Pokaż pełną wersje : Kngiht i 4 m lvl :P
Mam pytanko do wszytkich knightów , na jakim lvlu wskoczył wam czwarty magic lvl i czy robiliscie cos zeby zdobyc go szybciej np. staliscie na moscie i pisaliscie co chiwle "utevo lux" LOL!
ok. 24lvl, do 20 lvl nie robilem nic, pozniej jak tylko moglem (czyt. mialem max many) to spalalem na utevo lux. po drodze mialem kilka deadow wiec tez many poszlo troche
Ja raz wydalem 10k na mana fluidy i bylo latwiej ale tesh trudno...
Ale bez pomocy to stalem 14 dni przed depo ciagle calymi dniami i spalalem mane (w miedzy czasie lekcje robilem, nie proznowalem) :D ale wskoczyl mi na 23 levelu, straszna rzecz......
ok 20 lvla, jak tlyko moglem to spalalem mane
A mi 4mlvl wyskoczyl na 15lv tylko ze ten 15level zdobywalem przez 2 tygodnie <jak i 4mlvl> ;p ;] postac juz i tak skasowalem mialem 18lv ale zhackowali mnie X( teraz jestem :lucznik:
Mi wskoczył na 22lvl podczas trenigu. :]
Bigvirus
05-05-2004, 14:30
Ja mialem 4 lvl magi na 12 LVL Bez mana fluiduw!!!!
Ja miałem knighta i dużo nim trenowałem, żeby potem było łatwo expić, a więc na lvl 14 miałęm już mlvl 4 i skile 60/60 :D
---------------------------------------------------------------
ZDEJMIJCIE TO UPOMNIENIE!!! JA NIC NIE ZROBIŁEM!!!
Ehhh to tylko głupi punkt widzenia modków! :/
Ja zdobyłem ten magiczny dla rycerzy poziom magii na ok. 18 lvlu... trenowalem w podziemiach i jak mialem max many to utevo lux i tak w kółko :) .
Cainghorn
05-05-2004, 18:24
Dluuugo czekalem na ten 4 mlvl. Wskoczyl mi chyba na +/- 25 lvl:) Byloby chyba wczesniej ale nazbieralo sie kilka deadow:P Bylo to kolo 3 w nocy na Foldzie, akurat przy zwiedzaniu, zupelnie niespodziewanie;) A 5 mlvl wskoczyl mi pare dni temu, na treningu. Pierwsze uzycie Great Lighta. Od razu polubilem ten czar:)
4 Magic lvl dostalem expiac na Folda na 23 lvl.
5 Magic lvl dostalem idac do kopalni na 34 lvl
6 Magic lvl dostalem rzucajac Utevo gran lux przygotowujac sie doblokowac pierwszego DL (50 lvl)