Seeraph
08-09-2005, 20:08
Ostatnio użytkownicy neostrady doświadczają okropnych lagów na niemieckich serwerach. Kto niewie o co biega niech zajrzy na główną stronę serwisu tibia.pl i wyczai news'a. TPSA zadeklarowała, że przy odpowiedniej ilości skarg wymieni router i naprawi problem. A więc zabierzmy się do złożenia skargi. Oto przykład postępowania jak należy złożyć skargę :
1. Dzwonimy pod darmowy numer 0-800 102 102 i łączymy się z pomocą techniczną. W zależności od tego kto odbierze skierują nas do telepunktu lub pod nr 9393 lub powiedzą, że to nasza wina :)
2. Nie poddajemy się, wstukujemy 9393 , potem wybieramy "3" (awarię i pomoc techniczna), a następnie "0" ( połączenie z doradcą ). Tam mówimy o problemie związanym z tibią, a także o tym, że wyczytaliśmy właśnie w serwisie tibia.pl iż jest to wada routera i jeśli napłynie odpowiednia liczba skarg TPSA obiecała go wymienić.
PS. Mi osobiście powiedziano, że przyjmą skargę, muszę jedynie podać hasło abonenta i takie tam :) [ konieczne będą dokumenty z danymi abonenta, które posiada któryś z waszych rodziców ( ten na kogo jest zapisany
telefon )] . I wtedy powinni przyjąć waszą skargę.
PS2. Zachęcam do składania skarg w TP jak i do komentowania i relacji z jakże emocjonujących ;) rozmów z konsultantami TPSA
1. Dzwonimy pod darmowy numer 0-800 102 102 i łączymy się z pomocą techniczną. W zależności od tego kto odbierze skierują nas do telepunktu lub pod nr 9393 lub powiedzą, że to nasza wina :)
2. Nie poddajemy się, wstukujemy 9393 , potem wybieramy "3" (awarię i pomoc techniczna), a następnie "0" ( połączenie z doradcą ). Tam mówimy o problemie związanym z tibią, a także o tym, że wyczytaliśmy właśnie w serwisie tibia.pl iż jest to wada routera i jeśli napłynie odpowiednia liczba skarg TPSA obiecała go wymienić.
PS. Mi osobiście powiedziano, że przyjmą skargę, muszę jedynie podać hasło abonenta i takie tam :) [ konieczne będą dokumenty z danymi abonenta, które posiada któryś z waszych rodziców ( ten na kogo jest zapisany
telefon )] . I wtedy powinni przyjąć waszą skargę.
PS2. Zachęcam do składania skarg w TP jak i do komentowania i relacji z jakże emocjonujących ;) rozmów z konsultantami TPSA