Pokaż pełną wersje : Takike pytanko...
Tak mnie zastanawia... Czy jak cię zrookują to możesz na rooku uzywać czarów? I jeśli nie to czy powrocie na maina masz wszytakie czary które miałeś wcześniej czy muszisz je od nowa kupować?
Jak wrocisz do rooka to nie bedziesz mogl uzywacz czarow a jezeli przejdziesz znow na main to mi sie wydaje ze bedziesz mogl. To chyba taka sama zasada jak z promocja, stracisz pacca nie mozesz uzywac kupisz ponownie znow jestes royall / elite / master / elder i mozesz uzywacz czarow. Taki jest moj punkt widzenia chodz nie wiem czy jest poprawny.
Dan the Automator
22-04-2004, 09:30
re.up
No właśnie jesli nie wiesz...
Otóż jest tak:
Na rooku niebędziesz mógł używać czarów,i jak wejdzisz na main NIE BEDZIESZ ich miał. Spadając na rook zaczynasz gre OD NOWA!
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.