Pokaż pełną wersje : beholder czy dwarf guard
Mam 2 pytania
pierwsze:Gdzie jest bardzo duzo beholdrów chciałbym zeby to było ze szczegółami a nie np:w venore
a drugie to czy bardzie sie oplacaja guardy czy behodery
mam 47 lvl 80\79 i dobry eq
Mam 2 pytania
pierwsze:Gdzie jest bardzo duzo beholdrów chciałbym zeby to było ze szczegółami a nie np:w venore
a drugie to czy bardzie sie oplacaja guardy czy behodery
mam 47 lvl 80\79 i dobry eq
Jestem co prawda początkujący, ale wiem co nieco. Wiem tyle, że guard daje mniej expo, ale jest bardziej oplacalny loot. Poza tym uważam że guarda zabijesz szybciej niż beho. Ale to tylko moje przypuszczenia.
WielkieYO
27-12-2005, 17:12
1. Polecam AT niedaleko thais (life ring quest)
2.Mi sie wydaje, że behe bardziej opłacalny
może i tak ale ja mówiłem, że do końca nie jestem pewien :) :baby:
Dokladnie to nie wiem gdzie jest duzo beholdrów ale jak masz dobre eq taki lvl i skille to wedlug mnie oplaca ci sie isc na guardki bardziej chociaz za beho jest o 5 exp wiecej ale tez ma 15 zycia wiecej :P z guardka wypada z dobrego lotu tylko steel helmet a z beho np. beho shield expij troche na guardkach troche na beho i sam sie przekonasz ja ci nie podpowiem zbyt duzo bo nie expilem na beho i nie wiem jak szybko sie go zabija ale beho wali mocniej(chyba) bo wali SD :) oplaca se expic na guardkach i beho :)
Dokladnie to nie wiem gdzie jest duzo beholdrów ale jak masz dobre eq taki lvl i skille to wedlug mnie oplaca ci sie isc na guardki bardziej chociaz za beho jest o 5 exp wiecej ale tez ma 15 zycia wiecej :P z guardka wypada z dobrego lotu tylko steel helmet a z beho np. beho shield expij troche na guardkach troche na beho i sam sie przekonasz ja ci nie podpowiem zbyt duzo bo nie expilem na beho i nie wiem jak szybko sie go zabija ale beho wali mocniej(chyba) bo wali SD :) oplaca se expic na guardkach i beho :)
no chyba masz racje
kostooch
27-12-2005, 18:14