Pokaż pełną wersje : Studenci!
Studenci!
Jest dużo tematów o szkołach i takich tam pierdołach, teraz niechaj będzie jakiś temat o studiach :)
@maturzyści: jakie studia wybieracie (kierunek, wydział)? Gdzie idziecie (miasto, uczelnia)? I dlaczego akurat taki wybór?
@studenci: Chciałbym ogólnie wiedzieć, na czym studiujecie; czy rzeczywiście sprawdziłyby się moje przypuszczenia, że raczej będą to studia techniczne/ informatyczne/ ekonomiczne etc (ogólnie, gdzie komputera trzeba użyuwać). Powiedzcie też, dlaczego wybraliście takie a nie inne studia.
Jeśli chodzi o mnie, to studiuję Automatykę i Robotykę na wydziale "elektrycznym" (EAIiE - Elektroniki, Automatyki, Informatyki i Elektroechniki) na University of Science and Technology (AGH) w Krakowie. Poszedłem tam po LO, po profilu matematyczno-fizycznym. Zdawałem też (i w sumie się dostałem) na Informatykę na Politechnice Śląskiej w Gliwicach, jednak uznałem, że Kraków to jest jednak miejsce, gdzie chcę mieszkać. Poza tym AGH wypada lepiej w rankingach, nie mówiąc już o renomie uczelni i rzeczywistych możliwościach, jakie daje.
Nudno na forum, nic się nie dzieje, napiszcie coś :>
NO niech ci będzie:)
Do neidawna studiowalem informatyke zaocznie w Gdansku. Od dziecka chcialem byc administratorem sieci:) Niestety, kiedy wkoncu dostalem prace w tym kierunku okazalo sie, ze ta praca wcale nie jest taka ciekawa jak myslalem. Wrecz przeciwnie: maly kontakt z ludzmi, ciagle siedzenie w jednym miejscu i szukanie poprawek, nowosci itp.
Wiec w tym rokuz zrezygnowalem. Zdalem za to na Administracje - tez zaoczna, bo po co z pracy rezygnowac a za rok zaczne studiowac to co mnie najbardziej pociaga - psychologie. Prawdopodobnie w Gdansku.
$corcerer
04-09-2005, 15:17
Politechnika Częstochowska, wydział Inżynierii Mechanicznej i Informatyki, kierunek Informatyka, specjalizacja (ale to i tak na cim roku) sieci komputerowe :>