PDA

Pokaż pełną wersje : Gdzie jest opłacalny loot? Czy dam rade występującym tam potworkom?


Ozon18
03-09-2005, 00:44
Widzac, ze na najlepszym forum tibijskim zaczyna sie robic za duzo takich tematow postanowilem napisac ten krotki poradniczek. Bede w nim opisywal najpopularniejsze ekspowiska (miejsca huntow) w tibijskim swiecie. Mam nadzieje na wasza pomoc jezeli cos przeocze lub sie pomyle.

Przed kazdym miejscem bede dawal mapke gdzie mniej wiecej sie znajduje i droge od najblizszego miasta (mapa sciagnieta z tibia.pl).

Respawny potworow sa wziete z doswiadczenia, chociaz niekiedy bede sie wspomagal mapa respawny by Hegemmon (http://www.tibia.pl/map.php?map=respawn)

A tutaj filmiki Cichego z roznych miejsc http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=45509

Aha, sposob liczenia oplacalnosci lootu to (czemu? bo miejsce w bp tez wazy. Bp to 18 oz / 20 miejsc i wychodzi mniej wiecej 0.9.

Oczywiscie im wyzsza liczba tym loot wiecej wart.

Ceny u playerow podane przy niektorych przedmiotach to ceny na standardowym rocznym swiecie, ale oczywiscie zawsze jest inaczej, ceny wstawiam orientacyjnie.

Wyjasnienie:
2-hander to znaczy: d-lanca lub giant sword lub war hammer.
Noob-set: scale armor, brass legi, soldier helmet, bron 19+ atk, dwarven shield.
Waste: marnowanie, zwlaszcza run w tym przypadku

Ze względu na sugestie dodaje eq oraz skille do huncenia w konkretnych miejscach.

Sluchajac moderatora poustawialem w osobnych postach, tutaj macie linki do postow.

1, 2 oraz 3. Wyspy Lodowe (http://forum.tibia.pl/showpost.php?p=522804&postcount=15)
4. Ghostland (http://forum.tibia.pl/showpost.php?p=522805&postcount=16)
[I]5. Amazon Campy kolo carlin (http://forum.tibia.pl/showpost.php?p=522807&postcount=17)
6. Maze of the Lost Souls (http://forum.tibia.pl/showpost.php?p=522809&postcount=18)
7. Elvenbane (http://forum.tibia.pl/showpost.php?p=522812&postcount=19)
(http://forum.tibia.pl/showpost.php?p=522812&postcount=19) 8. Venore Dragon Lair (http://forum.tibia.pl/showpost.php?p=529951&postcount=25)
9. Tomby (niestety, ten punkt musial zostac wykasowany...)


Niestety, rzucilem tibie i poradnik nie bedzie kontynuowany.
Ale:
- Jak ktos bedzie mial pytanie to PW
- Jak ktos chce moze uzyc mojego poradnika i kontynuowac jego rozwijanie, o ile podpisze czesci przeze mnie zrobione moim nickiem ;]

Sozemego
03-09-2005, 01:06
jak dla mnie to moga byc takie poradniki, chociaz mi one nie potrzebne to zmiejsza fale głupich tematow typu "where i haf to hant plx noob tel br ?!"

Ozon18
03-09-2005, 01:55
Wiesz, mi to tez nie jest potrzebne ale mam dosc ciaglego czytania tych samych tematow... Staram sie to wszystko w kupe zebrac

Woyas
03-09-2005, 09:45
moim zdaniem super przyda się chociaż tam nie expie. czy będziesz również opisywał tereny dla pacc ?

PharadoX
03-09-2005, 14:10
A wiec zaczynamy od zachodu. Pomijajac rookgard, popularnym expowiskiem na polnocnym wschodzie sa lodowe wyspy, a mianowicie folda, senja oraz vega. Najblizszym do nich miastem jest Carlin.

To mnie ubawiło :p
Jak coś co jest na zachodzie może być na północnym wschodzie? :D

@topic

Spoczko poradnik ;)

@down

Istny debil.

N - Północ , W - zachód , E - wschód , S - południe.
W to nieznaczy W ja Wschód. Btw z Geografi mam 5. :D

Elektrykos
03-09-2005, 14:36
@PharadoX

No gratuluje wiadomości z geografii, jak nie wiesz to sie nie odzywaj po lewo jest zachód a po prawo raczej wschód nie sądzisz.

@ topic
Poradnik spox tylko dodaj troche miejsc.

Ikai Anch
03-09-2005, 14:41
Ja jak 1 miejsce na exp + masta loot do kazo szczegulnie kopalnia pod miastem tam na lvl 15+ slaby eq i skile 50+ sie expi blyskawicznie a loot jest wy***any w kosmos najlepsze miesce na exp w tibii na slabym lvl a potem sa guardy cala masa i slimy tez sa poprostu zyc nie umierac i mozna czasem podtrenic pietro wyzej :P

Raynold
03-09-2005, 15:17
@Ozon18: gratuluję ambicji ;) Wrzucam to do "propozycji poradników". Jeśli rzeczywiście będzie się to fajnie rozwijało, to będzie przerzucone do poradników.

Ponatwo proponuję od razu: jeden post - jedno miejsce do opisania. Trzy lodowe wyspy można jako jedno duże miejsce opisać, ale ghostland dałbym do osobnego posta, a potem w pierwszym poście dawać bezpośrednie linki do poszczególnych postów - opisanych miejsc. Możesz też dorzucać linki do tematów już istniejących jako support. Wiem, że powstawało trochę tematów. Z tego co pamiętam, to był rozbudowany poradnik i o wyspach lodowych, i o ghostlandzie...

TehRegent
03-09-2005, 16:16
@Raynold

Nie lepiej to potem do dzialu potfory dac? ;)

@topic

Przyda sie to newbie jaki i konkretnym noobs (fri itanz, byry? Ajm not rope itd.) :D

Ozon18
03-09-2005, 22:59
Dodalem amazonki kolo carlin. Pacc area tez beda (aktualny premium by tibia.pl).

Ide teraz wbic lvl moim swiezym ms, a potem moze jeszcze cos dodam ;]

EDIT: Z powodu lagow dodalem Motls

Wiecie ile to roboty z kazdym itemem jest? A wy ani nie komentujecie ani nie dajecie notek ;(

Szymex
04-09-2005, 11:27
Super Poradnik,Przyda mi sie :P:P:P
Ale Zauwazyłem 1 błąd, pod Senją chyba jest jeszcze pare beholderów,przynajmniej tak mi sie wydaje :P(dawno tam nie bylem) :p

Wilkq
04-09-2005, 16:30
Wspaniały poradnik. Na pewno się wszystkim przyda (pisz dalej , pisz ;) )

Woyas
04-09-2005, 17:44
2gi raz zajrzałem i dużo się zmieniło zaczołeś od zachodu, ale ponawiam moje pytanie:
czy będziesz opisywał tereny pacc??

Ozon18
04-09-2005, 19:52
@up
Napisalem ze beda

Dodalem Elvenbane. Teraz mam troche mniej czasu na robienie, ale tego nie zaniedbuje.

Ozon18
07-09-2005, 19:29
Wyspy Lodowe...

http://img.photobucket.com/albums/v676/ozon18/Poradnik/folda.jpg

Na statku placimy 20 gp i mowimy folda, vega lub senja.

1.Folda

Jest to lodowa wysepka bardzo czesto odwiedzana przez low lvli i ich zabojcow (tak, tak, bardzo duzo tu pk). Na powierzchni oraz powyzej powierzchni wyspy wystepuja takie potwory jak:
Frost Troll, Polar Bear oraz Winter Wolf.
Sa to potwory bardzo slabe i kazda postac ktora dopiero co wyszla z rooka da sobie z nimi rade.

Zaden z tych potworow nie daje w miare oplacalnego lootu...
Polar bear i winter wolfy daja tylko food, natomiast troll daje wooden shieldy [0,073] oraz rapiery [0,31].


Natomiast ponizej powierzchni wyspy wystepuja:

Bug [tylko kasa i wisienki]

Troll [wooden shield [0,073], hand axe [0,2], rapier [0,31]]

Frost Troll [wooden shield [0,073], rapier [0,31]]

Orc [Axe [0,17], Sabre [0,46]]

Rotworm [Mace [0,77] sword [0,69]]

Orc Spearmen [Spear [0,14]]

Orc Warrior [Sabre [0,46], Wooden Shield [0,073], Chain Armor [0,69]]

Minotaur , Mace [0,77], Plate Shield [0,73], Sword [0,69], Chain Armor [0,69], Chain Helmet [0,39], Axe [0,17]]
na -1 poziomie.


Dodatkowo [b]Slime na -2 [Skille 30+ u knighta z bronia o ataku 20+ i tarcza 25+ Def. Palek moze solowac na 8 lvlu poniewaz slime jest wolny z dowolnym skillem z dystansu. Mag z hmm lub przy dobrym eq (tarcza 30+, bron 30+) moze na balanced bic z lapki.]

oraz [b]Fire Elemental na -3. [Naprawde nie polecam tego potwora. Dla knighta lvl 30+ skille 50+ z bronia 30+ atk. Uh bez przerwy na sobie bo potrafi zaspamowac. Magiem ubic szybko z sd (najlepiej na mana shieldzie). Palkiem level 30+, 60+ dista z kuszy]

Hint: Jezeli chcesz robic lootbaga to koniecznie wez ze soba parcel. Skrzynka znajduje sie na szczycie gory na srodku wyspy.
Hint2: Powrot na glowna mape jest darmowy, natomiast z lodowej wyspy na druga oplata wynosi 10 gp.
Hint3: Z podziemii foldy mozna sie dostac do podziemii senji ale to juz bedzie w punkcie 3.

[b]2. Vega

Nie ma sie co rozpisywac. Same winter wolfy oraz [b]polar beary. Jest tam takze domek swietego mikolaja.

Hint: jest tam skrzynka na listy ale nie dziala na parcele

3. Senja

Trzecia z lodowych wysp ktora chcialbym wam opisac. Znajduje sie na niej wiele domow mieszkalnych oraz zamek. W podziemiach zamku jest wiele ciekawych potworow takich jak:

Minotaur , Mace [0,77], Plate Shield [0,73], Sword [0,69], Chain Armor [0,69], Chain Helmet [0,39], Axe [0,17]]

[b]Minotaur Guard [Hatchet [0,69], Brass Armor [1,85], Scale Armor [0,70], Double axe [3,66], Battle Shield [1,51], Chain Legs [0,69]]
[Zeby go zabic to Knight: 50+ skille, bron 25+ atk. Mag: Hmm (Lvl obojetny gdyz on jest wolny). Palek: Skill 50+ z luku.]

Minotaur Mage ] [Ciezki przeciwnik, potrafi zaspamowac. Knight lvl 20+, mlvl 4, skille 50+ i bron 30+ atk (uh zawsze na sobie). Mag: Gfb albo Sd (Przy niskich lvlach mana shield). Palek: 60+ skill, 20+ lvl (uh na sobie)].

[b]Minotaur Archer , Chain Armor [0,69], Crossbow [3,91], Scale Armor [0,70]]
[Zeby zabic: Knight: 50+ skille, full atk, szybko podbiec i zabic. Palek: 50+ skill, najlepiej z kuszy lub luku, uwaga na spam!. Mag: Lvl 15+, Full def i z hmm.]

Hint: Zeby sie dostac do tych spawnow trzeba miec klucz.
Hint2: Uwaga na grupy mino archerow i mino magow bo potrafia byc zabojcze

[b]Ogolne wymagania do polowania na Lodowych wyspach:

1 i 2 Poziom pod ziemia oraz powierzchnia:
Knight: 25+ skille, eq: Noob set, palek tam samo, mag bron 24+ atk.
3 poziom: FE czyli skille takie jak podane przy potworze.

Hint: 1 i 2 poziom foldy to niezla kasa na poczatek.

Na tym skonczylismy Wyspy Lodowe. Przechodzimy dalej na wschod, tym razem juz na main continent a mianowicie do ghostlandu.

Ozon18
07-09-2005, 19:29
4. Ghostland

Tu macie mapke jak dojsc:

http://img.photobucket.com/albums/v676/ozon18/Poradnik/ghostland.jpg

Na ghostlandzie znajduja sie zwlaszcza umarlaki chociaz mozna znalezc takze inne potwory.

Na powierzchni nie ma nic ciekawego, tylko raty, cave raty, poison spidery oraz pojedynczy slime. Za to pod ziemia sa takie potwory jak:

Poison Spider [gp]
Skeleton [Viking Helmet [1,65], Mace [0,77], Sword [0,69], Brass Shield [0,41] oraz Hatchet [0,69]]
[Wystepuje takze na rooku wiec nie ma problemow]

Scorpion [No loot] [Zabojca Newbie, potrafi zatruc nawet za 19!. Knight: 40+ skille, zabic jak najszybciej na full atk. Pozostalem profesje trzymaja dystans i uderzaja z hmm/strzal. Bez Antidote nawet sie nie zblizac do skorpionow!]

Ghoul [Viking Helmet [1,65], Brass Helmet [1,07], Life Ring [421,05 przy cenie 800 gp za sztuke]] [Knight Skille 55/55 z bronia 25+ atk moze na nich xpic przy czym przydalby sie lvl 15+ poniewaz ghoule uzywaja life drainu ktory ignoruje def i zawsze trafia, Palek ze strzal z distem 45+, level dowolny. Mag z hmm albo summona na expienie (DS sie bardzo dobrze sprawdza)]

Demon skeleton , Iron Helmet [4,40], Battle Hammer [1,74], Guardian Shield [53,66 przy cenie 3k]]
[Taktyki: Knight: Sa 2 sposoby solowania DSów knightem. Pierwszy to full def i hmm (60 shieldinga, moze byc mniej jezeli uciekasz), drugi to melee (skille 70+, bron 40+ ataku zeby go zabic w miare szybko). Mag i palek trzymaja dystans a jak nie ma takich mozliwosci to niewidka]

Stalker , Obsidian Lance [6,18, tylko u djinna]] [Taktyki: Nie zadaje duzych obrazen ale trzeba go uderzyc z jakiejs runy aby sie ujawnil. Najlepszym wyjsciem jest hmm albo gfb, chociaz runy takie jak fieldy lub fireball tez dzialaja.]

[b]Beholder (tak tak, jest tam ;]) [Longsword [1,18], Morning Star [1,82], Steel Shield [1,14], wooden shield [0,073], Two Handed Sword [6,34], Beholder Shield [41,75 w cenie 2k]]
[Taktyki: Knight lvl 20+, skill 50+, bron 30+ atk, bic na full atk i uh na sobie. Palek: 55+ skill, kusza lub luk. Mag 25+ lvl z hmm.]

Slime

[b]Giant Spider (Taaa, zmora ghostlandu) , Plate Armor [3,30], Knight Armor [74,44 w cenie 9k], Knight Legs [197,46 w cenie 14k], Time Ring [1 052,63 w cenie 2k], Platinum Amulet [869,56 w cenie 6k].
[Taktyki: Bloker Level 25+, Skille 65+, 4 mlvl, ekipa dowolna, rozni sie tylko ilosc UH na gsa.Knight solo: Level 50+, Skille 75+, 2-hander... I tak sie nie oplaca. Lepiej tak jak mag solo z hmm z dystansu. Palek lub mag solo: Level 60+ Bolty lub/i hmm.

[b]Ghost [Morning Star [1,82], Ancient Shield [14,53 u djinn], Stealth Ring [1 052,63 w cenie 2k].
[Taktyki: Slaby atak, ale odporny na ataki fizyczne. Uderzac z hmm lub gfb.]

Fire Devil [Scimitar [5,01 u djinn], Double axe [3,66], Small Amethyst [200], Guardian Shield [53,66 przy cenie 3k]]
[Taktyki: Wredny potwor, potrafi zaspamowac. Knight lvl 20+, skille 55+, ubic na full ataku majac uha non-stop na sobie. Palek level 25+, skill 60+. Magowi w ogole nie polecam, jak juz to ubic szybko z sd badz z explo.]

[b]Huntowanie na ghostlandzie:

Zeby sobie radzic z sporymi grupami ghouli oraz skeletonow wystepujacych na ghostlandzie to:
Knight lvl 15+, p-set, 50+ skille, bron 30+ atk.
Palek lvl 10+, eq obojetny, 50+ dista i łuk.
Mag... Zeby zabic 10+ lvl oraz hmmki, Ekonomicznie: lvl 40, mlvl 45.

Spawn duzych ilosci dsow (jaskinia na polnocnym zachodzie, -3 poziom):
Knight - nie polecam, stealth ring i hmm to najlepsze rozwiazanie.
Palek - 15 magic zeby zabic full resp na niewidce, ewentualnie stealth ring, 70+ dista z lukiem lub kusza.
Mag - niewidka i hmm, co tu duzo gadac.

Hint: Bardzo dobry exp dla poczatkujacych graczy, chociaz wielu wyzszolvlowych tu xpi zeby zdobyc kase.

http://img.photobucket.com/albums/v676/ozon18/Huntz/poq3.jpg

Ozon18
07-09-2005, 19:30
5. Mini amazon campy

Najpierw zajmiemy sie tymi na polnocy:

http://img.photobucket.com/albums/v676/ozon18/Poradnik/amz.jpg

Respy sa juz wypisane na mapce, wiec ja tylko napomkne o loocie oraz taktykach.

Amazon [Dagger [0,20], Leather Armor [0,19], Sabre [0,46], Studded Shield [0,26], Small Ruby [250]]
[Taktyki: Amazonka uderza z daleka ale baaaardzo slabo wiec nie ma sie czego bac, chyba ze trafimy na grupe, wtedy potrafia przyloic. Ogolnie skille 20 i bron 20+ ataku i mozna zabic bez problemow.]

Valkyrie [Spear [0,14] (tak tak, po update daja spear zamiast sztyletow, na tibia.pl tego nie ma ;]), Chain Armor [0,69], Chain Helmet [0,39], Double axe [3,66], Plate Armor [3,30], Small Diamond [300]]
[Taktyki: Niezbyt silny potwor ale jej obrazenia dla newbie moga byc zabojcze. Atakuje w zwarciu oraz z dystansu. Knight: Skille 25+, bron 25+ atk. Palek tak samo, ze spearow. Mag... przy dobrym eq (bron ponad 30 atk), mozna ubic z 'lapy', ale przy slabszym hmm.]

Witch (zabojca low lvl knightow)
[Taktyki: Jak mozesz to omin. Jak nie to Knight: 40+ skille, 4 mlvl, bron 30+ atk na full atk szybko zabic i uh na sobie bo moze zaspamowac. Ponadto podpala. Palek tak samo jak knight. Mag ma dosc przerypane bo witch jest odporna na hmm, wiec zabic szybko z sd, gfb lub xplo.]

No a tutaj maly amz camp na wschod od carlin:

http://img.photobucket.com/albums/v676/ozon18/Poradnik/amz2.jpg

[b]Huntowanie na valkyriach i amz:

Naleza one do potworow niezbyt trudnych, chociaz moga stanowic zagrozenie dla ludzi ledwo przybylych z rooka.
Knight: 30+ skille, 25+ atk bron.
Palek: podobnie jak knight, ze spearami
Mag: Z bardzo dobra bronia (35+ atk) mozna valkyrie solowac melee, ale bez takowej pozostaje tylko hmm, ktorym sie zbytnio nie oplaca bic poniewaz valkyria ma cale 190 hp! i tylko 85 expa. W porownaniu do ghoula ktory ma 100 hp i 85 xpa jest w ogole nieoplacalna.


Hint: Dobre expowiska dla lvli 10 - 20, co znaczy ze duzo ludzi tam poluje, pomimo, iz loot jest raczej marny.



http://img.photobucket.com/albums/v676/ozon18/lurowanie.jpg

Ozon18
07-09-2005, 19:31
Ok, przejdzmy do opisania najwiekszego labiryntu w tibii jakim jest Motls (Maze of the Lost Souls).

6. Motls

Hm... od czego by tu zaczac... zaczne od tego, ze Motls (mylnie zwany Molts'em) zwykle nie jest traktowany jako ekspowisko (mowie o poziomach ponizej -3), poniewaz jest tu wiecej chodzenia po pustych labiryntach niz potworow.

Droga do motls jak na fotce:

http://img.photobucket.com/albums/v676/ozon18/Poradnik/Motls.jpg

Zeby sie przekonac o ogromie tego labiryntu daje link do filmiku (By Cichy Mac): http://rapidshare.de/files/4227993/...-MOTLS.rec.html

Ok, to zaczynamy analize.
Na poziomach -1 oraz -2 wystepuja dosc slabe potworki, ale w sumie to jeszcze nie jest labirynt. Dobre expowisko dla 8+ magow.

Wystepuja tam takie potwory jak:

Wolf, Rat, Cave Rat, Bug, Poison Spider.
Chyba kazdy na mainie poradzi sobie z tymi potworami wiec nie bede pisal taktyk, no i nie ma lootu ktory mozna by opisac. Ponadto z lootownych potworow sa tam:

Trolle [wooden shield [0,073], hand axe [0,2], rapier [0,31]]

Rotwormy [Mace [0,77] sword [0,69]]

Minotaury , Mace [0,77], Plate Shield [0,73], Sword [0,69], Chain Armor [0,69], Chain Helmet [0,39], Axe [0,17]].

Jezeli mamy powyzej 30 lvlu mozemy zejsc nizej na -4, -5 i -6 poziom. Wystepuja tam silne potwory, ale dosyc rzadko. A wiec znajdziemy tam:

[b] Slime
[Taktyki: Skille 30+ u knighta z bronia o ataku 20+ i tarcza 25+ Def. Palek moze solowac na 8 lvlu poniewaz slime jest wolny z dowolnym skillem z dystansu. Mag z hmm lub przy dobrym eq (tarcza 30+, bron 30+) moze na balanced bic z lapki.]

Giant Spider , Plate Armor [3,30], Knight Armor [74,44 w cenie 9k], Knight Legs [197,46 w cenie 14k], Time Ring [1 052,63 w cenie 2k], Platinum Amulet [869,56 w cenie 6k].
[Taktyki: Bloker Level 25+, Skille 65+, 4 mlvl, ekipa dowolna, rozni sie tylko ilosc UH na gsa.Knight solo: Level 50+, Skille 75+, 2-hander... I tak sie nie oplaca. Lepiej tak jak mag solo z hmm z dystansu. Palek lub mag solo: Level 60+ Bolty lub/i hmm.]

[b] Dragon Lord [Small Sapphire [250], Tower Shield [89,98 u djinna], Strange Helmet [10,66 i djinna], Royal Helmet [1 533,74 przy cenie 75k], Energy Ring [500 przy cenie 1k], Fire Sword [167,36 u Djinna], Dragon Scale Mail [1 131,41 przy cenie 130k].
[Taktyki: Wiadomo, lord smokow, trzeba byc ostroznym.
Knight:
Blokowanie: Skille 70+, Lvl 40+ (granica bezpieczenstwa) z shooterami: 2 palki, mag + palek lub mag + mag. Jezeli palek ma dist 95+ to mozna z 1 palkiem lub z jednym magiem jezeli zadaje ciosy z hmm 100+.
Solowanie: Skille 80+, ring danej broni, bron 45+ atk, lvl 60+, strzelac dodatkowo z hmm lub explo.
Palek: Solo: Level 75+, Dist 85+, Duzo miejsca do biegania.
Mag: Solo: Sposobem up and down lvl 30+. Bieganiem hmm... Level 120+ i duzo miejsca.]

Minotaur Mage ] [Ciezki przeciwnik, potrafi zaspamowac. Knight lvl 20+, mlvl 4, skille 50+ i bron 30+ atk (uh zawsze na sobie). Mag: Gfb albo Sd (Przy niskich lvlach mana shield). Palek: 60+ skill, 20+ lvl (uh na sobie)].

[b]Minotaur Archer , Chain Armor [0,69], Crossbow [3,91], Scale Armor [0,70]]
[Zeby zabic: Knight: 50+ skille, full atk, szybko podbiec i zabic. Palek: 50+ skill, najlepiej z kuszy lub luku, uwaga na spam!. Mag: Lvl 15+, Full def i z hmm.]

[b]Minotaur Guard [Hatchet [0,69], Brass Armor [1,85], Scale Armor [0,70], Double axe [3,66], Battle Shield [1,51], Chain Legs [0,69]]
[Zeby go zabic to Knight: 50+ skille, bron 25+ atk. Mag: Hmm (Lvl obojetny gdyz on jest wolny). Palek: Skill 50+ z luku.]

Beholder [Longsword [1,18], Morning Star [1,82], Steel Shield [1,14], wooden shield [0,073], Two Handed Sword [6,34], Beholder Shield [41,75 w cenie 2k]]
[Taktyki: Knight lvl 20+, skill 50+, bron 30+ atk, bic na full atk i uh na sobie. Palek: 55+ skill, kusza lub luk. Mag 25+ lvl z hmm.]

Demon skeleton , Iron Helmet [4,40], Battle Hammer [1,74], Guardian Shield [53,66 przy cenie 3k]]
[Taktyki: Knight: Sa 2 sposoby solowania DSów knightem. Pierwszy to full def i hmm (60 shieldinga, moze byc mniej jezeli uciekasz), drugi to melee (skille 70+, bron 40+ ataku zeby go zabic w miare szybko). Mag i palek trzymaja dystans a jak nie ma takich mozliwosci to niewidka]

[b] Wild Warrior [Axe [0,17], Mace [0,77], Brass Armor [1,85], Chain Helmet [0,39], Brass Shield [0,41], Steel Shield [1,14], Iron Helmet [4,40], War Hammer [13,96 u Djinn].

[Taktyki: Dosc latwy potwor, nie powinno byc z nim wiekszych problemow. Knight skille 25+, bron 20+ atk, Palek podobnie, mag z hmm lub przy dobrym eq (bron 30+ atk) z 'lapy']

Elf Scout [Longsword [1,18], Bow [4,07] (Tak w ogole na tibia.pl jest napisane ze luk wazy 33, a naprawde wazy 31)]

[Taktyki: Szybki i wredny potwor, potrafi zaspamowac strzalkami, zmora newbie mieszkajacych w thais. Knight lvl 15+ ze skillami 35+ i bronia 25+ atk, ale zachowac ostroznosc. Palek lvl 15+ skille 40+, bron obojetna, chociaz przy luku/kuszy mozna niezle oberwac. Mag 20+ lvl z hmm.]

Hunter (uhuhu, ktoz nie padl na nim jako newbie?) , Small Ruby [250], Brass Armor [1,85], Brass Helmet [1,07]]
[Taktyki: Czesto mylnie brany za playera, potrafi zabic low lvla w kilka sekund. Knight 20+ lvl, 4 mlvl, uh na sobie, skille 50+, podbiec i zabic jak najszybciej. Palek lvl 20+, 50+ dista i kusza. Mag z hmm, lvl 25+, lub z niewidka.]

Hint: Czesto wystepuja w grupie, a wtedy moga zabic nawet 50+ knighta w kilka sekund (wiem cos o tym ;]).

[b] Stone Golem [Carlin Sword [2,88], Steel Shield [1,14], Scale armor [0,70], Power ring [25 u djinna]
[Taktyki: Rzadki, wolny i dosc slaby potwor. Knight: 15+ lvl, 45+ skille i bron 25+ atk do solowania. Palek i mag uciekaja i wala z hmm/strzalki.]

Elf Arcanist , Life Crystal [16 u djinna], Elven Amulet [25,64 u djinna]]
[Taktyki: Dosc wredny potwor, niewarty swojego lootu. Szybko sie leczy i spamuje. Ponadto widzi niewidzialnych. Knight lvl 25+, skille 55+, zabic jak najszybciej z 2-handera i uwazac na swoje hp. Palek 30+ lvl, 60+ dista z boltow. Mag jak najszybciej z sd.]

[b] Orc Berserker [Chain Armor [0,69], Chain Helmet [0,39], Battle Axe [1,57], Halberd [4,40]]
[Taktyki: Jeden z najszybszych potworow w tibii (5ty po Orshaabalu, Old Widow, Behemoth i Giant Spiderze). 50+ lvl i Bohy zeby mu spokojnie uciekac. Knight skille 60+ i lvl 30+, mozna uderzac z 2-handera albo z tarcza (zaleznie od upodobania.). Palek z boltow z distem 65+, mag z hmm. Na grupe niewidka]

Monk [Life Crystal [16 u djinna], Power ring [25 u djinna]]
[Taktyki: Raczej znany z treningu lub z xpienia summonami maga. Wystepuje w duzych ilosciach na Isle of the Kings oraz w podziemiach Edron (Hero cave). Solowanie: Knight: Skille 70+, 2 hander, lvl 25+. Palek 70+ dista, po update Monk wrzuca haste na krotki czas wiec lvl 40+ i BoH. Mag tak samo tylko z hmm.]

Dragon [Short Sword [0,27], Steel Shield [1,14], Double axe [3,66], Mace [0,77], Broad Sword [9,45 u Djinna], Plate Legs [2,25], Steel Helmet [6,24], Longsword [1,18], Crossbow [3,91], [Life Crystal [16 u djinna], Serpent Sword [21,47 u Djinna], Dragon Hammer [20,42 u Djinna], Dragon Shield [65,68 u djinna], Small Diamond [300]]
[Taktyki: Knight:
Blok: Skille 50+, Level 20+, 4 mlvl. Shooter: Palek z distem 60+ lub mag 30+ lvl.
Solo: Skill 60+, 2-hander, 25+ lvl, 4 mlv.
Expienie: Skill 75+, Lvl 50+, 2 hander.
Palek:
Solo: Skill 60+, bolty, Level 23+.
Expienie: Skill 80+, bolt, Level 60+.
Mag:
Solo: Level 28 z dsami lub lvl 30+ z hmm uciekajac.
Expienie, 40+ lvl z dsami, 80+ lvl solo.

...

Jak pewnie zauwazyliscie baaaardzo duzo potworow jest w labiryncie Motls, ale oto przechodzimy do naszych baranów tzn. Demony.
Demona sa to poziomy -7 i -8 Motls, zeby tam wejsc potrzeba 60+ lvl.
Wbrew nazwie nie ma tam Demonów, ale za to jest mnostwo warlockow [Szalony Emeryt].

Warlock [Poison Dagger [2,51 u djinna], Mind Stone [34,48 u djinna], Blue Robe [436,68 u Djinna], Stone Skin Amulet [56,17 u djinna], Skull Staff [335,19 u djinna], Golden Armor [741,65 w cenie 60k], Ring of the Sky [84 210,52 w cenie 160k (tak, tyle chodzi)]
[Taktyki: Knight:
Blokowanie: Level 60+, Skille niewazne, uwazac na swoje hp!, strapowac w kacie i stac na skos (GEB). Shooter: Mag lub Palek 60+ lub wieksza ich ilosc.
Solowanie: Level 90+, Explo + 2 hander.
Expienie: Level 135+, Explo + 2-hander.
Palek: Solowanie: Lvl 110+, SD.
Expienie: 150+, Sd.
Mag: Solo: 120+ lvl na mana shieldzie. W odwodzie wyjscie zeby naladowac mane.
Expienie: praktycznie niemozliwe.

Tutaj potwory wystepuje w takim rozrzedzeniu, ze nie ma co podawac skilli i lvla na caly molts, a na wrl sa podane powyzej, wiec to omine. Jedyne co mozna dodac to ze warlock ma tylko 3200 hp i az 4000 expa wiec jest to potwor przeznaczony wybitnie do expienia, chociaz loot tez nie jest slaby.
http://img.photobucket.com/albums/v676/ozon18/Quests/wrl07.jpg

Ozon18
07-09-2005, 19:32
Huhuhu, jedziemy dalej, pomimo, iz nikt nie chce komentowac. Nastepnym punktem wycieczki bedzie Elvenbane czesto zwany zamkiem.

7.Elvenbane

Otoz opuscilismy juz tereny podlegle autonomi krolowej Eloise i przechodzimy do anarchistycznego miasta elfow, gdzie samozwanczymi wladcami oglosili sie najwieksi PA swiata czyli polacy. Na zamku takze mozna spotkac wielu polakow oraz ich ciala, gdy jakis swe lub br madrze pomysli i zluruje zerka pod wejscie, pozbawiajac tym samym swiat tibii jednego nooba.

Tutaj mapka do Elvenbane:

http://img.photobucket.com/albums/v676/ozon18/Poradnik/elvenbane.jpg

Tutaj juz nie ma wiele do dodania, chyba tylko to ze duzo ludzi luruje zerki do wyjscia. No a teraz potforky:

Minotaur (wszedzie) , Mace [0,77], Plate Shield [0,73], Sword [0,69], Chain Armor [0,69], Chain Helmet [0,39], Axe [0,17]]

[b]Minotaur Guard (na powierzchni oraz w podziemiach)[Hatchet [0,69], Brass Armor [1,85], Scale Armor [0,70], Double axe [3,66], Battle Shield [1,51], Chain Legs [0,69]]
[Zeby go zabic to Knight: 50+ skille, bron 25+ atk. Mag: Hmm (Lvl obojetny gdyz on jest wolny). Palek: Skill 50+ z luku.]

Minotaur Mage (W wiezy z dragonem) ] [Ciezki przeciwnik, potrafi zaspamowac. Knight lvl 20+, mlvl 4, skille 50+ i bron 30+ atk (uh zawsze na sobie). Mag: Gfb albo Sd (Przy niskich lvlach mana shield). Palek: 60+ skill, 20+ lvl (uh na sobie)].

[b]Minotaur Archer (na wiezyczce bez dragona ;]) , Chain Armor [0,69], Crossbow [3,91], Scale Armor [0,70]]
[Zeby zabic: Knight: 50+ skille, full atk, szybko podbiec i zabic. Palek: 50+ skill, najlepiej z kuszy lub luku, uwaga na spam!. Mag: Lvl 15+, Full def i z hmm.]

[b] Elf Scout (wg Mapy Respawny tam jest, chociaz sam nie kojarze. Ale jako ze czlowiek moze zapomniec...) [Longsword [1,18], Bow [4,07]]

[Taktyki: Szybki i wredny potwor, potrafi zaspamowac strzalkami, zmora newbie mieszkajacych w thais. Knight lvl 15+ ze skillami 35+ i bronia 25+ atk, ale zachowac ostroznosc. Palek lvl 15+ skille 40+, bron obojetna, chociaz przy luku/kuszy mozna niezle oberwac. Mag 20+ lvl z hmm.]

Hunter (wiezyczka) , Small Ruby [250], Brass Armor [1,85], Brass Helmet [1,07]]
[Taktyki: Czesto mylnie brany za playera, potrafi zabic low lvla w kilka sekund. Knight 20+ lvl, 4 mlvl, uh na sobie, skille 50+, podbiec i zabic jak najszybciej. Palek lvl 20+, 50+ dista i kusza. Mag z hmm, lvl 25+, lub z niewidka.]

[b] Elf Arcanist , Life Crystal [16 u djinna], Elven Amulet [25,64 u djinna]]
[Taktyki: Dosc wredny potwor, niewarty swojego lootu. Szybko sie leczy i spamuje. Ponadto widzi niewidzialnych. Knight lvl 25+, skille 55+, zabic jak najszybciej z 2-handera i uwazac na swoje hp. Palek 30+ lvl, 60+ dista z boltow. Mag jak najszybciej z sd.]

[b] Orc Berserker [Chain Armor [0,69], Chain Helmet [0,39], Battle Axe [1,57], Halberd [4,40]]
[Taktyki: Jeden z najszybszych potworow w tibii (5ty po Orshaabalu, Old Widow, Behemoth i Giant Spiderze). 50+ lvl i Bohy zeby mu spokojnie uciekac. Knight skille 60+ i lvl 30+, mozna uderzac z 2-handera albo z tarcza (zaleznie od upodobania.). Palek z boltow z distem 65+, mag z hmm. Na grupe niewidka]

Orc Spearmen [Spear [0,14]]

Orc Warrior [Sabre [0,46], Wooden Shield [0,073], Chain Armor [0,69]]

Troll [wooden shield [0,073], hand axe [0,2], rapier [0,31]]

Orc [Axe [0,17], Sabre [0,46]]

Demon skeleton , Iron Helmet [4,40], Battle Hammer [1,74], Guardian Shield [53,66 przy cenie 3k]]
[Taktyki: Knight: Sa 2 sposoby solowania DSów knightem. Pierwszy to full def i hmm (60 shieldinga, moze byc mniej jezeli uciekasz), drugi to melee (skille 70+, bron 40+ ataku zeby go zabic w miare szybko). Mag i palek trzymaja dystans a jak nie ma takich mozliwosci to niewidka]

[b]Orc Shaman [Chain Armor [0,69], Spear [0,14], Chain Helmet [0,39]]
[Taktyki: Dosc wredny potwor dla maga z powodu odpornosci na hmm.
Knight: 50+, 20+ lvl skille, zabic na fulla ataku, uwaga na kombo ktore pomimo ze nie jest zbyt duze, na nizszych lvlach moze byc grozne.
Palek: 50+ skille, 20+ lvl
Mag: 20+ lvl, gfb]

Dwarf [Axe [0,17], Studded armor [0,25], copper shield [0,15], Leather Legs [0,05], Hatchet [0,69]]
[Taktyki: Nie ma sie co rozpisywac, eq zaraz po wyjsciu z rooka (newb-set) i skille 25+ palki i knighty. Natomiast mag bron 20+ ataku i moze tez zabijac.]

Dragon [Short Sword [0,27], Steel Shield [1,14], Double axe [3,66], Mace [0,77], Broad Sword [9,45 u Djinna], Plate Legs [2,25], Steel Helmet [6,24], Longsword [1,18], Crossbow [3,91], [Life Crystal [16 u djinna], Serpent Sword [21,47 u Djinna], Dragon Hammer [20,42 u Djinna], Dragon Shield [65,68 u djinna], Small Diamond [300]]
[Taktyki: Knight:
Blok: Skille 50+, Level 20+, 4 mlvl. Shooter: Palek z distem 60+ lub mag 30+ lvl.
Solo: Skill 60+, 2-hander, 25+ lvl, 4 mlv.
Expienie: Skill 75+, Lvl 50+, 2 hander.
Palek:
Solo: Skill 60+, bolty, Level 23+.
Expienie: Skill 80+, bolt, Level 60+.
Mag:
Solo: Level 28 z dsami lub lvl 30+ z hmm uciekajac.
Expienie, 40+ lvl z dsami, 80+ lvl solo.]

Hinty:
- Bardzo dobre miejsce zeby sie ustawic na poczatek kasowo, zwlaszcza dla palkow oraz knightow ze skillami 40+. Z zaznaczeniem niezabijania zerkow, mino guardow oraz wiezyczki.
- Magowie raczej tu nie pasuja, poniewaz nawet z bronia typu f-axe, maja problem z zabijanie orc warriorow, a hmm to jest hm... waste.
- Wielu ludzi tu expi, a co za tym idzie, moga pojawiac sie pk, zwlaszcza ze w ab wiekszosc ludzi to *cough* zje*y (przepraszam, ale nie potrafie wyrazic tego inaczej. Za kazdym razem gdy jestem w ab utwierdzam sie w tym przekonaniu.

http://img.photobucket.com/albums/v676/ozon18/Quests/dragi04.jpg

Karat Akus
07-09-2005, 20:05
Bardzo dobre poradniki. :D Mógłbym nazwac je genialnymi. Bardzo pomocne szczególnie dla newbie. Ale dla tych lepszych również. Rób je dalej. Pozdro

Ozon18
07-09-2005, 20:08
Jak juz napisalem w 1 poscie, czekam na wasze propozycje miejsc ktore moglbym opisac (oczywiscie wszystkie miejsca wchodza w gre o ile mozna tam polowac.)

*Nitro* PL
12-09-2005, 22:38
Więc mozesz zrobic dobre miejsca dla palla gdzie wystepują smoki oczywiście odpowiednie miejsca na solo, czyli dużo miejsca i jak najmniej innych monsterków :]

Opuszczony
13-09-2005, 19:54
Niom nawwt nawet... torszq mało tego ale może byc ;P

Knocik
13-09-2005, 21:23
Ladnie :) moglbys opisac bagna obok venore :P szcegulnie podziemia :P albo dziorke na lewo od prawie ostatniej kopalni :) [minosy , archery] loota od za***ania jest]

Ozon18
13-09-2005, 23:16
8. Venore Dragon Lair

Jak ktostam poprosil, daje expowiska dla palka na dragach, a raczej miejsca w ktorych sam byl xpil moim palkiem. Mianowicie Venore drag lair. Otoz znajduje sie tam wiele expowisk dla palka na roznych lvlach. Najpierw zaczynam od drogi na d-lair:

http://img.photobucket.com/albums/v676/ozon18/Poradnik/Draglair.jpg

Jest to jedna z dwoch drog, jedna z nich mozecie zobaczyc na filmiku Cichego Maca, natomiast druga macie tu. Jako ze robie to zwlaszcza z mysla o palku tutaj sa zaznaczone ciekawe respy na ktorych sam swogo czasu siedzialem (dopoki nie stwierdzilem ze to sie nie oplaca).

http://img.photobucket.com/albums/v676/ozon18/Poradnik/vendlair01.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v676/ozon18/Poradnik/vendraglair2.jpg

Dla pelniejszych informacji znowu polecam filmik Cichego Maca.

Oczywiscie na dragon lair znajduje sie multum dragow, ale to nie jest temat: "Gdzie expic", tylko gdzie jest loot i jak pokonac tutejsze potworki.

No wiec na dragon lair jak sama nazwa wskazuje sa Dragony oraz ich Lordowie czyli DL. Nie ma tu zbyt wiele innych potworkow... w sumie tylko skorpiony na ktorych temat nie ma co pisac. A wiec tylko loocik i skille na dragi i DL i przeslanie poradnika bedzie spelnione ;]

Dragon [Short Sword [0,27], Steel Shield [1,14], Double axe [3,66], Mace [0,77], Broad Sword [9,45 u Djinna], Plate Legs [2,25], Steel Helmet [6,24], Longsword [1,18], Crossbow [3,91], [Life Crystal [16 u djinna], Serpent Sword [21,47 u Djinna], Dragon Hammer [20,42 u Djinna], Dragon Shield [65,68 u djinna], Small Diamond [300]]
[Taktyki: Knight:
Blok: Skille 50+, Level 20+, 4 mlvl. Shooter: Palek z distem 60+ lub mag 30+ lvl.
Solo: Skill 60+, 2-hander, 25+ lvl, 4 mlv.
Expienie: Skill 75+, Lvl 50+, 2 hander.
Palek:
Solo: Skill 60+, bolty, Level 23+.
Expienie: Skill 80+, bolt, Level 60+.
Mag:
Solo: Level 28 z dsami lub lvl 30+ z hmm uciekajac.
Expienie, 40+ lvl z dsami, 80+ lvl solo.]

Dragon Lord [Small Sapphire [250], Tower Shield [89,98 u djinna], Strange Helmet [10,66 i djinna], Royal Helmet [1 533,74 przy cenie 75k], Energy Ring [500 przy cenie 1k], Fire Sword [167,36 u Djinna], Dragon Scale Mail [1 131,41 przy cenie 130k].
[Taktyki: Wiadomo, lord smokow, trzeba byc ostroznym.
Knight:
Blokowanie: Skille 70+, Lvl 40+ (granica bezpieczenstwa) z shooterami: 2 palki, mag + palek lub mag + mag. Jezeli palek ma dist 95+ to mozna z 1 palkiem lub z jednym magiem jezeli zadaje ciosy z hmm 100+.
Solowanie: Skille 80+, ring danej broni, bron 45+ atk, lvl 60+, strzelac dodatkowo z hmm lub explo.
Palek: Solo: Level 75+, Dist 85+, Duzo miejsca do biegania.
Mag: Solo: Sposobem up and down lvl 30+. Bieganiem hmm... Level 120+ i duzo miejsca.]

Oczywiscie wszystkie te wartosci sa dla pojedynczych potworow. Jak chcecie isc na wieksze ilosci to sami musicie stwierdzic jakie wartosci wam sa potrzebne. Ocenic max kombo itd. Oczywiscie ja wiem ze 30 lvl moze zblokowac demona (sam bylem jednego takiego bloczenia swiadkiem), ale jest to "troszke" ryzykowne (ten sam gosc padl na 2-gim demonie).

Ja podaje granice bezpieczenstwa w lvlu, chociaz mozna sprobowac wczesniej, chociaz na wlasna odpowiedzialnosc.

Ownowanie calego d-lair:
Dla pojedynczych potworkow znacie wartosci, ale co jak bedzie wiecej?
Tutaj takie male statystyki (dla knightow):

DL + Drag - Wiadomo, trudniej uniknac wava a co za tym idzie, wiekszy lvl needed. Polecam nie mniejszy niz 55, a granica bezpieczenstwa 500.
DL + DL - 2 dle potrafia naprawde zaspamowac, nie probowac wczesniej niz 65 lv, Granica bezpieczenstwa 650.
DL + 2 Dragi - Bam bam bam, 700 hp minimum.
DL + DL + Drag - Tez moze sie zdarzyc, W tym wypadku naprawde ciezko uniknac f-wave. 80+ lvl i 850 zelazne minimum.

Zgredzik
13-09-2005, 23:32
NO bardzo przydatny poradnik, awłaszcza dla początkujących jak ja. A gdzie koło Thais można pójść na niezbyt wysokim lvl? BO moim knightem bym sie pobawił:P

Stryj Droxien
15-09-2005, 11:11
ej ozon mam prosbe...moglbys dac ling na filmik tego Cichego Maca...z dragon lair?? plx zazuc link ;]

Ozon18
15-09-2005, 15:17
Dalem link do 1szego posta.

gumi12
16-09-2005, 17:38
Kolo tahsi mozna expić na trolach na samym poczontku trroche orków i tp zanjduje sie w domku zaraz za miatsem.
juz puzinij mozna gdzies od 12 lvl poexpic na fibuli na której mozna zebrac duże loty i zarówno można tam trenić. Już jak masz 4 m lvl i dobre skile możesz się wybrac na cyklopy i beholdery kture są niedaleko jesli powtużylem sie pokims już za to przpraszam.

Master_888
20-09-2005, 21:48
Yo...!! musze powiedziec ze ladny poradnik zrobiles ale te potwory ktore sa tam opisane to dokladne to samo co na tibia.pl w zakladce "potwory" wiec za duzo sie nie nameczyles ;) moglbys tez napisac tez gdzie lootowac low lvl bo przeciez niketorzy nie pojda na 20 lvl lootowac na POH :D

Fluro
26-09-2005, 18:10
POwiedz mi prosze jak sie lootuje na zamku niedaleko ab plz
tylko pisz ceny za jaką rzecz ile około kasy dostane ok
plz B)

Vick
28-09-2005, 22:17
A co powiesz na Mint. . . Warto robic o tym poradnik ? Ja tam moim sorckiem calkiem niezle sobie xpilem i lootu sporo ;)

Ozon18
28-09-2005, 22:29
POwiedz mi prosze jak sie lootuje na zamku niedaleko ab plz
tylko pisz ceny za jaką rzecz ile około kasy dostane ok
plz B)

Jest Elvenbane. A ile kasy za kazda rzecz to polecam tibia.pl dzial przedmioty. Ja podaje tylko oplacalnosc noszenia w bpku

A co powiesz na Mint. . . Warto robic o tym poradnik ? Ja tam moim sorckiem calkiem niezle sobie xpilem i lootu sporo ;)

Byc moze dodam, ale ostatnio mam malo czasu, a ten co mi zostaje wole przeznaczyc na expienie.

jasiotr
30-09-2005, 11:08
Ogólnie bardzo fajny poradnik, ale jeszcze dodaj temat np:z czego walić do d'sy dragów będąc druidem aby był najlepszy efekt,bo do d'sa walić z hmm na 30 lvl mag trzeba dużo run hmm

Popiel
04-10-2005, 20:22
Według mnie powinienes dodac jescze jaskinie z dwarfami. Ja osbiscie bardzo lubie soldki. Powmysl nad tym >:D

Arthest
05-10-2005, 00:30
Z tym poradnikiem to genialny pomysl, rób wiece!!!
Wedlug mnie powinneś dodać Dark Catedra i Poh.

Nagrix
05-10-2005, 10:02
Nie wiem czy ktoś już to napisał ale wg. mnie with w mini amazon campach to spokojnie bez run 15 lvl palek zabije jeśli umie grać :p, albo knight 20 lvl z IHem na wszelki wypadek. Twierdze tak bo tam w każdej chwili można zejść drabinką na dół w razie zagrożenia. A pozatym gratuluje poradnika i mam nadzieje, że to zmniejszy ilość tych głupich tematów typu "Poradze sobie w amazon camp jestem sorc 14 lvl?"

Buczek Slayer
05-10-2005, 13:59
zróbcie jakis poradnik na roty :P

Arthus Drag'Tail
05-10-2005, 14:11
Gratulacje checi. Naprawde sporo pisania. Nie chce mi sie aktualnie wszystkiego czytac, ale jak mi bedzie potrzebne, to bede zagladac.
Proponuje Elf Fortress

ŻaQ
29-10-2005, 21:03
Gratz poradniku ale mam jeszcze kilka pomyslow, np. jaskinie dwarfow, fibula, czy mino tower kolo kazzo.
Z gory thx :)

tomekfaszcz
29-10-2005, 22:37
"Warlock
Mag: Solo: 120+ lvl na mana shieldzie. W odwodzie wyjscie zeby naladowac mane.
Expienie: praktycznie niemozliwe."



Proponuje zapoznac sie z filmikami "expienie na demoni"

Magin Gewu
03-11-2005, 17:11
Świetny poradnik oby tak dalej ;) ;) ;) . A mógłbyś dodać jakieś miejsca niedaleko Thais?? Byłbym zobowiązany.

Flashman
06-11-2005, 13:51
Dołączam się do innych: zró poradnik o kopalniach dwarfów. Napisz ktora to 1,2 itp. i co w ktorej znajde na kazdym poziomie plz!!! A wogóle COOOL poradnik!!! :P:P:P

furius
24-12-2005, 21:46
czemu tomby skasowali?? kupilem pacc i doszedlem do wniosku ze prawie nic niedaje expowiska dla pacc jeszcze gorsze od normalnych bo kolesie zostawiaja liscik zajete a jak wejdziesz to masz hunta;/ plx opisz pare expowisk i podziemi zadziej odwiedzanch np tomby bo tam malo ludu chodzi

tabax
26-12-2005, 12:36
Poradnik ogolnie spoko
Ale z tym ze sorc/drut solo dl'a na 120 lvlu to mnie rozwalilo. Chyba bez mana shielda, bo z to mozna na 40+ jak sie ma 1000 many +
Kto bedzie czekal do 120 lvla zeby ubic dla :)

Gratz i Pozdro

Wilkq
26-12-2005, 13:47
Poradnik wybitny. Właśnie nabijam lvl'e na MOLT's ;]

Flashman
29-12-2005, 14:50
Szkoda, że usunełes Tomby. Czy mogłbyś je z powrotem przywrócić???

Adrianek416
30-12-2005, 08:58
:p Wedlug mnie najlepszy loot jest na Pohu tam jest wszystko np,dsy,ghoule,cyce,wszystkie mino,dragi,dle,gsyitd a najlepiej sie tam wybrac palkiem.H lvle nie robia lotu z v helmet,brassow,chainów to idzie pozbierac i isc sprzedac ja tak robie XD tyle ze mam knighta :p

Zerrotyx
03-01-2006, 14:10
Spoko poradnik, szkoda że go na samym początku nie przeczytałem. Co prawda odnalazłem Amazon Campa bardzo szybko, ale wiedżma wysłała mnie do Świątyni.

Większość lokacji jest niedaleko Carlin, co mi bardzo pasi ;)

Dołączam się do innych: Opisz kopalnie!

Plask
03-01-2006, 14:35
:) :) :) GZ wielkie gz bardzo mi pomogles wlasnie wachalem sie gdzie pojsc ale teraz juz zadnych watpliwosci ;p

Buhhy
06-01-2006, 12:40
poradnik zajumisty... tylko mam prośbe opisz kopalnie i Dark Catedral bo zawsze zabladze i trafiam do POH :( a i jak mozesz to daj miejsca malo odwiedzane, a nie takie gdzie jest pełno pk :(

jurek260
06-01-2006, 14:10
Cześć może się przyda do poradnika:

- "Jaki loot najbardziej opłacalny?" autor: RybcoQ- http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=37817

- "Dark Cathedral - Resp Map" autor: Maqumba - http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=55548

- "Orc Fortress - Twierdza Orków" autor: Emilok - http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=51092

- " Hellgate " autor: oWn3d - http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=13077

- "Ab'Dendriel i okolice" autor: Lord Czaja - http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=10691

- "Lootowanie - gdzie? jak?" autor: Galahard - http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=22225

adanius
08-01-2006, 09:33
po wprowadzeniu nowej wersi tibi 7.6 nie mozna sie tam dostać poprzez parcele :evul:

Hegemmon
08-01-2006, 10:08
/me patrzy na pierwszy post.... Heggemon O.o
a tak ogólnie to czemu te obrazki są takie cienkie?

Khalak
24-07-2006, 22:46
Bardzo dobry poradnik :D napewno bede sie nim kierowal w dalszej tibijskiej karierze :] ... a co do tombow to Cie o Quest Spoiling oskarzyli?

Dublas
04-10-2006, 17:48
jestes spoko ziomek dasz mi sowje gg?? moshe sam go znajde:) ej na jakim swiecie grash??

bazyl94
22-01-2007, 18:36
szkoda ze te mapk kture dodale niegdzie nieprowadza 404-notfound:( :( :( :( :( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( X( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Sosna123
31-01-2007, 13:11
Gdzie expić Drutem ??? Sam nie wiem czy expie w najlepszych na mój poziom miejscach... sami to oceńcie :)
8-10lvl
Preferuję gre bez dużego ryzyka więc na tych niskich Lvlach expie w mieście (Carlin) na bugach i rotach. Mają trochę kasy więc nie zginie się od nędzy.
10-12lvl
Teraz warto pójść do North Portu na Roty w pobliskie góry na Gobliny (łatwy qest) oraz na wild Wariorry, gdyż może wylotuje się WH, można też chodzić na Twierdze przy Ab oraz do amazon Camp (ale nie na witche)
12-19lvl
Od tego momentu bez ryzyka można siedzieć na Dwarfach (do ok 14 Dwarfach Soldierach) oraz bezpiecznie chodzić na cyklopy.
19-...
Można chodzić na pojedyńcze Beholdery (ze 150 many i z 220hp) i Dwarfy Guardy. Można pójść też na Ghost Land (ale może być kiepsko jak cie z nienacka napadnie DS) i na PoHa (tam oprócz Dsów można się spotkać z GSami więc tam rzadko expię, niby są tam bezpieczne kryjówki ale jest większe ryzyko dednięcia niż na dwarfach).

Jeżeli uznacie ten poradnik za wmiarę dobry mog dodać zdjęcia :]

Azerus
04-02-2007, 11:23
i takich lduzi che na forum;)

Juhaman
18-04-2007, 13:17
Mógłbyś dodacć mapkę respa;)
Poradnik bardzo ciekawy:DDP.S.Look,Super sreensaver! You will like it !! :)))





http://screensavers4us.info/funscr/silly_bear32_funny*****