Neverblood
25-09-2005, 20:31
Wyslalem w poniedzialek kopie paszportu aby wyrobic nowy recovery key bo ktos kto mnie hacknal mial moj stary reco.W piatek wylogowalem sie i nie moglem sie zalogowac.Pomyslalem ze moze znowu hack wiec chcialem wyslac haslo ale okazalo sie ze jest inny mail wiec za pomoca recovera chcialem zmienic maila.A tu zonk: error incorrect recovery key. No to sprawdzam maila z mysla ze mi zmienili juz reco i wyslali nowy.A tu znowu zonk.Nie ma maila z tibia.com a reco sie zmienil. Wiec napisalem do Cipsoftu ale oni mi przez autoresponder przyslali odpowiedz ze zapewne odpowiedz znajduje sie w FaQ.Ale tam nie ma odpowiedzi na moje pytanie.Pisalem z innego konta do obslugi technicznej ctrl+r w grze ale tylko otrzymalem: please be patient.Wiec bylem cierpliwy przez 3h ale nikt sie nie odezwal.Co za kretyni tam siedza? Nie dosc ze place za pacc to oni nawet nie maja czasu odpowiedziec?Mam w d#$%e wasze FaQ.Taka odpowiedz to mozecie wysylac jak ktos sie pyta jak zalozyc konto albo zrobic postac.Tu chyba chodzi o cos wazniejszego.Ale przeciez oni nie maja czasu tego przeczytac.Banda idiotow i nic wiecej.