zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Patrolujące potwory


Tomkov
18-08-2005, 11:17
Wszystko zaczęło się po nowym update. Przechodząc obok terenu huntera na górze goblinów zauważyłem że cały czas chodzi on sobie po swoim terenie "patrolując go" (przed update jak się ruszył o kilka pól to był cud). Potem jak zwykle wziąłem co potrzeba i poszedłem expić na dwarf guardach. I co ? TRAGEDIA ! X( Po zejściu na ich poziom na dzień dobry zaatakowało mnie 3 guardów po chwili podszedł jeszcze 1. A wszystko dlatego że one sobie chodzą po swoim terenie ! Jakoś sobie z nimi poradziłem (hmm,gfb,uh). Po tej walce miałem serdecznie dość. Jeżeli podczas walki np. z 2 guardami zajdą mnie od tyłu kolene 2 "patrolujące sztuki" to bez gfb nie ma szans an przeżycie. Myślałem żeby pochodzić tam z monkiem ale nie sądze żeby dał on sobie radę z blokowaniem. Po tym update nie da się prawie wogle grać tyle zmian wprowadzili.
Co wy sądzicie o moim problemie? Proszę o pomoc !

-Res-
18-08-2005, 11:29
A moze potwory maja stac jak kolki ?!
Dodaje to troche realizmy do gry ...

ripper
18-08-2005, 11:41
Hmmmm... Też miałem takie akcje na guardach - w tym sensie to denerwujące. Trzeba jednak pamiętać że Tibia stała się przez to bardziej realna i można fajnie bić potwory:
35 (po zabiciu 36) palek GS solo style z boltów Up and Downem na pohu w temple xD

Kusznik
18-08-2005, 11:58
Jak Ci się to nie podoba to nie graj w tibie a nie zawracasz czuprynę.
Kolejny głupi temat założony przez osoby narzekające na Update-Żałosne.

Hieyan
18-08-2005, 12:00
Hegemmon ładnie nazwał ten systrm - lurowanie w białych rękawiczkach by CipSoft

Ellenhorin
18-08-2005, 12:14
Nie rozumiem juz , czy wy narzekacie tylko zeby sobie ponarzekac?
Przecierz jak wprowadzili antylura to tak stekaliscie ze nie ma adrenaliny i wogole dupa , no to macie co chcecie jak zejdziesz to nie wiesz co bedzie i juz masz adrenaline a jak sie nie podoba to do gry nikt przecierz nie zmusza

Wielki MarIuSzzo
18-08-2005, 12:21
A mi znikaja vampy w tombach bo zadaleko z nimi odchodze... •(

Heroldso
18-08-2005, 12:23
Realizm w grze jest... i dlatego teraz trzeba wiecej taktyki np. przed upade na amazon camp na gurce gdzie sa 2 witche nieruszaly sie wchodzilem zucalem na nie ognista bomba i czekalem same z czasem umieraja a tera one uciekaja z tego wiec najpierw trzeba poczekac az wejda w jakis rug i dopiero ... Ale UPADE JEST EKSTRA mi sie all w nim podoba :)

Patryq Czarodziej
18-08-2005, 16:10
to z tymi guardami to dlatego poniewaz teraz potwory nie respawnuja sie w jednym miejscu tylko na obszarze calego terenu ( w tym przypadku kopalni ). jesli nie wierzycie to idzice poexpic na roty kolo veno, jest tam jedna taka jaskinia ze wyskakuje od razu 5 rotow tylkoze przed updatem byly tak rozmieszczone (3 roty z lewej kolo siebie i 2 z prawej kolo siebie ) a po updacie te 5 rotow sa porozzucane po calej tej jaskini ;)

Khan
18-08-2005, 16:13
Ciesz sie, ze potwory chodzą chaotycznie i 'podchodzą' dopiero jak cie widzą. Mogłyby faktycznie regularnie patrolowac okolice, a wtedy marny twoj los :)

Michalinqyy
18-08-2005, 16:23
Szłam z pustyni i poszłam zwiedzać teren.Najpierw patrze o Elf!Może go zabije i zabiłam.A potem patrze Elf Scout uciekam przed nim a tam stoi Hunter X( .Nie był na żadnej górce tylko na normalnej powierzchni X(

Kas
19-08-2005, 11:03
O ile dobrze rozumiem poszedles/poszedlas za zachód od budynku poczty miedzy thais a kazo tam wystepuja naturalnie 2 hutery okolo 3-4 elfów elf scout i aracanist pewnie podczas ucieczki znalaazlas huntery :P

Xyrius
19-08-2005, 11:17
I dobrze że się poruszają... ja mam takie szczęście że ropuje sobie dwarf soldiery w kopalniach nie schodząc na dół :]
Po prostu baardzo często zdarza się że potwór własnie w TYM (tym w którym uzywasz liny) miejscu... - tzn na rope place ;)