PDA

Pokaż pełną wersje : Dywagacje na temat nowych czarów


Puciek
29-11-2005, 05:46
Jak wiadomo updatwe przyniesie nam rewolucje w świecie magii, głównie low lvlowej, więc myślę że pewne dywagacje w temacie jakie nowe czary zostaną są bardzo na miejscu. Myślę że dojdzie nam kilka instantów jednak bardziej zaawansowanych celowaniem niż exori vis, np jakis z kierunkiem na ksywa.

pawepek
29-11-2005, 07:17
nie wiem jak z magią ale moje wyobrażenie różdżek jest takie: walisz nia w potwora, i ona zabiera potworowi duzo, tak jakby miała b duzo ataku, co jakis czas schodzi tylko mana... a co do czarów? mówili ze poprawią efektywność, wiec moze z hmm bedzie mozna strzelac po 40 juz na 10 lvl i 15 mlvl :) to tylko takie moje wyobrazenia

Ashlon
29-11-2005, 09:21
nie wiem jak z magią ale moje wyobrażenie różdżek jest takie: walisz nia w potwora, i ona zabiera potworowi duzo, tak jakby miała b duzo ataku, co jakis czas schodzi tylko mana... a co do czarów? mówili ze poprawią efektywność, wiec moze z hmm bedzie mozna strzelac po 40 juz na 10 lvl i 15 mlvl :) to tylko takie moje wyobrazenia

1. Jakby dmg byl bardzo duzy, zachwialoby to rownowage gry. Prawdopodobnie bedzie to dobra bron na dystans na dany lvl (np 15), bedzie jadla tez odpowiednio malo many na level. Wydaje mi sie, ze najlepsza rozdzka bedzie miala o wiele wiekszy dmg, ale bedzie tez jadla stosunkowo duzo many. Bedzie to cos w stylu kuszy, tylko na mane :P

2. Na pewno nie bedzie to 40dmg przy 15mlvlu i10lvlu - zachwialoby rownowage gry ;) Wg mnie zmniejsza ilosc many wymagana na dana runke, lekko zwieksza dmg, moze wprowadza latwiejszy system celowania (1 klik w okienku battle i strzelanie z runy az do smierci potwora/zuzycia runy?).

Horde_Tauren
29-11-2005, 11:55
@up
co do tego by runa bila az do smierci to mi sie zbytnio nie podoba :/
samo to ze dojda nowe bronie (wands) to bydzie juz duzym krokiem na przod
ja tam z dmg jestem zadowolony niemusza go zmieniac

BaRkuS_LuCeRa
29-11-2005, 17:53
Myslę ze tożdzki nie będą złe tylko czy na pewno będo szczelały niektóre to czy długo będą szczelały czy będzie nam to zabierał mane i jakieś ta,m punkty z różdzki które trzeba bendzie dopełniać... no coż tego nie wiemy al;e poczekamy zobaczymy

Teravista
29-11-2005, 18:06
Ja trochę odejde od tematu: największą bolączką knighta jest doprowadzenie do 4 mlvl'a według mnie powinno to szybciej nastapic bo żeby na niskim lvlu 4 mlvl to trzeba dużo kasy wydac na manafluidy,ja na 20 lvlu mam dopiero 3 mlvl i 88% do 4 ;( na początku powinno to szybciej leciec ale później to juz moze byc tak jak jest....napewno większość się ze mną nie zgodzi ale takie jest moje zdanie.

Pozdro dla wszystkich Knightów xD

Elusive
29-11-2005, 18:14
OMG. Czy ty wogóle skillowałeś ??. Na 20 lvl mieć takie skille to grzech. Tak jak np ja na 12 lvl mam 56/56 i 70 % do 4mlvl. Widać że nie umiesz grać knightem. 12 lvl jest w stanie cie zabić.

Bufson
29-11-2005, 18:19
wiec moze z hmm bedzie mozna strzelac po 40 juz na 10 lvl i 15 mlvl :)

To pomyśl jak by taki Cachero z sd jechał ...

Xizz
29-11-2005, 18:36
To doyc sceptyczne poruwnanie Cachero z sd do 15lvlka z hmm, wychodzi na to ze cachero z sd jechal by po 1000+ w ludka... a co do nwoych czarow przydaloby sie jakies ofensywne czary dla druida bo force,flame,enegry strike'i mi nie wystarczaja ale nie narzekam... ale moglyby byc jakies lepsze ofensywne czary.. :baby:

J0hny
29-11-2005, 18:37
A mnei zastanawia czy różdżki będą wpływały na szybkośc strzelania runami(extuched - czy jakos tak) czy będzie normalnie jak z mieczem lub z burstami

szczepan_m5
29-11-2005, 19:38
Moje zdanie Jest takie zeby dodali jakies nowe czary bo troche malo jest :p
@Teravista
Ruch! Ruch! Hks K***a Byl K***a Jest!!! X( PozDro

fluid
29-11-2005, 19:48
@topic moim zdaniem jakieś czary nowe by sie przydały ale np.runa która wali aż do śmierci to zły pomysł bo pomyślcie logicznie idziecie np. na orshabaala z gildią i wszyscy macie te runka i co wam z tego przyjdzie ???? Jak on itak sie uleczy do max HP to tak można go bic i bić a on prędzej was zabije a pozatym co to za gra z runami niekończącymi sie ??? to niesprawia przyjemności X( !!!! Już same różdżki to postęp do przodu a co by było jak by wprowadzili jakiś czara np.na runke wodną ??? To by było zajefajne :D

Teravista
29-11-2005, 20:08
OMG. Czy ty wogóle skillowałeś ??. Na 20 lvl mieć takie skille to grzech. Tak jak np ja na 12 lvl mam 56/56 i 70 % do 4mlvl. Widać że nie umiesz grać knightem. 12 lvl jest w stanie cie zabić.
spoko twoje zdanie....znam takich ziomkow co maja lepsze lvle ode mnie a mają gorsze skille....ciesz sie ze masz takie skille..mi moje narazie w zupełności wystarczają...i nie mow ze nie umie grac knightem bo kazdy gra jak chce...nie wszyscy są skillomaniacy tak jak ty -.-

sceptile
29-11-2005, 21:00
a ja mam pomysł, na nowy czar dla knajta co zwiększał by skille o ileś na jakiś czas. Mogli by też dać Duel Mode, takie party, tylko że wrogów tam sie daje.
Dać też kolejny czar mojego pomysłu:

Great Supply
Exevo Pan Gran
spontaniczny
Ma kilka działań: Jak mamy mało zdrowia, leczy. Jak mamy mało many, przywraca część many. Jak jesteśmy głodni, daje food itp. i działała by na wszystkich w party

Ashlon
29-11-2005, 21:04
@topic moim zdaniem jakieś czary nowe by sie przydały ale np.runa która wali aż do śmierci to zły pomysł bo pomyślcie logicznie idziecie np. na orshabaala z gildią i wszyscy macie te runka i co wam z tego przyjdzie ???? Jak on itak sie uleczy do max HP to tak można go bic i bić a on prędzej was zabije a pozatym co to za gra z runami niekończącymi sie ??? to niesprawia przyjemności X( !!!! Już same różdżki to postęp do przodu a co by było jak by wprowadzili jakiś czara np.na runke wodną ??? To by było zajefajne :D

Zle widac mnie zrozumiales. Popatrz na przyklad : hmm ma 5 strzalow, wiec zamiast 5 razy klikac na potworka, klikneloby sie raz i postac z takim samym speedem co teraz strzelalaby az do skonczenia uzyc/smierci przeciwnika.


A mnei zastanawia czy różdżki będą wpływały na szybkośc strzelania runami(extuched - czy jakos tak) czy będzie normalnie jak z mieczem lub z burstami

Nie wydaje mi sie - wtedy trzeba bylo odznaczyc atak, zeby sie uhnac...

fluid
30-11-2005, 06:31
@up sorka źle zrozumiałem bo ja myślałem że ty powiedziałeś o runce która ma 100 strzałów i wali aż do śmierci potwora :D heh mój błąd :p

pawepek
30-11-2005, 07:00
moze przesadziłem z tymi moimi wyobrazeniami na temat dmg run, bo wtedy sorc stałby sie az za potezny i to na niskim lvlu :D a wyskopoziomowi magowie czysciliby okolice DP kilkoma strzalami :D:D

fluid
30-11-2005, 07:07
@up no stoisz se obok DP i tu nagle boom wszyscy dead i słynny już nam napis "YOU ARE DEAD" :D :D

syrion
30-11-2005, 08:17
spoko twoje zdanie....znam takich ziomkow co maja lepsze lvle ode mnie a mają gorsze skille....ciesz sie ze masz takie skille..mi moje narazie w zupełności wystarczają...i nie mow ze nie umie grac knightem bo kazdy gra jak chce...nie wszyscy są skillomaniacy tak jak ty -.-

Spoko nie masz skilli aż tragicznych. Jedni gracze wolą najpierw zrobić skille a potem level inni odwrotnie. Ja powiem, że najlepiej jest zrobić sobie 1-2 awans w skillach potem 1-2 levele i tak na przemian. Wtedy nie będziesz narzekał, że skillowanie jest nudne.

A powracając do tematu.
Mam master sorca lvl 32 mlvl 42. Nie mogę już doczekać się ue...
Obiecane różdzki wyobrażam sobie w ten sposób:
Powiedziane jest o pewnym ograniczeniu levelowym. Więc dadzą jakieś przedziały na określone różdzki. Powiedzmy różdzka na lvl 8-15, różdzka na 15-20, 20-25 i tak dalej aż do levelu 40 czy 50. Każdka kolejna różdzka będzie oczywiście droższa/trudniejsza do zdobycia. Każda kolejna będzie bardziej skuteczna (czytaj będzie zadawać większe obrażenia) jednak będą bardziej opróżniać nas z many. Tak więc moim zdaniem nie będzie zbyt opłacalne skakanie z jednej różdzki na coraz lepszą.
Powiedziane coś jeszcze jest o zwiększeniu skuteczności run. To całkiem fajny pomysł xD Ale sądzę, że zmieni się to nieznacznie.
Padł też fajny pomysł co do celowania na battle. No cóż nie sądzę aby wprowadzili ten system aby runa sama za ciebie waliła w potwory a tym bardziej w ludzi.
Pomysł jednak na runy 100 ładunkowe nie jest najgorszy xD Ale na dłuższą mętę ręka by bolała od tego expienia. mam nadzieję, że życie sorca stanie się łatwiejsze.
A mówiąc tak nawiasem to cap by dodali a nie kombinują z siłą sorca.

Maximp
30-11-2005, 09:16
OMG. Czy ty wogóle skillowałeś ??. Na 20 lvl mieć takie skille to grzech. Tak jak np ja na 12 lvl mam 56/56 i 70 % do 4mlvl. Widać że nie umiesz grać knightem. 12 lvl jest w stanie cie zabić.

NO ty za to napewno bo ja na 12 lvlu mialem 30% do 4 mlvla..... CO to rozdzek to sa one fajen ,wystarczy wejsc an jakiegos otsa i sobie popatrzec;)Mysle ze to bedzie dobre rozwiazanie bo przy np. huncien a ds tylko z rozdzka bedzie sie expic,cwiczyc mlvl,zbierac kase i to jest dobre;)

Bufson
30-11-2005, 12:34
hmm ma 5 strzalow, wiec zamiast 5 razy klikac na potworka, klikneloby sie raz i postac z takim samym speedem co teraz strzelalaby az do skonczenia uzyc



Heh to dobry pomysł jest !

Loron
30-11-2005, 14:05
A według mnie to będzie tak: różdżki będą różne, będą miały atk i def, będą jak sword, club albo axe, będą zżerały jedne po np. 5 many za strzał, inne 20 many za strzał, a obrażenia będą zależeć tak jakby hmmy. Będą różne rodzaje różdżek, jedne będą walic jak hmm, inne np. fb, inne energią. Oczywiście ogniowa podpali, energia podteguje (nie wiem jak to nazwać). Powinni też zrobić różdżki na wzór blank runów, czyli że zakładasz ją do ręki i robisz na niej hmm, ale on ma 20 pocisków, kosztuje więcej many rzucenie na różdżkę, no i zakładasz ją do ręki i jak dasz atk to strzela dro wyczerpania hmmów, a potem znika.
Pozdro
Loron

Bufson
30-11-2005, 15:36
Moze bedzie coś w stylu Staff Fighting ;P

eerion
30-11-2005, 17:38
Nie będzie bo po co?
Jeśli mlvl ma rosnąć od używania różdżek, to ich dmg będize zależał od Mlvl.
Tak więc to będize skill do różdżek.
Co do używania ich - ja myślę że to będą odpowiedniki czarów.
To będzie działałóo na zasadzie spontanicznego czaru na dystans.
Tak więc będzie npo. coś jak spotnaniczny HMM na dyst, spontaniczny SoulFire na dystand, może coś mocniejszego, ale na czar o sil;e SD nie ma co liczyć.
Tak czy siak - będzie ciekawie :D
Co do żarcia many - zapewne będzie żarło tyle samo/ więcej many niż jej runiczny odpowiednik, a to ze względu na większą wygodę.
A czy będzie to kreować exhausta to się zobaczy, ale myśle że raczej nie, bo wtedy trudno byłoby się UHnąć, choć...
CIPy obiecują dużo magii więc troche trudno prognozować wszystko bo nie wiadomo co się zmieni.
PS - raczej wątpie, ale ciekawe czy dojdzie ten ivul czar "Armageddon"
:D

Domona
30-11-2005, 18:14
chlopcy, nie ma sie co madrzyc, trza czekac i zobaczymy jak to bedzie po up date ;)

Tasiu
01-12-2005, 18:23
Moim zdaniem to te wandy nie beda zadawaly az tak duzych obrazen, 40 dmg na 10 lvlu o.O

O zgrozo :D

Pozyjemy, zobaczymy ;]

ripper
01-12-2005, 19:34
Heh to dobry pomysł jest !
Imho nie jest. Ciągle bijesz = ciągle jesteś exhausted, a jak będziesz musiał się UHnąć? Zbyt łatwo paść w takiej sytuacji.

bombek
02-12-2005, 13:19
a ja to bym chcial zeby byl jakis ofensywny czar dla knightów na faccu!! X(

_______________
pozdro Knightom!!

DRoN
02-12-2005, 13:30
... sądze , że jak przyspieszą regeneracje o np. 3 razy a ceny many run 2 razy , to już będzie duży krok na przód , bo można zrobić więcej run i dłużej nimi expić ... albo zmienić sposób naliczania siły magii np. lvl 2% a mlvl 4% (a nie jak do tej pory 3%) ...

bombek
02-12-2005, 13:34
a ja to bym chcial zeby byl jakis ofensywny czar dla knightów na faccu!! X(

zapomnialem powiedizec o chcby exura gran dla knightow oczywicsie na facc

FTTRobin
02-12-2005, 18:06
Jeśli nie mają zamairu wprowadzać czarów ofensywnych dla druidów przydało by się coś na wzór aury (Defense Aura etc)

@offtop... bombek, swoim avatarem łamiesz regulamin ogame (gdzieś chyba pisali, że zastrzegają sobie praw do grafik znajdujących się stronie)

Or-Ana
02-12-2005, 20:56
Przeczytajcie ten list na www.tibia.org.pl, tam jest napisane wiele o planowanych różdzkach i innych rzeczach w nadchodzącym update ;) , wdg. mnie to dobry pomysl, chociaz zrobi sie maly bajzel przez pare pierwszych dni swiat :D .

PS: Szkoda ze nie wspomnieli nic o Santa Clausie :confused:

Marcin wymiatacz
03-12-2005, 08:31
Niewiem czemu ale mam wrazenie ze tibia coraz bardziej przypomina gre diablo, pozatym sporo osob pisalo ze chca czarow ofensywnych dla druida ,a przeciez o to chodzi ze druid leczy a sorc atakuje wiec jesli dadza mu jakies czary of. to zachwieje cala gra.

slawekmag
03-12-2005, 08:43
Niewiem czemu ale mam wrazenie ze tibia coraz bardziej przypomina gre diablo, pozatym sporo osob pisalo ze chca czarow ofensywnych dla druida ,a przeciez o to chodzi ze druid leczy a sorc atakuje wiec jesli dadza mu jakies czary of. to zachwieje cala gra.
Mag też leczy tylko on jako UH używa Exura Vita a druid i Adura vita i Exura vita. Exura vita leczy tak samo a kosztuje mniej many. Co do innych jak friend heal to masz rację i masz racje też że zachwiałoby to równowagę gry. Drutom muszą wystarczyć HMM-y :p ale przecież mogą UŻYWAĆ SD nie?

Lyssy
03-12-2005, 09:21
Jesli to co napisze niejest zgodne z regulaminem to najwyzej skasuja mi posta :P

a wiec z tego co wyczytalem na tibia.org.pl o nadchodzacym update to:
druid i sorc beda mieli po 4 rozdzki (razem 8 ich bedzie) lecz niebeda to nowe przedmioty (chociarz z inna grafika) beda to poprostu zamienione stare. np jesli ktos posiadal yellow spell wand to teraz bedzie mial wand of cosmic energy :P.
Rozdzki sorca beda to dotychczasowe SPELL WANDY.:
Blue Spell Wand -> Wand of Vortex (Sorcerer, min level 7, type energy, avg damage 13, 2 mana)
Red Spell Wand -> Wand of Dragonbreath (Sorcerer, min level 13, type fire, avg damage 19, 3)
Green Spell Wand -> Wand of Plague (Sorcerer, min level 19, type poison, avg damage 30, 5 mana)
Yellow Spell Wand -> Wand of Cosmic Energy (Sorcerer, min level 26, type energy, avg damage 45, 8 mana)
Ritual Wand -> Wand of Inferno (Sorcerer, min level 33, type fire, avg damage 65, 13 mana)

Za to druid bedzie mogl uzywac dotychczasowych WANDOW (niewiem jak to nazwac:P):

Golden Wand -> Snakebite Rod (Druid, min level 7, type poison, avg damage 13, 2 mana)
Conjurer Wand -> Moonlight Rod (Druid, min level 13, type energy, avg damage 19, 3 mana)
Wand of Might -> Volcanic Rod (Druid, min level 19, type fire, avg damage 30, 5 mana)
Wooden Wand -> Quagmire Rod (Druid, min level 26, type poison, avg damage 45, 8 mana)
Elven Wand -> Tempest Rod (Druid, min level 33, type energy, avg damage 65, 13 mana

Rozdzki bedzie mozna kupic w sklepie magicznym lub "zlootowac" z niektorych potworow. jesli macie jakiegos wanda to lepiej sie go niepozbywajcie. niewiadomo jaka bedzie jego cena po up-date =)

Kolejna mila wiadomosc jest taka, ze mana bedzie sie uzupelniac az 4x szybciej! w ten sposob czary spontaniczne beda o wiele bardziej uzyteczne. najprawdopodobniej niedojda zadne nowe czary :/

Jest rownierz niemila wiadomosc. na zrobienie danej runki bedzie wymagany dany POZIOM. na przyklad na zrobienie runy UH trzeba bedzie miec 21 lv, a na SD az 36! =( na czar spontaniczny Ultimate explosion trzeba bedzie zuzyc az 1200 many a nie jak dotychczas 800 :/

to tyle na temat magii w up-date. prosze o niekasowanie tego posta :P
@EDIT
a tu macie screena ze wszystkimi wandami :) --> KLIK (http://www.grimborn.uznam.net.pl/test/UO0005.jpg) <--

Korek
03-12-2005, 14:34
najlepiej by do sorców i druidów dodali czary ofensywne ale też dla FACC!
według mnie nie powinno być PACCa ponieważ są zróżnicowane szanse na expienie...

Hokage
03-12-2005, 15:50
najlepiej by do sorców i druidów dodali czary ofensywne ale też dla FACC!
według mnie nie powinno być PACCa ponieważ są zróżnicowane szanse na expienie...


Coś cię boli?Jakby nie było PACC to nie było by hajsu na servery itp.CIPy muszą jakoś zarabiać.

Hellraider
03-12-2005, 19:31
najlepiej by do sorców i druidów dodali czary ofensywne ale też dla FACC!
według mnie nie powinno być PACCa ponieważ są zróżnicowane szanse na expienie...
A według mnie nie powinno być na tym forum użytkowników, którzy gadają pierdoły :P
@topic: ja tam czekam bardziej na new serwy niz na update, oczywiscie wandy to bedzie swietne wyrownanie low-lvlowych sorcow/drutow z knightami i palkami. Pozdro

Pantryk
03-12-2005, 20:04
@topic: ja tam czekam bardziej na new serwy niz na update, oczywiscie wandy to bedzie swietne wyrownanie low-lvlowych sorcow/drutow z knightami i palkami. Pozdro

Taa, ale pewnie kilka dni po upie, ceny wandów będą się wahały (zależy od gracza), albo będą kosmiczne, więc nie mający pieniędzy low lvl nie kupi sobie takiego wanda ;). Poczekamy, zobaczymy :D.

Campbell's
03-12-2005, 23:14
porabalo 1200 many na ue

Lyssy
04-12-2005, 19:32
no, niestety na ue bedzie wymagane 1200 many :( ale teraz gra sorcem bedzie itak najlatwiejsza i najciekawsza =D

Tomm
05-12-2005, 00:14
moim zdaniem powinno byc kilka nowych czarow dla palla :D
"mini sd" takie cos pomiedzy hmm a sd lecz blizek sd;]
no i moze ja mam byc teraz ze rozdzki dla sorka i druta to moze strzay ktore wala magia i atakuja normalnie nie strzaly magiczne bo takie juz sa ale np rzucam czar i przez niewiem kilka minut moge walic normalnie jak wale ze strzal i dodatkowa za pomoca magi wieksze obrazenia :D

Pozdro for all :baby:

Cadonis
05-12-2005, 14:28
Lyssy'ego traktujcie z dystansem, skoro to wyczytał na tibia.org.pl...

@topic: Skoro ma być zmniejszona użyteczność run, a zwiększona spontanów, to nie wiem jak sorce będą expić biorąc pod uwagę że aktualnie z runami prawie nic się nie opłaca... najzabawniej będzie jeśli runy zrobią bezużyteczne, a podstawą walki będzie exori vis (oczywiście nie wysilą się na tyle aby wprowadzić nowy czar)... Jeee, w melee na DLe! ;)

Aivya Zego
05-12-2005, 20:14
OMG. Czy ty wogóle skillowałeś ??. Na 20 lvl mieć takie skille to grzech. Tak jak np ja na 12 lvl mam 56/56 i 70 % do 4mlvl. Widać że nie umiesz grać knightem. 12 lvl jest w stanie cie zabić.
Co do tego to sie nie zgodze. Cos mi sie wydaje ze ty tak naprawde gowno o knightcie wiesz dla twojej wiadomosci to 12lvl nie ma szans zeby zabic 21lvla z skilami chocby takimi jak ma ten poprzednik co sie przed nim tak zasadziles a zaloze sie ze ty umiesz grac knightem tak jak moj kumpel wbic skile i stac pod dp do znudzenia hehe a tak wogole to wydaje mi sie ze lvl robi wiecej niz skile bo sam mam tragiczne skile a zlvla na lvla widac ze hity poprawiaja sie zauwazalnie..

Regaster
05-12-2005, 20:42
A wg mnie Najslabsza profesja do pvp to knight a nie magowie, ale akurat dobże że sorc bedzie lebszy bo zamierzam nim grać
@edit
Drogi cadonisie! :)
Przecierz na tibia.org.pl też napewno ktoś jest (no np tutorem) nieprawdaż? A choć niejestem zwolennikiem innych stron poza tibia.pl i tibia.com to i tak jest wg. mnie 90% nato że tibia.org.pl pisze prawde ;)

tnt master
05-12-2005, 20:47
na tibia.org.pl(konkurecja :)) jest to co bedzie na ubgradzie nie wiem czy to prawda.jest tam jakie rozdzki beda jaki hiti jaki lvl itp

Lyssy
06-12-2005, 15:05
Lyssy'ego traktujcie z dystansem, skoro to wyczytał na tibia.org.pl...

@topic: Skoro ma być zmniejszona użyteczność run, a zwiększona spontanów, to nie wiem jak sorce będą expić biorąc pod uwagę że aktualnie z runami prawie nic się nie opłaca... najzabawniej będzie jeśli runy zrobią bezużyteczne, a podstawą walki będzie exori vis (oczywiście nie wysilą się na tyle aby wprowadzić nowy czar)... Jeee, w melee na DLe! ;)

Czlowieq najpierw moze popatrzysz to co ja wnioslem do tego forum i od jakiego czasu z niego korzystam a potem porownaj to ze swoimi postami... jak widac po twoich bezsensownych postach umiesz tylko nabijac a nic na forum nie wnosisz.. probojesz teraz sprzeciwic innych urzytkownikow przeciwko mnie temu ze korzystam z informacji ktore wziolem z innej strony? jak niepotrafisz niczego wniesc na forum tylko umiesz krytykowac TO SIEDZ CICHO bo nikt niechce sluchac nabijacza postow -.-'

Tomcio Pall
06-12-2005, 16:11
Może to mnie zmusi żebym z tibią został hyh. Amoże dzięki temu wruce do mojego palla lub knighta!!

Ashlon
06-12-2005, 17:38
Czlowieq najpierw moze popatrzysz to co ja wnioslem do tego forum i od jakiego czasu z niego korzystam a potem porownaj to ze swoimi postami... jak widac po twoich bezsensownych postach umiesz tylko nabijac a nic na forum nie wnosisz.. probojesz teraz sprzeciwic innych urzytkownikow przeciwko mnie temu ze korzystam z informacji ktore wziolem z innej strony? jak niepotrafisz niczego wniesc na forum tylko umiesz krytykowac TO SIEDZ CICHO bo nikt niechce sluchac nabijacza postow -.-'

Co jak co, CIPsoft probuje utrzymac informacje dot. update'ow w tajemnicy, ale znajda sie rozni ludzie godni zaufania, ktorzy rozniosa informacje. A ty te wiadomosci bierzesz z nielegalnego zrodla (kazdy tutor, ktory wbija na testa zobowiazuje sie do trzymania informacji w tajemnicy), wiec tez nie masz sie czym chwalic.

Taziom
06-12-2005, 18:18
Ja tam z SD chodze :) to wymiata w pvp ,ale jak napadnie cie 3 wojów to tylko uciekac 8o

Szczepan
07-12-2005, 07:38
Co do tego to sie nie zgodze. Cos mi sie wydaje ze ty tak naprawde gowno o knightcie wiesz dla twojej wiadomosci to 12lvl nie ma szans zeby zabic 21lvla z skilami chocby takimi jak ma ten poprzednik co sie przed nim tak zasadziles a zaloze sie ze ty umiesz grac knightem tak jak moj kumpel wbic skile i stac pod dp do znudzenia hehe a tak wogole to wydaje mi sie ze lvl robi wiecej niz skile bo sam mam tragiczne skile a zlvla na lvla widac ze hity poprawiaja sie zauwazalnie..


A robiles kiedys duele? Zaloze sie ze taki 12 lvl ze skilami po 60 bedzie lepszy od 20 lvla ze skilami po 40-50, chyba ze ten 20 lvl ucieknie bo jest szybszy. Sam mialem najta na 16 lvlu ze skilami po 70/67, potem w 2 dni wyexpilem 20 lvl (jakies 3-4 h na zamku :P), dzieki skilom szybciej wbija sie lvl, a nie dzieki wysokiemu lvlowi (chociasz czasem i lvl sie przyda np. na dragach itp.).

Odnoscie update to na tibia.org.pl pisza prawde, znam 2 senior tutorow i oni mowia to samo (Bo identyko lista dostali), i na tsie juz widzieli, ale im pg w glowie wiec zaduzo na tsie nie posiedzieli :<.

Jako ze mana szybciej bedzie rosnac, 20 many urosnie w jakies 6 sekund, wiec exori vis to nie glupi pomysl (sila tego jest jak hmm a hmm mimo ze 5 ladunkow kosztowal bedzie 280 many), z drugiej strony różdzki które maja amunicje na mane zrekompensuja braki w runach, gdyż najsilniejsze walic beda z sila porownywalna do hmmow, a pochlaniac beda 13 many, wiec jeszcze lepiej niz z exori vis.

Ci co mowia ze update sux to poprostu jacys dziwni ludzie, bojący sie zmian, najlepiej niech se znajda inna mniej stresującą gre, bo cipy probója zmieniac Tibie na lepsze, a to ze im nie wychodzi to juz inny temat... teraz wydaje mi sie ze upek bedzie najlepszy ze wszystkich (tzn najmniej spieprza rzeczy).

Pawik Skejt
07-12-2005, 08:59
;( :cup: Ja słyczałem że po update trzebabedzie miec 25 zwykły lvl żeby muc robic SD.

Eragon2
07-12-2005, 09:02
Z tym 25lvl to bym sie nie zgodzil bo to niemozliwe. wprawdzie nic na ten temat nie slyszalem ale sadze ze to plotki. choc moge sie mylic.

Lyssy
07-12-2005, 15:55
do 2 panow nade mna:

na sd runke po up-dacie trzeba bedzie zuzyc az 880 many, czyli wymagany poziom na sd to 36, a dlatego ze mana bedzie sie odnawiac 4x szybciej wiec wymagana mana na wszystkie runy bedzie zwiekszona 4x.

Regaster
07-12-2005, 20:12
Ja tam z SD chodze :) to wymiata w pvp ,ale jak napadnie cie 3 wojów to tylko uciekac 8o
Fajnie że se chodzisz z SD ale co nas to obchodzi a pozatym co do opisu niemasz 21 lvla ani niemiałeś :confused: precz z kłamstwem X(

Regaster
07-12-2005, 20:13
Ja tam z SD chodze :) to wymiata w pvp ,ale jak napadnie cie 3 wojów to tylko uciekac 8o
@Edit Chodzi mi o ten opis typu : 21 lvl skille xx/xx mlvl :xx itp
@Edit 2 Ee...chyba nacisnołem 2 razy wyślij, przepraszam ;(

Popo Mielec
08-12-2005, 12:47
Fajnie by bylo gdyby czary typu exori mort byly bez Pacc bo niektorym osobom nieoplaca sie kupowac Pacc na 20 lvl -.- :) :)

__________________________________
Jestem tu nowy :) hiho all!!