Villen
02-04-2004, 02:26
Nudzi mi się więc postanowiłem że napisze poradnik,bo skoro mamy poradnik dla knightów i magów(niby druid to to samo ale są różnice) to napisze dla druidów(czekać tylko na poradnik dla palów:) ).
Sprzęt
Sprzęt jest ważny dla druida jak nikomu innemu(tylko w niektórych przypadkac nei będziemy musieli go nosić).Podczas grania kierujmy się wagą sprzętu i jego def/arm,dzięki temu mamy więcej cap na bp z runkami.Polecam zakup:Crown helmet,Blue Robe,Plate Legs(jak oszczędzałeś na armor),knight i crown(arm taki sam różnica to cap i cena:P).Broń to zależy co wybraliśmy(polecałem club lub sword) z club skull staff(36/12 cap 17),fire sword (35/20 cap 23) a potem przeżucamy się na bright sword(36/30 cap 29).Tarcze to:Vapire Shield(def 34 cap 36),a lapiej to Demon Shield(def 35 cap 26).Oczywiście gdy mamy wyższy level(lub inny gust:P ),możemy zamiast BR dać c armor a zamiast c-helmet dać Royal lub Crusader.Teraz opisze co na mniej więcej jakim levelu można kupić.
Po wyjściu z rooka:Scale Armor,Brass Legs,Soldier helmet,Dwarven shield,battle hammer/morning star lub scamir.
Gdy na runkach zarobiliśmy troche sianka(o tym niedługo) kupujemy: P-set,dark helmet lub steel,bh/g-shieldlub jak nam się chciało to możemy zakupić draggy shield,broń to spike/serpent sword lub fs(zależy ile robiliśmy runek i ile sianka mamy),z clubów to c-mace,draggy hammer,skull staff.
Okolice 20 lv...
Mamy nawet w kit level powinniśmy mieć: c-helmet,Blue robe,skull staff/fs(może też być bright),p/k legs,mogą się trafić BoH,shield to draggy lub nawet c-shield(nie pisałem o nim) albo nawet Vamp(potęga uh:P ).
Coś w okolicach +35lv.
Troche się wyrobiliśmy na huntach(czerpliwie czekać:) ) kupujemy:Royal helmet\crusader helmet,Crown armor,c-legsy,boh(teraz to luz i je raczej mamy),Shield to może i nawet Demon.Opcjonalnie możemy zostać przy eq który opisałem na 20lv.Na wyższych levelach można kupić taki sprzęt który mi się nie śni:) .
Łuk+burst to też niezłysposób żeby poexpić,wypadają ze smoków lub robią je palowie,praktycznie zawsze trafiasz.
Zaklęcia
No to czas na to co lubi każdy z nas czyli zaklęcia,są barzo ważne dla nas(główna siła ataku),dzięki nim możemy się bronicz atakować lub uciec/wyleczyć się.Dzięki temu że druid to typowy defnesor trudno nas zabić(chyba że mamy pusty bp uh:P ),ale z każdym moim spotkaniem z pk nie używałęm ŻADNEGO uha.Wypisze zkalęcia najbardziej potrzebny i krótki komentarz do nich i kiedy je kupić,pierw potrzebne dla FACC potem dla PACC.
Create Food-czar przydatny dzięki niemu nabijemy mag lv potrzebny do robienia HMM,ponieważ tworzymy żarcie to mana się na uzupełnia(czasami mamy za dużo food:P ).Kupujemy go na samym początku.
Antidote-Ugryzło coś nas(np,skorpion) normalnie mamy szanse że zaliczymy zgona ale gdy wypowiemy "exana pox" jest po kłopocie.Polecam kupić wyleczy nas z opresji.Polecam zapisać go w Hot Keys
HMM-Jest to dobra runka ofensywna,na początku można na niej zarobić na Uh(runiczny jak i zywkły), oraz pózniej do expienia.Polecam go szybko kupić.
IH-można go kupić ze względu żeby nie zużywać cennych uhów a potrafi wyleczyć sporo.Przydatny zakup można zawsze zarobić sprzedając low lv knightom.
Magic Shield-dla druida przydatny czar warto kupić i zapisac Hot Keys.Po rzuceniu go zamiast hp ubywa nam mana co w przypadku dużej ilośi many staje się przydatne.Polecam zakup chociaż nie odrazu jak będziesz miał coś na uboczu.
Antidote Rune-Runka jak zwykły antidote może się nieraz przydać,a czasami low lv knighci kupią.
Destroy Field-przydatna runka używałem jej często bo się nauczyłem żepk potrafi zablokować wyjście pod drabiną lub na line lub jakiś field blokuje przejście to go usuwamy.Knighci to nieraz kupują.
Ultimate Healing-Kupujemy go mimo że mamy uh.Gdy mamy mało hp używamy pierw "vite" a potem ih a na koniec uh dzięki temu będą mniejsze straty.Polecam zapisąc w Hot Keys.
Greate Fire Ball-Bardzo fajne zaklęcie,silniejszy od zwykłego fire ball działa na większej przestrzeni i zadaje większy dmg.Przydatny na ghoust land i zawsze warto mieć conajmniej bag tych runek jak potworki nas otoczą.
Fire Bomb-Przydatne zaklęcie ponieważ na pk działa w tunelu odstraszająco(nie zawsze) takiemu pk walisz przed niego albo przejdzie lub nie,jeżeli przejdzie dostanie 60 dmg od ognia i się poparzy nei skutkuje 2 strzał.Kiedyś przed update przydatne zaklęcie na cyce(75 many za 150 expa) ale kasa się nie zwracała,można było keidyś też zabijac inne potworki jak zerk teraz przejdzie przez fielda.
Ultimate Healing Rune-No to jazda mamy 11 lv i 11 mag lv.Tą runke kupuj odrazu,dzięki niej zarobisz na inne zaklęcia i na eq który wypisałem wyżej.Leczy ponad 250+ dmg,każdy vox chce go kupić chodzi po koło 2.5k+.
Explosion-mimo że to nie SD to warto zakupić potrafi zadać spory dmg lecz ma duży rozrzut obrażeń.Wybucha w formie "+" (tak jak w dyna blaster:P ),więc łatwie z tego trafić a jak zależy ci żeby nabić szybko mag lv to je rób bo może sięzdarzyć że cena może być wyższa niż uh.Dobry run ofensywny warto zakupić.
Invisible-Zaklęcie prydatne gdy zachce się na zapolować na ds,zerki,huntery(lepiej w większej ilości),mino guardy lub mino archery,Fire Devil to użyj i wal z hmm.
Summon Creature-przydatne od 20+ bo możesz prywoływać mino archery a potem ds,monki,lidery itp które są najczęsciej summonowane.Spis potwrków które można przywołac,ale tylko te od 20+ bo reszta jest nie przydatna.
Wild Warrior-level:21 mana:420 convince:420
Amazon-Level:20 mana:390 convince:390
Minotaur Archer-level:20 mana:390 convince:390
Ghoul-level:22 mana:450 convince:450
Valkiria-Jak wyżej.
Fire Devil-level:25 mana:530 convince:530
Mummy-level:24 mana:--- convince:510
Hunter-level:25 mana:--- convince:530
Cyc-level:24 mana:490 convince:490
Mino Guard-level:16 mana:550 convince:550
Stone Golem-level:27 mana:590 convince:590
Dwarv Guard-leve:27 mana:600 convince:600
Orc Berserker-level:27 mana:590 convince:590
Monk-Level:27 mana:600 convince:---
Fire Elemental-level:30 mana:690 convince:690
Demon Skeleton-level:28 mana:620 convince:620
Orc Leader -level:29 mana:640 convince:640
(LIGHT HELING i INTERSE HEALING można kupić ale wole je zakupić pónznmiej)
Czary dla PACC:
Magic Rope-Przydaje się w krytyczncych momentach jak zapomnimy liny:)
Force Strike-Coś jak SD ale walimy z bliska dobre to ciągnie zaledwie 20 many potem jest to dobre zaklęcie bo zadaje spory dmg.
Levitate-Zaklećie sie przydaje jak chcemy wejśc na jakomś pułke skalną lub jka chcemy wyjśc z Hell Gate:D
Flame strike-silniejszy niż force strike ale dlatego że zadaje dmg od ognia.
Energy Strike-jak wyżej.
Haste-dobre zaklęcei jak polujemy na Gs lub uciekamy przed pk,ale lepsze jest Stronger Haste.
Animate Dead-odziwo przydatne gdy na coś polujemy i chcemy zasłonić nasz stworki to zasłaniamy je szkieletami.Nie koniecznie musisz kupować ale się przyda.
Heal Friend-nono przydatne ciągnie 70 many a leczy jak UH,możemy dać na hot puste(czyli:exura sio " ) lub z naszą xywką która może być długa(czyli:exura sio "Villentretenmerth).
Strong Haste-Haste jest dobre a to jest jeszcze lepsze przyjdzie moment że trzeba będzie czekać na gs:P
Wild Grouwth-żeby rzucić to zaklęcie musimy posiadać promocje(20k za nią i pacc).Tworzy to pnącza którego czas trwania nie jest dokładnie znany,można przez nie strzelać ale przejśc już nie.Przyda się jak zaczniemy przed czymś uciekać robimy obrót i zasłaniamy temu czemuś droge.
Magic Wall-jak wyżej tylko runka i nie możemy przez to strzelać.
UndeadLegio-jest to ulpeszona wersja zaklęcia Animate Dead dzięki temu za 1 zamachem ożywiamy kilka szkieletów,napisane jest w animate dead po co so szkielety.
Mass Healing-przydatne zaklęcie,tu jest przewaga jak z summonami na coś polujemy,mag używa uh/ih a my mass heling dobre też gdy naszą drużyne coś uszkodzi robimy odwrót i używamy mass heling.
CZARY MNIEJ PRZYDATNE:
Light-tworzy światło dobre do nabijania mg lv ale nie dla druida:)
Find person-dobre jak kogoś szukamy do zabicia lub do innych celów.
LMM-zaklęcie sięprzyda gdy chcesz potrenować z graczem celność:P
Poison field-lol shit jak nic nawet za to bym nie dał takiej ilości kasy:P
Greathe Light-jakaś pomyłka wogólenie przydatne bo jak już wole light.
Fire Field-najlepsze pole ale można kupić pózniej,głownie jak już robi się hmm,gfb,explo,uh.
Fire ball-znacznie słabszy od GFB nie polecam kupna.
Energy field-tak samo jak fire filed.
Envemon-lol trujący fire ball nieprzydatny trucizna jest za słaba;/
PoisonBomb-kijowa bomb zadaje AŻ 5 dmg i spada,najgorsza z bomb.
Desintegrate-przydatne jak ktoś zastawi przejście i nei ma jka przejśc walisz i niszczy wszystkie przesuwalne przedmioty.
Convince Creature-podobne jak summon,z tą różnica że kilka dodatkowych potworków można zauroczyć,a pale na wyższych lewelach je kupuja.
Creature illusion-do dupy czar zmienisz się to jakieś newby ciebie dopandą i zabiją:P
Poison wall-do dupy jak wszystkie związane z trucizną...
Chameleon-fajna runka zmieniasz się w itemki można się pobawić ale kupuj póżniej.
Ultimate Light-największe światło ale nie przydatne strata kasy i many.
Fire wall-tworzy ściane ognia,średnio przydatna.
Soul Fire-jest jak grzaniec rozgrzewa od śrowdka:P .Działanie tej runki polega na tym że podpala stworka.
Energy wall-ściana średnio przydatna i jak przystało na energie trwa krótko;/
Poison Storm-cipom odbija z tą trucizną:P .Działa jak Ue ale zatruwa i dmg spadnie ktoś walnie kilka exan pox lub 1 i koniec zabawy;(
Paralize-runka chyba do trymania w domu,może jej używać tylko druid,jak się ją robi zużywa 900 many i na użycie wymaga 900 many w sumie 1k8 many.Nie warte większej uwagi.
POTWORKI
Zabawy gry polega na zabijaniu stwrków wiec podaje najlepsze dla druida i takie z którymi można w miare walczyć.
Rotworm-najlepszy kaso dajny stworek na nim można długo expić(nawet do 30),runek nei warto używać chyba że jak jest więcej to z gfb.
Dwarf-nic ciekawego prócz gp i grzybków nie wypada ale daje sporo expa bo 45.
Willd Warrior-jka masz niższy lev to możesz uciekać i go pobić zhmm(jka ci nie szkoda),z bliska też można zabić,a jak masz paca to exori vis,flam,mort.
Valkiria-fajny stworek ma spory dej bijemy jak ww
Ghoul-w ghoust land lub na monk island mamy tego porob bierzemy gfb i walimy w grupke lub uciekamy i z hmm,przy odrobinie farta wypadnie z niego life ring.
Cyc-kiedyś mozna było walnac z f-bomb i czekać jak się zjara,teraz hmm i uciekamy,150 expa kasa za runki może sie zwróci.
Dwarf Soldier-bijemy go z hmm lub jak w większych ilościach z gfb.Możan sie na nim nawet niezle dorobic dzięki x-bow ,chain armor,scale armor.
Mino Guard-uciekamy i z hmm lub przy większym respie z gfb.
Mino-dobry stworek żeby na nim zarobić bo ma loot całkiem niezły ale tagże 50 expa.
Beholder-wspaniały potworek sporo expa,niezły loot kasa za runki się zwróci:)
Stalker-to taki pajac co robi się niewidzialny.Na ghoust landzie można tego spotkać troche.Może wypad stealth ring.Walimy z gfb i wtedy ma głupio:)
Slime-loot brak ale sporo expa uciekamy i z hmm a jak jest więcej to gfb.
Mino Archer-można na tym expić używając utana vid lub chowając się za jakomś zasłoną,uwaga może uszkodzić!!
Hunter-jest na tibi kilka miejsc gdzie jest ich sporo walimy niewidzialność i z gfb.
Stone golem-jak cyc tylko lepszy def(i tak mu nie pomoże:) ),z hmm i uciekamy.
Zerk-szybki i potrafi zaboleć jego hit bijemy go z summonami lub z utana vid.
Dwarf Guard-wspaniały potworek na zarabianie!!!, bijemy z hmm i uciekamy jak jest więcej to gfb,ale lepiej żeby za nami biegały max 2.Jest odporny na niewidzialnośc.
Ds-z utana vid lub z hmm i uciekamy,może się trafi G-shield.
Orac Shaman-Słaby ten gościu gfb i pada ale summonuje snaki które mogą bloknąć!!!
Mummy-jest powolna jak więcej to z gfb a jak 1-2 to z hmm,jest to wolne ale należy się wyleczyć z paraliżu!!!
Elf Scout-fajny nawet expwalić w niego z hmm,gfb,explo.Potrafi walić po kilka strzał więc uwaga miej vite.uh w pogotowiu.
Sprzęt
Sprzęt jest ważny dla druida jak nikomu innemu(tylko w niektórych przypadkac nei będziemy musieli go nosić).Podczas grania kierujmy się wagą sprzętu i jego def/arm,dzięki temu mamy więcej cap na bp z runkami.Polecam zakup:Crown helmet,Blue Robe,Plate Legs(jak oszczędzałeś na armor),knight i crown(arm taki sam różnica to cap i cena:P).Broń to zależy co wybraliśmy(polecałem club lub sword) z club skull staff(36/12 cap 17),fire sword (35/20 cap 23) a potem przeżucamy się na bright sword(36/30 cap 29).Tarcze to:Vapire Shield(def 34 cap 36),a lapiej to Demon Shield(def 35 cap 26).Oczywiście gdy mamy wyższy level(lub inny gust:P ),możemy zamiast BR dać c armor a zamiast c-helmet dać Royal lub Crusader.Teraz opisze co na mniej więcej jakim levelu można kupić.
Po wyjściu z rooka:Scale Armor,Brass Legs,Soldier helmet,Dwarven shield,battle hammer/morning star lub scamir.
Gdy na runkach zarobiliśmy troche sianka(o tym niedługo) kupujemy: P-set,dark helmet lub steel,bh/g-shieldlub jak nam się chciało to możemy zakupić draggy shield,broń to spike/serpent sword lub fs(zależy ile robiliśmy runek i ile sianka mamy),z clubów to c-mace,draggy hammer,skull staff.
Okolice 20 lv...
Mamy nawet w kit level powinniśmy mieć: c-helmet,Blue robe,skull staff/fs(może też być bright),p/k legs,mogą się trafić BoH,shield to draggy lub nawet c-shield(nie pisałem o nim) albo nawet Vamp(potęga uh:P ).
Coś w okolicach +35lv.
Troche się wyrobiliśmy na huntach(czerpliwie czekać:) ) kupujemy:Royal helmet\crusader helmet,Crown armor,c-legsy,boh(teraz to luz i je raczej mamy),Shield to może i nawet Demon.Opcjonalnie możemy zostać przy eq który opisałem na 20lv.Na wyższych levelach można kupić taki sprzęt który mi się nie śni:) .
Łuk+burst to też niezłysposób żeby poexpić,wypadają ze smoków lub robią je palowie,praktycznie zawsze trafiasz.
Zaklęcia
No to czas na to co lubi każdy z nas czyli zaklęcia,są barzo ważne dla nas(główna siła ataku),dzięki nim możemy się bronicz atakować lub uciec/wyleczyć się.Dzięki temu że druid to typowy defnesor trudno nas zabić(chyba że mamy pusty bp uh:P ),ale z każdym moim spotkaniem z pk nie używałęm ŻADNEGO uha.Wypisze zkalęcia najbardziej potrzebny i krótki komentarz do nich i kiedy je kupić,pierw potrzebne dla FACC potem dla PACC.
Create Food-czar przydatny dzięki niemu nabijemy mag lv potrzebny do robienia HMM,ponieważ tworzymy żarcie to mana się na uzupełnia(czasami mamy za dużo food:P ).Kupujemy go na samym początku.
Antidote-Ugryzło coś nas(np,skorpion) normalnie mamy szanse że zaliczymy zgona ale gdy wypowiemy "exana pox" jest po kłopocie.Polecam kupić wyleczy nas z opresji.Polecam zapisać go w Hot Keys
HMM-Jest to dobra runka ofensywna,na początku można na niej zarobić na Uh(runiczny jak i zywkły), oraz pózniej do expienia.Polecam go szybko kupić.
IH-można go kupić ze względu żeby nie zużywać cennych uhów a potrafi wyleczyć sporo.Przydatny zakup można zawsze zarobić sprzedając low lv knightom.
Magic Shield-dla druida przydatny czar warto kupić i zapisac Hot Keys.Po rzuceniu go zamiast hp ubywa nam mana co w przypadku dużej ilośi many staje się przydatne.Polecam zakup chociaż nie odrazu jak będziesz miał coś na uboczu.
Antidote Rune-Runka jak zwykły antidote może się nieraz przydać,a czasami low lv knighci kupią.
Destroy Field-przydatna runka używałem jej często bo się nauczyłem żepk potrafi zablokować wyjście pod drabiną lub na line lub jakiś field blokuje przejście to go usuwamy.Knighci to nieraz kupują.
Ultimate Healing-Kupujemy go mimo że mamy uh.Gdy mamy mało hp używamy pierw "vite" a potem ih a na koniec uh dzięki temu będą mniejsze straty.Polecam zapisąc w Hot Keys.
Greate Fire Ball-Bardzo fajne zaklęcie,silniejszy od zwykłego fire ball działa na większej przestrzeni i zadaje większy dmg.Przydatny na ghoust land i zawsze warto mieć conajmniej bag tych runek jak potworki nas otoczą.
Fire Bomb-Przydatne zaklęcie ponieważ na pk działa w tunelu odstraszająco(nie zawsze) takiemu pk walisz przed niego albo przejdzie lub nie,jeżeli przejdzie dostanie 60 dmg od ognia i się poparzy nei skutkuje 2 strzał.Kiedyś przed update przydatne zaklęcie na cyce(75 many za 150 expa) ale kasa się nie zwracała,można było keidyś też zabijac inne potworki jak zerk teraz przejdzie przez fielda.
Ultimate Healing Rune-No to jazda mamy 11 lv i 11 mag lv.Tą runke kupuj odrazu,dzięki niej zarobisz na inne zaklęcia i na eq który wypisałem wyżej.Leczy ponad 250+ dmg,każdy vox chce go kupić chodzi po koło 2.5k+.
Explosion-mimo że to nie SD to warto zakupić potrafi zadać spory dmg lecz ma duży rozrzut obrażeń.Wybucha w formie "+" (tak jak w dyna blaster:P ),więc łatwie z tego trafić a jak zależy ci żeby nabić szybko mag lv to je rób bo może sięzdarzyć że cena może być wyższa niż uh.Dobry run ofensywny warto zakupić.
Invisible-Zaklęcie prydatne gdy zachce się na zapolować na ds,zerki,huntery(lepiej w większej ilości),mino guardy lub mino archery,Fire Devil to użyj i wal z hmm.
Summon Creature-przydatne od 20+ bo możesz prywoływać mino archery a potem ds,monki,lidery itp które są najczęsciej summonowane.Spis potwrków które można przywołac,ale tylko te od 20+ bo reszta jest nie przydatna.
Wild Warrior-level:21 mana:420 convince:420
Amazon-Level:20 mana:390 convince:390
Minotaur Archer-level:20 mana:390 convince:390
Ghoul-level:22 mana:450 convince:450
Valkiria-Jak wyżej.
Fire Devil-level:25 mana:530 convince:530
Mummy-level:24 mana:--- convince:510
Hunter-level:25 mana:--- convince:530
Cyc-level:24 mana:490 convince:490
Mino Guard-level:16 mana:550 convince:550
Stone Golem-level:27 mana:590 convince:590
Dwarv Guard-leve:27 mana:600 convince:600
Orc Berserker-level:27 mana:590 convince:590
Monk-Level:27 mana:600 convince:---
Fire Elemental-level:30 mana:690 convince:690
Demon Skeleton-level:28 mana:620 convince:620
Orc Leader -level:29 mana:640 convince:640
(LIGHT HELING i INTERSE HEALING można kupić ale wole je zakupić pónznmiej)
Czary dla PACC:
Magic Rope-Przydaje się w krytyczncych momentach jak zapomnimy liny:)
Force Strike-Coś jak SD ale walimy z bliska dobre to ciągnie zaledwie 20 many potem jest to dobre zaklęcie bo zadaje spory dmg.
Levitate-Zaklećie sie przydaje jak chcemy wejśc na jakomś pułke skalną lub jka chcemy wyjśc z Hell Gate:D
Flame strike-silniejszy niż force strike ale dlatego że zadaje dmg od ognia.
Energy Strike-jak wyżej.
Haste-dobre zaklęcei jak polujemy na Gs lub uciekamy przed pk,ale lepsze jest Stronger Haste.
Animate Dead-odziwo przydatne gdy na coś polujemy i chcemy zasłonić nasz stworki to zasłaniamy je szkieletami.Nie koniecznie musisz kupować ale się przyda.
Heal Friend-nono przydatne ciągnie 70 many a leczy jak UH,możemy dać na hot puste(czyli:exura sio " ) lub z naszą xywką która może być długa(czyli:exura sio "Villentretenmerth).
Strong Haste-Haste jest dobre a to jest jeszcze lepsze przyjdzie moment że trzeba będzie czekać na gs:P
Wild Grouwth-żeby rzucić to zaklęcie musimy posiadać promocje(20k za nią i pacc).Tworzy to pnącza którego czas trwania nie jest dokładnie znany,można przez nie strzelać ale przejśc już nie.Przyda się jak zaczniemy przed czymś uciekać robimy obrót i zasłaniamy temu czemuś droge.
Magic Wall-jak wyżej tylko runka i nie możemy przez to strzelać.
UndeadLegio-jest to ulpeszona wersja zaklęcia Animate Dead dzięki temu za 1 zamachem ożywiamy kilka szkieletów,napisane jest w animate dead po co so szkielety.
Mass Healing-przydatne zaklęcie,tu jest przewaga jak z summonami na coś polujemy,mag używa uh/ih a my mass heling dobre też gdy naszą drużyne coś uszkodzi robimy odwrót i używamy mass heling.
CZARY MNIEJ PRZYDATNE:
Light-tworzy światło dobre do nabijania mg lv ale nie dla druida:)
Find person-dobre jak kogoś szukamy do zabicia lub do innych celów.
LMM-zaklęcie sięprzyda gdy chcesz potrenować z graczem celność:P
Poison field-lol shit jak nic nawet za to bym nie dał takiej ilości kasy:P
Greathe Light-jakaś pomyłka wogólenie przydatne bo jak już wole light.
Fire Field-najlepsze pole ale można kupić pózniej,głownie jak już robi się hmm,gfb,explo,uh.
Fire ball-znacznie słabszy od GFB nie polecam kupna.
Energy field-tak samo jak fire filed.
Envemon-lol trujący fire ball nieprzydatny trucizna jest za słaba;/
PoisonBomb-kijowa bomb zadaje AŻ 5 dmg i spada,najgorsza z bomb.
Desintegrate-przydatne jak ktoś zastawi przejście i nei ma jka przejśc walisz i niszczy wszystkie przesuwalne przedmioty.
Convince Creature-podobne jak summon,z tą różnica że kilka dodatkowych potworków można zauroczyć,a pale na wyższych lewelach je kupuja.
Creature illusion-do dupy czar zmienisz się to jakieś newby ciebie dopandą i zabiją:P
Poison wall-do dupy jak wszystkie związane z trucizną...
Chameleon-fajna runka zmieniasz się w itemki można się pobawić ale kupuj póżniej.
Ultimate Light-największe światło ale nie przydatne strata kasy i many.
Fire wall-tworzy ściane ognia,średnio przydatna.
Soul Fire-jest jak grzaniec rozgrzewa od śrowdka:P .Działanie tej runki polega na tym że podpala stworka.
Energy wall-ściana średnio przydatna i jak przystało na energie trwa krótko;/
Poison Storm-cipom odbija z tą trucizną:P .Działa jak Ue ale zatruwa i dmg spadnie ktoś walnie kilka exan pox lub 1 i koniec zabawy;(
Paralize-runka chyba do trymania w domu,może jej używać tylko druid,jak się ją robi zużywa 900 many i na użycie wymaga 900 many w sumie 1k8 many.Nie warte większej uwagi.
POTWORKI
Zabawy gry polega na zabijaniu stwrków wiec podaje najlepsze dla druida i takie z którymi można w miare walczyć.
Rotworm-najlepszy kaso dajny stworek na nim można długo expić(nawet do 30),runek nei warto używać chyba że jak jest więcej to z gfb.
Dwarf-nic ciekawego prócz gp i grzybków nie wypada ale daje sporo expa bo 45.
Willd Warrior-jka masz niższy lev to możesz uciekać i go pobić zhmm(jka ci nie szkoda),z bliska też można zabić,a jak masz paca to exori vis,flam,mort.
Valkiria-fajny stworek ma spory dej bijemy jak ww
Ghoul-w ghoust land lub na monk island mamy tego porob bierzemy gfb i walimy w grupke lub uciekamy i z hmm,przy odrobinie farta wypadnie z niego life ring.
Cyc-kiedyś mozna było walnac z f-bomb i czekać jak się zjara,teraz hmm i uciekamy,150 expa kasa za runki może sie zwróci.
Dwarf Soldier-bijemy go z hmm lub jak w większych ilościach z gfb.Możan sie na nim nawet niezle dorobic dzięki x-bow ,chain armor,scale armor.
Mino Guard-uciekamy i z hmm lub przy większym respie z gfb.
Mino-dobry stworek żeby na nim zarobić bo ma loot całkiem niezły ale tagże 50 expa.
Beholder-wspaniały potworek sporo expa,niezły loot kasa za runki się zwróci:)
Stalker-to taki pajac co robi się niewidzialny.Na ghoust landzie można tego spotkać troche.Może wypad stealth ring.Walimy z gfb i wtedy ma głupio:)
Slime-loot brak ale sporo expa uciekamy i z hmm a jak jest więcej to gfb.
Mino Archer-można na tym expić używając utana vid lub chowając się za jakomś zasłoną,uwaga może uszkodzić!!
Hunter-jest na tibi kilka miejsc gdzie jest ich sporo walimy niewidzialność i z gfb.
Stone golem-jak cyc tylko lepszy def(i tak mu nie pomoże:) ),z hmm i uciekamy.
Zerk-szybki i potrafi zaboleć jego hit bijemy go z summonami lub z utana vid.
Dwarf Guard-wspaniały potworek na zarabianie!!!, bijemy z hmm i uciekamy jak jest więcej to gfb,ale lepiej żeby za nami biegały max 2.Jest odporny na niewidzialnośc.
Ds-z utana vid lub z hmm i uciekamy,może się trafi G-shield.
Orac Shaman-Słaby ten gościu gfb i pada ale summonuje snaki które mogą bloknąć!!!
Mummy-jest powolna jak więcej to z gfb a jak 1-2 to z hmm,jest to wolne ale należy się wyleczyć z paraliżu!!!
Elf Scout-fajny nawet expwalić w niego z hmm,gfb,explo.Potrafi walić po kilka strzał więc uwaga miej vite.uh w pogotowiu.