zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Poison dagger

Knight mathoff
24-09-2005, 20:12
ostatnio pokłuciłem się z kolegą o istnienie poison daggera. Nie o to czy w ogóle istnieje, ale czy wypada z minotaura. Pytałem na game chacie, na guild chacie, wszystkich kumpli... jednak nikomu nigdy nie wypadło. Gram w tibię od ponad 2 lat i nigdy się z takim przypadkiem nie spotkałem.

Co wy o tym sądzicie...

Xan Arcanist
24-09-2005, 20:17
A czemu miałby nie wypadać? Mi już kilka razy wypadł. I uprzedzając kolejne pytanie: Nie nie zatruwa :)

Trenei
24-09-2005, 20:20
0-28 gp, Meat, Bag, Sword, Mace, Axe, Chain Armor, Chain Helmet, Brass Helmet, Leather Legs, Plate Shield, Shovel, Bronze Amulet (bardzo rzadko), Poison Dagger (niezwykle rzadko)

jesli pisze ze wypada to czemu mieli by klamac ?

Mi wypadl pare razy.

Barts
24-09-2005, 20:20
ostatnio pokłuciłem się z kolegą o istnienie poison daggera. Nie o to czy w ogóle istnieje, ale czy wypada z minotaura. Pytałem na game chacie, na guild chacie, wszystkich kumpli... jednak nikomu nigdy nie wypadło. Gram w tibię od ponad 2 lat i nigdy się z takim przypadkiem nie spotkałem.

Co wy o tym sądzicie...
Grasz w tibie od 2 lat Buahahahaha ok to bylo dobre
Spada z Orc Warriora dawniej zatrowal (po 1 hp szlo) ale teraz to troche lepszy dagger i tyle :P

Neth
25-09-2005, 00:55
Wypada z orca warriora i z minotaura (kiedys mi z warriora wypadl)pamietam jeszce czasy jak zatruwal...teraz juz mozna pomazyc

Mestre
25-09-2005, 11:17
Dodam tylko że wypada jeszcze z mumii (pare razy mi już wypadł) oraz z warlocka.

Xagar
25-09-2005, 11:21
Mi z minoska kilka razy wypadl czemu mial by nie wyadac??!! Jest napisane ze wypada czyli wypada

bmatrix
25-09-2005, 12:15
No, ja też mam tego kilka...... ale tak właściwie to śmieć chyba że na rooku chcesz jakiś best hit walnąć.

Vermyn
25-09-2005, 13:05
Wypada m.in. z Orca Warriora.

Boozer
25-09-2005, 14:05