Pokaż pełną wersje : Pomoc
Siemka!!!
Potrzebuje maluuutkiej pomocy:)
Jestem z HIBERNY mieszkam w AB moj nick to Luzukike(Jestem ( :lucznik: ,skille 37/27, 11lvl, 4mlvl) reszta statystyki niepotzrebna:)
Przejdzmy do rzeczy:
potrzebuje pomocy jakiehgoś kompana miłego kolegi/koleżanki( lepiej koleżanki :P ) do pomocy w EXPieniu:) i żeby ze mną poszedł/a na jakieś mocniejsze potworki:)
Z góry WIELKIEI DZIĘX wszystkim którzy pomogą, aha piszcie na gg:2230383 bo forum cos często siada:/X
lol ale po co odrazu sonda???
Już po raz trzeci dzisiaj bezmyślna sonda.
Lepiej pros w grze. Tu żadko ktoś sie umawia na hunta. I raul ma racje. Po co ci sąda?
huh... arrowki, i ab ghoule/slimy itp
popraw skile do 50-60 i idz sobie na dwarfy, potem dwarfy soldiery
[OT]
Umiesz liczyć?
Licz na siebie!
Oryginalnie dodany przez egg
popraw skile do 50-60 i idz sobie na dwarfy, potem dwarfy soldiery
A ja się chce zapytać... czy ty se jaja robisz? :P skile 50 na dwarfy? :P z nizsyzmi spokojnie zabija sie dwarfy.
Sorry RaulMAdryt:)
takj jakoś wyszło
zapamietam na przyszlosc aby nie robic sand:)
Monoskar
08-05-2004, 13:57
Słaby temat, słaba sonda, wogóle -> chore pytanie :D
Co Ty człowieku niańki szukasz na forum ?
Weź się lepiej do expienia i napewno poznasz kogoś w grze z kim będziesz śmigał na wycieczki :)
A o silniejszych potworkach to możesz narazie zapomnieć, bo 4 roty Cię otoczą i będzie po klockach 8o
Ja bym ci pomogła ale niestety gram na Titanii :)
A co do sondy:
Po 1: Po co ta sonda (ale ja ci nie zabraniam :P)
Po 2: Coś masz 7 głosow na NIE a 0 na TAK :D
ok, wybaczcie to mój pierwszy POST chciałem coś napisać:) myślałem, że uda mi się jeszcze stworzyć fajną grupke przyjaciół którzy sobie bedą pomagali.
Coś na zasadzie takie "lewej" Gildii:) bez niczego zapisanego, bez obowiązkó, po prostu po koleżeńsku:)
nie udało się no trudno
Matheous
08-05-2004, 17:40