mattiz
30-09-2005, 15:13
Proponuję, aby na Mainie zagościły:
Miasto Gerona - szczyt arogancji, miasto aroganckich NPC (What?!? You is idiot!!! Okay, okay, sell Plate Armor is 1100 gold coins. Okay, idiot?). Gerona byłaby ogromna, pusta i pełna wysokich budowli. Straże byłyby po prostu cudne, z łatwością poradziłyby sobie z Demonami. Miasto nie miałoby dojścia do morza, tylko do pobliskiego lasu...
Daytona Plains - wielkie lasy, wielkie miasta. Miasta tam to: Ab'dendriel (tam jest teleport na wyspę Daytona, o której mówimy) Gerona, Paradise, Quebec, Bomb-da-base i St. Quentin. Pełno złodziei, NPC od okradania (sell golden boots for 2000 gp, a następnie: Oh yeah! You is idiot!), który ma na imię bardzo dziwnie: Irton.
Bomb-da-base - starożytne miasto, pełne pustki. Piękne budowle, wieże, mury obronne, podziemne schrony i labirynty, a tam... pełno trupów. Plotki głoszą, że była tam inwazja "Supre Dragonów". Jest tam tajemniczy NPC, a miasto posiada wielką zagadkę. Do NPC David mówimy: "hello", on mówi, że musimy się ratować. Mamy minutę na schowanie się w "Great Castle". Potem nadchodzi 5 Supre Dragonów, a my znajdujemy na ostatnim piętrze zegarek. Patrzymy: automatycznie godzina 19:00. O 21:00 znika pierwszy Supre Dragon, o 23:00 drugi, o 0:00 trzeci, o 4:00 czwarty, a ostatni znika o 5:20.
Miasto zionie ogniem, a my szukamy NPC David, mówimy "hi", a on mówi "Help me! The Idea Dragon is the kill me! Help!". Teleportujemy się wtedy do placu w Geronie, i wiadomo że zawsze, gdy ktoś doszedł do tego momentu, była inwazja Demonów na Geronę, która radziła sobie doskonale. Jednak przez 30 dni mury były zamknięte, a potem nasze postępy w zagadce znikają. Wiadomo, że są komunikaty: "Demony idą do Gerony!", a automatycznie gdzieś w Ankrahmun pojawia się uwięziony Orshabaal, którego trzeba zabić przed drugim komunikatem: "Umrzesz! Orshabaal uwolnił się z Paradox City" (Paradox City - wielki depot, jest w Ankrahmun). Potem ostatni komunikat: "Sible, sible, or crazy di tsing pe!". Żartuję, ostatni komunikat to: "Paradox City poddało się. Teleport Uruchomiony. Odliczanie rozpoczęte."
Wiadomo, że przed ostatnim komunikatem trzeba zablokować wieżę zegarową w St. Quentin, ale jak to zrobić?!? Może, przed ostatnim komunikatem da się zabić Amadeusa (NPC), w The Four Dragon Temple.
Reszta wasza :)
Mam nadzieję że propozycja zagadki dobra :D
Kto to rozwiąże? :D
Nie wiem. 8o
Jeśli temat się przyjmie, będe zadowolony. :D
Miasto Gerona - szczyt arogancji, miasto aroganckich NPC (What?!? You is idiot!!! Okay, okay, sell Plate Armor is 1100 gold coins. Okay, idiot?). Gerona byłaby ogromna, pusta i pełna wysokich budowli. Straże byłyby po prostu cudne, z łatwością poradziłyby sobie z Demonami. Miasto nie miałoby dojścia do morza, tylko do pobliskiego lasu...
Daytona Plains - wielkie lasy, wielkie miasta. Miasta tam to: Ab'dendriel (tam jest teleport na wyspę Daytona, o której mówimy) Gerona, Paradise, Quebec, Bomb-da-base i St. Quentin. Pełno złodziei, NPC od okradania (sell golden boots for 2000 gp, a następnie: Oh yeah! You is idiot!), który ma na imię bardzo dziwnie: Irton.
Bomb-da-base - starożytne miasto, pełne pustki. Piękne budowle, wieże, mury obronne, podziemne schrony i labirynty, a tam... pełno trupów. Plotki głoszą, że była tam inwazja "Supre Dragonów". Jest tam tajemniczy NPC, a miasto posiada wielką zagadkę. Do NPC David mówimy: "hello", on mówi, że musimy się ratować. Mamy minutę na schowanie się w "Great Castle". Potem nadchodzi 5 Supre Dragonów, a my znajdujemy na ostatnim piętrze zegarek. Patrzymy: automatycznie godzina 19:00. O 21:00 znika pierwszy Supre Dragon, o 23:00 drugi, o 0:00 trzeci, o 4:00 czwarty, a ostatni znika o 5:20.
Miasto zionie ogniem, a my szukamy NPC David, mówimy "hi", a on mówi "Help me! The Idea Dragon is the kill me! Help!". Teleportujemy się wtedy do placu w Geronie, i wiadomo że zawsze, gdy ktoś doszedł do tego momentu, była inwazja Demonów na Geronę, która radziła sobie doskonale. Jednak przez 30 dni mury były zamknięte, a potem nasze postępy w zagadce znikają. Wiadomo, że są komunikaty: "Demony idą do Gerony!", a automatycznie gdzieś w Ankrahmun pojawia się uwięziony Orshabaal, którego trzeba zabić przed drugim komunikatem: "Umrzesz! Orshabaal uwolnił się z Paradox City" (Paradox City - wielki depot, jest w Ankrahmun). Potem ostatni komunikat: "Sible, sible, or crazy di tsing pe!". Żartuję, ostatni komunikat to: "Paradox City poddało się. Teleport Uruchomiony. Odliczanie rozpoczęte."
Wiadomo, że przed ostatnim komunikatem trzeba zablokować wieżę zegarową w St. Quentin, ale jak to zrobić?!? Może, przed ostatnim komunikatem da się zabić Amadeusa (NPC), w The Four Dragon Temple.
Reszta wasza :)
Mam nadzieję że propozycja zagadki dobra :D
Kto to rozwiąże? :D
Nie wiem. 8o
Jeśli temat się przyjmie, będe zadowolony. :D