zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Konwersja dzwieku analogowego na cyfrowy

Aevin
16-10-2005, 16:46
Witam, mam pytanie do wszystkich uzytkownikow troszke zajmujacych sie zagadnieniami audio. Otoz posiadam dyktafon analogowy i zalezy mi teraz by zawartosc kaset przezucic na komputer, czyli przerobic to na postac cyfrowa. Ja osobiscie nigdy czym takim sie nie zajmowalem i jestem kompletnie zielony w tym temacie. Domyslam sie ze bedzie tu potrzebny kabel jack-jack i jakis programik, ale lepiej nie bede sie zdawal na wlasne pomysly tylko wyslucham waszych rad. Prosil bym o wypowiadanie sie tylko tych uzytkownikow ktorzy wniosa cos do tematu. Dzieki

Galarion
16-10-2005, 18:10
Nie znam sie na tym, ale znalazlem taki prog(moze tez juz go masz ;p): http://www.hotwork.org/TAR/MainTAR.html
trial

Nie wiem, czy dziala, pewnie w necie da sie znalezc jakis manual :D. Wogle lepszym rozwiazaniem byloby chyba poszukac na forum audio-video ;).

A moze by tak puscic dzwiek z dyktafonu i go normalnie nagrac mikrofonem na komputer, jak sie nie ma odpowiedniego sprzetu. Dobra wiem glupi jestem...

Khan
16-10-2005, 18:14
Jako lider i wokalista kapeli musze znac sie na sprzęcie.

Podłącz WYJSCIE z dyktafonu (lub magnetofonu) podpisanego LineOut do WEJSCIA przy kompie podpisanego LineIn. Jesli nie ma wejscia LineIn - uzyj wejscia od mikrofonu. Jesli nie ma wyjscia LineOut - uzyj wyjscia na sluchawki.

Potrzebować bedziesz:
- dyktafonu z wyjsciem na Jacka (lub magnetofonu)
- kompa
- kabla 'małyJack - małyJack' (kabel 'małyJack - małyJack' jest nieosiągalny. Raczej nie kupisz go w sklepie. Proponuję zrobić go samemu, Drugie wyjscie to kupic dwumetrowy (ciężko o krotszy) kabel 'dużyJack-dużyJack' i dwie przejściówki.. Ale to bedzie koło 30-40zł.
- dowolnego programu rejestrującego (np. rejestrator dzwięku)
- dla dobrej jakosci, dobrze jest dodac po drodze przedwzmacniacz.. szczegolnie gdy korzystasz z wejscia na MIC, lub wyjscia sluchawkowego.