Pokaż pełn± wersje : Co brać ze sob±???
Mam pytanie! Wyszłem z Rooka (do Carlin) i włażyłem wszystko do depo. Wiem , że w Carlinie jest duuużo PK ale ja nie wiem w czym chodzić i co brać ze sob±! Wkurza mnie to że np. maczugi lub jackety! poradżcie co robić!!! ;( ;( ;(
nos wszystko co masz najlepsze --" nikt cie nie zabije bez powodu...
Monoskar
05-05-2004, 03:02
Kiedy¶ też mnie przerażały ciała pod Depo w Carlin, ale potem się z tym oswoiłem.
Z reguły noszę zawsze cały dostępny sprzęt do walki oraz kilka dodatków jak lina, łopata, pochodnie. Kasa zawsze leży w Depo, podobnie jak rezerwowy sprzęt (niestety troche gorszy od tego na sobie).
czlowiek strzala
05-05-2004, 09:11
ja nigdy nie nosze najlepszego sprzetu..... nie potrzebuje, moj obecnu sprzet jaki mam na sobie to p-set l-boots-dark helmet i scarf
taki mi wystarcza.. moze dlatego ze mam dopiero 21 lvl :( :( :( :(
jestem :lucznik:
Sorcerer Maciek
05-05-2004, 23:29
:sword: Hmmm... Ja chodze ze swoim najlepszym uzbrojeniem (bo za Carlin też musze wyj¶ć). Oprócz tego: life fluid, lina, łopata, czasem wędka. :2handed:
Mogrim Korotir ---> Titania ---> Sorcerer ---> 9 lvl
Lord Thalantyr ---> Libera ---> Sorcerer ---> 13 lvl
Melkorn ---> Libera ---> Knight ----> 12 lvl
Ja chodze z najlepszym sprzetem, w mie¶cie cie nikt nie zabije, jerzeli nie jestes pk, a jak cie ktos atakuje idz do depo tam na pewno ci pomoga nikt nielubi pk.
Bigvirus
10-05-2004, 17:25
Hmm nos wszystko co masz najlepsze ale nie rzucaj sie w oczy po prostu wyszym lvl i nie rub nic glupiego:DHyba rze masz durze plecy wtedy rub co hcesz:D
Shockker
11-05-2004, 13:23
Nie bój się chodzić po Carlin bo tam zabijaj± tylko lowlvl którzy maj± missclick. Ja osobi¶cie zawsze wybieram Carlin bo z niego jest najbliżej do Ab :))
Toony Knight
11-05-2004, 13:45
cały sprzet, lopaty liny + 3 bp uh i mnie mog± bic :))
Ten temat powinien być zamknięty bo już chodzę se to Thais
Co za pyania:D:D:D:D:D:D wszystko co masz nalepsze;D
Elf Adrianus
14-05-2004, 16:27