcej piękna z wszelkich żywych istot. Ich udziałem miała się również stać największa szczęśliwość i najgłębszy smutek. Obdarzeni nieśmiertelnością, nieprzemijającą młodością, tak, iż żyć mogli wiecznie- dopóki istniała Ziemia. Nie dotykają ich choroby ani zarazy, jednak elfie ciała tworzy substancja ta sama, która buduje ludzi, toteż może ulec zniszczeniu. Ich życie może strawić ogień, mogą zginąć od miecza w boju, zostać zabici przez innych lub umrzeć w ogromnym smutku. Wzrostem dorównują ludziom, wyróżniają się jednak większą siłą ducha i ciała, a upływający czas dodaje im jedynie mądrości i piękna.
Ich włosy przypominają uprzędzone złoto lub utkane srebro. Światło Gwiazd roztacza wokół nich magiczny blask, migocąc w oczach, włosach, w jedwabistym odzieniu czy szlachetnych kamieniach na dłoniach. Głos posiadają piękny i delikatny niczym woda. Ze wszystkich umiejętności wyróżniają się zawsze w mowie, śpiewie i poezji. Jako pierwsi ze wszystkich ludów Ardy wydali z siebie głos, pierwsi również zaśpiewali. Słusznie też nazwali siebie Quendi, Mówiący, bowiem to oni nauczyli mowy wszystkie inne rasy na Ziemi.
(+1 Do Obrony)
Ta rasa średnio mi się podobała. Punkt obrony żadko mi się przydawał.
[-] Ludzka rasa po raz pierwszy ujrzała światło Słońca na wschodnich krańcach Śródziemia, którą elfy nazwały Hildorien, Kraj Następców. Jednak w przeciwieństwie do pierworodnych elfów, ludzie są śmiertelni i krótkowieczni, nawet w porównaniu do krasnoludów. Są słabi, łatwo ulegają zarazom i żywiołom. Bez trudu może ich złamać na ciele i duchu to wszystko, co elfom nie wyrządza żadnej krzywdy. Dlatego też elfy przezwały ich Engwarami, Chorowitymi, a ponieważ Valarowie nie zapuszczali się na Wschód, dlatego elfy mroczne, żyjące we wschodnich lasach, nauczyły z litości do nich wszystkiego, co byli w stanie przyswoić. Ludzie są wytrzymali i mnożą się znacznie szybciej od innych ras Ardy (z wyjątkiem orków), pomimo że wielu z nich umiera lub ginie.
(+1 Leśna Walka/dzień)
Nie najgorsza, ale i nie najlepsze rasa. moja pierwsza postać byla człowiekiem.
[-] Troll to złośliwa, lecz mało inteligentna istota wyrządzająca szkody ludziom i zwierzętom. Pod tym względem jest on podobny do orka, lecz jest o wiele większy od niego, silniejszy i agresywniejszy. Trolle żyją bardzo długo; hibernują latem i śpią w dzień, ponieważ upał źle na nie wpływa i bardzo spowalnia funkcjonowanie. Charakteryzują się grubo ciosanymi twarzami i olbrzymim wzrostem. Trolle z natury są samotnikami, nie tworzą plemion, wiosek lub miast ale czasem polują w grupach. Odzienie ich jest dość skąpe zazwyczaj jest to przepaska na biodra.
(+1 Do Ataku)
Patrz wyżej!
Umiejętności
Co przypominasz sobie z dzieciństwa?
[-] lubiłeś pozbawiać życia leśne stworzonka, wzorując się na nekromantach (Mroczne Talenty)
Pomaga w ataku na pierwszym poziomie mamy słabe potowrki, poźniej Vodoo i tak dalej w ciemnie moce!
[-] igrałeś z tajemniczymi mistycznymi siłami, bawiąc się w maga (Mistyczne Moce)
Na 1 poziomie mamy Regenreacje, na 2 Moc Pięści, nie wiem co lepiej wybrać tą czy poprzednią
[-] kradłeś bogatym i dawałeś... sobie (Łupiestwo)
Szczeże to tej mocy nie brałem
Na początku trfiamy do miasta-samouczka. Od 2 poziomu mozna je opuścić ja polecam na 4! Aby to zrobić w mieści z Menu po lewej wybieramy "Opuść Meathten"
Dalej gracie sami, by w końcu zabić smoka!
Teraz ruszamy przez całą gre prowadzi nas pomocnik, służy nam radą która pojawia się w ramce nad ekranem.
Kilka pomocy:
Mapka:
http://tinypic.com/6o3qj9.jpg
Wejdź i się przyłącz się w poszukiwaniu smoka!(Mój Link) (http://gra.avathar.info/referral.php?r=Kari)
(Link bez pomocy mi)Wejdź i się przyłącz się w poszukiwaniu smoka! (http://gra.avathar.info/)
Avathar polski serwer Legendy Zielonego Smoka, prowadzony przez Dark Archona.
Jest to gra pod jednym w zględem podobna do znanej The Crims, obie gry działają w przeglądarce internetowej.
Na tym podobieństwa się kończą, jedna to gangsterka, druga [wiat fantasy!
Troche pomocy!
Na początku tej gry wybieramy standardowo imię oraz:
Rasę:
[-] Stwórcą Krasnoludów i ich nauczycielem był Valar Aule, mistrz rzemiosła i wiedzy o materiałach. Odziedziczyli po nim wiele cech: bardzo kochali ziemię ( jaskinie, groty, podziemia itp.), brzydzili się złem, byli doskonałymi rzemieślnikami i górnikami (a co się z tym wiązało- wyróżniały się dużą wytrzymałością, precyzją i odpornością na ogień). Nikt w Śródziemiu nie wykonywał tak pięknego, a zarazem trwałego oręża jak oni.
Mimo swego niezbyt wielkiego wzrostu- większe od hobbita, mniejsze od człowieka- posiadają niezwykłą siłę i krzepę. W walce wręcz, w której prawie zawsze wykorzystują topory własnej roboty, mało kto może im dorównać. Walczą zawzięcie, z uporem i poświęceniem. A ponieważ żyją i pracują w grotach i jaskiniach, doskonale widzą w ciemnościach. Ich głowę zdobią bujne i długie brody (jedne z ich największych chlub), na punkcie których są bardzo wrażliwi.
Krasnoludowie kochają bogactwa, a dzieła rąk biegłych rzemieślników cenią wyżej niż to, co żyje własnym życiem. Jeżeli kiedykolwiek wyrządziłeś krasnoludowi krzywdę, lub coś mu skradłeś, bądź pewien, że ci tego nie zapomni i nie daruje. Zemsta może trwać przez kilka pokoleń i podobnie jak obrazy, nigdy nie zapominają zasług lub danego słowa. Długość ich życia waha się między 250-300 lat.
(Więcej kosztowności zdowywanych w walce)
Moja ulubiona rasa. Nią gram obecnie. Na 1 poziomie miałem 6 klejnotów i 600 sztuk złota!! Pozostło mi, aż 15 tur ;D
[-] Elfowie po raz pierwszy otworzyli oczy nad jeziorem Kuivienen, Wodą Przebudzenia. Był to lud o nazwie Quendi. Gwiazdy były pierwszą rzeczą, jaką ujrzeli-już na zawsze najbardziej pośród wszelkich rzeczy ubóstwiać mieli ich gwiezdny blask, oddając część Vardzie, znanej wśród nich jako Elentari- Królowa Gwiazd. A ponieważ światło Gwiazd zostało w elfich oczach zatrzymane, od ich oblicza zawsze zdaje się bić nieziemski blask. W ten sposób Illuvatar, Jedyny, powołał do życia najpiękniejszą i najmądrzejszą ze wszystkich ras Ardy. Wedle jego zapowiedzi, Elfowie mieli stworzyć na ziemi najwięcej piękna z wszelkich żywych istot. Ich udziałem miała się również stać największa szczęśliwość i najgłębszy smutek. Obdarzeni nieśmiertelnością, nieprzemijającą młodością, tak, iż żyć mogli wiecznie- dopóki istniała Ziemia. Nie dotykają ich choroby ani zarazy, jednak elfie ciała tworzy substancja ta sama, która buduje ludzi, toteż może ulec zniszczeniu. Ich życie może strawić ogień, mogą zginąć od miecza w boju, zostać zabici przez innych lub umrzeć w ogromnym smutku. Wzrostem dorównują ludziom, wyróżniają się jednak większą siłą ducha i ciała, a upływający czas dodaje im jedynie mądrości i piękna.
Ich włosy przypominają uprzędzone złoto lub utkane srebro. Światło Gwiazd roztacza wokół nich magiczny blask, migocąc w oczach, włosach, w jedwabistym odzieniu czy szlachetnych kamieniach na dłoniach. Głos posiadają piękny i delikatny niczym woda. Ze wszystkich umiejętności wyróżniają się zawsze w mowie, śpiewie i poezji. Jako pierwsi ze wszystkich ludów Ardy wydali z siebie głos, pierwsi również zaśpiewali. Słusznie też nazwali siebie Quendi, Mówiący, bowiem to oni nauczyli mowy wszystkie inne rasy na Ziemi.
(+1 Do Obrony)
Ta rasa średnio mi się podobała. Punkt obrony żadko mi się przydawał.
[-] Ludzka rasa po raz pierwszy ujrzała światło Słońca na wschodnich krańcach Śródziemia, którą elfy nazwały Hildorien, Kraj Następców. Jednak w przeciwieństwie do pierworodnych elfów, ludzie są śmiertelni i krótkowieczni, nawet w porównaniu do krasnoludów. Są słabi, łatwo ulegają zarazom i żywiołom. Bez trudu może ich złamać na ciele i duchu to wszystko, co elfom nie wyrządza żadnej krzywdy. Dlatego też elfy przezwały ich Engwarami, Chorowitymi, a ponieważ Valarowie nie zapuszczali się na Wschód, dlatego elfy mroczne, żyjące we wschodnich lasach, nauczyły z litości do nich wszystkiego, co byli w stanie przyswoić. Ludzie są wytrzymali i mnożą się znacznie szybciej od innych ras Ardy (z wyjątkiem orków), pomimo że wielu z nich umiera lub ginie.
(+1 Leśna Walka/dzień)
Nie najgorsza, ale i nie najlepsze rasa. moja pierwsza postać byla człowiekiem.
[-] Troll to złośliwa, lecz mało inteligentna istota wyrządzająca szkody ludziom i zwierzętom. Pod tym względem jest on podobny do orka, lecz jest o wiele większy od niego, silniejszy i agresywniejszy. Trolle żyją bardzo długo; hibernują latem i śpią w dzień, ponieważ upał źle na nie wpływa i bardzo spowalnia funkcjonowanie. Charakteryzują się grubo ciosanymi twarzami i olbrzymim wzrostem. Trolle z natury są samotnikami, nie tworzą plemion, wiosek lub miast ale czasem polują w grupach. Odzienie ich jest dość skąpe zazwyczaj jest to przepaska na biodra.
(+1 Do Ataku)
Patrz wyżej!
Umiejętności
Co przypominasz sobie z dzieciństwa?
[-] lubiłeś pozbawiać życia leśne stworzonka, wzorując się na nekromantach (Mroczne Talenty)
Pomaga w ataku na pierwszym poziomie mamy słabe potowrki, poźniej Vodoo i tak dalej w ciemnie moce!
[-] igrałeś z tajemniczymi mistycznymi siłami, bawiąc się w maga (Mistyczne Moce)
Na 1 poziomie mamy Regenreacje, na 2 Moc Pięści, nie wiem co lepiej wybrać tą czy poprzednią
[-] kradłeś bogatym i dawałeś... sobie (Łupiestwo)
Szczeże to tej mocy nie brałem
Na początku trfiamy do miasta-samouczka. Od 2 poziomu mozna je opuścić ja polecam na 4! Aby to zrobić w mieści z Menu po lewej wybieramy "Opuść Meathten"
Dalej gracie sami, by w końcu zabić smoka!
Teraz ruszamy przez całą gre prowadzi nas pomocnik, służy nam radą która pojawia się w ramce nad ekranem.
Kilka pomocy:
Mapka:
http://tinypic.com/6o3qj9.jpg