PDA

Pokaż pełną wersje : ~!~Kieszeń na klucze~!~


Gensioorek
16-01-2006, 16:16
Witam, jakiś czas temu zaliczyłem deada jedną postacią i... straciłem klucz dostępny tylko z Questa i jednocześnie taki, którego nikt nie sprzedaje. I właśnie tu przechodzę do tematu, bo wpadłem na pomysł(nie wiem, może już ktoś to wymyślił wcześniej) żeby w którejś z przyszłych aktualizacji(żeby nie pisać apdejtuff^^) dodać coś w stylu "kieszonki", w której znajdowałby się spis wszystkich kluczy i gdybyśmy zdobyli, bądź kupili jakiś klucz, pojawiłby się on na naszym "spisie" i moglibyśmy go używać. Sądzę, że gdyby coś takiego wprowadzono to można by jednocześnie zmienić system używania kluczy. Mianowicie gdybyśmy posiadali klucz, to moglibyśmy po prostu otworzyć drzwi(nasza postać sama by sobie poradziła ze znalezieniem odpowiedniego), a w odwrotnym przypadku na dole okna gry(tam gdzie pojawia się "sorry not possible" gdy przywalamy w ścianę) pojawiła by się informacja o tym, że nie posiadamy odpowiedniego klucza. I jeszcze jedno bo do tego dążę, chodzi mi o to żeby zawartość "kieszeni na klucze" nie ulatniała się przy deadzie.
Piszcie tu swoje "za" i "przeciw", jak coś ciekawego z tego wyniknie to ktoś, kto dobrze włada angielskim napisałby do CipSoftu z propozycją wprowadzenia czegoś takiego.
Enjoy!

DRoN
16-01-2006, 16:28
... dobry pomysł , mi sie podoba ... jeśli zrobisz jakiegoś questa , to masz tam dostęp i nie musisz taszczyć kluczy (o shit , to nie ten) ... w niektórych przygodówkach i RPGach jest ten element ...

suchyxxx
16-01-2006, 16:39
świetny pomysł-trochę mało przydatne by było bo po co ale z drugiej strony grałoby się wygodniej i bezproblemowo by się otwierało drzwi.

Gensioorek
16-01-2006, 16:52
świetny pomysł-trochę mało przydatne by było bo po co ale z drugiej strony grałoby się wygodniej i bezproblemowo by się otwierało drzwi.


To wcale nie jest takie"mało przydatne", tu chodzi o to zeby po pierwsze: nie tracic capa na klucze, po drugie nie tracic ich przy deadzie... ale dzieki za zrozumienie ;) (rozumiem, że jesteś "na tak")

DR.UTi
16-01-2006, 16:55
To wcale nie jest takie"mało przydatne", tu chodzi o to zeby po pierwsze: nie tracic capa na klucze, po drugie nie tracic ich przy deadzie... ale dzieki za zrozumienie ;) (rozumiem, że jesteś "na tak")


tego CAP'a to tracisz od kluczy niewarygodną ilośc....

Ale ogółem pomysł mi się bardzo podoba =)

urlich grzes
16-01-2006, 17:03
mi sie podoba ale wtedy odpadala by mozliwosc "zamkniecia drzwi na klamke" bo gdyby robilo to automatycznie to wszystko bylo by zamykane "na klucz"

Boss'iarz
16-01-2006, 17:05
Jestem na TAK...Pomysł Super...Ale moze by było takie coś jak breloczek??
np. tak jak wkładamy coś do bp...tak samo wkladamy na breloczek klucz :]


P.S.
NIE BLUZGAĆ NA MNIE :P

np. taki breloczek z kluczmi zawieszamy tam gdzie jest miejsce na ringi :] :evul:

maro38
16-01-2006, 17:14
A ja uważam że wraz z takim 'ostatecznym rozwiazaniem kwestii kluczy' Tibia utraciłaby bardzo dużo realizmu. W prawdziwym życiu także zdaża się nam zgubić klucze, a jedynej pary kluczy do mieszkania nie da się dorobić po zgubieniu.

A tak na serio to byłoby to wygodne rozwiązanie.

Rybzor
16-01-2006, 17:16
>>Proposals

Gandalf of Gray
16-01-2006, 17:27
Mi sie podoba,
jestem za :P:P

Sakis
16-01-2006, 17:28
Dla mnie pomysł genialny, dobrze to pomyślałeś. To by bylo podobnie jak z czarami, jeżeli jakiś posiadasz...to już go masz na zawsze.
Ten pomysł to by był duży plus w grze.

Patryczeqq
16-01-2006, 17:37
tez jestesm za!! bardzo dobry pomysl!! ale nie wiem tylko cy cipsoft nas wyslucha :// ale mozna sprobowac! B) B) B)

DRoN
16-01-2006, 17:41
... właśnie chodzi o wygode gry (może nie odrazu BOTY) , gra i tak ma mało realizmu :P ... mogłobybyć przecież kilka rodzajów many np. defense i ofense (za dużo hexena :P) albo black mana/light mana (chyba to samo co wcześniej) czy evil mana(dark)/good mana (odrazu dobra i zła strona mocy :P) ... a jest jeden rodzaj many , żeby gry nie komplikować ...
@ down : a ja wypisałem ponad 2 ?? ... właśnie wypisywałem mane parami np. mana dobra / mana zła , mana ataku / mana obrony itp. chyba bezsensu byłoby dać mane dobra , zła , światła , ciemności i pokolei różnych negatywów związanych z dobrem/złem ...

Anomen Merciful
16-01-2006, 17:54
Dobrze to wymysliles , GRATZ za pomysl.
A to z ta mana z 2 by se przydaly lecz inne to przesadza :D

Vasth
16-01-2006, 17:56
vast mowi:
Z***any pomysl :p

Prawo Kruka
16-01-2006, 18:26
Dobra... Załóżmy, że istnieje taki system.
Idziemy sobie na Draconię. Chcemy sobie zrobić quest, mamy set kluczy. Niestety, jesteśmy za słabi, żeby go dokończyć. W związku z czym wracamy do teleportu 'to escape- sacrifice the key'. I co? I dupa blada.

btw. do tego pana co mówi, że gra ma mało realizmu - to nie SimCity... Ponadto te różne typy many; widzisz dla nich jakieś zastosowanie? Bo ja tu widze, że za dużo grałeś w pokemony :baby:

malyjanek
16-01-2006, 18:36
moze troche offtop ale mogliby zrobic tak aby otwierac drzwi nie trzeba klikac na klucz i use tylko jesli posiadamy dany klucz to drzwi otwieraja sie jak na nie najedziemy i use.Maly szczegol ale denerwujacy czasami szukac tego klucza w gestwinie ;)

Khazar
16-01-2006, 19:24
ja chcialem tylko zauwazyc ze gadanie tutaj nic nie da. owszem, pomysl bardzo dobry (moznaby go lekko dopracowac, ale tlyko male szczegolu), lecz z takimi rzeczami idzie sie do - jak to juz Ryba napisal - dzialu Proposals na forum.tibia.com. to ze tutaj bedziecie pisac po polaczkowemu swoje propozycje to jest malo wazne, wazne jest to co napiszecie tam, po angielsku - i to jest wlasnie chyba ta bariera ze wolicje jednak tutaj sobie pomarzyc... no ale coz, znajdzcie kogos kto za was napisze ta propozycje, mi sie nei chce ;]

DRoN
16-01-2006, 19:31
... apropo pokemonów , to nie wiem co one mają wspólnego z różnymi typami many ... uważasz , że 150 pokemonów to 150 typów many ?? ... oj nie grałeś w pokemony , a sie wypowiadasz ...

Gensioorek
16-01-2006, 20:37
Dobra... Załóżmy, że istnieje taki system.
Idziemy sobie na Draconię. Chcemy sobie zrobić quest, mamy set kluczy. Niestety, jesteśmy za słabi, żeby go dokończyć. W związku z czym wracamy do teleportu 'to escape- sacrifice the key'. I co? I dupa blada.

btw. do tego pana co mówi, że gra ma mało realizmu - to nie SimCity... Ponadto te różne typy many; widzisz dla nich jakieś zastosowanie? Bo ja tu widze, że za dużo grałeś w pokemony :baby:


Nie mam zamiaru cię obrażać, ale chyba niezbyt dobrze to zrozumiałeś, mi chodzi o to żeby nie tracić kluczy i o to żeby one były przechowywane w jakimś dodatkowym czymś co nie "wyparowuje" przy deadzie. Spoko, rozumiem, na takim levelu jaki ty masz to możesz mieć gdzieś i mieć w tej sprawie obojętne zdanie bo jak się domyślam nosisz aola...

$corcerer
16-01-2006, 22:18
Komnata Suggestions/Proposals na tibia.com od tego jest.